Snart udvandet med 20 %, mere i vente til efteråret.
RECSI udvandes med 20 % for de udvalgte, og der gives tilladelse til fusion, uden at spørge aktionærerne.
Det er der mange der syntes er ok.
Næste udvanding kommer måske til efteråret på 40-50 %, det syntes de samme også er iorden.
Bestyrelsen og Røkke griner godt , hele vejen til banken
af de dumme aktionærer der forærer deres formue til ham.
Hvem fusionerer de med,
er der nogen der ved det,
siden de giver en blanko tilladelse til bestyrelsen, til alt.
Det er der mange der syntes er ok.
Næste udvanding kommer måske til efteråret på 40-50 %, det syntes de samme også er iorden.
Bestyrelsen og Røkke griner godt , hele vejen til banken
af de dumme aktionærer der forærer deres formue til ham.
Hvem fusionerer de med,
er der nogen der ved det,
siden de giver en blanko tilladelse til bestyrelsen, til alt.
COHO
30.04.2021 kl 18:13
11604
Ved vekstemisjoner blir ikke selskapet mindre verdt, det blir mer verdt. At Rec har finansielle muskler til å realiserere det store potensialet som blir klarere og klarere vil øke selskapsverdiene mye og er en stor fordel for aktionærene. Se hva som har skjedd ved vekstemisjoner i andre selskap som f.eks. Scatec og Kahoot, aksjekursen har steget mye.
Hvis du vil være med på reisen, kjøp dine extra 20% nå...det vil nok lønne seg.
Hvis du vil være med på reisen, kjøp dine extra 20% nå...det vil nok lønne seg.
Sist REC sto i ca 20 kr (2 kr den gang), med det gamle styret, sa selskapet til stadighet at emisjoner var uaktuelt. Likevel sendte markedet dem nedover og nedover, til det til slutt var så lite verdier igjen at det var for sent å foreta en emisjon til noe som monnet. Dermed slet REC i motbakke, helt til de satte en desperat emi på 0,68 kr - kanskje for å prøve å stanse nedgangen. Det virket ikke.
Nå som aksjene endelig er verdt litt igjen, er jeg positiv til at de får inn penger i kassa med emisjon fremfor å ta opp et nytt, tåpelig obligasjonslån til 11% rente...
I disse tider er det helt rett å bruke emisjon til å hanke inn penger, som skal brukes til utvidelser og investeringer for videre vekst og sunn økonomi.
Ja, vi blir utvannet, men det blir vi i praksis også av å ta opp lån.
For min del er jeg lei av et REC som lever fra hånd til munn, hvor baisserne til støtt og stadighet roper at kassa nærmer seg tom, og faktisk klarer å få med seg markedet ned i søla.
Et REC med penger i kassa er et REC jeg liker. Dessuten blir jo aksjen ofte regelrett tradet ned 20 prosent uavhengig av emisjon.
Dere som ikke har vært med fra 2 kr, vet virkelig ikke hvor slitsomt det kan være å være aksjoner i et selskap som ikke har råd til å utvikle seg som det selv ønsker.
Nå som aksjene endelig er verdt litt igjen, er jeg positiv til at de får inn penger i kassa med emisjon fremfor å ta opp et nytt, tåpelig obligasjonslån til 11% rente...
I disse tider er det helt rett å bruke emisjon til å hanke inn penger, som skal brukes til utvidelser og investeringer for videre vekst og sunn økonomi.
Ja, vi blir utvannet, men det blir vi i praksis også av å ta opp lån.
For min del er jeg lei av et REC som lever fra hånd til munn, hvor baisserne til støtt og stadighet roper at kassa nærmer seg tom, og faktisk klarer å få med seg markedet ned i søla.
Et REC med penger i kassa er et REC jeg liker. Dessuten blir jo aksjen ofte regelrett tradet ned 20 prosent uavhengig av emisjon.
Dere som ikke har vært med fra 2 kr, vet virkelig ikke hvor slitsomt det kan være å være aksjoner i et selskap som ikke har råd til å utvikle seg som det selv ønsker.
Redigert 30.04.2021 kl 17:45
Du må logge inn for å svare
Gubben
30.04.2021 kl 15:08
12173
Da jeg ikke kan så mye om emisjoner, hvordan vil dette påvirke kursen dersom de noen gang skal gå inn med emi-kapitalen på 20%? Blir aksjene verdt mindre? Kan ikke så mye om dette feltet. Setter pris på et forklarende svar. :D
Redigert 30.04.2021 kl 15:08
Ingen er så dum at de har aksjer i et selskap hvis de sitter med konspirasjonstanker om at alt styret foretar seg er for å lure deg.
Dessuten slenger du ut tall og ideer du finner opp. Man kan egentlig komme med de samme ideene og trådstartene om absolutt alle selskaper på børsen. Hva er poenget?
Jeg tror du er en ulv i fåreklær som bare ønsker å få ned prisen. Enten har du shortet eller solgt deg ut for tidlig og vil inn.
Rapporterer tråden for dette er bare støy og konspirasjon.
Dessuten slenger du ut tall og ideer du finner opp. Man kan egentlig komme med de samme ideene og trådstartene om absolutt alle selskaper på børsen. Hva er poenget?
Jeg tror du er en ulv i fåreklær som bare ønsker å få ned prisen. Enten har du shortet eller solgt deg ut for tidlig og vil inn.
Rapporterer tråden for dette er bare støy og konspirasjon.
Redigert 30.04.2021 kl 14:59
Null
30.04.2021 kl 14:52
12258
Hvike tanker har du om å kapitalierer opp selskapet?
Hva mener du styret bør gjøre?
Tror du at aller våre med aksjonører vil være i stand til villige til å øke sin eierandel med 20-25 %
Det er vel heller ikke slik at Aker kan fusjonere inn hva som helst uten vårt samtykke?
De kan fusjonere inn ved bruk av aksjer J A,. men ikke uten samtykke fra flere enn seg selv, de eier kun 24% så langt ;)
NULL
Hva mener du styret bør gjøre?
Tror du at aller våre med aksjonører vil være i stand til villige til å øke sin eierandel med 20-25 %
Det er vel heller ikke slik at Aker kan fusjonere inn hva som helst uten vårt samtykke?
De kan fusjonere inn ved bruk av aksjer J A,. men ikke uten samtykke fra flere enn seg selv, de eier kun 24% så langt ;)
NULL
omac
30.04.2021 kl 14:51
12271
Jeg anbefaler alle som er trøtt å bare bruke blokker knappen på støyende personer
Kvike11
30.04.2021 kl 14:46
12327
For at gøre det klart for alle, så er jeg kun interesseret i at RECSI går i kurs 500 eller mere,
Har mange aktier i RECSI og ved en udvanding på først 20 % vil jeg miste et stort 7 cifret beløb
Har ikke tænkt mig at sælge før jeg har tjent en formue på RECSI.
Mange er short her og nogle er uvindende,
Shorter forstår jeg de vil tjene penge,
men de uvidende fatter jeg ikke hvad der forgår inde i deres hovedet.
Svaret ikke på flere dumme kommentarer
Har mange aktier i RECSI og ved en udvanding på først 20 % vil jeg miste et stort 7 cifret beløb
Har ikke tænkt mig at sælge før jeg har tjent en formue på RECSI.
Mange er short her og nogle er uvindende,
Shorter forstår jeg de vil tjene penge,
men de uvidende fatter jeg ikke hvad der forgår inde i deres hovedet.
Svaret ikke på flere dumme kommentarer
VL
30.04.2021 kl 14:45
12331
Må må du ta deg sammen, hvor står det om å slå seg sammen med aker clean hydrogen? Skjønner ikke hva du vil frem til med disse trådene
Kvike11
30.04.2021 kl 14:41
12388
Fatter du heller ikke noget som helst.
Dine aktier bliver udvandet med 20 %, og du giver alt magt til bestyrelsens,
endda til at fusionerer med Aker Clean hydrogen
som vil blive værdi sat til kurs 16
Dine aktier bliver udvandet med 20 %, og du giver alt magt til bestyrelsens,
endda til at fusionerer med Aker Clean hydrogen
som vil blive værdi sat til kurs 16
VL
30.04.2021 kl 14:39
12411
Kvike11 skrev For at tabe endnu mere, du er klog
Selg deg ut å gå videre hvis det plager deg så mye. Jeg stemmer for da jeg har tro på selskapet og styret!
Kvike11
30.04.2021 kl 14:37
12450
Hattrick skrev Ja vel, da kjøper jeg mer.
For at tabe endnu mere, du er klog
Nå har du jo allerede enn tråd gående angående dette. Trenger vel ikke enda en?
Foreslår samtidig at du selger dine aksjer om du ikke har tro på selskapet og veien videre.
Foreslår samtidig at du selger dine aksjer om du ikke har tro på selskapet og veien videre.