QFUEL - Hammers takker tilbake, og viser chart FULLT av "gruff"!

Hammers
QFUEL 30.04.2021 kl 20:59 29440

Jeg har vært SAKLIG negativ til QFUEL i lengre tid - og har jevnlig skrevet og argumentert om dette.
Som TAKK er jeg like jevnlig (for det meste) møtt med hån og latterliggjøring av mine påstander!

Mitt "TAKK TILBAKE" er at jeg IKKE varslet om bruddet på en UTROLIG VIKTIG stigende støttelinje (se bobla) da dette fant sted!
Kursen lå den gang ved ca 70. https://s3.tradingview.com/snapshots/5/5dXIjwdV.png (Klikk etter åpning og chartet forstørres).

På sett og vis det samme bildet som jeg for en mannsalder siden varslet om i "gamle" REC da kursen lå ved ca 190.
Ut fra senere utvanning tror jeg verdien nå tilsvarer ca kr 1200. https://s3.tradingview.com/snapshots/a/AI2TsBUd.png

QFUEL;
- Lang stigende støtte ER brutt (akkurat som den gang i REC). Signalet er et KRAFTIG VARSEL om trendendring.
- Dobbel topp er avtegnet. BRUDD funnet sted. Også dette et KRAFTIG VARSEL om trendendring.

- Kursen har gått inn i et GULT felt som indikerer potensialet ved brudd på GUL støtte.
- Kursen falt deretter RASKT til grensa for å gå over i lilla felt. Faller kursen videre ser man selv potensialet - på sikt.

Fakta;
- QFUEL har aldri hatt drift på anlegget sitt - selv om aksjonærene jevnlig loves at "NÅ" er det like før!
- I stedet har man klart å komme "et stykke" på "linje 2" (av 4). Det har de brukt 2-3 år på. Hvor mange år gjenstår?
- Flere større aksjonærer (Ferd + store amerikanske fonds) har kastet kortene og overlatt dem til gamblere.
- Jeg tipper at de som har forlatt har skarpskodde eksperter på laget (inkl slike som kan TA). Rådene har da vært KLARE;
- "Ta tapene og glem at du har vært aksjonær i QFUEL"!

Hilsen Hammers..........som med DET sier; "takk tilbake" - på en saklig måte!
Redigert 25.05.2021 kl 21:07 Du må logge inn for å svare
Nanoq
18.05.2021 kl 17:14 2570

QFUEL er opp +35% /+10 kr de siste 2 handelsdagene, fra 28 kr til i dag 38 kr. De siste 10 minuttene i dag ble det omsatt 110.000 aksjer på stigende kurs med lukk i 37,96 kr og +8,5% opp... og på høyt volum, 1,7 mill. stk.

Dette tyder på at kjøpsinteressen fortsatt er stor her, Esbjerg kommunes melding i går om godkjenning av etableringsplanen for den nye store QFUEL-fabrikken i Esbjerg vil ganske sikkert bidra med flere nye investorer i selskapet.

Og når nyhetene om "proof of concept" i Skive og etableringsbesluttning i Esbjerg tikker inn om få uker, så tror jeg det vil komme enda flere nye investorer inn her, noe som jo kan gjøre dette til et meget lukrativt sted å eie aksjer.

Men dette vet jo de relativt få små private investorene som fremdeles er med på denne spennende reisa med Quantafuel selv etter en meget negativ vår.
Redigert 18.05.2021 kl 17:21 Du må logge inn for å svare
Richter
19.05.2021 kl 14:39 2199

Nordnet kommentarer til rapport.

"Selskapet har fortsatt mål om proof-of-consept på Skive i løpet av andre kvartal, og full produksjon ved utgangen av tredje kvartal. I løpet av kvartalet

Pareto Securities mener disse viktige milepælene som selskapet tar sikte på å nå de neste månedene kan reservere det negative sentimentet i aksjen, og de mener dagens nyheter rundt Skive er positive.

Også Arctic Securities omtaler dagens rapport om støttende, og mener at proof-of-concept på kommersiell skala vil lede til FID på anlegg med partnere".
Richter
19.05.2021 kl 14:47 2168

Quantafuel: Miljøgodkendelse i Esbjerg af produktionsanlæg, der omdanner plastaffald til genanvendelige produkter.

https://dma.mst.dk/vis-sag/1156541?fbclid=IwAR3bytEk5eD6oEgV_ZiKZ7zPS0SizWyHbGl5qZm5_HKtO9i9-D9qrRGJot4
Richter
19.05.2021 kl 14:53 2150

Panik profithjemtagning og købsmulighed;-)
HP17
19.05.2021 kl 15:19 2108

Det er alt for tidlig å friskemelde QFUEL og avvise linjalene til Hammers. Skal kursen tilbake til 20 tallet?
Hammers
21.05.2021 kl 18:14 1776

Da avslutter jeg denne tråden siden dette har vært NOK EN INNERTIER.

Det tekniske bruddet kom rundt kr 70.
Ut fra den gangs bilde spådde jeg kursen til kr 23 (evt 17), men kursen snudde ved kr 28.

Vendingen kom etter at Bøhn hadde tilført markedet ny info ang oppstart i Skive.
Et slags "breaking news". Kortene ble deretter samlet sammen og fordelt igjen.
Et nytt spill tok til.

Senere har det blitt gitt et klart kjøpssignal - og potensialet (ene) er ikke å kimse av.
Mulig jeg skriver om DET på egen tråd senere i dag - evt ila pinsen?

Hilsen Hammers
Redigert 21.05.2021 kl 18:16 Du må logge inn for å svare
Nanoq
21.05.2021 kl 18:53 1710

Godt med deg, Hammers

kursen er opp 40% siden den bunnet i 28 kr.

Og den er opp med ca. +3 kr siden du skrev dette i ditt trådstarterinnlegg om QFUEL d. 30. april:

QFUEL;
- Lang stigende støtte ER brutt (akkurat som den gang i REC). Signalet er et KRAFTIG VARSEL om trendendring.
- Dobbel topp er avtegnet. BRUDD funnet sted. Også dette et KRAFTIG VARSEL om trendendring.

Ja, godt sett, du ramte nesten bunnen her Hammers - noen få dager seinere begynte kursen faktisk å stige igjen. Og som skrevet ovenfor: den er opp med ca. 40% fra bunnen i 28. Og uten nye kommentarer om dette fra deg.

Jeg tror du skal starte med å kjøpe deg en ny linjal...den du bruker nå har en alvorlig feil.



Redigert 21.05.2021 kl 18:56 Du må logge inn for å svare
oivindl
21.05.2021 kl 19:05 1680

Kanskje greit å ta med at Hammers negative omtale, og delvis latterliggjøring av QFUEL, startet da kursen lå på 23 kroner.
Nå er den opp ca 68% fra det, og da kommer det et kjøpssignal fra Hammers.
Det er visstnok en innertier.
Hammers
21.05.2021 kl 20:07 1580

Hvorfor jeg ikke tidligere fortalte om bruddet på kr 70 er fortalt i hovedinnlegget.
Etter mitt innlegg den 30.april falt kursen fra 37 til 28.

DA kom "Breaking News" fra Bøhn og kursen steg.
Nye kort ble delt ut - et nytt spill begynte.

Kjøpssignal kom på kr 32.
Hvorfor jeg ikke fortalte om det er i grunnen pga samme forhold som beskrevet ang salgssignalet.
Man forer ikke drittsekker.

Hvordan jeg i ettertid har forholdt meg til signalene er det kun jeg som vet!
Men generelt sett; finner jeg en 5'er på gata - så plukker jeg den opp.

Hilsen Hammers........som nå stenger tråden FYSISK!
Redigert 21.05.2021 kl 20:23 Du må logge inn for å svare
Rule
25.05.2021 kl 21:21 1169

vi må le som jeg sagde tidligere