Gigantnyheter for Nel angående Kina

Innlegget er slettet av administrator
Nå smeller det veien opp. Alt tyder nemlig på at det kan skje noe hvert öyeblikk som hels angående Kina. https://e24.no/boers-og-finans/nel-asa/nel-satser-stort-paa-oekt-kapasitet-naa-ser-han-mot-kina/24421994
Stubben
17.10.2018 kl 13:14 8091

Har du ikke ferskere nyheter...
spaggio
17.10.2018 kl 13:16 8009

Desinformasjon, artikkelen er fra august... Du har lært noen adjektiver fra JB, Giga, Mega, Gamechanger !
Adapt
17.10.2018 kl 13:18 7954

det smeller ned
davan
17.10.2018 kl 13:26 7828

Denne smeller både opp og ned, mest opp!!! i det lange løp!
Adapt
17.10.2018 kl 13:32 7690

The Gunners skrev Innlegget er slettet
legg på mer gammel nyheter du, du høres ut som 007 på måten du skriver, og bare gamle nyheter. ble 007 bannet eller?
Redigert 17.10.2018 kl 13:33 Du må logge inn for å svare
17.10.2018 kl 13:57 7302

Genialt! :-D
17.10.2018 kl 14:01 7221

All Indicators continuo strong as days ago, In any moment this will continue the trend with no stop....
17.10.2018 kl 14:07 7188

Checking the volume bar professional hands buy with more volume than the minority.... was a mistake to sell if you guys has done it, this is no an oil platform full of loan ! This is a futuristic project that is taking over quicklier than we expect....
Adapt
17.10.2018 kl 14:28 6942

Den største nyheten blir vel at du meldes personlig konkurs, hvis du ikke allerede er der på grunn av din genial investering :)
SHARE-IT
17.10.2018 kl 14:29 6903

Det siste er at Løkke har pådratt seg lumbago grunnet alle de signerte avtalene han forsøkte å bære med seg inn på hotellet i all hast før middagen. Det ble for tung bør. Derfor er det heller ikke kommet meldinger om avtalene enda da han nå er hos fysio eller akupunktur. Avtalene er visst om at det likevel ikke skal inngås avtaler eller noe i den duren. JB er på saken og sitter nå på Shanghaiflyet fra Sciphol. Derfor har vi ikke hørt stort fra ham siden i morges. Han er påført så store tap nå at han ikke har råd til nett på flyet. Ellers står alt bra til.
17.10.2018 kl 14:46 6654

Today is a huge interchange of shares from one hand to another ! Investors getting their profits but much more are interesting to buy no matter been up trend for so long... I believe before the Oslo Børs close today, we will have green color and this trend will continue without problems for a long period...
kentove
17.10.2018 kl 17:06 6164

https://twitter.com/jonandrelokke/status/1051747202593370113
er vel naturlig at NEL skriver under eventuelle kontrakter i Shanghai hvor de har kontor? pga tidssone kan det fort komme en melding før børsåpning i morgen, må enten være kontrakter, eller seriøse samtaler som får Løkke til å dra jorden rundt, tviler på han gjør det kun for å hilse på kongen ;)
OZZY
17.10.2018 kl 18:02 5906

nå holder det Gunners. vi VET nå at du er morsom.
spaggio
17.10.2018 kl 18:09 5820

Synes du er morsom Gunners og du holder deg til og med til kun en tråd ! Tenk deg Ozzy med 15 slike tråder pr.
dag !
OZZY
17.10.2018 kl 18:37 5617

4,67 nå. smeller opp på Tradegate
17.10.2018 kl 19:00 5380

Hehe. Dette er nydelig. Du klarte til og med å naile sjefhausserens modus operandi hvor han skriver positive goddag mann, økseskaft-svar til negative innlegg.

Jeg må si jeg blir litt oppgitt over å se så mange her i Nel-trådene som forsvarer sjefshausseren når det er så åpenbart at han er en sjarlatan med overdreven tro på sin egen evne til å påvirke kursen. (For ordens skyld, jeg sitter med en god slump i Nel og ønsker ikke noe heller enn at kursen skal gå til himmels. Men jeg er ikke allergisk mot kritiske stemmer, annet enn Larssons, siden han er en tullebukk.)
Framtia
17.10.2018 kl 19:11 5270

JB ,nå ttror jeg det er på tide at du trer frem for å heve innholdet på Nel trådene...Trodde faktisk ikke jeg skulle si dette, men ila dagen har trådene falt til et "all time low" mtp. innhold!!! De som sørger for dette vet hvem jeg sikter til! Ta eventuelle tap som menn og kom dere videre...

Hærlig, det var denne som skulle til for at jeg fikk meg et nick igjen, 16-17 år siden sist! Det morsomste er faktisk at en del ikke skjønner.... Men Lorden, kongen, the trader, SELVESTE Bond eller hva han kaller seg var veldig markert fraværende på denne tråden. Jaja det er vel viktig å dyrke sine egne overveide seriøse innlegg.
Joda litt ugreit med den adelige delen av nicket, men det har en historie ;-)

Sjekk denne tråden gutta, Kina er all in. Ser vi åpning langt over allfarvei i morgen?
https://forum.hegnar.no/thread/13429/view/219285

Her har dere hele Kina meldingen kopiert. Den kommer fra selveste profit1, som, skulle ikke forundre meg, er samme mann som den legendariske Mr James Bond. Nå blir enden av kosmos neste stopp for oss langsiktige, og kanskje går det lengre. Les og nyt og bare la pengene trille inn som den evig ström av hydrogengass fra Notodden.

Får vi nyheter fra China - smeller kursen opp
profit1
NEL
I dag kl 00:05
108
Løkke om Chinamarkedet!

Kina har kommet kortere enn både Tyskland og USA, men de har så enorme ambisjoner at de fort vekk kan løpe fra de fleste andre land. Du vet hvordan det er når Kina bestemmer seg, da går de «all in», sier konsernsjef Jon André Løkke til E24.
Nel har etablert kontor i Shanghai og fått noen lokalt ansatte. Fra før har selskapet en lokal agent i Kina, som selger elektrolysører særlig fra Nels amerikanske enhet. Elektrolysører bruker elektrisitet til å konvertere vann til hydrogen.
Ifølge Løkke har Kina erkjent at landets strømnett ikke kan håndtere utelukkende elbiler, og derfor satser kineserne heller på hydrogenelektriske biler, busser og tungtransport.

Legg spesielt merke til hvordan Nel har löpt fra alle andre, og derfor er i tet på lang sikt. Lökke sier også at Kine er "all in" Lökke sier videre at Kina har gitt Nel et eget kontor, og til og med gitt dem noen lokalt ansatte. Dette blir svärt. Tenk, snart ligger det hydrogenrör helt fra Notodden til selveste Kina sier Lökke, för han avslutter med at i returröret blir det blanke og skinnende Nelpenger til alle oss aksjonärer. Fantastisk. I morgen tidlig selger jeg mine siste klär, og går all in i nakne nettoen. Slik blir det nemlig netto av for oss Nel gutta.

Gigantkontrakt full av Hydrogen tar Tyskland ḿed storm

.https://www.hydrogenics.com/2018/10/15/hydrogenics-to-supply-large-scale-pem-electrolyzer-for-hydrogen-fueling-station-in-europe/

Sjekk denne gutta. Nå kan Kina bare väre KIna. Nel er helt enerådende og uten konkurrenter, slik blir det kontrakter av sier Lökke . Slik blir det i skinnende blanke messingen på konto, sier vi. Nå har jeg fått oppgjöret for klärne, så nå sitter jeg klar på knappen. Må vel ganske höyt nå, for åpningen går garanteret helt i hundre. Må kanskje opp til 110kr, men det er fortsatt som å plukke penger på gaten. Tross alt er det 1000 gangen som er kursmålet. Ingen tid å miste gutta, för nå går Toget.

https://forum.hegnar.no/thread/13438/view

Her haglet det inn en monsterordre fra Kina gutta. Nå snakker vi tall når Kina nå skal kjöpe 300 milliarder Hydrogenbusser fra Nel. Alle tidligere kursmål må omkalkuleres. Nå kan det smelle virkelige oppganger. Snakker vi 1000 gangen opp fra doblingen av kursmålet? Må nesten bare stikke. Har time hos tannlegen. Skal fjerne mine gullfyllinger. Pengene for gullet skal jeg smelle all in på Nel.