Deep Value Driller pÄ Euronext Growth 5 mai 2021
Simen1234
05.01.2022 kl 19:33
5545
Noen som har prÞvd Ä sende de mail og fÄtt svar? Jeg prÞvde de i midten av desember ifbm noen spÞrsmÄl, men de har ikke svart...ganske dÄrlig.
Meier er vel sÄ fornÞyd med lÞnna som CEO at han ikke gidder Ä selge skipet, siden da blir han arbeidsledig...:P
Meier er vel sÄ fornÞyd med lÞnna som CEO at han ikke gidder Ä selge skipet, siden da blir han arbeidsledig...:P
Mitt fokus er selv om det er vanskelig:TĂ
LMODIGHET
kjĂŠre aksjonĂŠrer
kjĂŠre aksjonĂŠrer
OilKing
05.01.2022 kl 12:15
5684
Vi fÄr satse pÄ at "rigg-champion" Svend-Anton Maier fikser salg eller kontrakt snart. Er vel ikke gjort pÄ 1-2-3 og fÄ haie inn salg av en slik bÄt heller.
Cutter
05.01.2022 kl 08:52
5765
Ja, er ikke det artig med de som stiger 30% rett etter salg. Har et par av de selv. Blir nesten komisk. Ha en fin rigg vÄr
Blir god kok i teltet her etterhvert.
Har posisjoner i Borr og Shelf ogsÄ.
Har posisjoner i Borr og Shelf ogsÄ.
bravo
03.01.2022 kl 23:50
6083
Sitter stille selv her, men likevel en artig aksjetrÄd dette her. SÄ mange aksjonÊrer som tilsynelatende sitter stille uten Ä en gang gjÞre forsÞk pÄ Ä hause aksjen.
kongen pÄ hau
03.01.2022 kl 23:38
6013
Her sitter jeg veldig rolig i bÄten langt inn i innvÊrende Är.. Jeg regner med at dere alle har div posisjoner i andre relaterte olje aksjer, sÄ hvorfor stresse.
Sima
03.01.2022 kl 22:05
6065
Ikke lett Ä se pÄ at andre aksjer gÄr. Her mÄ en bare ta et valg. Har en fÞrst kjÞpt DVD mÄ en sitte. Min vanlige flaks tilsier at selger jeg sÄ kommer det «braking news» samme dag. Har heldigvis en annen rigg aksje som gÄr fint for tiden.
Jeg har tiltro til at de timer kontrakt/asset play i forhold til marked,
à selge nÄ er ikke snakk om, utfallet av denne skal jeg ha med.
Dere som sitte i Dvd, nyheter av betydning kan vĂŠre nĂŠrmere enn vi tror.
à selge nÄ er ikke snakk om, utfallet av denne skal jeg ha med.
Dere som sitte i Dvd, nyheter av betydning kan vĂŠre nĂŠrmere enn vi tror.
Fevang
03.01.2022 kl 21:46
5878
Tidvis salgspress i aksjen i dag. Noen gidder ikke vente og selger. De kjĂžper vel heller riggaksjer som er i godt driv?
Jeg venter i alle fall - om det sÄ skulle gÄ lang tid. Det kan vel hende at selskapet ogsÄ venter siden de vel ser at det underliggende er i bedring.
Jeg venter i alle fall - om det sÄ skulle gÄ lang tid. Det kan vel hende at selskapet ogsÄ venter siden de vel ser at det underliggende er i bedring.
Risky skrev Godt driv i rigg aksjene pÄ NYSE i kveld:-)))
Hos Dvd er det stille som graven.
Forhandlinger pÄgÄr mÄ vi anta.
Forhandlinger pÄgÄr mÄ vi anta.
Marketwatch
03.01.2022 kl 14:56
6131
Hadde gjort seg med melding om kontrakt nÄ, mener det er grunn til Ä vente snarlige positive nyheter ut fra styrets optimisme i q3 rapporten.
Den som venter pÄ noe godt ...
Den som venter pÄ noe godt ...
Nyheter kan komme i god tid fÞr den gÄr pÄ kontrakt/reaktivering osv.
Stille fĂžr stormen, veldig stille.
Stille fĂžr stormen, veldig stille.
Vergil
30.12.2021 kl 08:15
6799
Samtidig sier ledelsen at de er klare til borre pÄ kort varsel. Man bÞr vel ha i bakhodet at emien skulle dekke kjÞp og inntil18 mnd med forberedelser. Selv har jeg god tid, og ser for meg at noe skjer ila 2022. Lykke til!
Redigert 30.12.2021 kl 08:15
Du mÄ logge inn for Ä svare
R19
30.12.2021 kl 07:45
6825
En rigg er ikke warmed stacked nÄr du betaler 20.000 USD om dagen og det er 15 personer pÄ riggen og i tillegg er ikke riggen klasset. Da riggen var i Spania betalte de 70.000 USD om dagen og da var den warmed stacked. Det riktige begrepet er smart stacked hvor de kjÞrer systemer pÄ riggen, men det vil ta tid fÞr riggen er klar for arbeid.
Marketwatch
29.12.2021 kl 23:20
6985
Hvorfor stÄr det at DVD er cold stacked nÄr det i q3 rapporten stÄr: The wessel is warm stacked with a crew of 15 persons.
Kjakan95
29.12.2021 kl 23:12
6977
Blir nok ikke fĂžr midten av februar. Begge TO riggene som ligger i Ălen, er forventet Ă„ forlate Ălen rundt medio februarâŠ
bravo
29.12.2021 kl 23:08
6980
Fin trend pĂ„ denne her, 12% avkastning pĂ„ bare noen dager. Blir muligens Ălen og klassing pĂ„ nyĂ„retâŠ.
Fortsatt en del omsetning utenfor bÞrs. Gikk bortimot 100k pÄ snittkurs 11,90 i dag.
alocacoc
28.12.2021 kl 18:35
7529
Vergil skrev Hva var ryktene fra Esgian?
"For instance, cold stacked Deep Value Driller, which was acquired earlier this year for the sum of $65 million, is rumored to be under negotiation and could be sold shortly".
https://www.esgian.com/articles/cold-stacked-modern-drillship-values-could-be-on-the-way-up/2132
https://www.esgian.com/articles/cold-stacked-modern-drillship-values-could-be-on-the-way-up/2132
Hartepool
28.12.2021 kl 15:35
7638
Aksjen tikker og gÄr, det vil den fortsette med til noe skjer.
Nesten risikofri investering pÄ noen mÄneders sikt.
Nesten risikofri investering pÄ noen mÄneders sikt.
bravo
28.12.2021 kl 13:06
7778
Slettet brukerskrev Har sĂžkt litt rundt men ikke funnet noe. Har du noe info eller rykter?
Kjenner ikke til andre rykter enn de som Esgian Rig tidligere BassĂže offshore publiserte. Uansett utfall forventes det avklaring i disse dagerâŠ. Vurderer det som ekstremt god risk/reward pĂ„ disse nivĂ„er.
Simen1234
28.12.2021 kl 12:57
7808
Slettet brukerskrev Har sĂžkt litt rundt men ikke funnet noe. Har du noe info eller rykter?
Er nok ikke noe rykter eller noe konkret. Er sÄ smÄ volum i romjula at man kan risikere slike utslag uten grunn
Har sĂžkt litt rundt men ikke funnet noe.
Har du noe info eller rykter?
Har du noe info eller rykter?
bravo
28.12.2021 kl 12:19
7800
Cutter skrev Er det rykter pÄ gang igjen nÄ?
Tror det nĂŠrmer seg jaâŠ.
Forventer avklaring relativt raskt i forhold til mulig jobb.
Forventer avklaring relativt raskt i forhold til mulig jobb.
Redigert 28.12.2021 kl 12:21
Alden AS +100 000 aksjer
OilKing
23.12.2021 kl 08:21
8215
Syns Maier'n kunne kommet med noe jule-info. Er tÄlmodig, men mange av oss som har tatt lodd i DVD er ikke av den langsiktige typen. Eller er i hvert fall ikke det i denne aksjen.
Fevang
23.12.2021 kl 01:22
8339
Er i hovedsak enig med bÄde long og rep!!
Men har belaget meg pÄ at dette tar tid - og man vet vel aldri med olja. Men skulle verden gÄ mot en resesjon sÄ er ikke caset like opplagt. Og for meg ser det ut til at det er det som prises inn pÄ dagens merkelig lave kurs. Uansett er dette min klart stÞrste aksjepost.
Den dagen kontrakt eller oppkjÞp materialiseres er det for sent Ä kjÞpe. SÄ her mÄ man vÊre i forkant eller droppe aksjen.
Men har belaget meg pÄ at dette tar tid - og man vet vel aldri med olja. Men skulle verden gÄ mot en resesjon sÄ er ikke caset like opplagt. Og for meg ser det ut til at det er det som prises inn pÄ dagens merkelig lave kurs. Uansett er dette min klart stÞrste aksjepost.
Den dagen kontrakt eller oppkjÞp materialiseres er det for sent Ä kjÞpe. SÄ her mÄ man vÊre i forkant eller droppe aksjen.
Liker gode nyheter bare.
Men jeg sitter sÄ lenge jeg mÄ, har nok cash i olje som jeg Þnsker skape grunnlag for flere muligheter, men helt enig at tida er vÄr venn.
Selv ikke opec klarer Ă„ Ăžke sin produksjon mye, Saudi klarer 1 mill bpd Ăžkning i 2027, fra 12 mill idag , Uae klarer 1 mill bpd Ăžkning i 2030 fra 4 mill bpd idag.
Covid pÄ hell, trykket pÄ siste 7-8 Ärs kraftige underivesteringer Þker og blir enda mere synlig.
Og ikke sitte med papir i diverse rigg er galskap.
Men jeg sitter sÄ lenge jeg mÄ, har nok cash i olje som jeg Þnsker skape grunnlag for flere muligheter, men helt enig at tida er vÄr venn.
Selv ikke opec klarer Ă„ Ăžke sin produksjon mye, Saudi klarer 1 mill bpd Ăžkning i 2027, fra 12 mill idag , Uae klarer 1 mill bpd Ăžkning i 2030 fra 4 mill bpd idag.
Covid pÄ hell, trykket pÄ siste 7-8 Ärs kraftige underivesteringer Þker og blir enda mere synlig.
Og ikke sitte med papir i diverse rigg er galskap.
Hvorfor har du det sÄ travelt, skjÞnner du ikke at verdiene bare stiger jo lengre tiden gÄr.
Alt av rigg aksje stiger, selskapene fÄr bedre Ä bedre rÄd, fler Ä fler er restrukturert og de stÞrste fremstÄr nÄ med muskler en ikke har sett pÄ 10 Är, da tenker jeg gjeld/ underliggende verdi/ inntjening.
Valaris/Sdrl og Noble / Maersk blir giganter og vil sette standarden fremover, under buing er det slutt pÄ.
Dette blir som Tank 2019, Lpg 2020 og Drybulk/Lng 2021, bare at det gÄr litt senere i rigg, i gjengjeld vil syklusen vare utrolig langt og lengre,
Corona tiltak og restreksjoner fungere, dette vet vi fra tidligere erfaring, tiltak nÄ settes inn verden rundt er det som skal til, ny Pfizers coronapille som skal brukes i behandlingen av smittede.
Det vi ser nÄ er en dump pÄ vegen, en kjÞps anledning
Snart fÄr vi Peak oil, trolig ila 2022 , vi vil se rater og olje pris en ikke har sett pÄ mange mange Är,
I Dvd har jeg god tid, den som venter pÄ noe godt osv, det kommer sikkert som banken.
Alt av rigg aksje stiger, selskapene fÄr bedre Ä bedre rÄd, fler Ä fler er restrukturert og de stÞrste fremstÄr nÄ med muskler en ikke har sett pÄ 10 Är, da tenker jeg gjeld/ underliggende verdi/ inntjening.
Valaris/Sdrl og Noble / Maersk blir giganter og vil sette standarden fremover, under buing er det slutt pÄ.
Dette blir som Tank 2019, Lpg 2020 og Drybulk/Lng 2021, bare at det gÄr litt senere i rigg, i gjengjeld vil syklusen vare utrolig langt og lengre,
Corona tiltak og restreksjoner fungere, dette vet vi fra tidligere erfaring, tiltak nÄ settes inn verden rundt er det som skal til, ny Pfizers coronapille som skal brukes i behandlingen av smittede.
Det vi ser nÄ er en dump pÄ vegen, en kjÞps anledning
Snart fÄr vi Peak oil, trolig ila 2022 , vi vil se rater og olje pris en ikke har sett pÄ mange mange Är,
I Dvd har jeg god tid, den som venter pÄ noe godt osv, det kommer sikkert som banken.
Redigert 23.12.2021 kl 00:47
Elendig volum som stort sett vanlig, mÄ nok ha opplysende nyheter fra meglerhus for Ä vippe denne mot/over 11 i romjula.
Men 10.19 avslutning idag gjĂžr at mine 60 K aksjer til snitt 8.13 ikke skal noe sted.
Men skulle likt Ä vÊrt flues pÄ veggen til Mr Maier.
MÄ jo vÊre noe konkret action snart, mÄ vel for helvete gi oss noe.
Men er tross alt i posisjon nÄr News av betydning slippes.
Men 10.19 avslutning idag gjĂžr at mine 60 K aksjer til snitt 8.13 ikke skal noe sted.
Men skulle likt Ä vÊrt flues pÄ veggen til Mr Maier.
MÄ jo vÊre noe konkret action snart, mÄ vel for helvete gi oss noe.
Men er tross alt i posisjon nÄr News av betydning slippes.
Slettet brukerskrev Bravođ Hva gjorde utslaget ?
Stille som graven.
NÄ som alt av rigg stiger godt i Usa og oljen slÄr tilbake.
Dvd 100% under siste solgte skip, gjeldsfritt osv, jada, vi skal nok se ny Ath i denne billige boreskip aksjen fÞr nyttÄr.
NÄ som alt av rigg stiger godt i Usa og oljen slÄr tilbake.
Dvd 100% under siste solgte skip, gjeldsfritt osv, jada, vi skal nok se ny Ath i denne billige boreskip aksjen fÞr nyttÄr.
Slettet brukerskrev Bravođ Hva gjorde utslaget ?
Sikkert at selskapet er gjeldsfritt og at den prises 50% umder det forrige boreskip ble solgt for.
Hva blir neste pris?
FĂ„r vi det fra DSME verftet/ Nodl og 2 boreskip som samlet hentes hjem for grovt 450-500 mill usd? der 180 allerede er betalt inn.
Hva blir neste pris?
FĂ„r vi det fra DSME verftet/ Nodl og 2 boreskip som samlet hentes hjem for grovt 450-500 mill usd? der 180 allerede er betalt inn.
Redigert 21.12.2021 kl 18:40
Bravođ Hva gjorde utslaget ?