Mseis mot q2 2021

GulbranGråstein
MSEIS 05.05.2021 kl 08:38 116147

Da har vi lagt q1 bak oss og vi kan endelig se frem mot bedre tider hvor gamle synder blir historie.
Det er blitt signalisert bedre marginer på nye kontrakter.
En imponerende backlog.
Patentsaken og dets resultat kan komme når som helst, med forbehold om at ingen vet hvordan denne saken vil ende, men spennende er det, potensiell trigger.
Nye kontrakter kan tikke inn for ytterligere backlog.
Påbegynte kontrakter med bedre marginer (noe smått henger fortsatt igjen fra tidligere jobber som skal fullføres).

Det forventes en noe bedring i q2, q3 og q4 vil man virkelig se resultater av ny struktur i mseis.
Mseis er i mitt syn en nyslipt diamant.

Mitt target er fortsatt xx sifret.

Gg
Hotlegs
03.07.2021 kl 00:00 4926

Gikk all inn 8/1 i år. Var innom Aker ow, saga pure , koa og bwo før jeg nullstilte og gikk enda mer all inn i mseis mellom 5-5,50kr i februar. 😅
Aldri tjent ei krone på børs. Men nå skulle det bli.. 🤩🤢


Slettet bruker
03.07.2021 kl 00:15 5019

Men nå skal det bli vent å se Hotlegs…Q3/Q4 kommer til å eksplodere ..den som ler sist ler best🤣🤣🤣
Odi.1
03.07.2021 kl 15:09 4784

Hadde mer minus i fjor vår og benyttet selvsagt å handle inn mer på lavest.
Jo, volumet har hele betydningen her når caset er bunnsolid. Gjentar til det kjedelige : "Tålmodighet"
Albatross
03.07.2021 kl 20:06 4624

Så enig. Alle middels news klarer shortere å holde igjen. Er ikke nok interesse for seismikk/olje for øyeblikket. Men fakta/verdi vinner til slutt. Og til slutt betyr Q2/q3
lopogkjop
05.07.2021 kl 00:25 4402