Magnora's vekst på over 200% siste år !

Falkenroy
MGN 05.05.2021 kl 10:32 13201

Grønne (ESG)aksjer på børsen har fått mye "juling"siste månedene. Slik fungerer markedet.🌎
Grønne aksjer vil komme for fullt igjen, det er jeg overbevist om på sikt. Men ikke alle har livets rett. Mange grønne selskaper har dukket opp nye siste 1/2 året , og noen er uten hold, vil jeg påstå.
Magnora som på 1 år har gått fra svart til grønn aksje, står seg utrolig bra i disse tidene og har eventyrlig stigning siste året på over 200 %. Og folkens, det er det som betyr noe, nemlig at aksjen stiger jevnt og trutt.
Magnora har alt som trenges i fundamentet, dyktige styre-medlemmer, ledelse og en fantastisk portefølje.

Ha troa og ikke minst tålmodighet. Det vil betales i bøtter og spann, men på sikt. Er du ny eller er usikker, vil jeg anbefale Magnora som sikker, "sparebøsse" om du kan la pengene stå i aksjen fra 1-3 år, også lenger hvis du virkelig har troa på porteføljen til Magnora. 🙂
Her kan det gå fort når det først starter, og i tillegg kan det ligge skattefrie utbetaling til de tålmodige, om styret velger å vise storsinn til oss eiere. Det får tiden vise.
Markedet har gått mye siste året, men personlig så tror jeg på en opptur i verdensøkonomien neste 1-3 årene, grunnet den alvorlige krisen med Coronna nå vil snu til glede og en voldsom optimisme.
Men jeg ser heller ikke bort fra en kort global nedtur som i mars 2020, men da gjelder det å sitte på aksjene, og ikke få panikk og selge ut. For det kommer gode tider, garantert før eller siden etter slike globale reguleringer.
De som ikke forstår sin besøkelsestid står bare nå på tog-parongen, angrer, klager og syter når Magnora toget går videre mot neste 200% økning. Det ser vi stadig eksempler på.🤣
Magnora vil glede mange oppegående og kloke aksje eiere på den videre gevinst veien, vent så skal dere få se.💰
Redigert 05.05.2021 kl 10:33 Du må logge inn for å svare
Steerco
21.05.2021 kl 07:50 2726

Og husk at west´n isle vil ligge der i 15-20 år fremover med sannsynlig økende inntekter med flere tie in´s. . 20 nok MÅ da være en rock bottom her..
Og hvis Evolar blir en suksess (noe som ser svært lovende ut pt) så blir det full fyr i aksjen... (se «Lek med tall» innlegget over her)
Redigert 21.05.2021 kl 07:54 Du må logge inn for å svare
canarias
21.05.2021 kl 08:42 2609

Oppsiden er gigantisk ja Steerco for oss langsiktige.
MAGNORA med alle sine triggere er på billigsalg nå.
Falkenroy
23.08.2021 kl 10:50 2179

Dagen nyhet om Evolar viser viktigheten av å være langsiktig og ikke miste troa.
Tilbake i mai skrev jeg om at Magnora ville glede mange oppegående, langsiktige og kloke Magnora eiere.
Nå viser Evolar vei i tiden framover. Og jeg hadde så rett i hva jeg skrev i mai. Det er en herlig erkjennelse på langsiktig investering og tålmodighet lønnet seg.🥂👍
Patron72
23.08.2021 kl 11:06 2108

Får håpe Finansavisen lager en notis på dette da 👍😊
canarias
23.08.2021 kl 11:54 1999

Fantastisk nyhet for Magnora og oss langsiktige aksjonærer.
Slettet bruker
23.08.2021 kl 13:22 1781

MAGNORA vil eie opptil 63,5% EVOLAR nå med BREAK-TROUGH med global player SOLCELLER ECO system,er det ikke denne som kan ha mange milliarder i verdi for Magnora?
Sundancer
23.08.2021 kl 13:38 1728

Opptil 93 kroner per aksje, i følge Clarkson Platou. Nå kan vi vente enda høyere kursmål. Dette sitatet er ca. et halvt år gammelt:

Though the target markets are different, there are clear parallels from technology, commercial maturity and geographic perspectives, we argue. For background on Evolar’s technology, see our Power Friday from March. In our valuation of Magnora, we value Evolar at NOK 9.1/share with a 24% WACC to reflects its venture characteristics. However, our discount rate is expected to fall, increasing valuation, as Evolar meets key milestones in the coming 6-12 months. For illustrative purposes, a decrease in WACC to from 24% to 12% would lift our valuation of Magnora’s stake in Evolar to NOK 40/share, including the exercise of options, 87% above Magnora’s current share price.
Wian
23.08.2021 kl 14:14 1652

Dagens melding er ett STORT gjennombrudd for Magnora og Evolar. Her vil det komme nye kursmål og det som skjedde i dag, med kommersialisering av Evolars produkt, har forhøyet verdien i Magnora betydelig. Trenger ikke være analytiker for å skjønne det.

Potensielle triggere på kort sikt:
- Magnora utøver opsjonen på å øke eierandelen i Evolar.
- Evolar børsnoteres, kan skje når som helst nå når de har inngått salgsavtale på produktet sitt
- Magnoras aksjonærer blir behandlet fordelaktig ved noteringen av Evolar, noe som CEO Sneve annonserte i Q2 rapporten.
+++ Helios, vindprosjekter innenlands og utenlands!
canarias
23.08.2021 kl 14:33 1583

Oppsiden er stor etter dagens gladmelding i tillegg har vi masse andre triggere som vil komme i år og neste år.
Gled dere Magnora aksjonærer dette vil bli mye større enn de fleste makter ta inn over seg.
Hellhammer
23.08.2021 kl 16:03 1446

Det ble skrevet på Facebook at Magnora har ingen plan om å utøve opsjonen i Evolar pr idag.
Redigert 23.08.2021 kl 16:04 Du må logge inn for å svare
Bobby
23.08.2021 kl 17:03 1311

Det ble vel kommunisert at det var greit å vente en stund til Evolar trengte friske midler i sitt arbeide. Om jeg minnes dette korrekt, vil det bety at opsjonen på aksjer i Evolar kommer.
canarias
23.08.2021 kl 17:45 1219

Stemmer det , det er kommunisert tidligere
at Magnora venter en stund til Evolar trenger friske midler. Opsjonen kommer og Magnora vil eie 63,5% av Evolar
Fantastisk tid vi går i møte fremover.
Evolar vil bli en økonomisk gullgruve for oss langsiktige aksjonærer .
Redigert 23.08.2021 kl 18:12 Du må logge inn for å svare