Magnora's vekst på over 200% siste år !

Falkenroy
MGN 05.05.2021 kl 10:32 13208

Grønne (ESG)aksjer på børsen har fått mye "juling"siste månedene. Slik fungerer markedet.🌎
Grønne aksjer vil komme for fullt igjen, det er jeg overbevist om på sikt. Men ikke alle har livets rett. Mange grønne selskaper har dukket opp nye siste 1/2 året , og noen er uten hold, vil jeg påstå.
Magnora som på 1 år har gått fra svart til grønn aksje, står seg utrolig bra i disse tidene og har eventyrlig stigning siste året på over 200 %. Og folkens, det er det som betyr noe, nemlig at aksjen stiger jevnt og trutt.
Magnora har alt som trenges i fundamentet, dyktige styre-medlemmer, ledelse og en fantastisk portefølje.

Ha troa og ikke minst tålmodighet. Det vil betales i bøtter og spann, men på sikt. Er du ny eller er usikker, vil jeg anbefale Magnora som sikker, "sparebøsse" om du kan la pengene stå i aksjen fra 1-3 år, også lenger hvis du virkelig har troa på porteføljen til Magnora. 🙂
Her kan det gå fort når det først starter, og i tillegg kan det ligge skattefrie utbetaling til de tålmodige, om styret velger å vise storsinn til oss eiere. Det får tiden vise.
Markedet har gått mye siste året, men personlig så tror jeg på en opptur i verdensøkonomien neste 1-3 årene, grunnet den alvorlige krisen med Coronna nå vil snu til glede og en voldsom optimisme.
Men jeg ser heller ikke bort fra en kort global nedtur som i mars 2020, men da gjelder det å sitte på aksjene, og ikke få panikk og selge ut. For det kommer gode tider, garantert før eller siden etter slike globale reguleringer.
De som ikke forstår sin besøkelsestid står bare nå på tog-parongen, angrer, klager og syter når Magnora toget går videre mot neste 200% økning. Det ser vi stadig eksempler på.🤣
Magnora vil glede mange oppegående og kloke aksje eiere på den videre gevinst veien, vent så skal dere få se.💰
Redigert 05.05.2021 kl 10:33 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
05.05.2021 kl 13:17 6949

Hvordan er MGN prisa ift. det fundamentale for tida..? Kan noen gjøre jobben min for meg..?
Slettet bruker
05.05.2021 kl 12:52 7007

Jeg bruker verken tradingview eller andre TA'er, ser bare på div analysesider innimellom for å se om de er "enige" i kursutviklingen. Tenker kun selv når jeg handler. MGN er en høyrisikoaksje, så her må man være (veldig) langsiktig. Uten kontrakter eller andre good news, så vil kursen naturlig nok fortsette nedover.
Når man ser på NAS som topper vinnerlisten (hos Nordnet iallefall) med en oppgang på 50-70%, ja da kan hvilken som helst aksje gjøre det samme ;)
Redigert 05.05.2021 kl 12:54 Du må logge inn for å svare
Ottawyo
05.05.2021 kl 12:36 7054

Følger du tradingview kommer du ikke til å tjene penger på aksjer, du må tenke selv. Har du troen på selskapet å at lederene vet hva de holder på med så selger du ikke nå. Det er jo absolutt ingen negative nyheter som har gjort at folk bør selge. Jeg ser dette kun som en veldig bra kjøpsmulighet.
stockpicker
05.05.2021 kl 12:35 7063

Nå er jeg tom for gryn, kjøpte siste post på 24,00. Nå kan oppgangen bare komme.
Sundancer
05.05.2021 kl 12:31 7045

Og hva tror du skjer hvis de vinner en kontrakt ifm. Scotwind? Hvordan tror du kursen går da?
Slettet bruker
05.05.2021 kl 12:26 7067

Beklager å si det men har man iq over sko nr sitt holder man seg unna slike aksjer som MGN. Hva tror dere skjer når OSE korrigerer ned iløpet av våren/Sommeren. OSE 20% ned = 60-70% ned for MGN.
Slettet bruker
05.05.2021 kl 12:21 7093

Vedkommende kan ha rett i sin negativitet. Kraftig i minus i dag, igjen...og ser man på feks Tradingview, så viser den strong sell.
Ottawyo
05.05.2021 kl 12:19 7096

Sitter godt i minus på denne med inngang på 26.10, men er bestemt på at denne skal videre opp om ikke veldig lenge.
Falkenroy
05.05.2021 kl 10:46 7169

Du er ikke velkommen.
Kan du være så snill å respektere at jeg og de fleste andre ikke vil ha deg på dene tråden eller de andre Magnora trådene.
Du ødelegger for oss alle andre. Du har ikke noe godt å komme med. Du er et nettroll på mange fora uten ryggrad.
Redigert 05.05.2021 kl 10:59 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
05.05.2021 kl 10:42 7183

Sitter du her fortsatt Falken? Da blir du nok siste mann som må slukke lyset. MGN faller 4-6 % på røde børsdager og er uforandret eller svakt ned på positive børsdager. Aksjen har snart falt 40% og det har så vidt startet. Her ser vi mellom 5 og 10kr iløpet av 2021. 100% sikkert.