Samarbeidsavtale nr 1!!!!!!!!

sokaratest
PCIB 05.05.2021 kl 11:03 39200

OliX Pharmaceuticals and PCI Biotech announce a collaboration to combine OliX asiRNA and PCI Biotech fimaNAc technologies
Slettet bruker
10.05.2021 kl 22:25 5409

Paa TI er det ikke tillatt og skrive noe negativt om PCIB. Da blir innlegget ditt anmeldt og slettet. Det fine dog med TI dog, er at du faar mer faglig paafyll, men TI traaden om PCIB gir ett falskt bilde av staaa, siden kun haussing er tillatt.

HO gir ett mer sannferdig bilde av situasjonen. Saa geoinvestor, som setter seg selv og saa hoeyt at han foeler han kan gaa inn paa HO og drite paa andre, dummer seg egentlig ut. Det blir rett og slett flaut.
Redigert 10.05.2021 kl 22:35 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
10.05.2021 kl 22:45 5386

Ja,TI er et merkelig forum. Man får en melding om at 'menigheten' har bestem at innlegget ikke er stuerent. Med påfølgende 72 timers frist til å gjenta det en skrev, Hvis ikke blir det slettet. Man blir rett og slett ' lynsjet' uten lov og dom. Ytringsfriheten blir neglisjert , og justisen blir i varetatt av nidkjære 'moderatorer' som Sparegrisen og andre suspekte bødler
Redigert 11.05.2021 kl 09:42 Du må logge inn for å svare
heilo888
11.05.2021 kl 01:06 5289

Kan være enig i at modereringen er noe i strengeste laget på TI, men så oppnår man til gjengjeld et langt høyere saklighetsnivå og kunnskapsnivå på innleggene enn her på FA-forumet.
Jeg er langt på vei enig med "geoinvestor" når han spør om det er her alle baisserne holder til for tiden og hevder at dette er en søppeltråd.

Og da er det depressive skribenter som "bravi", "peaf", og "merida1" som stort sett bare evner å skrive negative svadainnlegg som ødelegger tråder som dette. Skribenter som disse 3 ville raskt blitt avslørt og utestengt på et noe mer seriøst forum som TI.

Beklager, men for egen har jeg nå blokkert disse 3 skribentene da jeg ser null nytte, eller interesse i å lese deres innlegg i fremtiden
heilo888
11.05.2021 kl 01:15 5299

Her er et eksempel på et innlegg på høyt nivå, og som er spennende å lese for de som virkelig er interessert i PCIB (dessverre får man ikke inn grafer og bilder her på forumet):

"Jeg vet ikke hva dere synes, men jeg ble personlig positivt overrasket over Q1 presentasjonen. En gledelig overraskelse var eksempelvis at de plutselig velger å guide på avlesning av IDMC safety review 2H 2021 . For meg er dette en indikasjon på at de allerede har (eller er tett på å ha) tilstrekkelig antall pasienter til å vite med relativt stor sikkerhet at denne inntreffer til planlagt tidspunkt. «Brent barn skyr ilden» - og av den enkle grunn hadde ikke PCI Biotech gutta våget å «gutse» dersom de ikke var ekstremt komfortable med å nå denne milepælen. Historisk sett har altså disse folkene en så svak «track record» på guiding at jeg jammen meg ikke er sikker på at de ville treffe vannet dersom de falt ut av båten – og av den enkle grunn er jeg hellig overbevist om at denne milepælen er de bombesikre på å oppnå! :bomb:

Interessante opplysninger ellers:

Increased screening and enrolment to RELEASE in Q1 after implementation of the amended protocol and the opening of Asian sites
Continued focus on enrolment of patients into the RELEASE study, with the emphasis going forward being on regular trial management, including performance evaluation and replacement of underperforming sites
Open sites in South Korea, Taiwan, USA and 11 European countries
46 sites currently open for patient enrolment – plan to have approximately 50
Several initiatives implemented with the aim to recoup the COVID-19 caused delay – the most important being increased number of sites and protocol amendment to expand eligible patient population
Nedenfor ser dere en oppdatert tidslinje etter at jeg har lagt inn siste informasjon fra selskapet. Jeg velger å gjøre noen positive justeringer på min siste prognose (fra mars i år).

image
image
1316×562 89.3 KB
Anslår at vi allerede har (eller er i ferd med å få) tilstrekkelig antall pasienter i eksperimentell arm til å kunne være i posisjon til å motta IDMC avlesning om 4 måneders tid («safety» avlesning 21 dager etter fimaCHEM2 hvilket tilsier 109 dager etter første behandling– så legger vi på litt ekstra tid for papirarbeid). Estimert tidspunkt for denne avlesningen blir da september 2021 .
Selskapet spår interim avlesning (ved 120 innrullerte pasienter) i perioden H2 2022/H1 2023. Etter justeringer havner min «best guess» på at denne inntreffer i februar 2023 .
Jokeren i leken, IDMC, har slik jeg ser det et vindu for en mulig terminering av kontrollarm i intervallet Q2 2022/Q2 2023. Dette avhenger naturligvis av antall innrullerte samt forskjellen mellom armene (med tanke på endepunkt). Vi som har på PCIB briller vil naturligvis håpe at det er både høyere ORR / PFS og OS i eksperimentell arm. Dette vil bli vurdert fortløpende i studien og dersom det oppnås statistisk signifikans for at eksperimentell arm er overlegen kontrollarm så vil sistnevnte altså kunne termineres slik at den overlegne behandlingen kan gis til samtlige!
Forklaringer på farger i grafen:

Grønn er faktiske tidspunkt for første pasienter innrullert i hhv. Europa / Asia / USA
Gul er antatt tidspunkt for «seamless safety review»
Rosa er PCI Biotech sitt estimerte tidspunkt for interim avlesning
Lilla er PCI Biotech sitt estimerte tidspunkt for final analysis
Blå pil er mitt estimerte tidspunkt for interim avlesning
Antagelser:

59 måneder på full innrullering
3,15 pasienter per måned i snitt
Ved 46 klinikker gir det 0,07 pasienter per klinikk per måned og 0,82 per år / Ved 50 klinikker gir det 0,06 pasienter per klinikk per måned og 0,76 per år
Spådom videre er at vi får inn sånn cirka 1 pasient i uken – hvilket gir oss «roughly» 50 pasienter på ett år
Vi har i min simulering totalt 25 pasienter innrullert april 2021 og 29 pasienter innrullert mai 2021 – et forholdsvis konservativt anslag. Her kan det potensielt være en liten oppside dersom vi allerede er over 30 pasienter (ser at det er kloke hoder på Tekinvestor som stipulerer at vi har innrullert halvannet snes per nå)!
Jeg akkumulerer i det stille og skjønner fint lite av dagens prising. Synes caset forsvarer en market cap på to milliarder og det vil i så fall gi et kursmål på over 50 kroner. Ved juletider har jeg derfor tro på dobling av dagens kurs (så lenge selskapet viser en OK nyhetsstrøm rundt RELEASE). Skulle det komme en partner rekende på ei fjøl så er vel hundrelappen innen rekkevidde? :moneybag:

Ellers var podcasten i kjølvannet av kvartalspresentasjonen særdeles bra. Anders Høgset var et forfriskende tilskudd. Synes Ronny Skuggedal og Per Walday har så mye redsel for å si noe de ikke skal si at det blir rimelig pinlig. Q&A på kvartalsgjennomgangen er kanskje det verste jeg har sett når det gjelder å gi aksjonærer halmstrå av nyttig informasjon. Heldigvis reddet Anders Høgset mye av æren ved å gi gode forklaringer (i podcasten) som iallfall jeg satte meget stor pris på!

Etter å ha vært langt nede i en bekmørk kjeller synes jeg nå at lysglimtet kan skimtes i det fjerne! Jeg tror det blir fortgang i innrulleringen i sommer! Influensasesongen er på hell og «underperforming sites» får en tupp i ræva! Skulle ønske ledere som presterer under forventning også kunne mottatt et lite spark der solen ikke skinner – da skulle vi sett at dette hadde gått enda bedre! :skull_and_crossbones:

God aften og måtte innrulleringsgudene være med oss!
peaf
11.05.2021 kl 06:10 5253

Ja eg skall ikke uttale meg om vad de har før kunnskaper på TI. Men de førutsåg ikke den bløffen om evaluering om samarbeidsavtalen med AZ, fast den var helt oppenbar. Man behøver ikke evaluere noe om man vet att det fungerer. Og det her med Radforsk så lånte de penger med pant i PHO beholdningens aksjer de hadde der, som er ca 90 mil. Men Radforsk har en aksjebeholdning på ca 2 mrd i Vaccibody om de vil selge noe. Men de selger i PCIB og det seier vel sitt.
Og det er vel ikke noe større håp før HALLO 8 att han skall lære noe, da han blokkerer de som er realister og ser bak tomme ord.
bravi
11.05.2021 kl 07:36 5217

Tror ikke Heilo88 blokkerer noen her, det er bare bløff, han klarer ikke å la være å lese det som blir skrevet. Man kan spekulere på hvorfor Heiloen overhodet er på dette forumet når alt er så mye bedre på TI som han skriver.
Redigert 11.05.2021 kl 07:37 Du må logge inn for å svare
heilo888
11.05.2021 kl 08:33 5140

Nå er Nasdaq på god vei inn i en korreksjon så alle tek.- og biotek aksjer må være forberedt på få seg en kortvarig trøkk sørover.
Men det har liten eller ingen betydning for langsiktige aksjeeiere i potente biotek-selskaper som PCIB, ULTI, BGBIO, og NANO.

Gjør et unntak for de med tung belåning som kanskje kan få seg en overraskelse
Redigert 11.05.2021 kl 08:35 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
11.05.2021 kl 11:30 5069

Det er korrekt at TI traaden gir deg mye mer faglig informasjon, Men jeg har sittet og lest denen faglige informasjonen som gir akjsonaeren store haap om suksess, foerst her paa HO, og etterhvert paa TI i 11 aar,, uten at noen av denne innsiktsfulle faglige og haapefulle informasjonen har ledet til en eneste avtale det foelger penger med. Og da blir det ikke saa mye verdt. Det blir mer roeyk uten ild. Slik er det hver dag paa TI traaden, Presentasjon av bull PCIB info som ikke har gitt noen oekonomisk avtale paa 13 aar;-((( Saa i det henseende kunne man like gjerne ha lest HO traaden;-))) Av den grunn fortjener PCIB ogsaa og bli baisset. Det er faktisk helt paa sin plass..

Det eneste vi kan haape paa, er og fortsette og haape paa at dette snart endrer seg. Men det har vi gjort i veldig mange aar allerede. Har satt min exit dato fra PCIB til 1.4.2023. Har vi ikke oppnaadd en avtale det foelger penger med foer den tid, er PCIB eventyret over.
Redigert 11.05.2021 kl 11:36 Du må logge inn for å svare
sokaratest
11.05.2021 kl 11:40 5072

Oppkjøp, samarbeid og oppløftende resultater kan jo komme overraskende på mange - de medisinske resultatene er jo oppsiktsvekkende innenfor et segment med stor oppmerksomhet fra BP
Slettet bruker
11.05.2021 kl 11:42 5072

Yes, og det er derfor de fleste beholder aksjene sine, paa tross av PCIB's soergelig marketing historie saa langt.
Slettet bruker
11.05.2021 kl 13:28 5048

Det er mange oppsiktvekkende resultat både innen kreft og andre områder. PciB har ennå ikke fullført et fase 2.studium
Så en kan begynne å lure på om dette er så bra som mange tror. Men mange har tjent bra med penger på andre sin bekostning
Jeg tror heller ikke at det kommer noen stor overraskelse med det første
Ikke når tusen 'detektiver' tråler markedet døgnet rundt for finne noe som kan være en fordel for selskapet
PciB -menigheten må være et av de største detektivbyråene i Europa
Redigert 11.05.2021 kl 13:46 Du må logge inn for å svare
heilo888
11.05.2021 kl 15:31 4983

I Norge er ingen andre kreftrelaterte selskaper enn PCIB og Nanov som er uten reell konkurranse i et avsluttende pivotalstudie som etter all sannsynlighet vil gi conditional approval! Og når det gjelder Gallegangstudiet til PCIB så er inkluderingskriteriene nå åpnet opp, samt at flere sykehus i Taiwan og ikke minst Sør-Korea er åpnet for rekruttering.
Her vil rekrutteringen øke betraktelig utover i 2021 etter hvert som koronapandemien avtar i sin styrke.

Det kan vel neppe være noen som er så pessimistiske og depressive at man ikke tror at en slik unik posisjon i en sykdomsindikasjon innen kreft vil gi flere partneravtaler internasjonalt hvor det følger penger med!?
Og dette er partneravtaler som kan komme hvilken som helst dag fra nå og frem til en midlertidig markedsgodkjennelse som etter all sannsynlighet vil bli gitt i tidsintervallet H2 2023-H1 2024.

Når det er sagt er jeg rimelig sikker på en partneravtale innen en eller annen kreftvaksine vil komme først, og da hvilken som helst dag i løpet av de første månedene.

Så benytt den pågående korreksjonen på Nasdaq til å hamstre PCIB-aksjer til en uforskammet lav pris.
Redigert 11.05.2021 kl 16:23 Du må logge inn for å svare
fabian2
11.05.2021 kl 19:00 4876

Du har vel rett. Under 23-tallet kommer vi ikke. Å kjøpe igjen nå må da være extremt spennende siden mangegangen kan komme når som helst:)
heilo888
11.05.2021 kl 21:24 4807

Ser ut til PCIB ønsker å bli mer markedsrettet og satse i større grad på på allianser innen FimaVacc og FimaNac.

https://www.pcibiotech.no/news/pci-biotech-is-seeking-a-scientific-alliance-and-business-development-manager 23

PCI+Biotech+SABD+Manager+May+2021.pdf 8

Jeg er 100% enig når den medisinske fagmannen og skribenten FiloD skriver følgende i forbindelse med stillingsannonsen:
"Dette er helt riktig strategi og satsning. Vacc og Nac har potentialet til å gjøre Pcib til et stort selskap med mange aftaler indenfor mange forskellige områder.

Teknologien kan bli platform for en hel bunke av behandlinger med alt fra hårtab til Cancer til autoimmune sygdommen etc.

Og Pcib kan generere upfront og royalties på utrolig mange områder i mange år fremover."
Redigert 11.05.2021 kl 22:42 Du må logge inn for å svare
heilo888
11.05.2021 kl 22:41 4751

Nå kan det virke som at vi endelig er blitt hørt når vi i lang tid har mast om mer satsning mot kommersialisering av den unike PCI-teknologien selskapet besitter.

Når denne stillingen kommer i tillegg til Ludovic Robin så er det vel ikke noen andre av de kreftrelaterte selskapene på Oslo Børs som har hele 2 Chief Business Officer (CBO).
Slettet bruker
12.05.2021 kl 11:34 4563

Vi har desverre ikke blitt hoert, for dette har flere av oss etterlyst i mange aar. Saa hadde vi blitt hoert, hadde dette skjedd for lenge siden.

Men man kan godt si at endelig har det skjedd. Og endelig har PCIB faatt ut fingeren, noe som har sittet langt inne.
Redigert 12.05.2021 kl 11:35 Du må logge inn for å svare
heilo888
12.05.2021 kl 16:36 4468

Enig i at det har sittet langt inne hos ledelsen å gå fra hvite frakker og reagensrør til mørke dresser og kalkulator.
Har som "krakkulf" etterlyst en langt mer offensiv holdning til kommersialisering og salg av teknologien , men nå ser det endelig ut til å bli et skifte!
peaf
12.05.2021 kl 17:20 4427

Ja det var tydligen ett genitrekk nå selger de aksjer så det knaker om ett .Men vore det ikke en ide att ta frem noe som går att selge først innen man tar inn stjerneselgere
bravi
12.05.2021 kl 19:36 4342

Det var et godt poeng, er det behov for stjerneselgere når ikke noe er klart til å selges? Går ikke med selgere å selge noe som enda ikke har passert fase 2, skal det Pcib har å tilby selges krever det noen med faglig tyngde som snakker samme språk som kjøperne.
heilo888
12.05.2021 kl 23:43 4252

Kan bare være glad for at OSEBX er stengt i morgen etter at US med Nasdaq falt kraftig i kveld.

Men uansett har slike internasjonale børskorreksjoner liten betydning for de som sitter langsiktig i PCIB og andre selskaper med en banebrytende teknologi.
Her vet vi at selskapet er i mål med sitt pivotale godkjenningsstudie innen GGK før 2 år er gått. Og det uten konkurranse på verdensbasis!

Men lenge før den tid blir det nok partnerskap innen FimaVacc, og ikke minst en større partner for å håndtere FimaChem med GGK i Asia.


Slettet bruker
13.05.2021 kl 08:53 4184

Dette studiet blir vel anslått avsluttet i april 2024. Det skulle bli 3 år det.
heilo888
13.05.2021 kl 17:33 4032

Har anbefalt Administrasjonen på det sterkeste om å utestenge skribentene "bravi" og "peaf" da disse 2 skribentene så godt som utelukkende skriver ensidige depressive svada-innlegg som kun har til hensikt å ødelegge og sabotere en konstruktiv diskusjonstråd om PCIB.

Var på nippe til å rapportere "merida1" også men unnlot dette fordi jeg kjenner til hvem som som skriver bak dette nicket, og at vedkommende av og til kan skrive fornuftige innlegg.

Men "merida1" du komme igjen med misvisende og feil info. når du hevder at gallegangs-studien vil være ferdig først i 2024.
Om du gidder å lese Q1 presentasjonen så ser du at Interim analysen i dette Release-studiet er guidet ferdig innenfor intervallet H2 2022/H1 2023. Dvs. mest sannsynlig allerede om 1,5 år!
Og det er dette som er viktig i denne sammenhengen da PCIB vil søke om midlertidig markedstilgang på basis av gode resultater fra Interim analysen.
Etter det man har sett så langt vil det etter alle solemerker komme gode resultater ut at fra Release-studied og man vil trolig oppnå midlertidig markedsgodkjenning i løpet av 2023.
Og på dette stadiet er det garantert kommet inn èn eller flere internasjonale partnere med dype lommer da PCIB da vil bli den gjeldende standarden (SOC) for behandling av denne typen gallegangskreft på verdensbasis.


Redigert 14.05.2021 kl 00:07 Du må logge inn for å svare
peaf
14.05.2021 kl 03:38 3880

Er man depressiv om man skriver sannningen om det man trur. Jeg skrev i fjor att AZ kommer aldri tilbake som samarbeidspartner når de avsluta samarbeidet. Og det var ingen evaluering om de skulle fortsette samarbeidet, det var bare en måte att seie det på før att det ikke skulle virke så dramatiskt. Er man depressiv når man seier noe sådant eller er man realist. Med fasit i hand så var det ikke hausse gjengen som var realister. Og når man resonerer som Heilo888 så er det ikke tillatt att vare realist. Vad med folk som shorter er det forbudt og trur på nedgang. Ja enligt Helio8 er de det.
Jeg har aldri uttalt meg om Pcib forøvrigt, men Fimanac og samarbeidsavtalerne der har vart ett fiasko. Og svada innleggen fra meg og Bravi har nok treffe virkligheten betydligt bedre en vad haussegjengen har gjort.

Og vil man bare ha en type innlegg så er det bare att blokkere de som kommer med feil type innlegg. Det er tydligen ikke godt nok for Helio8 han er redd att noen leser dem og førstår sanningen.
Slettet bruker
14.05.2021 kl 08:32 3799

Takk for tilliten , heilo 888 :)
Det jeg refererer til er :Estimated Study Completion Date : April 2024.
Det du mener er: Estimated Primary Completion Date
Som du vet er det to forskjellige betegnelser
Redigert 14.05.2021 kl 08:33 Du må logge inn for å svare
heilo888
14.05.2021 kl 09:37 3753

Ja enig i det!
"Estimated Study Completion date April 2024" ser jeg mer på som en formalitet dersom PCIB oppnår markedsgodkjenning i 2023 og Betalutin etter det kan omsettes som legemiddel på verdensmarkedet
Slettet bruker
14.05.2021 kl 12:03 3692

Barnslig og rapportere de som ikke ser saa opptimistisk paa situasjonen. Baade positive og pessemistiske synspunkter paa PCIB fortjener sin rett paa HO traaden. Det blir helt galt naar en side krever og ha oppsjon paa sannheten.

Og det er ingen tvil om at de som har vaert pessimistiske til PCIB det siste halvaaret, har sitt paa det toerre. Det kan man ikke si om de som har vaert mest positive. Alt man trenger og gjoere, er og se paa PCIB kursen for og forstaa dette.

Allikevel, Vi faar haape det snur snart.
heilo888
14.05.2021 kl 13:10 3662

krakkulf; Her er det overhode ikke snakk om å utestenge de som er negativ til PCIB!

Både du, jeg selv, og andre kan være kritiske til sider ved PCIB. Men her er det snakk om 2 skribenter (kanskje samme person) som i årevis utelukkende har skrevet negativt og kastet dritt om et selskap gjennom useriøse innlegg, har fremsatt en masse usanne påstander, og har bidratt med utallige kveruleringer.
Om ikke motivet er sabotasje og forsøk på å ødelegge forsøkene på å etablere en konstruktiv PCIB-tråd så skjønner ikke jeg! Og det er klart at de oppnår at seriøse folk i stor grad skyr denne type diskusjonstråder.

Jeg har vært på diverse aksefora i snart 40 år men knapt sett et verre ensidig forsøk på sabotasje av en diskusjonstråd!
Redigert 14.05.2021 kl 16:03 Du må logge inn for å svare
bravi
14.05.2021 kl 13:39 3669

Man kan ikke som Heiloen skylde på andre skribenter for at kursutviklingen i Pcib er så dårlig som den er, det er egentlig det han gjør. Dette har blitt diskutert flere ganger tidligere og såvidt jeg vet var consensus at skriverier på HO ikke har noen innvirkning på kursen. Ta med f.eks TI også i samme slengen, hadde skrivingen der hatt noen innvirkning på kursen vill den vært vesentlig høyere. Det er hva selskapene leverer eller greier å skape av forventninger som får kursen ril å reagere.
heilo888
15.05.2021 kl 12:27 3494

Bra med 2,21% oppgang for PCIB på en heller død børsdag i går på Oslo Børs. Mulig flere ser det fremtidige potensiale i aksjen.

Teknisk skulle det nå ligge godt til rette for en kursoppgang med mål om å bryte opp gjennom SMA50 fra undersiden. Dessuten tror jeg RSI14 går gjennom 50, og Slow Stochastic vender opp dersom den positive tonen fra US vedvarer i neste uke.

Her er noen måneder gammel artikkel fra Finansavisen som sier litt om hvordan PCIB tenker angående kommende partnerskap:

https://finansavisen.no/nyheter/helse/2020/11/11/7586996/pci-biotech-og-per-walday-ser-fortsatt-etter-partner-i-asia

Biotekselskapet PCI Biotech ser fortsatt etter en partner i Asia, som vil være positivt for selskapets Release-studier, melder TDN Direkt etter PCI Biotechs offentliggjøring og presentasjon av kvartalstall onsdag.

Adm. direktør i PCI Biotech, Per Walday, er imidlertid forsiktig med å si for mye om partnerjakten. Han presiserer overfor nyhetsbyrået at han ønsker å være svært forsiktig med hvilken informasjon han offentliggjør, men understreker samtidig at det er fordeler ved et partnerskap:

– Å ha en partner tidlig i studien vil hjelpe oss å velge de riktige medisinske rådgiverne og de riktige sykehusene, slik at de også kan få et eierskap i prosessen og kan være en del av prosessen, sier Walday.

Samtidig peker Walday på sider ved det å ikke ha et partnerskap:

– Hvis derimot studiene blir suksessfulle og vi ikke får inn en partner, vil det gjøre oss sterkere når det kommer til forhandlinger og hvilken avtale vi kan skaffe etter studien, sier han til TDN Direkt.



I forbindelse med regnskapsfremleggelsen onsdag opplyste PCI Biotech at første asiatiske pasient ble rekruttert til Release-studien i oktober – i Sør-Korea – og at alle ni planlagte testlokasjoner i Sør-Korea og Taiwan nå er åpnet. Totalt var 45 testsentre åpnet i EU, USA og Asia ved utgangen av oktober.

Første pasientrekruttering i USA kan imidlertid måtte vente til 2021 på grunn av coronapandemien.

Selskapets fokus er stadig å rekruttere pasienter til Release-studien, som gjelder hovedsatsingen fimaChem til behandling av gallegangskreft. Det regner fortsatt med å kunne komme med en første foreløpig analyse fra studien mellom andre halvår 2022 og første halvår 2023.
Redigert 15.05.2021 kl 15:51 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
15.05.2021 kl 23:36 3339

helio888

Se paa PCIB kursen, i alle disse 13 aarene hvor mange har tatt boelgen for PCIB's teknologi (inkludert undertegnede), og lovet gull og groenne skoger. om hvor fantastisk dette kommer til og bli , har disse to du beskriver hatt rett hele tiden. PCIB har ikke lykkes med og skaffe en eneste partner som vil skyte inn penger for og samarbeide med PCIB paa noen av de tre forretningsomraadene. Og PCIB's aksjekurs har krakket, fordi PCIB ledelsen virker hjelpesloese paa dette omraadet.

Slik at du burde heller boeye deg i stoevet, og innroemme at saalangt har disse to hatt rett i all sin kritikk, mens du har bommet totalt.
Redigert 15.05.2021 kl 23:36 Du må logge inn for å svare
fabian2
16.05.2021 kl 08:35 3210

En verden er aksjekursen. ........ En helt annen verden er det medisinsk/faglige.......
peaf
16.05.2021 kl 09:25 3208

Ja noen førstår vad ordet DEBATTforum står før, og noen førstår ingenting alls . Og noen er selvutnemde eksperter på medisinske produkter, og vet att alle BP ønsker just det produktet. Men problemet er att BP ser ikke det de selvutnemde eksperterne ser. Og så går åren, mens våre eksperter leter febrilt efter argumenter. Samtidigt som de hater de som ikke ser de enorme muligheterne som ekspeterne har skissert men aldri inntreffer.
Slettet bruker
16.05.2021 kl 10:44 3163

Det er vanskelig å si hvor denne seilasen ender, men HO ville ikke vært det samme uten PciB-besetningen. De fleste har forlatt skipet og har fått bedre arbeidsvilkår på TI TANIC. Så lenge det varer. Det er bare noen få medlemmer igjen om bord på PciB- båten. Og disse er dømt til å seile i all slags vær og vind nesten uten mål og mening. Omtrent som legenden Den flyvende hollender. Men bak horisonten er det alltid et håp. . De kan være like heldige som Christoffer Columbus. Eller- siden det er snart 17.mai - Leiv Eriksson ;)
bravi
16.05.2021 kl 13:27 3059

Vil tro at det er den verdenen med aksjekursen man må forholde seg til uansett hvis man har aksjer.
Slettet bruker
16.05.2021 kl 14:05 3027

Det har du rett i fabian 2, og jeg tror ogsaa at PCIB kommer til og bli mye verdt en dag, men det har alllerede gaatt 13 aar siden PCIB's oppstart, og det spoers hvor mange nye emisjoner vi maa igjennom foer PCIB lykkes. For saalangt staar PCIB ledelsen til kommersiellt stryk.

FimaChem er det store haapet, og den store skuffelsen, er at PCIB etter 13 aar, ikke kan peke paa hvilke medisin/medisiner de vet finmaVAcc og fimaNac vil virke sammen med. Og at de etter 13 aar ikke har bevist dette klinisk. For forskning paa friske frivillige beviser ikke dette.
Redigert 16.05.2021 kl 14:11 Du må logge inn for å svare
heilo888
16.05.2021 kl 14:27 3057

Krakkulf; Jeg tror man har satset på feil sektor om man ikke har tatt innover seg at TTT. i biotek! Aksjekurs svinger opp og ned, men er mindre viktig for oss langsiktige som ser de store teknologiske fremskrittene som gjøres over tid. De store aksjonærene har forlengst skjønt dette, men det er dessverre mange småaksjonærer som ikke skjønner at aksjekursens bevegelser underveis mot målet er mindre viktig. Men når det er sagt er det gledelig at ledelsen nå endelig har skjønt at må satse mer målrettet for å få kommersialisert den unike PCI-teknologien de har forsket fram. Om 2-3 år er PCIB et helt annet selskap, mens småaksjonærene som har hoppet av underveis sitter tilbake forvirret og skjønner ingen ting!
Redigert 16.05.2021 kl 14:30 Du må logge inn for å svare
sokaratest
16.05.2021 kl 16:24 3008

Realverdien av selskapet ligger jo i fremtidige kontantstrømmer. Pcib kan forhåpentligvis snart legge 4 ess på bordet - kursen vil nok bli ganske annerledes raskt
heilo888
17.05.2021 kl 14:14 2813

Her spekuleres det om IMDC vil måtte avbryte kontrollarmen av etiske grunner og gi FimaChem behandling til alle i studien allerede nå i høst.
Meget spennende lesning for de som vet at gallegangskreft pr. i dag er en dødelig sykdom, og er interessert i at gallegangsmedisinen fimaporfin til PCIB kan komme ut til lidende og hardt prøvede pasienter over hele verden så raskt som mulig!

"Jeg har en del ganger påstået at vi kan få IMDC komiteen til å avbryte SoC armen allerede før vi får safety på 8 pasienter med dobbelt behandling. Det er nok en litt drøy påstand, men jeg skal forsøke å argumentere litt bedre for den.

Studien er sat op med op til 2 behandlinger med fimaporfin.

image
image
1611×252 3.84 KB
Første fimachem behandling går over 4 dager. Først gir man fimaporfin og på den 4 dag gir man gemsitabin og lys.

Deretter går det op til 21 dager før man starter 1 cyklus med gemsitabin og cicplatin (g+c), igjen 21 dager før man starter 2 cyklus med g+c, igjen 21 dager før man starter 3 cyklus med g+c og til sist 21 dager før man starter 4 cyklus med g+c.

Altså vil det ihht protokollen ta opp til 105 dager å gjennomføre 1 fimachem behandling.

Å gennemføre 2 fimachem behandlinger kan ta op til 210 dager.

Men @Columna fik jo følgende mail fra Ronny

Takk for mail og din interesse for PCI Biotech.

«Det blir gitt opp til 2 fima Chem behandlinger i RELEASE, og dette vurderes i hvert enkelt tilfelle. Bakgrunnsbehandlingen med kjemoterapi gjennomføres i 8 sykluser med 21 dagers mellomrom. Det er ikke alle pasientene som gjennomfører alle 8 sykluser, og en eventuell andre fima Chem behandling skjer ved eller etter den femte syklusen.»

Om man skal ha 2 behandlinger vurderes i hvert enkelt tilfelle.

@Snoeffelen hadde følgende vurdering av dette.

Jeg tror at effekten av 1 behandling er såpass god at noen pasienter ikke ønsker flere enn 1 behandling, samt at det tar ganske lang tid før onkologen anbefaler runde 2.

Har akkurat diskutert problemstillingen med en medinvestor, og “our best guess” er at sted mellom hver 3 og 5 pasient til nå har fått 2 behandlinger.
Så jeg tipper vi ligger på rundt 30 pasienter rekruttert pt.

Den er jeg ganske enig i, men jeg tenker at vi er nærmere at hver hver 5-6 pasient får 2 behandlinger.

Min begrundelse består i at langt de fleste i cohot4 hadde veldig god respons på 1 behandling, samt at spørgsmålet om 2 fimaporfin behandlinger kom opp var fordi de hadde oplevet at enkelte pasienter hadde behov for dette.
I tilleg var de særdeles vanskelig for pcib å rekrutere nokk pasienter i EXTENTION studien, hvilket sier meg at det ikke stod pasienter i kø for å få 2 behandlinger.

Ronny sier også at ikke alle pasienter som har behov for 2 behandlinger gjennemfører 8 cyklusser.
Hvilket kan bety flere ting. Enten dør de før de blir færdig med alle 8 cykluser, eller så ønsker de i samråd med lægen ikke å belastes med flere kjemoterapi behandlinger enn nødvendig, altså de blir “friske” ------ og jeg tror på det siste.

Pcib har meldt at vi får IMDC kommiteens sikkerhets avlesning i H2 i år, så det må de være ganske sikre på.

Hvist vi antar at det er hver 5 pasient som får 2 behandlinger så vil vi ha 40 pasienter i behandlings armen når det inntreder, altså ca. 80 pasienter i hele studiet.

Som vi alle kan se av Cohor4 dataene så er det en signifikant forskjell på OR og ORR i forhold til Soc, og dette på en meget liten populasjon. Jeg er ganske sikker på at denne signifikante forskjell blir større når populasjonen vokser og flere av pasienterne i behandlings armen lever lenge uten at studien stoppes (som dose eskalerings studien jo blev).

Vi vet jo med sikkerhet at Soc armen ikke har lengere levetid enn 12 mnd, og når den signifikante forskjell mellom behandlings armen og Soc armen inntreffer så blir IMDC komiteen nødt til å stoppe Soc armen av etiske grunner.

Jeg tror at denne forskjell vil indtreffe når vi har mellom 70 og 90 pasienter i studien. Men kanskje noen med bedre statistikk kunnskaper enn meg kan si noe om det.

Når dette skjer, så vil Pcib søke om AA med et samme og vi vil helt sikkert får priority Review etc.

Mitt håp om at det kan skje i år allerede, er faktisk blitt større med meldingen om safety avlesning på 8 pas i H2 i år."
Redigert 17.05.2021 kl 14:36 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
20.05.2021 kl 22:52 2386

Vi haaper alle at PCIB lykkes en dag, men jeg har aldri opplevd en saa treg og tannloes ledelse i noe selskap. Haade det ikke vaert for at forskningsresultatene er saerdels gode hadde jeg solgt. For jeg stoler ikke en millimeter paa PCIB ledelsen. Men selv en blind mann kan ledes til maalet, Faar haape dette ogsaa gjelder PCIB. Men jeg er langt fra sikker lenger, slik jeg var tidligere.
Redigert 20.05.2021 kl 23:07 Du må logge inn for å svare
heilo888
21.05.2021 kl 00:27 2340

Ja enig i at CEO og CFO har skuffet, men forskningsavdelingen med CSO Ander Høgseth i spissen finner jeg ingen grunn til å kritisere.

Jeg ble såpass provosert når styret skamroste ledelsen i årsrapporten at jeg spontant stemte mot gjenvalg av hele styret som en stille protest. Anbefaler andre som føler for det å gjøre det samme.