Tålmodighet med Vow.

bålfreak
VOW 06.05.2021 kl 08:45 5830

En liten oppfordring om å utvise tålmodighet. Det gjelder forøvrig ikke bare med Vowaksjen men faktisk alle aksjeinvesteringer. Ting tar litt tid i den virkellige verden gutter. Fra en avtale blir inngått til en fabrikk eller en maskin står ferdig tar tid.
Det skal jobbes hver dag og gjøres en betydelig arbeidsinnsats over tid for å skape resultater. Vow har et svært godt utgangspunkt med store ordrereserver og mange inngåtte avtaler.
Det er sannsynligvis ikke særlig smart å selge Vowaksjer nå. Man bør jo absolutt gjøre det motsatte basert på alt som skjer med positivt fortegn i selskapet fremover, både på kort sikt og på lang sikt.
Slettet bruker
07.05.2021 kl 11:39 1465

Tror det er å skyte langt over mål om enn tenker at en kan kjøre på samvittigheten til noen her inne. Tror de beste i dette gamet ikke har den kanalen,MEN jeg kan ta feil.
Slettet bruker
07.05.2021 kl 11:56 1418

Tror kursmålene på 60 - 85 har hatt litt mer å si enn CAPS LOCK her på forumet.
ihende
07.05.2021 kl 12:05 1404

Hei de mest kyniske vil nok ikke det. De vil begynne på nytt igjen. Prøver bare å gi en viss pekepinn på at himmelhøyt eller helvete sjelden opptrer. Ihvertfall ikke når et firma har fått " stabilisert seg". Selv hadde jeg flaks og fikk kjøpt aksjer før de fleste hadde fått øyene opp for dette selskapet. Men jeg kjøpte vel også på ca 50 kr. For å supplere for jeg også trur at den skal forbi kursmålet på 60, håper jo langt forbi, håper og trur. Men jeg har gått i skikkelig baret før jeg i andre selskaper. Har litt urealiserte tap på noen hundre tusen. Men så er det lille håpet da, at man slipper å selge med tap. Men å ta linjal og gå bakover i tid for å spå fremover, tja til en viss grad, men man må jo se på endringer ellers i samfunnet og hva slags verdi produkter har . For å si det litt dumt. Nytta ikke bruke TA på skrivemaskiner da dataen kom. Men etter noen år da data ble etablert i hjem, ja da kunne man bruke TA. På den grønne grein , så kan man til en viss grad bruke TA, men ikke utelukkende på et firma som har på kort tid vokst hinsides og har en flying start. Men den grønne tankegangen har ikke stoppet opp etter det jeg skjønt.
CapitaL
07.05.2021 kl 13:39 1322

Kursene svinger ja.. intet nytt under solen det. Den som gidder kan jo prøve å utnytte svingningene. Jeg for min del har stor tro på Vow og ledelsen og har ingen planer om å selge en eneste aksje under 60 kroner. Dersom nedgangen fortsetter vil jeg plukke flere aksjer. Mitt syn er at inntekter fra områdene biogass, biokull og annet landbasert vil komme etterhvert..

Det nytter ikke å løpe rundt og baisse på grunnlag av snøen som falt i fjor i et selskap som bygger seg opp, noe som mange på Vow-trådene tydeligvis har som sin største interesse her i livet.

Ser forøvrig at Sparebank1 antyder inntekter på 200 mill fra biogass/kull i 2.halvår forutsatt at ting faller på plass selvsagt. Det er jo også slik at når et selskap har oppnådd suksess er det litt for sent å kjøpe seg inn billig;)

https://finansavisen.no/nyheter/teknologi/2021/04/29/7664660/vow-leverte-bedre-marginer-enn-ventet
upsidedown
07.05.2021 kl 20:25 1190

Det fremgår av meldingen at alle som har aksjer i VOW når GF sier GO får tilsvarende antall aksjer i VGM. Det er det eneste som er kommunisert ut og da bør muligens aksjonærene stole på det som er skrevet.

Så ved positivt vedtak 14. mai har alle VOW-aksjonærene tilsvarende antall aksjer i VGM.

Hvis dette, mot formodning skulle være feil, har VOW et alvorlig kommunikasjonsproblem...
Redigert 07.05.2021 kl 20:26 Du må logge inn for å svare
Framtia
07.05.2021 kl 21:14 1126

Et godt poeng! Ingen grunn til å holde tilbake nå...Dette blir gull og siste tids nedgang vil vi le av om et par år😉 Gjorde mine første to mill på å kjøpe på dipper...Fant fort ut at jeg ikke var flink på salg, da jeg rett og slett ikke hadde tid til å følge utvikling ila arbeidsdagen...