Jeg har troa, har lasta mye i Koa.
Om de signalene en har kunnet snappe opp og med info gitt etter siste Q så bør det være noe å glede seg over neste uke. Investert i fabrikkene for å møte de nye kontraktene. Bilparken fornyes raskere enn noen gang. Fikk tilført penger til omstillingen. Uttalelser fra ledelsen at det aldri har sett bedre ut før neste kvartal......osv.
Oppoghopp
07.02.2023 kl 10:45
9829
Oi, ute noen måneder og plutselig er saldoen "grønn".. Hva skjer i KOA for tiden, opp 14% bare på noen dager. Meldinger jeg har missa?
Time in market slår timing market, funker bra for meg ;)
Time in market slår timing market, funker bra for meg ;)
M.Y.Peng
09.02.2023 kl 11:00
9385
Hei folkens. Vi er jo fornøyd med å ha løftet oss i det siste. Så kan en jo undre seg over at det i dag er røde tall, men dette har jeg sett svært ofte. Verdisikring. Noen kan ikke la være å selge når de har kommet i pluss. De håper og tror dette er lurt. Nå er det bare å sitte å vente til den faller, kjøpe seg inn igjen og få flere aksjer for de samme pengene. Det ville jeg vært forsiktig med her. Koa vil stige jevnt og trutt fra nå mener jeg. Ikke la dere forundre om vi ender i pluss innen dagen er omme. Som aksjonær i Koa er vi jo tilfreds med utviklingen for tiden uansett.
puzzle
17.02.2023 kl 09:40
8355
Ja det å være tålmodig i denne aksjen har vært lønnsomt, tilbake kjøp av egne aksjer og en en generell bedre verdensøkonomi tror jeg har løftet aksjen, med en pause på et par år med nybilsalg pga chip problematikken etc, må bilparken fornyes , gleder meg til guidingen
M.Y.Peng
26.02.2023 kl 19:43
7590
«Matematikken er ikke komplisert: Når antall aksjer går ned, øker andelen din i virksomhetene våre. Gevinster fra verdiøkende tilbakekjøp er til alle eieres fordel», skriver Buffett.