Problemer med aksjehandel i DNB

hgsd300
DNB 10.05.2021 kl 13:40 3141

Andre som har trøbbel med aksjehandel på DNB sin mobil App ?
Odi.1
08.09.2021 kl 09:01 1465

Ser de skal til med en - " Transformasjon" 9.11
Hva er det dette går ut på , kan vi forvente at vi får noe som virker som det skal?
Slettet bruker
01.09.2021 kl 10:57 1682

Hvis jeg kjøper en aksje i flere omganger, legges den i min portefølje med et beregnet gjennomsnitt (selvfølgelig). Skulle jeg finne på å selge meg ned i denne aksjen så er h...….. i gang for da selges de først innkjøpte aksjene først. Da begynner en menigmanns skatteplanlegging å bli rotete, fullt kaos faktisk. Snittverdien er altså ikke reell, men gjelder kun ved salg av hele aksjeposten. Noen som vet om andre tilbydere av aksjehandeltjenester har en mer spiselig løsning hvor det etableres en snittverdi som ligger fast om man selger hele eller deler av en aksjepost.
Cutter
11.05.2021 kl 09:10 2266

Det er blitt så vanlig at de ikke gidder å legge ut mld å nå.
Slettet bruker
11.05.2021 kl 09:08 2303

Kankje likegreit idag siden jeg har REC
Slettet bruker
11.05.2021 kl 09:06 2343

Møkka er ute av drift idag å.
JPM
11.05.2021 kl 09:06 2362

For en drittbank
hgsd300
11.05.2021 kl 09:04 2404

Samme tullet i dag også.
undrende
10.05.2021 kl 21:26 2557

Jada, forhindret fra å bruke DnB i dag her også. Det er meningsløst at denne plattformen skal feile så ofte. Det har skjedd noen ganger nå bare på de seneste par årene.
focuss
10.05.2021 kl 20:54 2594

Jeg antar jeg tapte noen 10 tusener på DNB s mangelfulle QA og oppfølging i dag. Føles ikke som et plaster på såret med " Vi beklager"
6750
10.05.2021 kl 20:25 2653

Er nå drittlei og er på vei bort. Har fått nok av arrogansen og likegyldigheten til DNB. Sist jeg snakket med DNB ble jeg fortalt at DNB levde av fornøyde kunder. Da forstår jeg det slik at det er best at jeg flytter derfra slik at de har en misfornøyd kunde mindre. For DNB er ikke på noen måte villig til å prøve å endre filosofien slik at misfornøyde kunder blir fornøyd, og fortsetter som kunde. Dette gjelder ikke bare aksjehandel men hele konseptet DNB. Etter 30 år som kunde hos denne banken så sier jeg farvel og finner en mindre bank der det er lavere fokus på lederbonuser og kontakten med kundene mindre arrogant.
Redigert 10.05.2021 kl 20:26 Du må logge inn for å svare
10PS
10.05.2021 kl 15:43 2738

DNB tilbake for en stund siden men var innom Euronext Growth og fulgte med der litt tidligere i dag og her lå f.eks. ACC med kurs på !5.25 mens på ose ligger dagens høyeste på 15.16. Her svikter Euronext eller OSE ? Gjelder sikkert mange andre aksjer også. Sjekk selv.
Drillo_2
10.05.2021 kl 14:29 2854

Det er jo nå da slik, til alle, at man har valgt dette produktet selv. Hva med å bare avslutte å finne en annen leverandør? DNB bryr seg ikke, der får man bonus for hvitvasking. Reager istedenfor å klage, eller er det for vanskelig å skifte?
Struts
10.05.2021 kl 14:27 2862

Og i Nordea har følgende beskjed blitt mer regelen enn unntaket siden begynnelsen av forrige uke: Det er for øyeblikket problemer med kurser på aksjer. Vi beklager dette. IT er på saken. Ved spørsmål ring telefon 22 48 51 50.

Hadde det vært statlig bedrift kunne man jo forstått det. Der er vel forsinkelser og budsjettoverskridelser regelen og ikke unntaket. Men altså...
Vinja
10.05.2021 kl 14:25 2883

Det er faen helt sykt at de kan være nede hele dagen. Fader for ett dritt system. Alle penger som man kunne tjent på daytrading skulle DNB ha betalt oss. Jeg skifter plattform er skita lei hele dette søppelet.
focuss
10.05.2021 kl 14:24 2899

Aksjehandel på nett er alt for komplisert til DNB og bør avskiltes. De får holde seg til det de greier, nemlig å gi kundene norges dårligste betingelser på lån.
Slettet bruker
10.05.2021 kl 14:14 2945

Vi snakker ikke om en time eller 2 !!!! Neida ! En hel arbeidsdag faktisk !!
Slettet bruker
10.05.2021 kl 14:12 2965

Her burde vi varslet massesøksmål !
Alejandreuta
10.05.2021 kl 14:05 3004

Har det samme problemet i Nordea. De klarer ikke å få inn kurser. Er Bankene eller handelsplattformene ansvarlige på noen måte når slike ting skjer eller er alt på egen risiko?
Flamkitekt
10.05.2021 kl 13:57 3038

Dette er helt håpløs siden de ikke har klart å fikse problemmet. Og dette er ikke først gang som skjer.
DNB må rett og slett skjerpe seg og synes det hjelper ikke å skrive bare "beklager feilen og de ulempene som den medfører for våre kunder".
Ærligtalt
10.05.2021 kl 13:52 3073

klaesp skrev Skandale..
"Feilen er meldt videre til vår tjenesteleverandør"...

Eller: "Vi skylder på vår underleverandør da vi kun er interesserte i marginene vi har på tjenesten - marginer som er høye fordi vi har NULL redundans på tjenestene som tilbys"
Slettet bruker
10.05.2021 kl 13:45 3117

Tragisk hele DNB ! Hatt problemer i hele dag :(
Garmis
10.05.2021 kl 13:45 3121

I hele dag, utrolig at alle disse overbetalte IKT konsulentene ikke får rettet opp i dette.