Problemer med aksjehandel i DNB


Andre som har trøbbel med aksjehandel på DNB sin mobil App ?
Garmis
10.05.2021 kl 13:45 1383

I hele dag, utrolig at alle disse overbetalte IKT konsulentene ikke får rettet opp i dette.
dagvogma
10.05.2021 kl 13:45 1378

Tragisk hele DNB ! Hatt problemer i hele dag :(

"Feilen er meldt videre til vår tjenesteleverandør"...

Eller: "Vi skylder på vår underleverandør da vi kun er interesserte i marginene vi har på tjenesten - marginer som er høye fordi vi har NULL redundans på tjenestene som tilbys"

Dette er helt håpløs siden de ikke har klart å fikse problemmet. Og dette er ikke først gang som skjer.
DNB må rett og slett skjerpe seg og synes det hjelper ikke å skrive bare "beklager feilen og de ulempene som den medfører for våre kunder".

Har det samme problemet i Nordea. De klarer ikke å få inn kurser. Er Bankene eller handelsplattformene ansvarlige på noen måte når slike ting skjer eller er alt på egen risiko?
dagvogma
10.05.2021 kl 14:12 1229

Her burde vi varslet massesøksmål !
dagvogma
10.05.2021 kl 14:14 1209

Vi snakker ikke om en time eller 2 !!!! Neida ! En hel arbeidsdag faktisk !!
focuss
10.05.2021 kl 14:24 1163

Aksjehandel på nett er alt for komplisert til DNB og bør avskiltes. De får holde seg til det de greier, nemlig å gi kundene norges dårligste betingelser på lån.
Vinja
10.05.2021 kl 14:25 1149

Det er faen helt sykt at de kan være nede hele dagen. Fader for ett dritt system. Alle penger som man kunne tjent på daytrading skulle DNB ha betalt oss. Jeg skifter plattform er skita lei hele dette søppelet.
Struts
10.05.2021 kl 14:27 1128

Og i Nordea har følgende beskjed blitt mer regelen enn unntaket siden begynnelsen av forrige uke: Det er for øyeblikket problemer med kurser på aksjer. Vi beklager dette. IT er på saken. Ved spørsmål ring telefon 22 48 51 50.

Hadde det vært statlig bedrift kunne man jo forstått det. Der er vel forsinkelser og budsjettoverskridelser regelen og ikke unntaket. Men altså...
Drillo_2
10.05.2021 kl 14:29 1120

Det er jo nå da slik, til alle, at man har valgt dette produktet selv. Hva med å bare avslutte å finne en annen leverandør? DNB bryr seg ikke, der får man bonus for hvitvasking. Reager istedenfor å klage, eller er det for vanskelig å skifte?
Danikri
10.05.2021 kl 14:36 1078

Da var DNB oppe igjen.
10PS
10.05.2021 kl 15:43 1005

DNB tilbake for en stund siden men var innom Euronext Growth og fulgte med der litt tidligere i dag og her lå f.eks. ACC med kurs på !5.25 mens på ose ligger dagens høyeste på 15.16. Her svikter Euronext eller OSE ? Gjelder sikkert mange andre aksjer også. Sjekk selv.
6750
10.05.2021 kl 20:25 920

Er nå drittlei og er på vei bort. Har fått nok av arrogansen og likegyldigheten til DNB. Sist jeg snakket med DNB ble jeg fortalt at DNB levde av fornøyde kunder. Da forstår jeg det slik at det er best at jeg flytter derfra slik at de har en misfornøyd kunde mindre. For DNB er ikke på noen måte villig til å prøve å endre filosofien slik at misfornøyde kunder blir fornøyd, og fortsetter som kunde. Dette gjelder ikke bare aksjehandel men hele konseptet DNB. Etter 30 år som kunde hos denne banken så sier jeg farvel og finner en mindre bank der det er lavere fokus på lederbonuser og kontakten med kundene mindre arrogant.
Redigert 10.05.2021 kl 20:26 Du må logge inn for å svare
focuss
10.05.2021 kl 20:54 862

Jeg antar jeg tapte noen 10 tusener på DNB s mangelfulle QA og oppfølging i dag. Føles ikke som et plaster på såret med " Vi beklager"

Jada, forhindret fra å bruke DnB i dag her også. Det er meningsløst at denne plattformen skal feile så ofte. Det har skjedd noen ganger nå bare på de seneste par årene.

Problemer igjen i dag?
hgsd300
11.05.2021 kl 09:04 672

Samme tullet i dag også.
JPM
11.05.2021 kl 09:06 628

For en drittbank

Møkka er ute av drift idag å.

Kankje likegreit idag siden jeg har REC
Cutter
11.05.2021 kl 09:10 532

Det er blitt så vanlig at de ikke gidder å legge ut mld å nå.