IOX- Vikingo forventninger

helloween
IOX 18.10.2018 kl 10:11 57866

I meldingen fra 1/10 kan vi se at brønnen er igangsatt og at de kjører opprenskning. På spørsmål til IR om Duya skaper problemer for oljetransport ut av feltet, så er svaret nei og at også det er nevnt i de siste meldinger.

Jeg er til tider også forvirret av innholdet I meldingene, derfor hyppig kontakt med IR for oppklaringer og bekreftelser.
Slik jeg har forstått det så var ikke Duyaene villige til å slippe inn tungt og massivt utstyr på deres eiendom. Det er begrenset med plass på området rundt selve brønnen slik at utstyr blir mellomlagret på ulike steder før og etter bruk etter som jobben skrider frem. Det skal visstnok ha kommet 18 trailere med følgebiler og svært tung last på veien inn til brønnen. ifm. work-overjobben. Selskapet har åpenbart vært klar over denne utfordringen ettersom alternative vei ble besluttet allerede I starten av året.

Lånt av Ransen.

Oslo, 1 October 2018

Interoil is pleased to announce that Vikingos workover operation has
successfully finished. Currently the well has been put on stream aiming at
cleaning the near wellbore from the completion fluid used to safely conduct
the workover programme.Vikingo produserer mens den testes.

Fra forrige boring på Vikingo:
The following are the C7 and C5 Carbonera intervals chosen for testing from lower to upper horizons: 1. C7 Fm between 5071 -¬ 5078 feet; 2. Top C7 Fm from 5055 ¬-5059 feet; 3. C5 Fm from 4809 ¬-4815 feet. The estimated time of testing is 20 days.Vi er nå på den 17ènde dagen.

C5 ga 744 tønner naturlig flow og C7 er testet til 180 tønner tidligere.
Hva får vi ut av WO Vikingo? Spennende:D


På tide å våkne opp?:)
Redigert 21.01.2021 kl 06:25 Du må logge inn for å svare
rischioso
27.10.2018 kl 03:18 4617

Ja, da ligger kursen ikke overraskende og vipper mellom øvre og nedre del av 4 tallet og etablerer den seg på den nedre så kan vi glemme at den rabatterte emisjonen blir satt på 4 tallet...

Men det blir vel sagt at dette også er tull som det ble gjort på 6 tallet, så på 5 tallet og nå på 4 tallet....
Redigert 21.01.2021 kl 03:04 Du må logge inn for å svare
Ransen
27.10.2018 kl 08:05 4518

Det blir ingen emisjon. Hvis du tror at du skal få delta i en emisjon på under 4 kroner, så glem det.
En annen ting er at aksjekursen vil stå i 10-12 kroner i november. Det er faktisk verdier i dette selskapet og vi vet ingen ting om hva som blir presentert i dette kvartalet.
Men en ting er sikkert, selskapet har større verdi enn skarve 294 millioner.
Men lykke til i ELE, der ligger de virkelig store verdiene. Så er de flinke til å sende meldinger til markedet om ingenting.
Redigert 21.01.2021 kl 03:04 Du må logge inn for å svare
Tigerberget
27.10.2018 kl 08:06 4519

Kos deg så lenge det varer med de dystre spådommene dine.
Vi andre vet hva som kommer og nistirrer ikke på kursen daglig.
Snakkes i 2019.
Redigert 21.01.2021 kl 03:04 Du må logge inn for å svare
Solist
27.10.2018 kl 14:52 4297

Manipulativ handel kan man kalle dette. Ordrene ligger å blir flyttet etterhvert som selger legger seg etter. Som så altfor mange påpeker, det er et lite volum som forårsaker det voldsomme kursraset. Interoil har per dags dato ca. 63 millioner aksjer i omløp. (Mulig eg bommer litt med tallene nå...) Dette vil si at vi står ovenfor et selskap som er veldig volatilt når det gjelder kursstigninger, men samtidig raser det fort på små poster som selges. De store gutta, ref Topp 20, sitter nokså rolig, og for min del er dette et stabilt nok moment for min del.
Redigert 21.01.2021 kl 03:04 Du må logge inn for å svare
Tigerberget
27.10.2018 kl 17:00 4210

Ja du har helt rett, men noen her skjønner ikke dette og henger seg opp i meldinger som de velger å vri til det negative.
De får bare skrive så mye fjas de vil. Det biter ikke på oss andre som klarer å se det store bildet.
Redigert 21.01.2021 kl 03:04 Du må logge inn for å svare
aksjeskolen
27.10.2018 kl 17:48 4167

Graf for IOX:

https://twitter.com/aksjeskolen/status/1056069671462543360

@aksjeskolen
Redigert 21.01.2021 kl 03:04 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
27.10.2018 kl 18:31 4125

Topp20 i IOX er "hvermansen". Relativt stabil masse men delvis med hyppige utskiftninger med unntak av en stor post (Magnus Capital) som vi ikke vet hvem er. Det blir å lure seg selv å forholde seg til disse. Her finner du ingen store finansielle aktører som f.eks norske pensjonsfond som vanligvis tar posisjoner i selskap på OSE. Det du finner er sånne som deg og meg, ransen, helloween, etc......med all respekt, ikke imponerende akkurat.
Redigert 21.01.2021 kl 03:04 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
27.10.2018 kl 22:07 3988

bæærnt
Ei litt nedlatande og skuffande analyse av topp 20 dette, spør du meg!

Eg kjenner dei andre på lista berre overflatisk og via google, og kan dimed best svare for meg sjølv.

Fleirtalet av hobby-handlarar på børsen tapar pengar, dette er grunnen til at vi andre TENAR pengar, dette er ei statistisk sanning.

Abu er på lista, har 6 dobla børsinnsatsen sin sjølv etter semikorreksjon på børsen. Fekk heldigvis seld ut absolutt alt i NOR til snitt 228 før nedtur, og har meir enn nok kontantar til å betale ekstra skatten av overskot på luthandel i 2017, i underkant av 500KNOK..
Abu ser ikkje seg sjølv som ein "hvermannsen" på børsen!

KONKL; Det er kvalitet som kjenneteiknar IOX topp 20 lista!!!
Redigert 21.01.2021 kl 03:04 Du må logge inn for å svare
rischioso
28.10.2018 kl 01:07 3869

Abu,

jeg har sagt det før og jeg sier det igjen - du gikk nok dessverre inn noe for tidlig, kanskje mer enn bare litt tidlig - tiden fremover vil fortelle mer om akkurat det...
Redigert 21.01.2021 kl 03:04 Du må logge inn for å svare
Tigerberget
28.10.2018 kl 02:02 3837

I forhold til 2019 så er ingenting for tidlig.
Redigert 21.01.2021 kl 03:04 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
28.10.2018 kl 07:03 3746

ABU:
Sjølv om eg er ein mikroaksjonær i forhold til dykk, kan eg forstå noko av frustrasjonen til Bæærnt, men det er ingen grunn til hans negativitet ovanfor topp 20 / topp 50.
Når det er sagt, burde IOX stramme seg opp vedrørande tydeligheita i børsmeldingane.
Redigert 21.01.2021 kl 03:04 Du må logge inn for å svare
Ransen
28.10.2018 kl 07:12 3739

Uansett hvor tydelig en børsmelding er så vil forumskribentene konspirere ved fakta. Dette kommer av lite kunnskap om foretningsområdet.
I kommende uke vil vi bli mye klokere
Redigert 21.01.2021 kl 03:04 Du må logge inn for å svare
sotramannen
28.10.2018 kl 09:41 3606

For meg har månedens viktigste nyhet (3.10) desidert vært at vedr. cor-6 tvisten som har foregått over år hvor ikke lenge Interoil har forpliktelser på MUSD 22. mill. Det at dette løste seg betyr enormt mye for selskapet. Så får det heller være at vi har fått litt mindre oljeproduksjon siste kvartalet. Dette vet vi dog vil ta seg opp igjen og trolig også øke oljeproduksjonen. Oljeprisen er høy og alt ligger til rette for gode kvartalsres. framover. Vi fikk et positivt kvartalsres. i q2 som ikke har skjedd så lenge jeg har fulgt med selskapet, og det begynner å bli en del år nå. Interoil sitter på et enormt spennende felt, LLA47, som vi vet det var stor interesse for den gang Interoil fikk fatt i det. Vi vet og at det er funnet mye olje på nabofeltene. Samtidig er det børsmeldt at vi skal i gang med å bore ytterligerer brønner i løpet av q4. Spennende tider framover. Tror også at det vil løse seg med Duva-folket om frakting av olje, det meldes ihvertfall om kontruktive og gode samtaler.
Redigert 21.01.2021 kl 03:04 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
28.10.2018 kl 09:45 3611

Jeg drar alle over samme kam uten forkleinelse for noen. Meg selv inkludert. Og basert på hva du selv har skrevet på IOX-tråden det siste året ???? så representerer både du og jeg nettopp denne labile massen på topp20. Inn og ut. Ikke noe galt i det, men det tegner et bilde av IOX som et lite interessant papir for aktører som burde ha vært der med sine uendrede posisjoner over tid. Som f.eks pensjonskasser i KLP, Statoil, etc. Fraværet av disse øker volatiliteten og reduserer sannsynligheten for akkumulering og konsolidering over tid. Et gjennombrudd av IOX med flere brønner vil antakelig endre på dette. Men da er nok mange av oss forsvunnet som dugg for sola. Heldigvis.
Redigert 21.01.2021 kl 03:04 Du må logge inn for å svare
Ransen
28.10.2018 kl 10:05 3567

Ikke vær så sikker på det. Noen blir nok igjen. Jeg ser ingen grunn til at aksjen ikke skal til 17 kroner, som Andes beregnet og senere Pareto.
Siste kvartals bortfall av Vikingo produksjon minus payback til SLS samt skattefordeler, avgifter og royalities så blir ikke Q3 katastrofalt.
Nå vet vi at Vikingobrønnen skal gi viktig informasjon til også andre brønner i området, noe som vil gjenspeile seg i resultatene fra den planlagte boringen i dette kvartal
Redigert 21.01.2021 kl 03:04 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
28.10.2018 kl 10:06 3561

Siste melding var ullen. Vi har diskutert deler av innholdet i 4 uker og er like kloke. Kan IOX transportere normal prod fra Vikingo eller ikke ? Det er det faktisk ingen som kan påstå i etterkant. Hverken ja eller nei. Og selskapet vil heller ikke bekrefte fakta om vi skal tro hva enkelte har fått som tilbakemelding ved henvendelse til IR. Konspirasjonsteoriene får selskapet ta på egen kappe. Det blir jo lagt opp til det nesten hver gang det kommer noe fra den kanten. Ull og atter ull.
Redigert 21.01.2021 kl 03:04 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
28.10.2018 kl 10:11 3546

bæærnt
Eg brukar orda nedlatande og skuffande, sterke ord, javel, og det som fekk meg til å skrive dette er nettopp at du tok med deg sjølv, ransen og helloween. og seier; "..ikke særlig imponerende"...eller så.
Eg ser ransen og helloween som trufaste, imponerande og med usliteleg optimisme og har lese eit utal av innlegg frå dei gode herrar og har sågar lete meg bevege av slik lesnad til profitable kjøp!

Og så bæærnt, som framstår i alle sine innlegg som ein dugandes stilist, edrueleg og meir balansert analytikar enn mest alle andre her på HO. Du er rett og slett imponerandes bra, bæærnt , du er ikkje LITE imponerande , tvert imot representerar du KVALITET!
Vi må våge å tru littegrann på oss sjølve!!!
Redigert 21.01.2021 kl 03:04 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
28.10.2018 kl 10:27 3520

Poenget mitt er at det ikke er "vi" som burde dominere topp20/topp50. Det burde heller ha vært større aktører med finansielle muskler. Vi hadde stått bedre i mot siste ukers "korreksjon" med en annen sammensetting enn det vi har pr idag. Vi er snart tilbake til start om dette fortsetter, og har et vesentlig dårligere utgangspunkt at det vi antakelig kunne ha hatt. Kvaliteten på debattantene her på HO er ikke et tema. Den er like god eller dårlig uavhengig av dette.
Redigert 21.01.2021 kl 03:04 Du må logge inn for å svare
007 James Bond
28.10.2018 kl 10:36 3516

Det sies her inne at Q3 ikke er katastrofalt økonomisk for IOX. Det kan jeg faktisk være enig i, isolert sett. Men tar man med at vi er langt inn i Q4, hvor selskapet skal investere i nye brønner, er det lov å spørre hvor de skal ta pengene fra. Det er greit at selskapet overlater 60% av kostnadene til et drillingselskap, men de siste 40 % skal også finansieres, sammen med mulige garantier.
Hvor tar man disse verdier fra, all den tid IOX går med raskt voksende underskudd, og kassa tømmes dag for dag. Først kommer de ekstraordinære kostnadene med workover. Hva den summen blir, vet vi ikke før etter 4. kvartal. I tillegg kommer en regning på obligasjonsrente i januar på godt over 1 mill. dollar. Likviditeten er under sterkt press, og noe MÅ skje på den kanten. Å tro noe annet vil være å lure seg selv.
Redigert 21.01.2021 kl 03:04 Du må logge inn for å svare
Tigerberget
28.10.2018 kl 11:17 3467

Hvis du skal kjøpe deg et hus til 5 milloner og du har bare 2 hva gjør du da?
Samtidig så har du 100 millioner som du vet kommer inn de neste 2-3 årene.

Kan dette være så vanskelig?

Veldig forenklet satt opp men realistisk.
Redigert 21.01.2021 kl 03:04 Du må logge inn for å svare
007 James Bond
28.10.2018 kl 11:36 6504

En lånekunde som sliter med rentebetaligen, ikke tjener penger, men tjener for lite til å dekke dagens kostnader. Som ikke evner å få i gang produksjonen i en brønn over 3 måneder etter en stans. Som ikke har veirett til tomta.

Hvor kredittverdig er denne kunden?

Den som tror på lånefasiliteter, lurer nok også seg selv. Den som setter sin lit til lånefasiliteter, bør også være klar over at man da har innrømmet for seg selv at de må ha mere cash. Det finnes ingen garantier for lønnsom treff på de neste brønnene. Det vet lånegivere.

Etter som man ikke er kredittverdig, gjenstår bare emisjon som finansieringsmulighet. Noe som eksisterende aksjonærer (evt. en større investor) MÅ være med på for at videre utvikling av drift kan fortsette. Hvor mange aksjer, til hvilken kurs? Det er kanskje der svaret på de store økonomiske utfordringene må komme.
Redigert 21.01.2021 kl 03:04 Du må logge inn for å svare
New2As
28.10.2018 kl 11:37 6495

Hvis mor eller far kan stille som kausjonist så går det meste bra. Enkelt forklart så er det det vi savner i iox?
Redigert 21.01.2021 kl 03:04 Du må logge inn for å svare
qestador
28.10.2018 kl 11:57 6453

https://stockcharts.com/freecharts/pnf.php?c=%24INDU,P&listNum=

Der er vi nede mot 24400 med DJIA. Det beste hadde vert å fått en justering ned mot blå strek på 24100. Vi får se ?
Redigert 21.01.2021 kl 03:04 Du må logge inn for å svare
Ransen
28.10.2018 kl 12:11 6443

Det er satt av penger til borekampanje 1. Les Q1-17.
Så får vi se hva slags løsning vi får på kampanje 2.
Uansett tror jeg dera kan glemme kriseemisjon på billigsalg. Selskapet betjener gjeld etter skjema og har kontroll på kostnadene.
Redigert 21.01.2021 kl 03:04 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
28.10.2018 kl 12:29 6418

Dette er ikke en helt korrekt beskrivelse av virkeligheten. Selskapet betjener sine lån. Senest til Banco de Occidente og obligasjonseierne i hhv mai og juli i år. Gjenværende lån til Banco de Occidente MUSD 2 forfaller i desember; hvorav IOX allerede har stilt MUSD 1 som kontant sikkerhet. Det skal derfor ikke være kritisk for de neste forfallene. Selskapet er tross alt cash nøytralt med null prod fra Vikingo før CAPEX. Med den endelige avklaringen om COR-6 så skal selskapet være vesentlig bedre stilt når det gjelder tilførsel av kapital - både i form av egen- og fremmedkapital. Verdien av at COR-6 er ryddet av veien tror jeg svært få eller ingen av oss egentlig aner rekkevidden av. Om det ikke har vært interesse fra andre på et tidligere tidspunkt, så bør det nå være en gryende interesse fra industrielle aktører om å se nærmere på selskapet. Både fra et kommersielt og strategisk ståsted. I grunnen rart at det ikke er virvlet opp et eneste rykte om slik interesse.

Selskapets evne til å tjene penger derimot; ja den er dessverre i skrinneste laget kun basert på prod fra Puli-C. Det er derfor det er en grunn til å undre seg om hvordan selskapet kan bore flere brønner og tilfredsstille krav om økte garantier fra ANH uten tilførsel av ny egenkapital uten at vi fortsatt kan regne hjem normal eller bedre flow fra Vikingo.
Redigert 21.01.2021 kl 03:04 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
28.10.2018 kl 12:39 6387

Skjønner ikke hva du mener med at det er "satt av penger". i så fall så må det være en del av restricted cash på MUSD 4,8 som det vises til i Q2-2018. Er det det du mener ? Avsetninger i balansen for å synliggjøre fremtidige forpliktelser er en annen skål - det har ingen effekt på selskapets likvide posisjon.

Edit: dette kan være en interessant observasjon. Selskapet har stilt MUSD 1 som sikkerhet for lånet i Banco de Occidente. Da er det MUSD 3,8 igjen til dekning av andre forhold. CNE har stilt garantien ovenfor ANH. Så hva er de gjenværende MUSD 3,8 i restricted cash ? Kanskje det faktisk er satt av midler for 2 de neste 2 brønnen på LLA-47. Etter krav fra ANH ? Kanskje Ransen har et godt poeng her ?
Redigert 21.01.2021 kl 03:04 Du må logge inn for å svare
rischioso
28.10.2018 kl 15:33 6213

James Bond,

SPOT-ON!

60% blir først finansiert av en partner når en slik partner foreligger - og det gjenstår og se...

De resterende 40% må selskapet selv finansiere - greit nok at de har fått vekk et av flere kvelertak gjennom bortfallet av COR-6 forpliktelsen, MEN det finnes flere som den uavklarte garantibiten, dagens minkende cash kasse, lavere produksjon som igjen betyr økt forbruk av EK så ja - hvor man skal ta kapitalen i fra er et meget legitimt spørsmål som ingen av de såkalte forståsegpåerne til dato har klart å svare på - det man får høre fra den kanten er at om man stiller spørsmålet så har man ikke peil...:)

Det blir nok flere som våkner etter hvert - men da gjerne litt sent...

Fortsatt God Helg!
Redigert 21.01.2021 kl 03:04 Du må logge inn for å svare
helloween
28.10.2018 kl 16:43 6129

Bæærnt

Disse "restricted cash" må vel kunne brukes en gang:)

Mener restricted cash er satt av som en del av sikkerheten for ANH for å gjennomføre boringen på LLA-47.
Tipper det er disse Ransen tenker på.

Iox sin 40% pr brønn er ca 1,2 musd?så 3,8 burde holde bra det:)
Redigert 21.01.2021 kl 03:04 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
28.10.2018 kl 16:45 6118

Selskapet har allerede en partner som dekker 60% på de 2 neste brønnene. Det er en avtale som kan løpe videre også. Enten fordi selskapet ikke har andre alternativ, eller fordi det er en fornuftig økonomisk modell i forhold til andre mulige løsninger.
Redigert 21.01.2021 kl 03:04 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
28.10.2018 kl 16:51 6096


Fjelltopp1
Det kan vere at underteikna har ein null meir bak meg på konto enn du, men det er ikkje pengemakta til ein luteigar som avgjer kvaliteten hans.
Om du t.d investerar 10K og klarer å vinne 50K til, då er du ikkje ein "hvermansen" men i eliteklassa! Då trur eg Vinbonden er nøgd med deg, og gladeleg inviterar deg opp og inn til bords!

Og så skriv du på så godt norsk!
Eg har avslutta 2 veker undervisning, 90% av førebuingstida gjekk med til å transformere bokmål til norsk, ….derfor er ein intellektuelt oppegåande i aller beste meining, og du vil sjølvsagt vise dine førefedrar og -mødrer respekt ved å bruke deira gode norske ord og uttrykk! Og elevane rett ut sagt elskar nynorsk!

At denne norskaste av alle målformer er "en pest og en plage" ,er lygner som tanta i Akersgata gjentek så lenge du gidd å lese "Kveldsavisa"!

Dei beste nordmenn brukar nynorsk,...... aldri gløym det!!!
Men er altså ikkje gode nok til å få skrive på norsk i riksavisene!
Berre eitt einaste ord; VATN og t.d. vasskraft, er grunn god nok til å velje Nynorsk!

Fjelltopp1; Ver velkomen i det gode selskap!
Redigert 21.01.2021 kl 03:04 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
28.10.2018 kl 16:52 6093

Det blir nok frigitt en eller annen gang. Ingen tvil om det, men vi vet lite om hva de faktisk skal dekke. Har forsøkt å lese meg frem til detaljer i gamle Q-rapporter, men er like klok. Det synes imidlertid som disse MUSD 3,8 (4,8 -1) skal dekke 20% av gjenværende forpliktelser på Altair/LLA-47. Det er jo mulig at disse blir frigitt når selskapet nå kommer inn i et nytt garantiregime ovenfor ANH. Det er imidlertid lite som tyder på at selskapet "har satt av penger" til boring av nye brønner på eget initiativ. Og det er slik jeg leser det ransen skriver om dette.
Redigert 21.01.2021 kl 03:04 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
28.10.2018 kl 17:05 6060

risch……

Det kan vere eg har kjøpt litt tidleg, det har skjedd mange gongar før i IOX, men kvar gong har ein like fullt seld seg ut seinare med flott gevinst!.
Det vil med stort sannsyn også skje denne gongen.
Å treffe 100% med timing for kjøp/sal er berre mogeleg i teorien og særleg om du handlar med litt større portefylgjer; ….Det viktigaste er å ha ein tydeleg strategi.
Eg er meir enn nøgd om eg treff 70% bra!.
Redigert 21.01.2021 kl 03:04 Du må logge inn for å svare
Tigerberget
28.10.2018 kl 17:07 6058

Spørreundersøkelse:

Hvor mange av dere vil råde en langsiktig investor i Interoil å selge på dagens kurs? (4,54), og hvorfor?

Gleder meg til å lese svarene.

Det kan jo bli spennende å hente frem igjen til våren.

Redigert 21.01.2021 kl 03:04 Du må logge inn for å svare
oivindl
28.10.2018 kl 17:51 5962

"Fleirtalet av hobby-handlarar på børsen tapar pengar, dette er grunnen til at vi andre TENAR pengar, dette er ei statistisk sanning."

Det er mulig at flertallet av hobby-handler taper på børs, men det er ingen forutsetning for at resten skal tjene. Det vil være riktig i et nullsumspill, men børsen er jo ikke det. Her skapes det verdier.
Redigert 21.01.2021 kl 00:20 Du må logge inn for å svare
rischioso
28.10.2018 kl 19:02 5858

Vi snakker vel her om 9 og ikke 2 brønner...
Redigert 21.01.2021 kl 00:20 Du må logge inn for å svare
rischioso
28.10.2018 kl 19:05 5845

Det er akkurat slik jeg også ser det, men vi kan jo ikke gå ut fra a garantibiten forsvinner - det vil bli værende en garantiforpliktelse så er spørsmålet hvor stor den blir.
Redigert 21.01.2021 kl 00:20 Du må logge inn for å svare
rischioso
28.10.2018 kl 19:06 5837

Hvis man så ser det opp i mot 9 brønner så holder det jo ikke - ikke en gang i nærheten...
Redigert 21.01.2021 kl 00:20 Du må logge inn for å svare
rischioso
28.10.2018 kl 19:08 5814

RE - Det er mulig at flertallet av hobby-handler taper på børs, men det er ingen forutsetning for at resten skal tjene. Det vil være riktig i et nullsumspill, men børsen er jo ikke det. Her skapes det verdier.

* Det er jo nettopp det det er - mange må tape for at noen skal tjene...

Men, det er ikke dermed sagt at det alltid blir slik - altså at resten tjener alltid...
Redigert 21.01.2021 kl 00:20 Du må logge inn for å svare
rischioso
28.10.2018 kl 19:16 5790

Abu,

det at man har tjent tidligere er ingen garanti for at det vil skje igjen. Ser man det i sammenheng med at det ikke er lenge siden kursen stod i 3nok og lavere og kommer den ned der igjen så vil det kunne bli evigheter til at vi ser dagens kursnivå.

En ting er at COR forpliktelsen løste seg, men man sitter fortsatt med garantiforpliktelsen som ennå ikke er avklart noe som underbygger at den er blitt stående. Ei heller er det satt av midler til å kunne møte boreforpliktlesene iht dagens boreplan.

Mao, kapitalinnhenting vil tvinge seg frem og da kan vi fort være tilbake på 3 tallet noe som betyr rundt 70% opp til din inngang og da snakker vi ikke lengre om at inngangen var bare litt i tidligste laget...
Redigert 21.01.2021 kl 00:20 Du må logge inn for å svare
Billyjojimbob
28.10.2018 kl 19:22 5769

De 5 siste av riskukken,hva forteller det?
Redigert 21.01.2021 kl 00:20 Du må logge inn for å svare