vækstplaner - FRI FANTASI- HVOR ER "BITCOINRØKKE"

Kvike11
RECSI 12.05.2021 kl 11:48 22339

BITCOIN-RØKKE HAR IKKE SAGT EN LYD SIDEN HAN BLEV FORMAND OG HAN GEMMER SIG STADIGVÆK, TIL TRODS FOR RECSI HAR STORE PLANER.

Denne nyhed kom efteråret 2020, skylder de ikke os aktionærer en forklaring, mange har tabt store summer nu på deres dårlige ledelse.

Hvad er gået galt ???
HVORFOR HAR DE AFBRUDT SAMARBEJDE MED VIOLET POWER, DE HAR SMIDT EN MILLIARD FORRETNING PÅ GULVET.

Hvorfor skal det pludselig tage YDERLIGERE 2 år .

Aftalen med Kina/USA er åben for handel 1 kvartal 2022, og RECSI har meddelt at de har været i Kina og snakke med kunderne.

utrolig mange uafklaret spørgsmål, en ting må være sikkert
at emissionen til de største aktionærer er faldet i vasken
.
VÆKSTPLANER FRA RECSI.
Rec skriver at produksjonen av batteriene er ventet å starte i 2021, og anslår en kapasitet på 12.000 tonn batterimaterialer innen 2023.

– I kjernen er dette partnerskapet rettet mot å drive batterinnovasjon fremover for å fylle etterspørselen etter neste generasjons litium-ionbatterier. Med Group14 lager vi en innenlandsk forsyningskjede i stand til å produsere industrielle nivåer av innovative batterimaterialer, sier administrerende direktør Tore Torvund i Rec Silicon i en børsmelding.

Violet Powers solcelleproduksjon skal starte med 500 megawatt i andre kvartal 2021, før planen er at kapasiteten skal øke til 1 gigawatt innen 2022 og videre til 5 gigawatt over de neste fem årene.

– Vi ønsker Violet Power velkommen til Washington og ser frem til et tett samarbeid i å bygge den omfattende silisiumbaserte forsyningskjeden for høyteknologi løsninger i USA, sier Torvund.
Kvike11
12.05.2021 kl 11:56 14155

Fra Oktober 2020, hvor de forklarer hvorfor de har hentet en milliard.
Er det gratis for ledelsen af have så lidt styr på deres samarbejdspartner, stoler ikke meget på dem mere

Rec Silicon har nylig inngått to samarbeid innenfor henholdsvis solcelle- og batteriproduksjon, og hentet deretter en milliard kroner i frisk kapital.

Sammen med solenergiselskapet Violet skal Rec Silicon etablere en forsyningskjede av solceller ved selskapets anlegg ved Moses Lake i Washington i USA.

Samtidig har de gått sammen med Group14 Technologies for å utvikle en ny type litium-ionbatterier.

Venter Moses Lake-beslutning i 2021
Moses Lake-fabrikken har vært stengt, etter at høye tollsatser som følge av en handelskrig i solindustrien mellom USA og Kina stengte Rec ute fra det viktige kinesiske markedet.

Rec skriver i kvartalsrapporten at selskapet venter å ta beslutningen om gjenåpning av Moses Lake før utgangen av 2021.

– Jeg er fornøyd med at veien mot å restarte produksjonen ved Moses Lake-anlegget har blitt klarere med kunngjøringen av avtalene med Violet Power og Group 14 Technologies, sier Rec Silicon-sjef Tore Torvund.
Slettet bruker
12.05.2021 kl 12:03 14057

Jeg vil anbefale deg å skaffe en fast jobb, så har du noe fornuftig å ta deg til. Samtidig som du kan bidra med skattekroner til samfunnet. Når du først er i gang kan du selge aksjene dine (jeg kan godt kjøpe de, selv om det sikkert ikke er så mange)
Kvike11
12.05.2021 kl 12:12 13996

Hvis du er i ledelsen , så er det på tide der kommer noget ud til alle aktionærer .
Røkke er du ikke, for så meget kunne han ikke finde på at skrive.
Hvis du ikke har noget fornuftigt at skrive, så må du heller stoppe her.
Jeg har bare citeret hvad ledelsen har sagt.
Slettet bruker
12.05.2021 kl 12:18 13914

Jeg skal svare deg en gang.

TING-TAR-TID.
IKM-ANSATT
12.05.2021 kl 12:25 13825

Eg håpe alle amatørane kom seg vekk i utsalge nylig🥴📉😤 for så mye vass en lese her inne om dei har aksjen e heilt utrolig... Rec komme den📈men detta e langsiktig for dei så har kjøpt HOLD elle last meir, for dei pinglene som e ute ette noe annet for all del selg eg kjøpe glatt me begge nevar😉 plutselig får en nyhet om moses lake om 6månar Who knows🤔🥳💶
Slettet bruker
12.05.2021 kl 12:26 13823

Jeg har via jobb opplevd mye mentalt syke mennesker. Kvike, du er i samme kategori... god bedring!
Slettet bruker
12.05.2021 kl 12:30 13784

Tror du virkelig ayt det er småaksjonærer som står bak det kurs fallet? Da er det best å la være å kommentere.
Alle de tusen vis av 1000,2000,8000 aksjer som går i sec, er ikke annet enn innleide shorten! Følg med så ser du det j...tydelig
Slettet bruker
12.05.2021 kl 12:37 13674

Vi kan vel si mer og mer sikkert at om et halvt år så får vi melding ang anlegget i Moses Lake, er jo det som formidles at REC skal ta avgjørelsen mot slutten av året. Å selge for å gamble på nedgang og selge på neste topp, kan bli penger av det- fint for dem som lykkes med det! Men å selge i frykt for at selskapet ikke skal greie seg eller liknende ser jeg som uforståelig. Mulig noen ser raskere penger andre steder, men jeg støtter opp om som Uchi formidler at dette er sannsynligvis det beste caset på Oslo børs!
Ha en fortsatt fin dag ☀️
Redigert 12.05.2021 kl 12:39 Du må logge inn for å svare
Kvike11
12.05.2021 kl 14:22 13293

Jeg kunne ikke drømme om at sælge mine aktier, har alt for mange til små salg, jeg forventer meget af REC som dig.
Jeg mangler bare lidt mere information fra ledelsen, de kunne sagtens sige mere, om deres forventninger og hvad der gik galt med Violet Power,
måske de køber Violet Power, ville være fantastisk
fortælle hvorfor de ikke er klar med salg i start af 2022 når toldmuren til Kina er væk
Er ikke i tvivl om RECSI vil stige til nye højder og I løbet af få år være en guldgruppe.
Myrtroll
12.05.2021 kl 14:25 13254

Trolls gon' troll
Stonks_
12.05.2021 kl 14:51 13141

Om du ikke kunne drømme om å selge, hvorfor snakker du så jevlig negativt om selskapet da, smør deg med tålmodighet og slutt å spre konspirasjonsteorier
Kvike11
17.05.2021 kl 08:21 12518

Jeg forholder mig til fakta og forventer betydeligt mere af bitcoin-Røkke som formand.
Skylder bestyrelsen/formanden ikke alle aktionærer en forklaring, hvordan de kan bryde en "kontrakt" med Violet, og om Aker er ved at fusionerer et af deres selskaber med RECSI.
Ville godt nok blive skuffet hvis det sker.
RECSI er 10 x dagens kurs værd, og ledelsen skal til at være mere aktionær venlige, vi er alle ejere endnu.
KINA er åben for handel uden told i start af 2022, hvorfor er RECSI ikke klar til at sælge til KINA,
vil RECSI droppe handel med KINA og satse på USA og EU.
Aktie udvidelse kommer ikke, men de kunne finde på at fusionerer med andet selskab
Tror de er ved at lave en ny aftale som bliver offentliggjort inden for 30 dage max.
Hobbydansken
17.05.2021 kl 08:41 12598

En god jeger er en tålmodig jeger
- Kjell Inge Røkke

Din frustrasjon er hørt. Jeg har full forståelse for at ventetiden er en prøve.

Men jeg tror her at Røkkes vise ord ovenfor er aktuelle som aldri før. Det eneste råd er å være tålmodig.

https://www.nrk.no/ytring/kjell-inge-rokke-trer-ut-av-skyggene-_-og-inn-i-det-gronne-lyset-1.15161737
Slettet bruker
17.05.2021 kl 12:54 12009

Kan ikke se at dette er delt før på noen tråd så jeg velger derfor å dele dette imponerende innlegget fra Troy på Facebook. Jeg vil også presisere at det er spurt om tilatelse av denne virksomheten jeg bedriver, de fleste her inne kunne vel funnet dette selv da men så lenge ingen sier noe deler jeg sånt jeg finner intressant !!

Kjære alle REC aksjonærer, småsparere, investorer og REC interesserte debutanter og nåværende medeiere i selskapet.
Denne oppfølgningsrapporten er dedikert til alle som finner dette innlegget vesentlig interresant, relevant eller til dem som vil holde seg orienterte ifg egen investering, eller posisjonering av også hva som kan stå til henhold av nye aksjonærer som vurderer inngang eller av eksisterende respektive REC aksjonærer som vil holde seg opplyste om bedrifsorganisatoriske fremtidsutsikter, status p.d.d og sektorteknisk utvikling både i EV sammenheng og i det globale PV/semiconductor markedet ifa etterspørsel, moduliseringer og JV etableringer av konsensus:
Så, hvordan ser fremtidsprognosene ut for REC pr status?
La oss i første omgang ta utgangspunkt i hva som var kjernepunktene i Q121 fremleggelsen som hoveddel;

New investment in capacity:
Approved project scope will increase production capacity by more than 2X and nearly double current packagingcapability

- Optimaliseringen av Dechlorsilan (SiCl2H2) og utbygningen med økt kapasitetsutnyttelse (150% kapasitetsutvidelse) av pågående insentiv ved Butte vil mer enn x2 produksjonsmarginer og over 2x kapaitetslagring ved anleggsfabrikken i Butte, dette innbefatter at på teknologisiden med den enorme Silangass etterspørsel i både anodetilsetning og batteriforskningen med den beste langsiktige innsatsfaktorløsningen er det overhode ingen tvil over at REC definitivt må bygge ut store kapasitetsområder i fasilitetsfabrikkene til og kordinere både fremtidige samarbeidspartnere av anodeprodusenter, EV leverandører og Batterifabrikker som mellomledd og direktepunkter. Om ikke alt for lenge bygge ut nye tilsvarende fabrikker som understøtter en global og lokal demand av Silan på ref q1; (Husk at REC har en total produksjonsutnyttelse på 30,000mt Silane supply sammenlagt gjennom våre begge fabrikker i ML og Butte;

(US market for silane may exceed 50,000MT/year by 2030)
(Global market for silane may exceed 200,000MT/year by 2030)

"REC Silicon continues to maintain its unique position as the world’s largest producer of silane gas. Silane is the principal material used in the production of polysilicon and is an essential material for thin film PV, semiconductors and LCD display manufacturing. REC Silicon also has the world’s largest silane gas ISO module container fleet and is a world leader in other silicon gases - dichlorosilane (DCS), monochlorosilane, disilane and polysilanes." - Skal REC klandre til seg og opprettholde mandatet "verdens største Silan produsent" også med 75% markedsandel må virkelig REC bygge ut nye FBR fabrikker som sikrer den verdensledende posisjonen og dets produksjonsstatus. - Inntekstgrunnlaget og overskuddsmarginene på dette kan vi takke forvell til 250-500kr aksjen (for vedkommende som har tolmodighet), finansieringene via emisjonsbehovet vil forsåvidt være en enkel sak i et slikt voksende marked og med høyere etterspørsel. "New polysilicon capacity will be required"

Supply agreements between REC Silicon and silicon anode companies still under negotiations

- REC vil sikre seg trygge og stabile likviditetsfordeler gode rammebetingelser og finansieringskrav av hva som angår kontrakter og lønnsomhetsoverskudd når industrifabrikken i Moses Lake skal restartes og gjenåpnes med 100% kapasitet, REC er dessuten offensiv og alt av forlik, finansielle godtgjørelser og solide rammekrav stilles til grunn for partnerene og for samarbeidsaktørene som nå sikler etter MLs høykvalitetsprodukter av den reneste 11N, også kvantumsestimatene disse forlanger og som ML kan levere uten hesitasjon eller problemer. Men prosessene og kontraktene er enda under behandling og forhandlinger til og sikre oss aksjonærer og REC de beste subsikvente samarbeidsvilkårene ifa langtidskontrakter og leveringsprisavtaler.

REC Silicon is the only company with large-scale production facilities for silane outside of China

- 25,000MT Moses Lake
- 7,200MT Butte
// Dette er egentlig en nobrainer i seg selv, batteriaktørene og anodeprodusentene har ingen andre alternativer i hva som omgår produksjonsstørrelsene når det kommer til Silanfremstillinger og Silanproduksjon utenfor Kina, dette er det som er RECs største konkurransefordel og det er også det som er preteniøst spennende når det kommer til hvor batteriteknologien og forskningen på dette har kommet frem til som et sluttresultat av hva som vil være en MEGA trend i årene fremover. - Alt tilfaller RECs solide vei, inn i dette enorme batterimarkedet for Silan og Silanens elementære teknologiske potensial.

Silane will be the preferred Silicon source in Battery Anodes

- Så hvordan forbedrer Silan lagringskapasiteten til et batteri? Lagringskapasiteten til et batteri avhenger i stor grad av materialene som brukes til elektrodene: anoden og katoden. Begrepet "spesifikk kapasitet" brukes til å beskrive en elektrodes ytelse. Spesifikk kapasitet definerer mengden elektrisk ladning (“milliampere timer” eller mAh) materialet kan levere per gram materiale.
I et litiumionbatteri er bæreren av den elektriske ladningen det positivt ladede litiumionet. Litiumioner binder seg til anoden når den lades, og strømmer til katoden når den tømmes. Jo høyere den spesifikke kapasiteten til en elektrode, jo flere litiumioner kan binde seg til elektroden, noe som resulterer i større lagringskapasitet i litiumionbatteriet. Høyere lagringskapasitet vil bety at elektriske enheter, som telefonen, nettbrettet eller den bærbare datamaskinen, vil kunne kjøre lenger mellom opplading. På samme måte kan lengre kjøreområder oppnås hvis de brukes i elektriske kjøretøyer.
Det desidert mest kommersielt populære anodematerialet i litiumionbatterier er grafitt pr idag, en form for karbon som er billig, utrolig billig. Grafitt har en spesifikk kapasitet på 372 mAh / g. Fundamentalt er dette fordi ett litiumion kan absorberes per 6 karbonatomer i grafitt når det er fulladet (LiC6). Men dette skal nå utraderes til fordel for Silisium.
Silisiumanoder har en langt mer overlegen spesifikk kapasitet på rundt 3600 mAh / g, ti ganger kapasiteten til grafittanoder. (10x) Dette er fordi hvert silisiumatom kan binde seg til opptil 3,75 litiumioner (Li3.75Si). Resultatet er at silisiumanoder kan binde mange flere litiumioner når de er fulladet sammenlignet med grafitt.
Men med en så enorm teoretisk evne til å lagre litiumioner, er det betydelige tekniske hindringer å overvinne før silisium kan distribueres som et anodemateriale og ta fullstendig over i kommersialisert skala. Hva skjer når en silisiumanode absorberer et så stort antall litiumioner når det lades? Anoden må hovne opp med mer enn 300% i volum (sammenlignet med ~ 7 10% for grafittanoder). Når batteriet er utladet, strømmer litiumionene ut av silisiumanoden, og får silisiumanoden til å krympe tilbake til sitt opprinnelige volum. Betydelig forskning har hatt hovedfokusert på å stabilisere silisiumanoder for å redusere hevelse, forhindre sprekkdannelse og forbedre syklivet. Flere strategier er utviklet (G14 med sin vellykkede optimaliserte (SCC55™) som vil bli en megahit som inkludert kombinere silisium med andre elementer for å danne silisiumkompositter, eller bruke silisium i nanoskala.
Silisiumkomposittanoder er vanligvis noe av grafitten i anoder som erstattes med silisiummetall eller oksid for å forbedre kapasiteten uten for mye hevelse. Tesla bruker allerede små mengder silisium gjennom hele grafittanoden i batteriene til de senere EV-modellene, med den hensikt å øke mengden silisium som er tilstede over tid.
OneD Material har utviklet SiNANOde®, en anode der silisium nanotråder dyrkes på grafittpartikler ved bruk av silangass. De har nylig oppskalert produksjonen av SiNANOde® fra 10 tonn til opptil 100 tonn årlig. Selskapet har en voksende patentportefølje på over 200 patenter i dette området som dekker et bredt utvalg av nanostrukturer som er egnet for energilagringsapplikasjoner og metoder for å produsere dem. - Hvorfor dette kan forbindes med REC skal jeg gå innpå litt lengre ned;

Redigert 17.05.2021 kl 13:02 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
17.05.2021 kl 12:58 11983

OneD Material:

-Da har vi en annen spennende kandidat til en ny mulig samarbeidspartner på langtidskontrakter via ML. Dere er nok kjent med dette, men synes dette virker veldig oppløftende; Sinanode North America is located in Moses Lake, Washington. This organization primarily operates in the Batteries, Rechargeable business / industry within the Electronic & Other Electrical Equipment & Components sector. This organization has been operating for approximately a year. Nåværende ansatt tidligere prosessingeniør og operatør med direktørposisjon i global distrubisjon i REC.. Her skrives det også følgende; In 2013, OneD Battery Sciences acquired Nanosys’ nanowire technologies (SINANODE) and its Palo Alto R&D activities.
Today, OneD operates a SINANODE pilot production to support the development of advanced electrochemical cells and the production scale up of its industrial partners.
Building upon over a decade of R&D, Dr. Yimin Zhu, OneD’s CTO, leads a team that continues to improve the SINANODE manufacturing processes that redefine the potential of lithium ion batteries in electric vehicles EVs.
OneD partners with leading material suppliers, battery makers, and their customers to scale up production and accelerate market adoption to meet current and future market demand.
Together with its manufacturing partners in US, Europe, and Asia, OneD has produced more silicon nanowires than any other company. The SINANODE processes are optimized to enable large scale manufacturing of high performance anode materials at competitive cost, and to ensure compatibility with the processes of current & future EV cell factories. https://onedsinanode.com/ Blir en samolkalisering også i Moses Lake, der konsernet har hovedkontor. Begynner nå og bli en del på sammarbeidslistene. Fremgangsmetoden i fremstillingen på produksjonsnivå passer RECs modell helt perfekt - Da skjønner jeg tidsforvaltningen til ML.. Tidslinjene har en ryddig sammenheng. Tror vi også kan ha fasitsvar på hvem som er tomteinnehaver av eiendomsrett i industribygget ref; (https://columbiabasinherald.com/.../project-north.../) - Disse moduliserte produksjonene skal tilsette millioner av EV batterier i sammensetning hvert driftsår - det igjen hentyder på sotre kvantumsmengder Silisium og at MLs sikkerhet bare styrkes av hva som er i omfang av lønnsomhetsplanen til TT og ledelsen. Heller ikke glem at Project North blir en JV utbyggning av silisiumskompositter og sammarbeidsfusjon med (evnt; Sila, som skal bygge i Nord America Washington) Fokuset i USA er nå som aldri tidligere rettet mot REC og RECs enorme muligheter i dette markedet.; https://columbiabasinherald.com/.../rec-silicon-hopes.../
USA og Kina vil nok ikke lande en handelsavtale med det første, men husk dette; Menneskerettighetene, uoverholdte arbeidsvilkår i de Kinesiske provinsene og tvangsarbeid mot semi-industrien settes hardt ned på (hardere tilverks enn aldri før).. Både Usa og EU vil inngå strenge handelsrestiksjoner oppmot Kina, og Kina vil miste totalmarkedsdominansen når Amerikanske aktører skal ha Made-in og inngå nye kontrakter med amerikaske verdikjeder oppmot styrket arbeidsplasser i USA og den spekatkulære verdikjeden USA skal bygge både pågående og de neste årene.. Kina er snart ferdig, og subsidieringen, varene som bilr produsert av tvangsarbeidsregimet blir nå totalt boikottet, og bra er det! Bra for REC og lønnsomt for produsentene i USA..
Gikk ikke så dyptgående innenfor geopolitiske instanser, men det er allerede nokså innlysende og allmennskjent.. Med dette ønsker jeg alle mine venner, Reccere og investorer en givende 17.Mai feiring og lykke til! 😎 - REC har kommet for å ta over (hvertfall i Silanmarkedet)
Mvh: Wigestrand.
manman01
17.05.2021 kl 14:03 11725

Endnu et godt opslag af Hr. Wigestrand (:

Det er en skam jeg ikke har en shareville konto, så jeg kan smide et stort “tak” hans vej. :(
Kvike11
17.05.2021 kl 14:10 11666

Du skriver en hel masse fine sager om RECSI. bl.a.
- REC vil sikre seg trygge og stabile likviditetsfordeler gode rammebetingelser og finansieringskrav av hva som angår kontrakter og lønnsomhetsoverskudd når industrifabrikken i Moses Lake skal restartes og gjenåpnes med 100% kapasitet, REC er dessuten offensiv og alt av forlik, finansielle godtgjørelser og solide rammekrav stilles til grunn for partnerene og for samarbeidsaktørene som nå sikler etter MLs høykvalitetsprodukter av den reneste 11N, også kvantumsestimatene disse forlanger og som ML kan levere uten hesitasjon eller problemer. Men prosessene og kontraktene er enda under behandling og forhandlinger til og sikre oss aksjonærer og REC de beste subsikvente samarbeidsvilkårene ifa langtidskontrakter og leveringsprisavtaler.

Jeg håber det holder og at de nu har fået skeen over i den anden hånd , for indtil videre ser det ud til de har lavet aftale med Violet P. som de nu ikke har økonomisk tiltro til, regner med det er derfor at aftalen er canselled.
Bliver spændende tider fremover, og jeg glæder mig til de meddeler de første aftaler inden længe.
Udbygning håber jeg er den rigtige vej at gå, til trods for de har fabrik til 12 milliarder norske kr stående uden produktion.
Snart vil penge komme aktionærerne til gode, i form af betydelig højere kurs.
Slettet bruker
17.05.2021 kl 14:32 11548

Manman, du trenger ingen Sharevillekonto, han skriver på Rec tråden på Facebook.

Der kan du sende han dine takker..

Bybonden
Redigert 17.05.2021 kl 14:33 Du må logge inn for å svare
Stonks_
17.05.2021 kl 14:42 11498

du sier du forholder deg til fakta, følgte du med på q1 presentasjonen der de faktisk forklarte hvorfor de ikke kunne selge til Kina.

Har du faktisk følgt med på det de VP sa, vi skal starte byggeingen av en ny fabrikk i moses lake q1 2021. Så langt så har ikke dette vært gjort, selskapet klarer ikke å skaffe penger og går nok konken

Følg med i timen Kvike
IKM-ANSATT
17.05.2021 kl 15:44 11266

Eg trur nok Rec'en fere nok ifrå mange ser eg🤣🐑📈 ifølge det en lese her inne på mongo forumet, plutselig kjeme det en smell nyhet å då er det for seint men men butt but Who knows😅
Slettet bruker
17.05.2021 kl 15:54 11214

Hva er det du vil si ? Totalt uleselig det du skriver .. skriver i fylla ?
manman01
17.05.2021 kl 16:08 11159

Så vil jeg støve den gamle facebook konto af, og forsøge at navigere mig rundt der :) hhahaha

Tak Bybonden :)
Slettet bruker
17.05.2021 kl 16:11 11142

Helt i orden, og du kan også søke på hans navn og du får frem alt han har skrevet !


Bybonden...( kan ikke skjønne annet enn Røkke tibyr denne gutten en stilling ! )
Redigert 17.05.2021 kl 16:14 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
17.05.2021 kl 17:06 10909

Det er bare en Rec silicon på Facebook såhvidt meg bekjent !

https://www.facebook.com/groups/recsi

Bybonden..
Redigert 17.05.2021 kl 17:09 Du må logge inn for å svare
Kvike11
19.05.2021 kl 16:59 9788

Tak for dit fine svar.
Jeg har ikke læst nogle steder at VP, har opgivet deres projekt, kan du ikke oplyse mig hvor det står .
Kina er p.gr af told, som ophæves fra 1 kv 2022, det er aftalen, og er det muligt før, hvilket jeg tvivler på, så kan de sælge før.
Kineserne har tilskud til de fleste producenter, hvilket de skal have fjernet = er måske lig med konkurser, derudover sviner de med kulkraft, som de nu har lovet vil blive mindre, men hvornår ved ingen.
Håber ikke Røkke havde regnet med at købe sig op i RECSI med bitcoins fortjeneste, han får svært ved at forsvarer sin disposition med bandit coins hvor han indtil videre har tabt ca 168.000.000, heldigvis ikke i RECSI.
I et hvilket som helst selskab med respekt for aktionærerne og deres penge ville det aldrig kunne forsvarer hans stilling .
Godt det ikke er i RECSI han gambler.
Derudover er jeg ikke i tvivl om at RECSI bliver en millard forretning, sikkert inden de starter fabrikken op.
Ser gerne kurs 250 - 500 inden for få år, alt efter aftaler.
Stonks_
19.05.2021 kl 19:59 9500

de har ikke sagt noe, men deres nettside kan du ikke besøke passord beskyttet. De skulle begynne å bygge i begynnelsen av år altså Q1 Januar til mars, det har dem heller ikke klart.

Så si meg Kvike trenger man da en nyhet fra dem som sier at de har gitt opp, jeg sier personlig at det sier seg selv. Itilleg så har de det faktum at begge meglerhus sier at VP ikke betyr noe for rec in the longterm.

Ingenting å bekymre seg over, smør deg med tolmodighet og kjøp mere om du har lyst, det jeg gjør
Slettet bruker
19.05.2021 kl 22:08 9194

at du gidder å kaste vekk mere penger,Veldig snart er kursen 8,Alle med litt innsikt ser jo det mann
solfylt
19.05.2021 kl 22:45 8928

@RIK
«Alle med innsikt» er foreløpig du og to til 🍕
De aller fleste (inkludert husene) mener den skal opp opp opp før eller siden. Hvor den går i mellomtiden, er det ingen som vet. Har du trua, kjøp. Har du ikke, da lar du være ☀️
Redigert 19.05.2021 kl 22:46 Du må logge inn for å svare
Stonks_
19.05.2021 kl 23:01 8822

Fantastisk svar, over den siste tiden siden fallet fra 24 kr 3 doblet min posisjon og sitter klar med nokk penger til å doble den igjen på 10 om den skulle falle så langt.

Har troen på selskapet og kommer aldri til å slutte å kjøpe på billigsalg haha
Kvike11
21.05.2021 kl 08:31 8254

Håbe der snart sker noget spændende for RECSI.
Kan ikke være rigtigt at man skal få info fra 3 hånd som har dem fra mæglerhus, som også gætter sig frem, for hvor ved mæglerhusene at VP ikke betyder noget for RECSI.
Vi andre ved det ikke ,
men er ikke i tvivl om der snart kommer nye store aftaler, måske et opkøb, og opstart af lukket fabrik, bare et spørgsmål om tid.
Kursen bliver aldrig billigere og bliver holdt ned af de samme mægler huse der siger at VP ikke betyder noget, hvem gør ellers ??
Indien vil nu satse kraftigt på sol energi, man ser tydeligt det breder sig som ringe i vandet og flere lande vil følge trop.
Heldigvis er der mange der tror på både kurs 50 - 100 og 500, alt efter opstart af fabrik m.m.
Stonks_
21.05.2021 kl 13:20 7830

VP er et educated guess som det heter, rein hypnose som ikke har vært testet enda. Alt dette er greit nokk, men de har blitt tatt til retten i 2019, mistet høyt stående personel i selskapet også videre, det er såpass mye som ligger til grunn for at VP går til dunders.

Vp er et dårlig argument, pengene ligger ikke i silisium heller, men i silan gassen til rec. Et område der de selv idag produsere 70 prosent av all gassen i verden gjennom butte, verden har ikke nokk kapasitet til å fylle det volumet som trengs om 10 år og på lang sikt.

Rec er unikt posisjonert, de har det knowhow og kapasitetforspranget. Gjør din egen mening kvike og for all del diskuter med andre men aldri driv på rein konspirasjonsteorier som har null bakgrunn i realiteten
Nsxnsx
21.05.2021 kl 13:51 7760

Siden vi er i fri fantasi: 45 milliarder dollar tilsvarer kurspris 1000,- pr aksje :)

Hvilke andre selskap er det da vi må sammenligne oss med :) :)

God helg.
Slettet bruker
21.05.2021 kl 14:09 7619

Så går det nedover igjen ! Håpløst
Nsxnsx
21.05.2021 kl 14:10 7622

Bare å kjøpe mer....for dem som har midler ;)
Slettet bruker
21.05.2021 kl 14:13 7604

Det som er sikkert er at mange batteriprodusenter ønsker avtale med RECsi. Det er ikke så rart etter som RECsi har 70% av verdensmarkedet på Silangass og er eneste leverandør utenfor Kina.

Vel så viktig som ML her, er patentene og kompetansen til å produsere en gass verdenssamfunnet ikke vil kunne få nok av de neste 10-15 årene. Det må bygges mye og ny kapasitet.

Dersom RECsi lykkes i å forvalte denne posisjonen på en god måte, kan selskapet stige til gamle høyder og høyere.

Første skritt på veien er signering av avtaler som sikrer reåpning av ML. Det vil jeg tro skjer i løpet av 0-3 måneder.
En portofølge som sikrer 100% utnyttelse av ML til batteri bør prise selskapet til over tresifret (100+ per aksje): 15 dollar kg i fortjeneste med kapasitet på 25 millioner kg er 375 millioner dollar/år eller drøyt 3,1 milliarder kun fra ML.

Skulle RECsi bli leverandør til alt som trengs av Silan blir det flere fabrikker og mange ganger 100 i kurs. Det er for tidlig å si noe om, annet enn å konstatere at RECsi absolutt er i posisjon til at det kan bli mulig…

Merker meg at RECsi prises til mindre enn prisen av Verdien på Butte. Det er svært merkelig/

God helg!

Nsxnsx
21.05.2021 kl 14:22 7524

He he...da sitter jeg til 2025 og satser på at vi har flere nye fabrikker og verdi på +- 50 milliarder dollar :) :)

Min andel vil da være verdt ca 80 mill :) (om jeg ikke kjøper mer underveis) Da blir jeg en ung pensjonist( sikkert sammen med maaaange flere RECsi aksjonærer)

P.S. Jaja alle dere som nå tenker....for en tulling :) men den som lever for se...
Redigert 21.05.2021 kl 14:23 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
21.05.2021 kl 14:38 7443

Tall ljuger ikke.
Forutsetningene er gode.
Hvordan RECsi forvalter denne gavepakken av et marked kan man bare spekulere i.

Mitt bet er i alle fall at RECsi sikrer 100% drift av ML innen Q4 2023 - altså 100+ i kurs - Resten er bonus.
Nsxnsx
21.05.2021 kl 15:03 7308

Jeg tror på melding i dag etter stengetid :)
Slettet bruker
03.06.2021 kl 16:44 6412

Hva skjedde med avstemningen om fullmalt til emisjonen etc?