Nanov-Kurs mot målsnoren
Når vi kommer tilbake til markedet etter 17 mai så mener jeg vi kan si at veien mot målsnora starter for Nordic Nanovektor. En lang reise for selskapet som ble grunnlagt i 2009. Sånn er det i biotech, det er et langt lerret å bleke for de som har ambisjoner om å hevde seg i konkurransen om å levere den beste kreft behandlingen til pasientene. Når Nanov bryter målsnøret så blir det en milepel for både utvikling av kreftmedisin og som børsbegivenhet det vil bli snakket om i årtier etterpå. En historisk begivenhet vi deltar i med store forventninger.
Det har skjedd en gang før det vi venter på, og historien til Algeta, søsterpartiet, til Nordic Nanovector med samme grundere som Nanov, har vel alle nå hørt så mange ganger at det holder. Men det vi trolig skal være med på i Nanov nå skjer ikke ofte. Foruten Algeta så er det vel bare Photocure som bør nevnes. Et selskap som hadde trådd vannet i mange år og ble etter hvert et glemt selskap i aksjemarkedet. I 2017 offentligjorde selskap et studie resultat som fanget min interesse, men markedet brydde seg ikke. Kursen falt videre fra 30 tallet og til lavt 20 tall. På den tiden ble selskapet knapt nevnt på forumet. Jeg lastet opp det jeg klarte på 20 tallet og i dag handles aksjen til ca 130.
Nå kan ikke Nanov og Photocure sammenliknes direkte da Photocure drev med diagnostikk med et produkt som selges for ca 1000 usd per behandling i USA og drøye halvparten i Europa. Nanov skal selge et produkt, Betalutin med en ganske revolusjonerende effekt som kreftmedisin, og vil typisk selges for ca 150000 usd per behandling- Altså en pris på 150-300 ganger den prisen Photocure får for sitt produkt.
Med dette produktet starter vi etter 17 mai på innspurten som bør bli en minnerik opplevelse for aksjonærene.
Det har skjedd en gang før det vi venter på, og historien til Algeta, søsterpartiet, til Nordic Nanovector med samme grundere som Nanov, har vel alle nå hørt så mange ganger at det holder. Men det vi trolig skal være med på i Nanov nå skjer ikke ofte. Foruten Algeta så er det vel bare Photocure som bør nevnes. Et selskap som hadde trådd vannet i mange år og ble etter hvert et glemt selskap i aksjemarkedet. I 2017 offentligjorde selskap et studie resultat som fanget min interesse, men markedet brydde seg ikke. Kursen falt videre fra 30 tallet og til lavt 20 tall. På den tiden ble selskapet knapt nevnt på forumet. Jeg lastet opp det jeg klarte på 20 tallet og i dag handles aksjen til ca 130.
Nå kan ikke Nanov og Photocure sammenliknes direkte da Photocure drev med diagnostikk med et produkt som selges for ca 1000 usd per behandling i USA og drøye halvparten i Europa. Nanov skal selge et produkt, Betalutin med en ganske revolusjonerende effekt som kreftmedisin, og vil typisk selges for ca 150000 usd per behandling- Altså en pris på 150-300 ganger den prisen Photocure får for sitt produkt.
Med dette produktet starter vi etter 17 mai på innspurten som bør bli en minnerik opplevelse for aksjonærene.
Redigert 15.05.2021 kl 23:29
Du må logge inn for å svare
Londonmannen
27.05.2021 kl 15:02
7575
Nei, det var det hersens rettskrivingsprogrammet som spilte meg et puss. Er nå rettet opp. Forøvrig mange gode vers i Bibelen.
De siste skal bli de første ja. Brann skal vel spille mot Stabæk senere i dag. Så da bør de vel starte klatringen . Ikke ulikt NanoV ;))))))))))))))))))))))))
Merlin
27.05.2021 kl 16:55
7325
Jeg har nå hørt gjennom webcasten med Braun. Må si han virker svært overbevisende i sin analyse av NanoV. Jeg ser for meg at det allerede foreligger en underhånden intensjonsavtale med Roche, som har forlangt at de får inn en mann de stoler på, og som passer på at de ikke blir lurt. Braun har jobbet for seg selv i et par år og har dermed vært en ideell uavhengig kandidat til å gjøre jobben.
Også Egberts uttalelse om suksessfullt år tror jeg lover noe stort og ikke beskrevet, oppkjøp av NanoV. Det kan komme som et like overraskende lyn fra klar himmel som Algetaoppkjøpet til Bayer.
Mange uttaler at BP ikke kjøper selskaper som ikke allerede er i fase 3. Men det er jo fordi BP må være sikre i sin sak, og ikke kjøpe et bomskudd.
Det er allerede klart for alle som skjønner det aller minste om RIT at NanoV er i smørøyet av radiofarmaka, og som Braun sier, et sentralt selskap inne RIT!
Jeg tipper at hans overbevisende argumentasjon slik han la frem på webben, nok også blir brukt i presentasjon overfor Roche. Med Brauns referanser og erfaringer, regner jeg med at han blir hørt! Roche ser generika hele tiden komme og stjele salg fra Rituximab. Roche kan påskynde ferdiggodkjennelsen av Archer-1, som kan kjøres parallelt og Roche bør kunne få Archer-1 på banen ila 2022. Hva venter de på? De risikerer at Novartis, Bayer eler kinesere kommer dem i forkjøpet. Betalutin bli medisin!
Også Egberts uttalelse om suksessfullt år tror jeg lover noe stort og ikke beskrevet, oppkjøp av NanoV. Det kan komme som et like overraskende lyn fra klar himmel som Algetaoppkjøpet til Bayer.
Mange uttaler at BP ikke kjøper selskaper som ikke allerede er i fase 3. Men det er jo fordi BP må være sikre i sin sak, og ikke kjøpe et bomskudd.
Det er allerede klart for alle som skjønner det aller minste om RIT at NanoV er i smørøyet av radiofarmaka, og som Braun sier, et sentralt selskap inne RIT!
Jeg tipper at hans overbevisende argumentasjon slik han la frem på webben, nok også blir brukt i presentasjon overfor Roche. Med Brauns referanser og erfaringer, regner jeg med at han blir hørt! Roche ser generika hele tiden komme og stjele salg fra Rituximab. Roche kan påskynde ferdiggodkjennelsen av Archer-1, som kan kjøres parallelt og Roche bør kunne få Archer-1 på banen ila 2022. Hva venter de på? De risikerer at Novartis, Bayer eler kinesere kommer dem i forkjøpet. Betalutin bli medisin!
Bullinvestor
27.05.2021 kl 17:31
7272
Støtter tankegangen din, godt reflektert. Ja det er en grunn til at jeg er aksjonær i Nanov. Tenk dere å få en melding at Roche har lagt inn et kanonbud....på Nanov og Roche viser handlekraft pga dårlig tid..Tidligere melding ang rekrutteringsproblemer forsvinner som dugg fremfor sola på markedet...
Ja Betalutin blir medisin!
Ja Betalutin blir medisin!
focuss
27.05.2021 kl 17:38
7258
Sliden limt inn under, nr 16 i Q1 presentasjonen indikerer til meg på en tydeligere måte en tidligere at vi trenger partner nå. Sliden sier at for å få Accelerated Approval så er det ikke nok med Paradigme data, vi må også ha initiert fase 3 studiet. Nå kan man selvsagt lure på hva som ligger i å ha initiert fase 3 studiet, men skal det gjennomføres så må vi ha partner. Egen finansiering utelukker jeg som et alternativ.
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Clear regulatory strategy to gain rapid approval
BLA filing with FDA for Accelerated Approval based on:
– PARADIGME data, and
– Initiation of confirmatory Phase 3 trial
• Orphan Drug Designation for 3L FL granted in US and EU in 2014
– Fast-track designation granted in the US in June 2018 for 3L FL (and in June 2020 for R/R MZL)
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Clear regulatory strategy to gain rapid approval
BLA filing with FDA for Accelerated Approval based on:
– PARADIGME data, and
– Initiation of confirmatory Phase 3 trial
• Orphan Drug Designation for 3L FL granted in US and EU in 2014
– Fast-track designation granted in the US in June 2018 for 3L FL (and in June 2020 for R/R MZL)
focuss
27.05.2021 kl 17:53
7241
Jeg vil si det så sterkt at om Egberts og Braun ikke er proaktivt i gang med samarbeidsavtale, så gjør de ikke jobben sin, men det tror jeg de gjør.
Fjellgutten
27.05.2021 kl 18:25
7125
Om vi som du sier MÅ ha partner. Spesielt gode forhandlingskort på hånden da ?
bj111
27.05.2021 kl 18:31
7110
Ja resultatene av forskningen så langt er svært gode så de sitter ikke med noen dårlig hånd. Men slike forhandlinger tar ofte tid så ikke noe jeg forventer at kommer i morgen for å si det slik.
Kajtek
27.05.2021 kl 18:52
7033
Ikke så sikker på at det blir så bra om de kommer nå med tilbud om oppkjøp. Da får de NanoV billig.
rockpus
27.05.2021 kl 18:57
7016
"Jeg ser for meg at det allerede foreligger en underhånden intensjonsavtale med Roche, som har forlangt at de får inn en mann de stoler på, og som passer på at de ikke blir lurt."
Mener du virkelig at Roche indirekte har tatt over styringen i Nano og plassert inn "sin mann" for å sikre at de får en best mulig avtale for seg selv?? Blir ikke dette litt for absurd?
Mener du virkelig at Roche indirekte har tatt over styringen i Nano og plassert inn "sin mann" for å sikre at de får en best mulig avtale for seg selv?? Blir ikke dette litt for absurd?
Redigert 27.05.2021 kl 21:18
focuss
27.05.2021 kl 19:53
6852
Forhandlingskortet vårt er at vi har noe motparten gjerne vil ha. Har vi ikke en slik motpart så blir det håpløst. Så er det fint om vi har flere mulige interessenter da det styrker vår posisjon.
Hva er alternativet til partner? Vi må finansiere et stort fase tre studie selv. Må vi vise til FDA at vi kan det for å få AA?
Vi må bygge organisasjon for kommersialisering selv. Hva koster det.
Hvordan greier vi alene å bygge organisasjon som gjør at salgsinntekter kommer raskt og godt for vårt Betalutin salg?
Jeg tror at hvis vi får et estimat for hvor mye penger vi trenger så ser vi en veldig stor emisjon ingen ønsker og vil være helt ødeleggende for dagens aksjonærer.
Derfor mener jeg at Egeberts og resten av styret + CEO må være proaktive på ballen nå, ellers gjør de ikke jobben sin. Det vil være enkelt for en motpart å vurdere Nanov sin posisjon og estimere kapitalbehovet hvis de skal gå alene. Sånn er det bare. For ordens skyld. Jeg har mer Nanov aksjer nå en hva jeg noen gang har hatt og skulle gjerne sett at styre og ledelse er enige i behovet for å være proaktive i søken etter partner. Vi har ett fantastisk godt produkt og det er vårt beste kort, men selv det hjelper ikke hvis styre og ledelse sover i timen. Det gjør de neppe.
Hva er alternativet til partner? Vi må finansiere et stort fase tre studie selv. Må vi vise til FDA at vi kan det for å få AA?
Vi må bygge organisasjon for kommersialisering selv. Hva koster det.
Hvordan greier vi alene å bygge organisasjon som gjør at salgsinntekter kommer raskt og godt for vårt Betalutin salg?
Jeg tror at hvis vi får et estimat for hvor mye penger vi trenger så ser vi en veldig stor emisjon ingen ønsker og vil være helt ødeleggende for dagens aksjonærer.
Derfor mener jeg at Egeberts og resten av styret + CEO må være proaktive på ballen nå, ellers gjør de ikke jobben sin. Det vil være enkelt for en motpart å vurdere Nanov sin posisjon og estimere kapitalbehovet hvis de skal gå alene. Sånn er det bare. For ordens skyld. Jeg har mer Nanov aksjer nå en hva jeg noen gang har hatt og skulle gjerne sett at styre og ledelse er enige i behovet for å være proaktive i søken etter partner. Vi har ett fantastisk godt produkt og det er vårt beste kort, men selv det hjelper ikke hvis styre og ledelse sover i timen. Det gjør de neppe.
Haltopen
27.05.2021 kl 20:01
6824
Selvfølgelig er det absurd. Nieba var vistnok Bayer sin mann før Braun kom inn dørene. Da hadde plutselig Roche «plassert sin mann i nano.»
De er selvfølgelig ansatt på bakgrunn av sin erfaring og kompetanse for å gjøre en best mulig jobb for Nano og dets aksjonærer. Om det betyr salg, partnerskap og/eller solo-løp vil med tiden vise seg. Som Einarsson sa er dette uhyre kompliserte forhandlinger og det er avgjørende for Nano at de har en mann som Braun til å lede dem gjennom denne fasen.
Partnerskap før top line read out fra paradigme er etter mitt skjønn å foretrekke. Da får man trolig sponset fase III studien, og upfront betaling som kan akselerere egen r&d og utvide teknologiplattformen.
De er selvfølgelig ansatt på bakgrunn av sin erfaring og kompetanse for å gjøre en best mulig jobb for Nano og dets aksjonærer. Om det betyr salg, partnerskap og/eller solo-løp vil med tiden vise seg. Som Einarsson sa er dette uhyre kompliserte forhandlinger og det er avgjørende for Nano at de har en mann som Braun til å lede dem gjennom denne fasen.
Partnerskap før top line read out fra paradigme er etter mitt skjønn å foretrekke. Da får man trolig sponset fase III studien, og upfront betaling som kan akselerere egen r&d og utvide teknologiplattformen.
Redigert 27.05.2021 kl 21:04
focuss
27.05.2021 kl 20:09
6815
Vi kan ikke komme dit når vi kommer til årsskiftet at det eneste som har vært fokusert på er å ferdigstille Paradigme. Vi må også være der det foreligger ett godt fundament for hvordan komme videre og et slikt fundament ser jeg ikke vi kan ha uten partner og uten at selskapet setter full fokus på det før det er for sent.
Carrera
27.05.2021 kl 20:20
6777
Kajtek
Hvorfor vil ikke BP kjøpe NanoV billig da?
Vil de vente til blir NanoV blir xx antall milliarder dyrere å kjøpe opp?
Henger ikke på greip - BP har ikke troen.
Hvorfor vil ikke BP kjøpe NanoV billig da?
Vil de vente til blir NanoV blir xx antall milliarder dyrere å kjøpe opp?
Henger ikke på greip - BP har ikke troen.
focuss
27.05.2021 kl 20:33
6724
Det som gjør at slike avtaler blir kompliserte er at løpet vil i stor gra kjøres av jurister. Avtalen vil inneholder 100vis av paragrafer som for legfolk kan virke helt uinteressante men som jurister kan bruke mye tid på. Alle mulige og umulige hendelser som kanskje aldri oppstår skal diskuteres og oppnås enighet om. For en ikke jurist å delta på dette blir ofte totalt utmattende og når dagen er slutt så erfarer man dag etter dag at det sentrale i avtalen ikke engang er berørt. Det kommer gjerne helt til slutt. Å starte med ett Letter of Intent kan være en god start. Da skal man bli enige om noen hovedlinjer. På LoI nivå mener jeg vi egentlig allerede bør være.
Fjellgutten
27.05.2021 kl 20:45
6708
Oppsummert ; Landes ikke en partneravtale ( innen inneværende år eller før ?) er alternativet å finansiere en fase 3 studie gjennom en emisjon type STOR som vil bli ekstremt utvannende. Dette er realitetene slik du ser det ? Jeg må si at jeg på generelt grunnlag mener å se at mange her inne er begynt å ta rev i seilene, dvs bli litt mer realistisk selv om en del henger igjen i noen drømmescenarier som ikke ligner grisen. Jeg har tro på caset, men tror på ingen måte på alt som skrives rundt fremtidige kursmål.
focuss
27.05.2021 kl 20:48
6703
Jeg mener at Nanov allerede i 2016 hadde etablert en prosedyre for hvordan styret skulle agere om det kom et bud på selskapet.
focuss
27.05.2021 kl 21:33
6529
Fjellgutten
Ja slik er det, men det er ikke noe galt med høye kursmål og stort potensiale men det er avhengig av god ledelse og interesserte partnere. Interesserte partnere tror jeg ikke blir noe problem, men skulle gjerne sett en bekreftelse på åt styret og ledelse har en strategi som henger på greip.
Ja slik er det, men det er ikke noe galt med høye kursmål og stort potensiale men det er avhengig av god ledelse og interesserte partnere. Interesserte partnere tror jeg ikke blir noe problem, men skulle gjerne sett en bekreftelse på åt styret og ledelse har en strategi som henger på greip.
Redigert 27.05.2021 kl 21:35
Merlin
27.05.2021 kl 21:40
6499
"Jeg ser for meg" er et billedlig uttrykk, dvs, en visualisering av en mulig situasjonsbeskrivelse!
Fjellgutten
27.05.2021 kl 21:48
6452
Jeg har fått inntrykk av både deg og andre at Peter Braun var en garantist for at Nano nå var på sporet og styrte skuten på en helt annen måte enn tidligere. Aner jeg en liten tvil nå ?
focuss
27.05.2021 kl 21:50
6444
Big Pharma er vandt med å bruke svært høye beløp på partneravtaler og oppkjøp. De må levere vekst til sine aksjonærer hele tiden og da kan de sjelden drive som Nano som med tiden på radiumhospitalet sikkert har brukt 20 år på å komme dit de er i dag. Slike prosjekter liker ikke aksjonærene deres så godt så de foretrekker å la andre ta denne maratonen og risikoen. De vil at deres investeringer skal synes på bunnlinjen så fort som mulig. Peter Braun tegnet i går et bilde av Betalutin og Archer som et produkt som naturlig nok er av stor interesse for selskap vi ønsker som partnere.
Merlin
27.05.2021 kl 21:50
6467
Kursen er nå alt for lav.
Vil oppfordre alle som har mulighet til å øke beholdningene sine! Dette er billigsalg de luxe!
Jeg kjøpte i dag helt ned på 24,80 nivå. Dagens laveste var 24,62. Da var det bare å sette i gang å kjøpe. Men også under 26 er det en smal sak å regne hjem stor gevinst. Vi bør ikke la kursen få store sjanser under det. Dette er århundrets billigsalg!
Vil oppfordre alle som har mulighet til å øke beholdningene sine! Dette er billigsalg de luxe!
Jeg kjøpte i dag helt ned på 24,80 nivå. Dagens laveste var 24,62. Da var det bare å sette i gang å kjøpe. Men også under 26 er det en smal sak å regne hjem stor gevinst. Vi bør ikke la kursen få store sjanser under det. Dette er århundrets billigsalg!
focuss
27.05.2021 kl 21:57
6416
Jeg har ikke endret noe syn, kjenner ikke Peter Braun og vet ikke hva han tenker om de tingene som er diskutert her. At han har bakgrunn fra Roche og var med å lansere Rituximab høres jo spennende ut. Dette fordi Rituximab er en slik viktig medisin i Betalutins virkemåte.
focuss
27.05.2021 kl 22:13
6331
Spørsmålet er hvor lenge aksjonærene skal akseptere at styreformann bare svarer " ingen kommentar " når han blir spurt om partner. Han bør kunne svare såpass at vi kan skjønne at han er på ballen og skjønner viktigheten av dette.
Londonmannen
27.05.2021 kl 22:17
6318
Fjellgutten
Jeg tror ingen oppegående investorer ikke ser betydningen av å få gjennomført Paradigmeavlesning i løpet av H2 21. Noe som igjen betinger at mannmå ha rekruttert alke pasientene innen september 2021. Hvis ikke så vil risikoen for en større emisjon rykke ubehaglig nær og skape usikkerhet blant aksjonærene og rimelig sikkert et stygt kursfall.
En avlesning med overbevisende resultater vil også være den største sikkerheten for å få signaturen til en partner på avtalen. Og deri ligger nøkkelen til at vi kan unngå flere emisjoner.
Men kursfallet vi fikk i går, skyldes ikke at ledelsen ikke leverte en god kvartalsrapport, men heller at en del markedsaktører hang seg opp i tallet 10, sammenlignet lengden på tiden fra feb til mai, med tiden mellom mai og sep og deretter trakk den konklusjon at rekrutteringen umulig kunne la seg ferdigstille innen SEP 21. Her ble tydeligvis ikke vurdert hvilke effekt en større covid19 smittebølge hadde hatt for rekrutteringen i mars/april, ei helle hvordan vaksineprogrammet vil påvirke covid-19 sin effekt på rekrutteringssitene gjennom sommeren. Ei heller at kapasiteten til å dekke inn rekrutteringen er 97 siter i 24 land. Går man dette litt nærmere i sømmene så bør man skjønne at det er helt realistisk å komme i mål slik ledelsen gjentok gang, på gang på gang i går. Men markedsaktørene valgte å ikke lytte til det som ble sagt.
Jeg tror også at ledelsen er på ballen, har oversikt over situasjonen og er i stand til å ta nødvendige grep for å komme i mål.
Jeg tror ingen oppegående investorer ikke ser betydningen av å få gjennomført Paradigmeavlesning i løpet av H2 21. Noe som igjen betinger at mannmå ha rekruttert alke pasientene innen september 2021. Hvis ikke så vil risikoen for en større emisjon rykke ubehaglig nær og skape usikkerhet blant aksjonærene og rimelig sikkert et stygt kursfall.
En avlesning med overbevisende resultater vil også være den største sikkerheten for å få signaturen til en partner på avtalen. Og deri ligger nøkkelen til at vi kan unngå flere emisjoner.
Men kursfallet vi fikk i går, skyldes ikke at ledelsen ikke leverte en god kvartalsrapport, men heller at en del markedsaktører hang seg opp i tallet 10, sammenlignet lengden på tiden fra feb til mai, med tiden mellom mai og sep og deretter trakk den konklusjon at rekrutteringen umulig kunne la seg ferdigstille innen SEP 21. Her ble tydeligvis ikke vurdert hvilke effekt en større covid19 smittebølge hadde hatt for rekrutteringen i mars/april, ei helle hvordan vaksineprogrammet vil påvirke covid-19 sin effekt på rekrutteringssitene gjennom sommeren. Ei heller at kapasiteten til å dekke inn rekrutteringen er 97 siter i 24 land. Går man dette litt nærmere i sømmene så bør man skjønne at det er helt realistisk å komme i mål slik ledelsen gjentok gang, på gang på gang i går. Men markedsaktørene valgte å ikke lytte til det som ble sagt.
Jeg tror også at ledelsen er på ballen, har oversikt over situasjonen og er i stand til å ta nødvendige grep for å komme i mål.
focuss
27.05.2021 kl 22:33
6234
Selv klarer jeg ikke bekymre meg for rekrutteringen, det går nok bra. Det som nå bør ha fokus er at for å få AA så må vi ikke bare ha paradigme resultater, men også ha initiert fase 3 confimation study. Derfor trenger vi starte arbeidet med partner nå om det ikke allerede er i gang. Håper styret er på ballen, men skulle gjerne ikke bare håpet men visst det.
Londonmannen
27.05.2021 kl 22:36
6211
Ut fra styreformann sine uttalelser på Q1 vil det forundre meg mye om ikke de allerede er godt igang med den prosessen.
Kula
27.05.2021 kl 22:37
6216
Det eneste som hadde skjedd om BP la inn et skambud i dag på f eks 5 milliarder er at aksjekursen hadde doblet seg. Ingen hadde godtatt dette, og det hadde ikke engang blitt vurdert at de største aksjonærene. Kanskje i et svakt øyeblikk i den svarteste perioden i fjor så hadde man muligens vurdert det, men selv da - tvilsomt.
Selv BP vet at sånt ikke er noe vits. Ytterst sjeldent at man ser oppkjøp med premium over 70-80%.
Jeg ser for øvrig bare flere og flere likheter mellom Nanov og utviklingen Endocyte hadde. I likhet med Nano (2016) hadde Endocyte en eksplosiv vekst som toppet ut på 24 i 2014 etter å ha gått 6-gangeren ila mindre enn 2 år. Deretter fulgte en 3 års nedgangsperiode hvor aksjen omtrent lineært sank bratt før det snudde igjen i på ca 1,3. Det tok derfra litt over et år før selskapet ble solgt til 24 per aksje til Novartis. Budet kom dog ikke på mer enn 54% premium. Ergo, ingen bud før BP anså det som sannsynlig at budet ville bli akseptert. Til info var også endocyte basert på Lu177, akkurat som Betalutin.
Utvikling Endocyte-kurs: https://www.investing.com/equities/endocyte
Selv BP vet at sånt ikke er noe vits. Ytterst sjeldent at man ser oppkjøp med premium over 70-80%.
Jeg ser for øvrig bare flere og flere likheter mellom Nanov og utviklingen Endocyte hadde. I likhet med Nano (2016) hadde Endocyte en eksplosiv vekst som toppet ut på 24 i 2014 etter å ha gått 6-gangeren ila mindre enn 2 år. Deretter fulgte en 3 års nedgangsperiode hvor aksjen omtrent lineært sank bratt før det snudde igjen i på ca 1,3. Det tok derfra litt over et år før selskapet ble solgt til 24 per aksje til Novartis. Budet kom dog ikke på mer enn 54% premium. Ergo, ingen bud før BP anså det som sannsynlig at budet ville bli akseptert. Til info var også endocyte basert på Lu177, akkurat som Betalutin.
Utvikling Endocyte-kurs: https://www.investing.com/equities/endocyte
Haltopen
27.05.2021 kl 22:45
6171
Nieba Q4: We are always investigating different business Development opportunities. We will revert to the market with updates if and when any of these discussions materialize.
Egberts Q1: We are not going to make any specific statements regarding potential partnership discussions. That’s where we are going to leave it.. for strategic and reasons we are not going to disclose at this stage.
Egberts Q1: For obvious competitive reasons we cannot disclose specifics regarding potential discussions we are having with one or more parties.
Egberts Q1: We are not going to make any specific statements regarding potential partnership discussions. That’s where we are going to leave it.. for strategic and reasons we are not going to disclose at this stage.
Egberts Q1: For obvious competitive reasons we cannot disclose specifics regarding potential discussions we are having with one or more parties.
Redigert 28.05.2021 kl 13:24
Merlin
27.05.2021 kl 22:59
6090
1) We are investigating business opportunities
2) We disclose if contract
3) We cannot disclose specifics now ..................
Ingen loop her tilbake til 1) fra 2)
2) We disclose if contract
3) We cannot disclose specifics now ..................
Ingen loop her tilbake til 1) fra 2)
Redigert 27.05.2021 kl 23:03
focuss
27.05.2021 kl 23:04
6067
Ser dere det som en bekreftelse på at de er proaktive med å sikre partnerskap før søknad sendes FDA og fase 3 initieres.
Fjellgutten
27.05.2021 kl 23:07
6055
Synes oppsummeringen er fin. Fullført paradigmeavlesning i løpet av H21. Dette betinger at pasientrekrutteringen er fullført i løpet av september, mao ca 4 mnd fra nå. Skjer ikke det rykker emisjons spøkelset nærmere og vi kan forvente et betydelig kurs fall. Spennende blir det okke som.
Merlin
27.05.2021 kl 23:12
6005
Det er jo ganske avslørende at svarene er så forskjellige.
Det kan se ut til flg:
NanoV er ikke lenger investigating opportunities, det er de ferdige med!
De ser nå nærmere på disse mulighetene og kan derfor ikke avsløre noe.
Det kan se ut til flg:
NanoV er ikke lenger investigating opportunities, det er de ferdige med!
De ser nå nærmere på disse mulighetene og kan derfor ikke avsløre noe.
Londonmannen
27.05.2021 kl 23:14
6000
Personlig så stoler jeg på at dagens CEO er såpass erfaren og kompetent at han rimelig sikkert vet hva som må til, både for å sikre NANOV en partner og for at FDA skal godkjenne Betalutin. Jeg tror ikke at vi er på FA forum trenger å lære CEO hvordan han skal håndtere denne situasjonen, like lite som vi ville ta våre fedre i lære hvordan de skal lage barn.
focuss
27.05.2021 kl 23:16
5980
Dersom vi kan bruke det til å konkludere at de er i samtaler med partnere så ser jeg det som veldig gode nyheter. Dersom markedet gjør det samme så bør kursen raskt nordover.