Nanov-Kurs mot målsnoren

focuss
NANOV 15.05.2021 kl 12:11 175801

Når vi kommer tilbake til markedet etter 17 mai så mener jeg vi kan si at veien mot målsnora starter for Nordic Nanovektor. En lang reise for selskapet som ble grunnlagt i 2009. Sånn er det i biotech, det er et langt lerret å bleke for de som har ambisjoner om å hevde seg i konkurransen om å levere den beste kreft behandlingen til pasientene. Når Nanov bryter målsnøret så blir det en milepel for både utvikling av kreftmedisin og som børsbegivenhet det vil bli snakket om i årtier etterpå. En historisk begivenhet vi deltar i med store forventninger.

Det har skjedd en gang før det vi venter på, og historien til Algeta, søsterpartiet, til Nordic Nanovector med samme grundere som Nanov, har vel alle nå hørt så mange ganger at det holder. Men det vi trolig skal være med på i Nanov nå skjer ikke ofte. Foruten Algeta så er det vel bare Photocure som bør nevnes. Et selskap som hadde trådd vannet i mange år og ble etter hvert et glemt selskap i aksjemarkedet. I 2017 offentligjorde selskap et studie resultat som fanget min interesse, men markedet brydde seg ikke. Kursen falt videre fra 30 tallet og til lavt 20 tall. På den tiden ble selskapet knapt nevnt på forumet. Jeg lastet opp det jeg klarte på 20 tallet og i dag handles aksjen til ca 130.

Nå kan ikke Nanov og Photocure sammenliknes direkte da Photocure drev med diagnostikk med et produkt som selges for ca 1000 usd per behandling i USA og drøye halvparten i Europa. Nanov skal selge et produkt, Betalutin med en ganske revolusjonerende effekt som kreftmedisin, og vil typisk selges for ca 150000 usd per behandling- Altså en pris på 150-300 ganger den prisen Photocure får for sitt produkt.

Med dette produktet starter vi etter 17 mai på innspurten som bør bli en minnerik opplevelse for aksjonærene.
Redigert 15.05.2021 kl 23:29 Du må logge inn for å svare
Carrera
29.05.2021 kl 00:22 6980

focuss
Prøver bare å hjelpe deg til å unngå at du havner i samme situasjon som forrige helg - men,men,klarer en ikke å holde seg unna så klarer en det ikke,men det er ingen skam å søke hjelp for en som har tendenser til å ta "for mye godt i glasset" som du selv velger å kalle det.
Det skal du ha - litt selvinnsikt når du innrømmer at det er "litt for mye".
Slettet bruker
29.05.2021 kl 00:22 7019

Bare så det er sagt.

Jeg tror Betalutin blir medisin. Greia er bare hvorvidt løpet ender i ny emisjon.

En ny emisjon på oppløpssiden og like før mål. I så fall....bør ikke behovet for kapital bli langt lavere en siste emisjon? Forutsatt om at det bare handler om få testpersoner for å komme i mål. Dette mens verdien (aksjekursen) også selvfølgelig bør bli langt høyere en dagens.

Så hvordan priser markedet et selskap som Nanov? Merlin mener at her kan man bare kjøpe fordi aksjene er verdt opptil kr 200.

Jeg begriper det ikke.

Utover høye lønninger, opsjoner og ikke minst, brenne penger.
Redigert 29.05.2021 kl 00:25 Du må logge inn for å svare
Hammers
29.05.2021 kl 00:28 7050

Er ikke dette mest en "pisse hverandre oppetter ryggen"- tråd?
Den samme leksa har vi nå hørt i 4-6 år samtidig som et par MRD har fordunstet til "gode formål" og tidligere sjefer.

TENK; Mer enn 2 MRD har man skuslet vekk - og fortsatt står man i prinsippet på stedet hvil!

Hilsen Hammers........som ikke fatter at enkelte kan binde seg fast til noe slikt meningsløst!
Slettet bruker
29.05.2021 kl 00:37 6954

Hammers

Så kjekt. Jeg har ikke snakket med deg på flere år nå og gud som jeg koser meg. Klem!!!!! Hvordan går det med deg? Du som spådde at Fredriksen med hele kapitalnorge ville havne i rennesteinen under finanskrisen? Jeg lo av deg og fy faen så feil du tok?

Utover dette så er du en skikkelig godklump!

Forresten......holder du fortsatt på med disse tekniske analysene dine? I så fall. Mener du at TA har verdi i selskaper om Nanov?
Hammers
29.05.2021 kl 00:40 6954

Spørsmålet er; Hva er dine SAKLIGE argumenter rundt NANOV?

Hilsen Hammers.......som minner om at det var MANGE som havnet i rennesteinen under finanskrisen.
Slettet bruker
29.05.2021 kl 00:42 6912

Enkelt.

Høy risiko, høy profitt.
SkeptusVektus
29.05.2021 kl 08:10 6698

Om markedet alltid har rett, så går det ikke an å tjene penger på børs uten å ta feil.
AltInn
29.05.2021 kl 08:33 6645

Hammers pengene er brukt til å forske frem et fantastisk legemiddel som skal hjelpe mange mennesker. Dette kaller du å skusle bort?
Kagge
29.05.2021 kl 08:38 6628

Så sant så sant..

... lik at det er en taper hver gang en aksje omsettes..
Nottet
29.05.2021 kl 08:40 6619

Helt riktig AltInn. Det er faktisk rystende hvor tarvelig noen kan bli for å prøve å dra noen kroner.
SkeptusVektus
29.05.2021 kl 08:50 6582

Absolutt. Jeg kjøper ikke påstanden om at markedet alltid har rett eller evner å prise aksjer riktig i det hele tatt. Mennesker er notorisk elendige til å vurdere risiko, og i og med at andelen uprofesjonelle aktører i markedet øker, så er det min oppfatning at markedet vil svinge mellom ekstremposisjoner i enkeltinstrumenter; voldsom overpris (ex. NEL, som jeg mener fortsatt er overpriset med en faktor på 2), eller voldsom underpris (jeg mener Nanov hører hjemme her). Og gjennom det hele sitter de profesjonelle aktørene og gnir seg i hendene.
Londonmannen
29.05.2021 kl 08:54 6568

God morgen Hammers,
Ingen fare Hammers. Du trenger ikke frykte for at noen ønsker å pisse deg oppetter ryggen på denne tråden. Din skepsis mot NANOV er du ikke alene om, og det er akseptert. Du har din oppfatning av selskapet og følgelig forventer jeg ikke at du har noen hensikt å satse penger på noe som etter ditt syn er søppel. Du er jo et selvstendig tenkende menneske og så lenge din oppfatning er at selskapet har skuslet bort 2 milliarder av aksjonærene sone penger, så måtte du være mindre med, dersom du ville tillate dem å skusle bort dine penger. Skulle da bare mangle. Nei, hold deg langt borte fra NANOV og bruk kapitalen din på selskaper du har tro på. Det samme gjør jeg.
Men at vi to har diamentralt forskjellig oppfatning av ett og samme selskap er jo nettopp det som gjør at aksjemarkedet faktisk fungerer. Hadde alle hatt samme oppfatning av ett og samme selskap så ville det enten bare vært kjøper til et selskap og ingen selgere, eller bare selgere og ingen kjøpere. Gud hjelpe meg hvor kjedelig der ville vært.

Nei, stå på Hammers. Lek deg med din TA, som jeg forøvrig ikke er så opptatt av, og kos deg med selskapene du har tro på. Beklager at jeg ikke har anledning å inngå i noen langvarig diskusjon med deg i dag for i dag skinner solen over Bergen by og da har jeg annet å gjøre enn å sitte foran PCen.

Ønsker herren en riktig god dag og god helg!

PS! Jeg er ikke bundet til noe selskap, ei heller den gang vi snakket om å vinde seg til masten. Oppdager jeg bløff og fanteri fra ledelsen så er jeg ikke aksjonær lenger. Men jeg bruker heller ikke energi på å skrive negativt om selskaper jeg ikke har tro på.Til det er livet alt for kort og sant og si, så tror jeg aldri hatt trompet at våre skriblerier på diverse diskusjonsforum har makt i seg til å påvirke aksjekursen.
focuss
29.05.2021 kl 09:06 6535

Etter Q1 fremstår det nå noen viktig spørsmål. Accelerated Approval blir basert på Paradigme data og initiering av Fase 3 confirmation studiet. Videre har vi lært at fase 3 studiet skal kjøres i 2L-FL som jo er Archers target. Spørsmålene er:

1) Hva menes med at fase 3 skal initiers? Betyr de at det er etablert planer for et slikt studie? Betyr det at slike planer er FDA godkjent ? Eller betyr det at første pasient er rekruttert?

2) Hvordan påvirker design av fase 3 studiet tidspunkt for når Nanov må ha sikret en partneravtale?

Synes må være fint for alle at en partneravtale etableres snart nå så vil det bli betalingsmilepeler upfront + Paradigme data og FDA godkjennelse
focuss
29.05.2021 kl 09:22 6510

Så er det slik at når intensjonen er å kjøre fase 3 studiet i 2L som er Roches hjemmebane så kan det være fruktbart for både Roche og NanoV å samarbeide. Samtidig som det samarbeidet kan bli kortvarig og ende med at Roche kjøper Nanov. Dette fordi Roche neppe er et selskap som liker å dele sitt marked med noen. Styret med støtte av CEO og eventuelle konsulenter har en arbeidstung sommer foran seg . Får bare håpe de har fokus der det bør være.
Londonmannen
29.05.2021 kl 09:22 6528

KUt fra hva som skrives på diverse diskusjonsforum, så skyldes siste ukes kursmassakre at det «kun» ble rekruttert 10 pasienter og at flere derfor anser en utsettelse av avlesning av Paradigmestudiet til etter nyttår. I så tilfelle vil dette utsette hele godkjennelsesprosessen tilsvarende og selskapet vil havne i en pengeskvis som gjør det sannsynlig med en ny emisjon. Ikke at det ikke blir medisin. OK, så den store frykten ligger i en potensiell emisjon og utvanning av egen posisjon.

Men uansett hvordan man vrir og vender på dette, så vil en godkjent Betalutin innta et marked verdt flere titalls milliarder, med mulighet for en kombo med Rituximab. Når investorer velger å selge seg ut på 25-tallet på grunn av en slik frykt, så må det stå elendig til med regneferdighetene. For selv om vi mot formodning skulle havne i en situasjon der selskapet må hente inn frisk kapital, så vil en godkjent Betalutin bidra til at selv en utvannet aksje vil bli betydelig mer verdt enn dagens kurs. Og dette er et worst case scenario. (Ut fra de resultatersom er oppnådd med Betalutin, så ser jeg ikke at Betalutin IKkE skal bli medisin)

Ser man på det ledelsen fremholder, så er målsettingen fortsatt å få gjennomført avlesning på denne siden av nyttår. Det er også sterke indikasjoner på at det arbeides med en partneravtale. Og er det noe i de oppnådde resultatene som tilsier at diverse BP ikke skulle være interessert? For et selskap som Roche med sitt Rituximab, så ville det fremstå mer enn merkelig dersom de ikke sikret seg en viss kontroll med Betalutin, for ikke å si oppkjøp av hele NANOV. Og med det faktum at Betalutin har evne til å revitalisere CD20 protein på B cellene og derved gjøre Rituximab effektiv igjen for pasienter, der Rituximab ikke lenger har effekt, så vil jeg tro Roche er mer enn villig til å få på plass en avtale. I så tilfelle vil ikke NANOVha behov for noen ny emisjon. I så tilfelle trenger ikke en liten utsettelse være negativt. Faktisk så er det ikke umulig at NANOV blir kjøpt opp og tatt av børs.

Nei, jeg tror nok at nedturen siden onsdag primært skyldes shorterne som fisker i opprørt vann og en rekke nye, uerfarne og skvetne investorer som ikke tåler å se et papirtap materialisere seg. Ha litt tålmodighet så blir dette meget bra.
(PS. Hammers, ikke la deg provosere av min optimisme. Anse meg som en naiv bergenser som ikke skjønner sitt eget beste. Da slipper du å få høyt blodtrykk.)
Redigert 29.05.2021 kl 09:28 Du må logge inn for å svare
dr. Stockman
29.05.2021 kl 09:40 6456

Kunne jo like gjerne blitt meldt 4 flere pasienter denne gangen hvis man hadde hatt litt mer flaks med timingen. Er man litt heldig kan de 4 pasientene komme som et tillegg ved neste kvartalsfremleggelse, slik at fasiten blir 16 pasienter (som kanskje er rundt det man kan forvente dette kvartalet) + 4 pasienter (det som glapp denne gangen blir til et tillegg neste gang), også er vi plutselig oppe i 20 pasienter. Det bør roe skeptikerne.

Det er selvsagt en logisk umulighet at man må ta feil for å få gevinst på aksjer, og den logiske umuligheten beviser at markedet tar feil hele tiden ettersom det vitterlig tjenes veldig mye penger på aksjer hele tiden.
Merlin
29.05.2021 kl 09:44 6451

Når Braun guider gjentatte ganger på 1Q21 webben at de vil holde tempoplanen, regner jeg med at de har gjort visse forundersøkelser hos de over 90 klinikkene som er med på å motta pasienter til forsøk. Jeg regner også med at de har hatt stigning siste periode, ikke minst 4 nye pasienter var klar for screening.

Jeg ser at Haltopen udokumentert og uten argumentasjon mener at ingen bør høre på meg i forbindelse med kjøp og salg.

Til det vil jeg si at jeg snakker om langsiktig engasjement, der formålet er å bli med i Nanov til verdiene manifesterer seg.

Jeg har gjentatte ganger advart mot risiko, binært utfall osv, men regner egentlig med at de som investerer i NanoV har nødvendige kunnskaper om det, uten at det behøver å repeteres til stadighet. Å låne på aksjer med stor varians er aldri lurt, det må være barnelærdom om du skal investere i aksjer, siden man risikerer å bli tatt ut av banken når kursen er lav. Derimot er slike dipper som oppstår pga. skvis, en god kjøpsanledning, men fordrer at du har nødvendig økonomisk manøvrerbarhet til å sette inn penger der og da.
Så dermed er det som diskuteres her kun forhold som er aksjeaktuelle. For mange er ikke NanoV noe enkelt investeringsobjekt. Jeg har funnet aksjeforaene på nett som svært nyttige, og det er mye info som har aktualitet og verdi. HO er blitt et mye bedre forum etter at administrator tydeligvis nå gjør jobben.

Så jeg kan fortsatt anbefale folk å kjøpe NanoV på et svært lavt nivå - ut fra det jeg skrev i begynnelsen av dette innlegget. Jeg stoler på at Braun ikke kommer med pølsevev eller snakker usant.



Redigert 29.05.2021 kl 09:57 Du må logge inn for å svare
dr. Stockman
29.05.2021 kl 09:56 6403

LM
"Nei, jeg tror nok at nedturen siden onsdag primært skyldes shorterne som fisker i opprørt vann og en rekke nye, uerfarne og skvetne investorer som ikke tåler å se et papirtap materialisere seg."

De du nevner er drivkraften bak en slik nedgang som den vi har sett. Men av gode grunner er de ikke alene om det. En bekjent av meg som er en svært erfaren investor med klokketro på NanoV (og som også innimellom har hatt gjesteopptredener her inne med kloke innlegg) solgte brorparten av aksjene for å kunne gå inn igjen på et lavere nivå. Han så for seg nedgang både til emisjonsnivået og kanskje ned til 20 kr. Poenget er at det ikke bare er skvetne og uerfarne investorer som har solgt, men også sindige og erfarne investorer som tar høyde for at dette panikksalget vil finne sted. Men det er en vanskelig øvelse, og i mange tilfeller ender man opp med at den midlertidige exiten blir en varig exit hvis man ikke oppfatter at situasjonen har snudd før man allerede er oppe over exit-nivået. Mange har motvilje mot å gå inn igjen høyere enn der man gikk ut. Jeg har tilkjennegitt at jeg tror hans premisser er feil, og at det er liten sjanse for at vi til og med faller gjennom støtten i underkant av 25 kr, men jeg har tatt feil før. Ellers er det et understatement å si at neste kvartalsmelding vil være svært viktig for kursutviklingen videre, men som LM er inne på så kan vi hver dag våkne til en melding om at det er gjort en samarbeidsavtale, og jeg tror det er større sjanse for det enn det de fleste aner. Faktisk tror jeg det er mer sannsynlig enn usannsynlig at en eller annen avtale kommer før dette året ebber ut.
focuss
29.05.2021 kl 10:05 6394

Jeg ser på rekrutteringstallene for Q1 som noe som har fått mer oppmerksomhet enn det fortjener. Vi har penger til 2H-22 og om siste pasient blir rekruttert i september eller november betyr lite og trenger ikke å ha noe å si for når søknad sendes FDA. Det hr heller ingen viktig konsekvens for eventuelt emisjonstidspunkt.

Det som rekrutteringstallene hadde betydning for er imidlertid shorterne. De fikk den lillefingeren de håpet på og dumpet 250000 aksjer ut i markedet på kort tid- Det er klart slikt påvirker kursen på kort sikt

For meg var de viktigste tingene fra Q1 dette

1) AA betinger at fase 3 confirmation studie er initiert. Noe som gjør det fornuftig å være godt i gang med partner diskusjoner allerede nå
2) Nanov sitt fokus er at fase 3 studiet skal kjøres i 2L-FL. Noe som for meg er enormt positivt.
3 Ny CEO ga et bra inntrykk.
Redigert 29.05.2021 kl 10:06 Du må logge inn for å svare
Falketind
29.05.2021 kl 10:10 6365

Blir Betalutin medisin, er spørsmålet nå bare hvor mye som tilfaller oss aksjonærer av verdier. At aksjekursen ligger så lavt ut ifra det som nå foreligger av informasjon er faktisk en prestasjon i seg selv. Vi som har troen på selskapet burde ha avstått en periode fra salg (bare kjøpt) og på den måten begrenset de såkalte "frie aksjer" for "manipulering" av kursen. Selskapet er snart på vei over målstreken, så burde kanskje de mindre aksjonærene kunne "samle seg" å fremstå som en gruppe i denne historiske prosessen som nå kan være under oppseiling.
Redigert 29.05.2021 kl 14:02 Du må logge inn for å svare
focuss
29.05.2021 kl 10:30 6298

Merlin skrev:

"Når Braun guider gjentatte ganger på 1Q21 webben at de vil holde tempoplanen, regner jeg med at de har gjort visse forundersøkelser hos de over 90 klinikkene som er med på å motta pasienter til forsøk. "

Ja de har gjort det du regner med at de har gjort. Pasient tilflyt i 3L-FL er redusert med 20-30% sammenliknet med normalnivå grunnet sykehus kapasitet grunnet Covid. Fremover kan vi forvente normalnivå + etterslep noe som bør gi sterk rekruttering i Q2.

Dette gjelder i store markeder som Tyskland, UK, Spania, Italia m fler.
Redigert 29.05.2021 kl 10:32 Du må logge inn for å svare
focuss
29.05.2021 kl 10:44 6262

FB gruppe er etablert i noen andre aksjer for å samle mindre eieres interesser som talerør og som info utveksling.
focuss
29.05.2021 kl 11:10 6186

Hvorfor er det positivt for meg at de planlegger å kjøre fase 3 i 2L-FL? For det første fordi det på en vesentlig måte vil øke verdien av Nanov. For det andre, dersom dette er diskutert med FDA, så er det enighet om at det er meningsløst å kjøre bekreftende fase 3 i 3L-FL med de sterke og ikke minst konsistente data Betalutin leverer.

Tror ikke shorterne ser dette, men de ser at 10 er mindre enn 14 og bruker det for alt de kan få ut av det.

Normalone
29.05.2021 kl 12:23 6063

Dr stockman - her er du inne på noe helt sentralt. Synlig short viser at nesten 1.5 mill aksjer er shortet, hvor shorten nylig etter Q1 ble øket med 250 000. Det isolert vil selvfølgelig påvirke kursen negativt - samtidig som at det helt sikkert er flere som tenker at en kan benytte nedgangen til å selge seg ut for å kjøpe seg billigere inn senere - hvilket har gjort meg enda mer rolig etter sist ukers nedgang. Dette er akkurat det samme vi så i PHO når shorterne herjet på kurser kr 40-50 (i dag er kursen på nesten kr 150). Det betyr at på et gitt tidspunkt, når shorten skal dekkes inn og de som har solgt skal inn igjen - vil kursen stige raskt opp igjen slik vi har sett flere ganger tidligere.

Nå ligger kursen allerede over 10 % lavere enn før Archer-1 resultatene - så hva er det som gjør at folk selger aksjen på kr 25?

Mulig jeg er helt på villspor, men de medisinske ekspertene som jeg stoler på uttrykker at resultatene fra Archer-1 er fantastiske og åpner et enda større marked for Nanov. Selskapet har allerede fått inn 83 pasienter (paradigme) - 4 pasienter som er rett rundt hjørnet - inkludert disse 4 pasientene har Nanov derfor økt med 28 pasienter på ca 6 måneder selv i en periode med høyt smittetrykk. Nanov mangler dermed kun 33 pasienter - og som selskapet sa på Q4 er det fra denne perioden og fremover en har guidet ca 8 pasienter i måneden, dvs. at en trenger ca. 4 - 4,5 måneder til å få innrullet de siste 33 pasientene. Da er vi i oktober/midten av oktober og iht. guidingen... For meg er derfor nedgangen fra ca kr 32 til kr 25 (dvs. rundt 25 %) etter Q1 helt klar en overreaksjon, men forståelig når vi ser at shorterne bevisst har arbeidet for å få ned kursen. Dette gir for meg en klar kjøpsmulighet.

Som jeg har skrevet i tidligere innlegg; Q1 presentasjonen av Braun og sist radforsk episode ga meg en "åpenbaring" - Betalutin vil bli medisin, vi er rett ved målstreken og selskapet har virkelig fått inn riktig kompetanse til å ta selskapet videre inn i søknadsprosessen/kommersialiseringen og forhandlinger med aktuelle partnere. Braun er CEOen vi trenger i denne fasen - og all erfaring med andre selskaper i samme posisjon som Nanov er i dag gjør meg 100 % sikker på at selskapet har kommet langt i forhandlinger med aktuelle partnere. Som det ble sagt på radforsk, spørsmålet nå er egentlig for Nanov å finne den riktige partneren/Best mulig avtale for aksjonærene - og en lurer virkelig på om markedet og jeg har sett samme rapport/presentasjon...

I ettertid var det lurt å selge Nanov på tirsdag når den lå over kr 30 - gitt at en velger å kjøpe seg tilbake igjen på lavere kurser. Det er psykologisk vanskelig å kjøpe seg inn igjen på høyere kurser enn man solgte på (hvor planen var å gjøre en trade og kjøpe seg inn lavere) - hvilket gjør at en mister den virkelige store stigningen. I den fasen Nanov er i dag - hvor en nærmere seg resultater fra paradigme og det kan komme en stor partneravtale - har jeg valgt å sitte helt stille og heller kjøpe meg opp når en opplevet et fall på
over 20 % fra sluttvurdering før Q1. Det er i alle fall ikke aktuelt å SELGE når kursen er på kr 25 (mcap ca 2,5 mrd). Som sagt er jeg overbevist om at Betalutin blir en medisin og at vi mest sannsynlig vil se en partneravtale i nærmeste fremtid - og da er mcap på 2,5 mrd peanuts. Jeg vil også minne på at kursen må stige med nesten 140 % for å være på ATH, selv nå som vi kun er MÅNEDER unna resultatet fra paradigme (det er ingenting i bioteks verden)
rockpus
29.05.2021 kl 12:46 5997

Ble det før mye øl i går kveld? Vet ikke om en eneste konspirasjonsteori som jeg støtter.
Znabel
29.05.2021 kl 17:58 5632

"Jeg vil også minne på at kursen må stige med nesten 140 % for å være på ATH, selv nå som vi kun er MÅNEDER unna resultatet fra paradigme (det er ingenting i bioteks verden)"

Jeg tror du må øve litt på matte jeg. Kursen må øke nærmere 400 % for å nå ATH.

Regner det som utrolig mye mer sannsynlig at kursen faller under 10 kroner ved neste emisjon.
Normalone
29.05.2021 kl 18:16 5650

Znabel - antall aksjer har doblet seg siden kursen var på kr 125, dvs. at tilsvarende mcap utgjør en kurs på litt over kr 60. En stigning på 140 % fra kr 25 blir kr 60. Men det ble kanskje misvisende for deg når jeg skrev "kursen" - jeg skal være mer presis neste gang slik at du, med dine mattekunnskaper, vil forstå.

Regner det som utrolig mye mer sannsynlig at Nanov ikke vil ha behov for emisjon, her kommer det en partneravtale.
dr. Stockman
29.05.2021 kl 19:52 5488

Ja, det begynner dessverre å bli betydelig forskjell på å skulle kopiere tidligere ATH markedsverdi og tidligere ATH aksjekurs. Vi får trøste oss med at vi dengang var enige om at kursen burde vært 400 kr (det var jo derfor så få tok gevinst), og at det tilsvarer 200 kr idag.
focuss
29.05.2021 kl 23:33 5211

Nordic Nanovector investment proposition
*Technavio 2014, Global NHL Therapeutics Market.
Substantial unmet medical need and orphan drug opportunities, a growing NHL
market worth over USD 12 billion*
First in a new class of Antibody-Radionuclide-Conjugates, designed to deliver
better treatment outcomes for NHL patients with a single dose
focuss
30.05.2021 kl 20:56 4401

Vi er i en unik posisjon. Ikke dårlig det-

" Betalutin® is in a unique position to meet the clear need for a chemo-free, effective yet tolerable treatment, and
its convenient administration schedule has QoL advantages in particular for frail patients"
Merlin
30.05.2021 kl 23:46 3968

Gjentar: Og husk at lav dose ga bedre resultat enn høy dose. Derfor kunne 5 av 7 vært 7 av 7(!) om kohort 2 ikke hadde vært en doseringstest på bivirkninger i første rekke, men kun fortsatt med lav dose.


Merlin
25.05.2021 kl 21:55
5415
focuss skrev
Merlin Hvordan skal vi forstå siste setning her? "The preliminary results show clinical activity wi..
Det er et ekstremt godt resultat vi ikke har sett avslutningen på. Det betyr jo flere ting.

De to med PR - PARTIAL RESPONS, dvs som ikke har CR, men like fullt mer enn 50% reduksjon av svulstene, kan fortsatt se respons og kanskje oppnå CR de også.

Duration of Response, DOR. Den øker hele tiden for samtlige og er for de med CR 24 mnd + tiden Betalutin adm. har tatt, antatt si 6 mndr. Dvs. sammenlagt antatt 30 mnd. mDor vil også øke, men avleses som kjent ikke før responsen er over.

DOR og mDOR har som kjent vesentlig betydning for prissettingen av behandlingen. Her kommer allerede Archer-1 i 2L FL vesentlig bedre ut enn Betalutin som single treatment i 3L FL.

Vi kan dermed få den overraskende løsningen, også på grunn av komboens påviselige lave bivirkninger, at Archer-1 også vil benyttes i 3L!

Sjansen for bruk i 1L FL som er et meget stort marked, ser også utrolig mye mer lovende ut enn i går! Dagens resultater har svært mye å si for verdsettelsen av NanoV. Aksjekursen burde gjort et kraftig byks, og bør i det minste klatre i morgen og fremover etter hvert som dette synker inn i markedet. Sjansen for at Archer-1 blir SOC -Standard of Care øker, LOA - Likelihood of Approval øker meget kraftig og analytikerne bør nå få meget gode holdepunkter for å øke Target Price vesentlig.
Redigert 25.05.2021 kl 22:02
Haltopen
31.05.2021 kl 08:48 3469

OM Holding økte med 112k aksjer da Q1 ble lagt frem.
stimar
31.05.2021 kl 08:58 3402

Positivt at OM Holding øker mens shorten øker. For min del betyr innsikten til OM massivt mer enn innsikten til short aktørene.
Slettet bruker
31.05.2021 kl 09:16 3312

At lavere dose ga bede resultat er kanskje ikke enestående, men burde være desto mer gledelig både m.h.t både pris og bivirkninger
'Less is more' står seg fortsatt heldigvis ;)

Ja, OM har økt med over 150 000 aksjer totalt siste dagene
Redigert 31.05.2021 kl 11:55 Du må logge inn for å svare
Londonmannen
31.05.2021 kl 09:43 3171

Det er pussig hvor mye «skade» en rekruttering på 10 pasienter kan gjøre for kursutviklingen. Hadde de kommet inn med 18 ville det vært full fyr i teltet, og en betydelig kursoppgang. Det faktum at 4 flere pasienter var inder screening og at to av disse ville starte behandling starks etter Q1 presentasjonen, har hatt null påvirkning. Kursen er nå under det den var før de gode Arches resultatene ble presentert. Pussig.

Men, men man skal ikke grave mye i materialet rundt NANOV for å skjønne at det nå nærmer seg målstreken med stormskritt. Det er noe BP som holder øye med NANOV også skjønner. Som flere tidligere har påpekt er det ikke mer enn tid og vei dersom en partner skal gjøre sine forberedelser og være klar når Betalutin kan være klar for markedet. Derfor mener jeg mye vil bli avklart i løpet av de kommende 12 månedene. At Betalutin blir medisin er jeg ikke i tvil om. Jeg er noe mer usikker på hvorvidt dagens aksjonærer fortsatt er medeiere når vi er kommet til slutten av mai 2022. Jeg håper jo at vi får bli med på ferden videre, men samtidig er jeg realistisk og erkjenner at et BP trolig vil sikre seg full kontroll på Betalutin og den videre utvikling. Da blir det trolig oppkjøp.
Forum forum
31.05.2021 kl 09:56 3094

Aksjen hadde vært godt under 20 i dag om ikke selskapet kjørte finte på markedet før q1 og en øyelege hadde fylt på deretter.
Jeg forundrer meg også over at Merlin og co er tilbake med akkurat de samme analysene de hadde for 3-4 år siden. Alt er gull, i rute, partenere kriger om teknologien, og potensiale er sterkere enn noen gang. Er det virkelig sant?

Er det slik at selskapet kan avbryte Archer ved Marco sin avgang og kjøre videre med kun 7 pasienter og fortsatt kjøre videre med kombo i fase 3. Om noe høres for godt ut til å være sant, så er det gjerne ikke sant. Resultatene er outstanding, men at FDA hopper på noen quick fix tror jeg er en sterk overdrivelse. Det er ikke tvil om at selskapet har mye positivt fremover, men det tar lengre tid enn det som kommer frem her. 3L i 2022 og i markedet fra starten av 2023. Kombo i markedet i 2024/2025 tror jeg er mer riktige antakelser.
heilo888
31.05.2021 kl 10:00 3070

Den sedvanlige og litt gjentagende euforien hos LM er ikke mindre i dag etter at hans Brann endelig vant en fotballkamp😉!
Men som i Nanov så i Brann; En svale gir ingen sommer! Her må det mer til!
Redigert 31.05.2021 kl 10:08 Du må logge inn for å svare
Fjellgutten
31.05.2021 kl 10:07 3031

Nesten slik at euforien korrelerer med nedgangen i aksjekursen, bra med korpsånden, vi er mange som trenger en oppmuntring. Men i overkant euforisk kanskje ?
Det samme opp att og opp att.
Carrera
31.05.2021 kl 10:38 2901

Blir mye kan/bør/burde/kunne osv.
"Derfor KUNNE 5 av 7 vært 7 av 7"
"Vi KAN dermed få den overraskende løsningen"
"Aksjekursen BURDE gjort et kraftig byks"