AZT spisser salgsargumentene

JosefK
AZT 21.05.2021 kl 22:18 1746


Ny brosjyre til SAN porteføljen:

https://arcticzymes.com/wp-content/uploads/2021/05/AZT_Salt_Active_Nucleases_V1.0.pdf

For de som har fulgt med er det en viktig nyhet. Og det er at m-SAN ELISA kit er tilgjengelig.

For alle andre så er det nokså enkelt forklart hvorfor SAN skiller seg fra sine konkurrenter.

oppturen
21.05.2021 kl 23:32 1669

Så kan vi vel legge til at SAN solgte for ca 40 mill i 2020, at produksjonskapasiteten nå er øket til ca 4 mrd i året og at konkurrentene til SAN selger for milliarder.
😅😀
Slettet bruker
22.05.2021 kl 06:28 1535

1. Hvordan vil AZT kapitalisere på dette?
2. Hvordan mener DU det vil påvirke rettferdig pris?
3. Hvordan mener DU det vil påvirke markedsprisen?
oppturen
22.05.2021 kl 13:57 1223

For AZT venter jeg ikke nedtur, men ReiThera har atterengang litt finansieringsproblemer ettersom «Riksrevisjonen» i Italia har uttalt at oppkjøpet fra Italienske myndigheter er lov stridig. Sammen med en motvind for Viral vector vaksiner kan det medføre forsinkelser.
Nå tror jeg AZT med SAN er løsningen på viral vector problemet og viss ReiThera lykkes får en bevist nettopp det. Men kortvarig kan det gi forsinkelser og uvisse.
Etter GF trolig gjeldende fra Tirsdag av vil 3 store eiere få børsnoterte aksjer som de kan velge å selge, disse 3 har vært eiere i 20 år med liten mulighet til å selge, hva de velger å gjøre blir spennende å se. Holter og Sørvoll har også moderat lønn og vil ved utgangen av Mai få anledning til å utøve opsjoner som kan gi dem god bonus. 200.000 aksjer med 80 nok i fortjeneste blir 16 mill eller ca 8 årslønninger her kan være personlige beslutninger som gjør at de velger å ta litt gevinst. ( ønsker man hytte nå eller om 10 år ?)

Så oppsummert er jeg veldig optimistisk for fremtiden til AZT, men i det korte bilde(neste 4-5 mnd) er jeg litt usikker på stor vekst i kursen mulig en pendling mellom 80-100.?
oppturen
22.05.2021 kl 14:51 1149

Flott !

Jeg fryktet at vi kunne få noen uker forsinkelse. Ellers meget interresant å lese at de har konkludert fase 2, det er ikke offisielt meldt som jeg har fått med meg og svar var forventet siste innen 31. Mai 😀