RECSI uke 21
-
«
- 1
- 2 »
Klart det burde stå RECSI her, og ikke EAM ! Fra Nyheter DNB """ 12:29 TDN EAM SOLKRAFT: SILISIUMPRIS +11% TIL USD 28,720 PR KG -PV INSIGHTS"""
Tok det opp med TDN. De sier "Både EAM og RECSI er blant selskapene som er "tagget" i saken. DNB viser bare den ene.
Fine prosenter opp på grønt i USA ikveld. Tørr vi tippe på videre opp for RECSI i morgen? Steg fint idag på meget lavt volum, bare 3 426 000 aksjer omsatt.
Siste bull pattern vi hadde ble bekreftet ved slutt i dag, så jeg er veldig optimistisk for resten av denne uken :) og at vi følger siste chartet jeg har postet i går
https://www.tradingview.com/x/Se74bcCH/
Kommer med nytt chart på fredag så får vi se om vi følger banen videre i den potensielle IHS formasjonen
https://www.tradingview.com/x/Se74bcCH/
Kommer med nytt chart på fredag så får vi se om vi følger banen videre i den potensielle IHS formasjonen
Redigert 26.05.2021 kl 22:00
Du må logge inn for å svare
Daqo opp 10% på Nasdaq idag … bull for Recsi imorgen .. vi går over 17 og tangerer 18 muligens
🤘
Ligger enn voksen sperre på kr 16,50 nå.. Mer enn 400k aksjer. Noen som skal ut?
Ble kjøpt opp fort. Så noen som vil inn:)
Ja, så det. Samtidig gjorde tømmingen her at momentum forsvant, og pilene snudde ned igjen akkurat her
haha, ja. Det er alltid noen som vil inn.
Akkurat som det alltid er noen som vil ut :)
Akkurat som det alltid er noen som vil ut :)
Redigert 27.05.2021 kl 10:00
Der ble akkurat 1,1 millioner aksjer slukt på et blunk
omac
27.05.2021 kl 11:57
6155
B/A har overvekt B men jeg tviler ikke på at vi dras ned mot 16,4 ish igjen
Hehe det tror du vel handelsamtaler, batterier og verdikjeder betyr jo null og nada for deg:)))
omac
27.05.2021 kl 12:06
5997
Hva det betyr for meg spiller ikke så stor rolle men jeg har vært med på mange oppturer i aksjekursen for så å falle bakpå litt senere. Vi får se
Ingen tvil om at det lusker store gjedder i sivet.
Good times :-)
Good times :-)
Om du har solgt eler ikke har ingen betydning. Markedet må snart begynne å prise denne på det potensiale og det fundamentale uansett, og Rec reklamerer at de er sikre på at de bestemmer seg for å åpne Ml på slutten av året.
Vi vet alle at dette også kan komme før om Kina åpner opp. Åpning kommer uansett om Kina åpner eller ikke. Batterier og verdikjeder vil der vise vei.
Vi vet alle at dette også kan komme før om Kina åpner opp. Åpning kommer uansett om Kina åpner eller ikke. Batterier og verdikjeder vil der vise vei.
Redigert 27.05.2021 kl 12:12
Slettet brukerskrev Ingen tvil om at det lusker store gjedder i sivet. Good times :-)
Kampen om å sikre verdikjeden til BATTERIER begynt!
Hehe. Håper Sirbalo kjenner sin besøkelsestid. Hadde passet fint med en oppdatering på om chartet ser bra ut og vi får en IHS
tja , jeg er vist synsk .... 😂😂😂
Null
27.05.2021 kl 14:30
5209
du skal få for 17 tallet man tangerinjgen på 18 er vel noen timer unna ennå eller?
omac
27.05.2021 kl 16:27
4778
8 mill aksjer omsatt i sluttauksjon og kursen går ned???? 21 mill totalt, hva skjedde her?
Hvordan ser det tekniske bilde ut i forhold til i dag, Sirbalo? :)
Ta en titt på flere av de store selskapene på børsen. Gikk vanvittig mye penger både inn og ut på flere sluttauksjoner i dag. Blant annet AOC, AKH, Kahoot, DNB, NOD osv. Noen vil virkelig inn i disse, mens noen andre vil ut og sikre gevinst.
Når det gjelder REC sitt tilfelle ser jeg på aksjekurs utviklingen siden Q1 fallet som positivt. Aksjekurs er latterlig billig slik som den er og vi skulle enten til 12kr eller 16kr (rent teknisk). I går klarte vi 16kr selv om det gikk sakte på veien dit (lite omsetning) også begynte veien oppover igjen. Er nok flere tradere som nå har hoppet på igjen. Nyhetene fra Torvund ga nok oss litt drahjelp - men det burde virkelig få folk til å innse; ML skal gjenåpnes, er kun snakk om formaliteter og tid. Dagens markedsverdi er ikke peanøtter engang i forhold til hvor RECsi kan stå, slik som politiske situasjonen er i verden og etterspørselen etter RECsi sine produkter.
Får vi se om vi faller tilbake ned noen prosenter i morgen i typisk trade-stil, eller om selgere skal slutte å tenke på noen usle prosenter og heller la kjøperne jobbe for å komme seg inn i hva jeg mener er Norges beste (og tryggeste i forhold til potensiell avkastning) vekst case. Hva er risikoen egentlig? Genuint - ønsker at noen skal fortelle meg nedsiden. Helst dere som sier at denne er overpriset. Jeg fortsetter å argumentere for at det kun er snakk om tid før ML gjenåpnes og nye fabrikker blir bygd ut. Kina står for all markedsandelen, her vil den vestlige sivilisasjonen utjevne dette de neste årene og her er det så mye rom for REC til å ta store markedsandeler.
Når det gjelder REC sitt tilfelle ser jeg på aksjekurs utviklingen siden Q1 fallet som positivt. Aksjekurs er latterlig billig slik som den er og vi skulle enten til 12kr eller 16kr (rent teknisk). I går klarte vi 16kr selv om det gikk sakte på veien dit (lite omsetning) også begynte veien oppover igjen. Er nok flere tradere som nå har hoppet på igjen. Nyhetene fra Torvund ga nok oss litt drahjelp - men det burde virkelig få folk til å innse; ML skal gjenåpnes, er kun snakk om formaliteter og tid. Dagens markedsverdi er ikke peanøtter engang i forhold til hvor RECsi kan stå, slik som politiske situasjonen er i verden og etterspørselen etter RECsi sine produkter.
Får vi se om vi faller tilbake ned noen prosenter i morgen i typisk trade-stil, eller om selgere skal slutte å tenke på noen usle prosenter og heller la kjøperne jobbe for å komme seg inn i hva jeg mener er Norges beste (og tryggeste i forhold til potensiell avkastning) vekst case. Hva er risikoen egentlig? Genuint - ønsker at noen skal fortelle meg nedsiden. Helst dere som sier at denne er overpriset. Jeg fortsetter å argumentere for at det kun er snakk om tid før ML gjenåpnes og nye fabrikker blir bygd ut. Kina står for all markedsandelen, her vil den vestlige sivilisasjonen utjevne dette de neste årene og her er det så mye rom for REC til å ta store markedsandeler.
Følger den mønstret den siste tiden så skal den ned i morgen 😵💫
Ikke glem fredags-chartet, spent ; )
Aksjen fortjener å klatre opp til forrige topp i februar uten nevneverdig nyheter. Håper den kan stabilisere seg på rundt 25kr før de store nyhetene blir meldt. Da er veien til 50kr kortere enn de fleste tror.
Aksjen fortjener å klatre opp til forrige topp i februar uten nevneverdig nyheter. Håper den kan stabilisere seg på rundt 25kr før de store nyhetene blir meldt. Da er veien til 50kr kortere enn de fleste tror.
cats
28.05.2021 kl 09:35
2538
Nå ser vi mest sannsynlig hva som skjedde. 8 mill aksjer overført til en aktør for å holde kursen nede :-(
Demningen er i ferd med å slå sprekker, denne går ikke å holde tilbake særlig lenge.
Bybonden.....
Bybonden.....
Holo
28.05.2021 kl 09:53
2349
Får håpe kursen skal opp og ikke ned når den demningen ryker da. Ha en fortsatt fin dag!
-
«
- 1
- 2 »