NAS reiser seg igjen, historisk billig inngang nå 12,5kr

Slettet bruker
NAS 27.05.2021 kl 08:39 11398

Hva tenker dere...
Redigert 27.05.2021 kl 10:48 Du må logge inn for å svare
Frodon
28.05.2021 kl 13:27 1152

Da ser det ut som Fast Fingers har realisert tapene sine i NAS. Slik kan det gå når han investerer uten å bruke kalkulator. Kan se ut som at han tapte 60-70% i NAS
Tresseater
28.05.2021 kl 13:37 1124

Kan dette være den åpne døra for oss som har ventet på NAS-inngang?

https://www.daytrader.no/norwegian-med-blanke-ark/
Slettet bruker
28.05.2021 kl 15:02 1028

Tipper allerede neste uke. Sikkert mange som ikke tørr å trade denne over helgen. Har bare latt posisjonen min stå og la til enda 100.000kr når den duppet til 9-tallet. Lar denne nok stå over helgen og satser på rekyl opp til neste uke. Mitt resonnement er at mestparten av skaden nå allerede har skjedd, så jeg ser ikke en kortvarig inngang til disse kursene som alt for risikabelt. Det er flere måneder til de nye aksjene blir printet i markedet og som nevnt tidligere er det karantene på når de store kan begynne å selge - hvis de først skal selge. Tror forøvrig at de store er longs og har en ekstremt gunstig snittpris, spesielt om ting tar av for Norwegian.

Nye styrelederen er vant med å jobbe under krise situasjoner, henviser til krisen i Island. Dette er en mann som blir valgt på grunn av hans brede erfaring til å hjelpe Norwegian komme til et bedre posisjon. For meg er wildcard nå at Norwegian kan komme med en børsmelding når som helst (de spammer jo dem nærmest hver tredje dag) og disse kan gi enorme utslag. Sitter komfortabelt med posisjonen min og ønsker shorts, tradere og longs lykke til! :)
Frodon
28.05.2021 kl 19:04 889

Dnb fond har flagget under 10% nå og skal da med stor sannsynligvis selge så mye de kan neste uke...eller så hadde de ikke solgt seg under flaggrensen 😉