MVW Ny uke mot 30 igjen og forbi - 28 mill aksjer bare.

phantom1
MVW 01.06.2021 kl 14:48 25518

Hallo - 28 mill aksjer og knapt noen tusen ledig aksjer......null over 22kr må jo bety rakett det...

Tror dere ikke alle vennene vil bli med å pumpe den?

Må bli super pump her.....
Redigert 15.06.2021 kl 08:56 Du må logge inn for å svare
Single Malt
11.09.2023 kl 09:14 3703

Nå sitter vel Moen på det meste av aksjer og de kommer vel ikke ut på moen år
Mathias
12.09.2023 kl 08:41 3658

https://newsweb.oslobors.no/message/599207

Jeg synes fremtiden til MVW ser formidabelt bra ut nå, og er spent på om vi vil få noen nye kursmål fra meglerhusene etter hvert.
Stoltzen
12.09.2023 kl 09:07 3707

Ja den gjør det. Oppdateringene omkring markedet i olje/gass i USA er enormt spennende. Men det må nok en emisjon til snart, er ikke mye cash igjen. Ikke at det er negativt, her trengs det kapital til for å nå ut i alle markeder.
Stoltzen
13.09.2023 kl 08:59 3638

Under presentasjonen sa ledelsen at de ikke så får seg å hente inn penger.
kaedureddfor
13.09.2023 kl 15:41 3629

Nye muligheten:-)
kaedureddfor
13.09.2023 kl 15:44 3632

Sånn det driftes nå, så bør cadh-beholdning holde ut året. Så spørs kva dei får av inntekter videre.
Stoltzen
14.09.2023 kl 08:23 3598

Ganske utrolig at de får holde på slik. Bra at det kreves aksjon.
Distant Force
14.09.2023 kl 10:09 3568

En interessant medvind for MVW er den kommende oppturen for stabile energikilder (olje og gass). De har et stort potensial både onshore (water handling) og offshore (håndtering av slop water). På toppen av dette får MVW medvind av regulatoriske endringer som medfører økt behov for rensing av vann fra lakseproduksjon og kloakk.
Stoltzen
25.10.2023 kl 13:32 3279

Jeg vil tro en oppdatering er rett rundt hjørnet jmf. presentasjon i september.
Mathias
27.11.2023 kl 07:45 3107

Nå har de fått inn en ny kontrakt.
Litt vanskelig å regne på hva dette betyr i kroner og øre, men kontrakt er kontrakt 👍🏻

https://newsweb.oslobors.no/message/604979
Redigert 27.11.2023 kl 08:07 Du må logge inn for å svare
Mathias
28.11.2023 kl 07:08 3029

Ny kontrakt i dag også 👍🏻

https://newsweb.oslobors.no/message/605089
Stoltzen
07.12.2023 kl 08:15 2893

https://newsweb.oslobors.no/message/605860

Kjekt, skulle dog ønske at det kom en kontrakt med på kjøpet. Liker forretningsideen med å gå direkte til distributører. Vi må vel anta at det ikke er noe problem for distributørene å skifte ut leverandører av produkter. Norwafloc brukes vel på bekostning av noe annet
Mathias
11.12.2023 kl 07:21 2760

Enda et par kontrakter signert. 6 millioner i verdi på disse.

https://newsweb.oslobors.no/message/606127
Stoltzen
11.12.2023 kl 08:19 2717

2024 kan bli veldig innholdsrikt. Potensialet for dette selskapet viser seg frem for hver ny markedsoppdatering.
Stoltzen
04.01.2024 kl 16:14 2263

Jeg kan trygt si at jeg gleder meg til denne dagen. Kan ikke forstå annet enn at det er en positiv nyhet.
Patron72
04.01.2024 kl 16:26 2248

Ja jeg ser også frem til update.
Er fin utvikling i aksjekurs nå så hadde passet veldig godt med noe juicy stuff.

kaedureddfor
04.01.2024 kl 17:47 2216

Tja, blir vel emisjon. Det går trått, småfisk her og der. Knapt omsetning. Husker eg ikkje feil, er selskapet langt bak det som var planen, da dei henta penger sist. Synd det ikkje blei henta enda meir, da folk kasta mykje penger etter dårlige prosjekter under pandemien.
Stoltzen
05.01.2024 kl 12:47 2164

Veldig forståelig at du mener det har gått trått. Jeg ser på det litt annerledes. Synes selskapet har utviklet seg i riktig retning steg for steg.

For å ta en recap.
I 2021 handlet det om intensjonsavtaler, som ofte betyr lite. Avhenger litt hvilke land man er i. Med det sagt så inngikk MVW en LOI med Downstream Marine AS, som i 2023 bærer frukter med lansering av "en totalløsning for rensing av blodvann og slambehandling for lakseslakterier". Her har de allerede signert to kontrakter. Og sannsynligvis vil de lande flere kontrakter fremover pga strenge krave næringen har fått prakket på seg.

I løpet av 2022 fikk de kontrakter for behandling av oljeforurenset vann i Nordsjøen, gjennombrudd med sitt NorwaPol filter som forhåpentligvis kan konkurrere godt mot Nutshell filter, etablerte seg i Tyskland. I 2023 begynte de å lande en del kontrakter, selv om det bare var småfisk å regne..

Et 12- måneders langt teknisk kvalifikasjonsprogram ble gjennomført med en av verdens største oljeoperatører i USA. Oljeoperatørens teknologiske komité godkjente teknologien til MVW og beslutningen om et fullskala kvalifiseringsprosjekt venter på godkjennelse fra finansavdelingen. Det ble estimert start på en fullskala test mot slutten av 2023. Forventer info om dette den 16. januar.
MVW har ut fra det tekniske kvalifikasjonsprogrammet flere spinoffs hvor de blant annet er med i en anbudsprosess med en annen stor oljeoperatør om bygging av to fullskala anlegg, som begge kan produsere 15 000 fat med vann (per dag antar jeg). (Side 8 i Q3 rapport)

I tillegg forventes det positive nyheter omkring anbudsprosesser i forbindelse med full kommersiell kvalifisering innen kommunalt slam i Tyskland. Det kan bli lønnsomt.

Det er godt mulig de nevner emisjon i presentasjonen, men da tror jeg det er på bakgrunn av et sterkt fundament i selskapet som er klar for stor vekst.
Tvitvi.
Mathias
12.01.2024 kl 13:15 1877

Mye bra på gang for selskapet nå 👍🏻
Stoltzen
12.01.2024 kl 13:36 1863

Ja, det er kjekt nå. Vet du om det er mulig å legge ved dokumenter, som pdf/word her?
Mathias
12.01.2024 kl 15:32 1839

Ikke som jeg vet, men det burde strengt tatt være mulig 🤷🏼‍♂️
Patron72
12.01.2024 kl 15:35 1836

Ikke her. Men om du har noe å poste kan jeg anbefale facebook gruppa eller shareville.
bulleye
16.01.2024 kl 12:48 1656

Noen som hørte på dagens presentasjon?
De satser nå globalt og her bør det virkelig være muligheter for et skikkelig løft i aksjekursen. Både innen oljevirksomhet, fiskeindustri/VAP innen havbruk og offentlige renseanlegg vil kunne gi en formidabel omsetningsøkning og resultatvekst.
Se vedlagte børsmelding og link til presentasjonen: https://newsweb.oslobors.no/message/608557
bulleye
16.01.2024 kl 13:41 1634

MVW har nå brutt opp gjennom motstand på 9,10-9,20 og gitt et kjøpssignal. Oppgang til kr. 10,50 i første omgang kan forventes i løpet av kort tid.
På sikt vil det være mye mer å gå på. Selskapet har inngått kontakter på løpende bånd de siste månedene og dette vil gi skikkelig løft i inntektene.
MVW har repeterende inntekter (ARR) og er inne i noenlunde samme bransje som Cambi (børsvinner i 2023). Skal MVW bli vinneraksjen i 2024?
Stoltzen
26.02.2024 kl 09:18 1277

M Vest Water advances in Middle East Oil & Gas Produced Water Treatment market
https://newsweb.oslobors.no/message/611787
bulleye
26.02.2024 kl 16:57 1229

Når man leser dagens børsmelding fra MVW forundrer det meg at ikke omsetningen i aksjen var vesentlig høyere, samt at kursen burde også ha reagert ennå mer i positiv retning. Dette er virkelig et gjennombrudd og vil kunne gi MVW et vesentlig omsetningsløft i årene som kommer. Kan vi forvente ytterligere kontrakter fra ME? At hverken Finansavisen eller E24 omtaler dette synes jeg også er litt merkelig.

M Vest Water advances in Middle East Oil & Gas Produced Water Treatment market
Bergen, Norway, February 26, 2024 – M Vest Water (EURONEXT: MVW) today announced that, by invitation from a major operating and oil-producing company, it has successfully conducted the first step qualification of NORWAFLOC® for Oil & Gas Produced Water Treatment at two sites in the Middle East (ME).

At first site, MVW replaced synthetic produced water treatment chemicals with completely natural and biodegradable NORWAFLOC® by using only half as much product volumes compared to the currently used synthetic product, achieving significantly better treatment results. The next planned step is full-scale qualification at the field, treating several hundred thousand m3/day at one of the largest produced water field flows in the world.

At the second site, MVW also successfully conducted the first stage test with NORWAFLOC® for the same operator. This was at a large oil terminal. Upon invitation to this project, MVW now plans for piloting NORWAPOL® and NORWAFLOC® prior to offering the client a permanent solution comprising both equipment and chemical solution.

“Today, MVW is actively involved in 6 projects for Produced Water Treatment in the Middle East. The successful NORWAFLOC® test at one of the globally largest produced water fields is a milestone and a breakthrough for MVW in this region. It is noted that the ME operators highly value GREEN and sustainable solutions and support our vision to replace synthetic polymers with a better alternative. Aside of the US, the ME is the most attractive market for MVW due to the very large volumes of produced water, and subsequent sound water management is one of the critical parameters for optimized O&G production in the ME,” comments MVW’s CEO Stein Giljarhus.
Stoltzen
28.02.2024 kl 09:37 1148

Det er dessverre lite interesse for selskapet og veldig få akjsonærer. Blir kanskje for traust og kjedelig. Men etter hvert som markedet åpner opp øynene for potensialet, ref. pilotprosjekter i Tyskland med slamavvanning og oljeoperatører i USA, så tror jeg det blir en reprising som monner. Forhåpentligvis vil det komme oppdateringer om disse prosjektene ila 1-2 mnd. Ut i fra hva jeg har hørt så er det et høyt aktivitetsnivå i Tyskland og Norge. Dette er selvsagt noe vi bare kan spekulere i hva betyr, og egentlig bør forvente, men jeg tror det bare er et tidspørsmål før en større kontrakt av betydning kommer. MVW er uansett i en bransje som vil eksplodere i tiårene som kommer. Strenge EU-direktiv og norske lover samt investorers grønne fokus blir en bra miks.
Stoltzen
01.03.2024 kl 10:11 1088

M Vest Water has signed agreement with major distributor for NORWAFLOC® in North Germany
https://newsweb.oslobors.no/message/612370
kaedureddfor
01.03.2024 kl 16:47 1049

Blir fest dette. Snart rapport for 2023, så får vi oppdatering på ståa.
Redigert 01.03.2024 kl 16:47 Du må logge inn for å svare
kaedureddfor
06.03.2024 kl 21:24 914

Litt skuffende årsrapport. Marginal økning inntekter i 4q, økte kostnader. Men, men venta ikkje det store her. 2024 blir spennede... Men dumt om dei kjører emisjon mot utvalgte aksjonærer....
Stoltzen
06.03.2024 kl 22:06 897

Mtp kravene til fiskeindustrien så tror jeg andre halvår 2024 blir meget bra for MVW. Og med kanskje flere distributører i Tyskland er de godt i gang der. Jeg håper de gir oss mulighet til en rep.emi dersom det kommer til det.
Redigert 06.03.2024 kl 22:42 Du må logge inn for å svare
bulleye
03.04.2024 kl 10:06 633

Første kontrakt i Midt Østen innen olje - og gassproduksjon!

MVW: MVW: M Vest Water announces first sales in the Middle East Oil & Gas Produced Water Treatment market

Bergen, Norway, April 3, 2024 - M Vest Water (EURONEXT: MVW) today announces
that, through an established partnership, MVW has been awarded the supply of
process equipment and chemicals for an especially important Produced Water Reuse
project in the Middle East.
The MVW supply includes the NORWAPOL® and the NORWAFLOC® technology as an
integrated part of a larger environmentally sustainable treatment system
designed to bring polluted Produced Water to valuable reuse.
Scope of delivery includes the sale of a complete NORWAPOL® system comprising 3
polishing filters, chemical dosing stations, and the long-term supply of our
environmentally friendly NORWAFLOC® treatment chemical. MVW 's supply will treat
between 50 and 100 m3 liters of Produced Water per hour as an integrated part of
the complete Produced Water Reuse Treatment System. The system is expected to be
operative in the break of 2024/2025.
"MVW has proved to a major O&G Operator in the US that our NORWAPOL® technology
is disruptive versus the common water polishing technologies in the O&G
industry. We are proud and happy that yet another major O&G Operator, now in the
Middle East, has chosen the disruptive NORWAPOL® technology and natural
NORWAFLOC® treatment chemicals above common filter solutions in this important
project. This acknowledgment from a major operator is a milestone in our work
towards commercialization in the Middle East. Even though the scope of this
project in the Produced Water context is relatively small, the potential for
duplicating the reuse solution to several other sites is large and intended."
comments MVW's CEO Stein Giljarhus.
Stoltzen
03.04.2024 kl 11:06 612

Jeg er fornøyd med utviklingen. Antar det kommer hyppigere avtaler fremover. Og vi får satse på at de lander en storfisk ila året.