Ber om fullmakt på 25 millioner aksjer I generalforsamling
Er det mulig?
https://newsweb.oslobors.no/message/535089
Aksjekapitalen skal i alt kunne forhøyes med
inntil NOK 40 000 000, ved en eller flere
utstedelser av totalt inntil 25 000 000 aksjer,
hvorav alle skal være ordinære aksjer, hver
aksje pålydende NOK 1,60.
Fullmakten kan benyttes til å utstede aksjer
som vederlag i forbindelse med erverv av
andre selskaper, virksomheter eller eiendeler
for å utstede aksjer mot kontant betaling for
å finansiere slike erverv eller for øvrige
kapitalbehov, samt for å oppfylle forpliktelser
i henhold til Selskapets opsjonsprogram.
Fullmakten omfatter kapitalforhøyelse med
innskudd i andre eiendeler enn penger eller
rett til å pådra Selskapet særlige plikter.
Fullmakten omfatter ikke beslutning om
fusjon.
https://newsweb.oslobors.no/message/535089
Aksjekapitalen skal i alt kunne forhøyes med
inntil NOK 40 000 000, ved en eller flere
utstedelser av totalt inntil 25 000 000 aksjer,
hvorav alle skal være ordinære aksjer, hver
aksje pålydende NOK 1,60.
Fullmakten kan benyttes til å utstede aksjer
som vederlag i forbindelse med erverv av
andre selskaper, virksomheter eller eiendeler
for å utstede aksjer mot kontant betaling for
å finansiere slike erverv eller for øvrige
kapitalbehov, samt for å oppfylle forpliktelser
i henhold til Selskapets opsjonsprogram.
Fullmakten omfatter kapitalforhøyelse med
innskudd i andre eiendeler enn penger eller
rett til å pådra Selskapet særlige plikter.
Fullmakten omfatter ikke beslutning om
fusjon.
Redigert 04.06.2021 kl 14:00
Du må logge inn for å svare
-
«
- 1
- 2 »
Møre75
03.06.2021 kl 19:12
4028
Hadde der i det minste stått hva de skulle invester i da ,, gjerne noe konkret
Det er en unormalt høy fullmakt, men realiteten er vel at «klubben» mer eller mindre har kontroll på dette allerede og at det skal «kjøpes» et annet selskap i sfæren. Så bra selskapet ble «reddet» fra ABO.🤓Jeg ler brokk på meg😂
Inord
03.06.2021 kl 19:39
3958
Jaja, at man aldri lærer.....
Der var min tillit til ledelsen helt borte. Og aldri mer setter jeg mitt eget renome på spill for å støtte dette selskapet mer.
Der var min tillit til ledelsen helt borte. Og aldri mer setter jeg mitt eget renome på spill for å støtte dette selskapet mer.
oddivar
03.06.2021 kl 19:47
3933
Det var da voldsomt da! FULLMAKT er noe annet enn EMISJON. Overraskende hvor sjokkert garvede aktører i markedet er.
Redigert 03.06.2021 kl 19:59
oddivar
03.06.2021 kl 20:12
3870
Så vidt jeg har registrert har du vært begeistrert for at selskapet gjennomførte en emisjon ved oppkjøpet av DLT Ireland som ga en utvanning på ca. 195%. Nå er du fra deg av raseri for at selskapet ber om en FULLMAKT for å ha en handlefrihet for å raskt kunne gjennomføre en eller flere emisjoner for en utvanning på INNTIL 45,5% for å primært foreta strategiske transaksjoner (les VEKST). Dette skjønner jeg ikke mye av.
Møyfrid
03.06.2021 kl 20:33
3816
Må si meg enig med deg her, Oddivar.
Det som gjenstår er hva emi/ene skal brukes på. Kanoninvesteringer, eller oppkjøp av restene i PAL Capital... 😀
.. Lurer for øvrig på hvordan man skulle bygge dette luftskipet uten midler av noe form...
Holder ikke med bare tankekraft.
Det som gjenstår er hva emi/ene skal brukes på. Kanoninvesteringer, eller oppkjøp av restene i PAL Capital... 😀
.. Lurer for øvrig på hvordan man skulle bygge dette luftskipet uten midler av noe form...
Holder ikke med bare tankekraft.
helloween
03.06.2021 kl 20:48
3783
Inord
Er en nødvendighet å fullmakt, noe annet ville vært feil🙂
Skjønner ikke helt reaksjonen her.
Er en nødvendighet å fullmakt, noe annet ville vært feil🙂
Skjønner ikke helt reaksjonen her.
HP17
03.06.2021 kl 21:02
3978
Vil ikke overraske om en ser både 3 og 2 tallet. Stadig flere aksjer som trykkes opp og aksjonærene vannes ut. Hadde vært bedre å prøvd å skape reelle og konkrete resultater?
foreverliving
03.06.2021 kl 21:09
3947
Sjokk og fortvilelse her i gården nå! Sjukt at de trenger penger til vekst….
Snørr og tårer på børsen imorgen!
Snørr og tårer på børsen imorgen!
Kahytt
03.06.2021 kl 21:22
3904
Det er helt normalt i de fleste selskaper at de legger slik inn i generalforsamlingen. Skulle noe dukke opp har selskapet mulighet til emisjon uten å måtte kalle inn på ny. Det er ikke dermed sagt at det vil bli gjort.
Kahytt
03.06.2021 kl 21:23
3903
Hvis / evt når det blir emisjon, er det nok etter at de har fått kursen opp. Tenker vi kan senke skuldrene en god stund fremover
Vel Oddivar. Jeg har oppfattet deg som særs oppegående og normalt «skeptisk». Av en eller annen uforklarlig grunn forsvarer du den nye «ABO» klubben med nebb og klør. Forumet ser tilsynelatende ikke at «redningen» fra ABO, )som var en mildt sagt forunderlig og katastrofal «partner» introdusert av det forrige styret), ga Haft og Procorp/TC kontroll på Ele/Dlt i all hovedsak fra Ele/Dlt’s egen kasse. Overtagelsen har vært litt mer subtil enn ABO, men det fremstår som same shit different wrapping. Hvorfor du føler så behov for å stå på barrikadene for noen som er så lite transparente og så langt ikke har fått til noe synlig, annet en gode honorarer og mye aksjer og opsjoner til seg selv, skjønner jeg ikke. Denne historikken tilsier ikke at styret bør ha store fullmakter. Jeg mener prinsipielt at trenger selskapet penger eller vil gjøre dealer for mer enn 10% av utestående bør det legges frem for aksjonærene. Dette er mye ryddigere og ikke minst disiplinerende. Det er ikke et bra og ryddig forslag, men jeg tror utfallet er gitt. Jeg forstår meget godt at Inord er skuffet. Totalt manglende resultatet fra Dlt kjøpet er jo nettopp et argument for at aksjonærene bør få anledning til å uttale seg. Historien mht Dlt kjøpet inngir ingen tillit. Anyway Dlt «dealen» gjør at Haft/TC etter alle solemerker kontrollerer dette så for sent å angre seg.
Kahytt
03.06.2021 kl 21:47
3832
Som sagt helt normalt at slike ting blir lagt inn i den ordinære generalforsamlingen, dette for å ha handle frihet uten å måtte kalle inn til ekstra ord generalforsamling. Kan f eks benyttes til oppkjøp e l. Tenker du JanV er såpass dreven at dette vet du. Når det gjelder opsjoner til evt nyansettelser trengs det vel for å tiltrekke seg kompetente folk. Derimot at resten av ledelsen skal ha mer, er vel ikke helt ok før de viser til gode resultat.
Gullhaugen
03.06.2021 kl 21:50
3802
Vekst?? De brenner penger som en full sjømann.snakk om å knekke eksisterende aksjonærer. Se som kjøpte på 10 kr er lost.
Kahytt
03.06.2021 kl 21:53
3788
For å si det rett ut, så vet vi ikke hvordan inntjeningen er. For alt vi vet så kan det være at pengene renner inn i kassen.
HP17
03.06.2021 kl 22:04
3758
Pengene renner ikke inn i kassa når seddelpressa må til for å trykke opp hele 25 millioner nye aksjer.
oddivar
03.06.2021 kl 22:07
3742
Så feil kan du ta Jan. Jeg er kun en naiv sørlending som gjør sikkert gjør minst like mange feil som folk flest.
Inord
03.06.2021 kl 22:14
3723
Det var en ting å få noe inn i børsskallet. Ele hadde jo ikke noe annet å tilby enn å bytte i aksjer, men fikk inn en viss portefølje, noe inntekt fra bitcoin mining,.
Flere av de største eierne gikk aktivt inn i driften, de har lockdown og visse betingelser på salg av aksjene.
Man visste hva man fikk for aksjene.
Det ble også presisert at man hadde mulighet for utvidelse av bitcoin mining, sågar sagt at DLT jobbet med utvidelse av bitcoin mining.
Sitat: DLT is already pursuing expansion opportunities in the Bitcoin mining space
Det var en grunn til at jeg ikke tok gevinst på 14 kr.
Og ikke var imot forrige fullmakt på 10 Mill aksjer., Som da var egnet til å gi en god del kapital på en tegningskurs på minst 10 kr
Så prioriteres bygging av organisasjon foran økning av cash flow.
Men man melder at man jobber etter en plan
Og at man skal bygge opp mer cash flow uten utvanning av aksjene.
Men denne fullmakten har ingen betingelser.
Og kan rett og slett bli en form for nødemisjon på svært lav aksjekurs
Hvis man fortsetter å nedprioritere annen cash flow, og som man sier i Q1, rekrutterer ytterligere ressurser
Så ut fra dette, føler jeg at aksjonærene holdes for narr.
Man melder ikke et knyst om tanker angående øking av inntekter. Man har ikke mye kapital å forvalte,
Så skal jeg da tro at istedenfor å kommunisere med markedet og jobbe for en aksjekapital tilført i en emisjon på 10 Mill aksjer til 12 kr aksjen.
Så har man ingen planer om å utføre en emisjon på 25 Mill aksjer til 5 kr aksjen.
Man sitter ikke å tenker at dette gikk ikke som planlagt, så nå må vi tegne 25 Mill aksjer for å få nok kapital
Så ja, jeg ble nok litt forbannet.
Fra Q1:
Outlook
DLT will focus on the continued development of
the organizational structure and ensuring that DLT
has the resources necessary to build a successful
company within the digital economy. The
company has a strong platform for growth and
expansion, and outlined a new strategy April 8th,
2021:
1. Co-invest in JVs to build non-dilutive, cash
generating ventures like digital asset mining,
staking, validating, and equity investments
2. Invest these cash flows into new decentralized
use cases
3. Maintain a long-term investment horizon
4. Re-invest proceeds from asset sales when
better protocols or technologies are
developed
5. Access capital markets opportunistically
Flere av de største eierne gikk aktivt inn i driften, de har lockdown og visse betingelser på salg av aksjene.
Man visste hva man fikk for aksjene.
Det ble også presisert at man hadde mulighet for utvidelse av bitcoin mining, sågar sagt at DLT jobbet med utvidelse av bitcoin mining.
Sitat: DLT is already pursuing expansion opportunities in the Bitcoin mining space
Det var en grunn til at jeg ikke tok gevinst på 14 kr.
Og ikke var imot forrige fullmakt på 10 Mill aksjer., Som da var egnet til å gi en god del kapital på en tegningskurs på minst 10 kr
Så prioriteres bygging av organisasjon foran økning av cash flow.
Men man melder at man jobber etter en plan
Og at man skal bygge opp mer cash flow uten utvanning av aksjene.
Men denne fullmakten har ingen betingelser.
Og kan rett og slett bli en form for nødemisjon på svært lav aksjekurs
Hvis man fortsetter å nedprioritere annen cash flow, og som man sier i Q1, rekrutterer ytterligere ressurser
Så ut fra dette, føler jeg at aksjonærene holdes for narr.
Man melder ikke et knyst om tanker angående øking av inntekter. Man har ikke mye kapital å forvalte,
Så skal jeg da tro at istedenfor å kommunisere med markedet og jobbe for en aksjekapital tilført i en emisjon på 10 Mill aksjer til 12 kr aksjen.
Så har man ingen planer om å utføre en emisjon på 25 Mill aksjer til 5 kr aksjen.
Man sitter ikke å tenker at dette gikk ikke som planlagt, så nå må vi tegne 25 Mill aksjer for å få nok kapital
Så ja, jeg ble nok litt forbannet.
Fra Q1:
Outlook
DLT will focus on the continued development of
the organizational structure and ensuring that DLT
has the resources necessary to build a successful
company within the digital economy. The
company has a strong platform for growth and
expansion, and outlined a new strategy April 8th,
2021:
1. Co-invest in JVs to build non-dilutive, cash
generating ventures like digital asset mining,
staking, validating, and equity investments
2. Invest these cash flows into new decentralized
use cases
3. Maintain a long-term investment horizon
4. Re-invest proceeds from asset sales when
better protocols or technologies are
developed
5. Access capital markets opportunistically
Kahytt
03.06.2021 kl 22:23
3684
Tenker her må man puste dypt ned i magen, de aller fleste selskapene som jeg har vært innom har handlet på samme måte, med andre ord hatt en liggende fullmakt til å utvide aksjekapitalen. Det betyr ikke at den kommer nå eller i det hele tatt vil bli benyttet, men muligheten til å ha frie tøyeler å handle om noe intr skulle dukke opp. Om det blir en emisjon, så kan aksjekursen være på et helt annet nivå enn pr idag. Hvis ledelsen er lur, så letter de litt på sløret og gir en godbit eller to, for deretter å komme med emisjon.
HP17
03.06.2021 kl 22:36
3625
Det er nok bare å gjøre klar for at det kommer hele 25 million nye aksjer i selskapet, hvor langt ned skal kursen fremover?
ELE/DLT har jo ikke lykkes med noe som helst enda. Minner om THIN, IDEX, HMONY m flere. For de førstnevnte årevis med svada og underskudd og stadig nye emisjoner. For den siste bare svada. Hvorfor investerer folk i slike selskaper?
ELE/DLT har jo ikke lykkes med noe som helst enda. Minner om THIN, IDEX, HMONY m flere. For de førstnevnte årevis med svada og underskudd og stadig nye emisjoner. For den siste bare svada. Hvorfor investerer folk i slike selskaper?
Fresh Prince
03.06.2021 kl 22:40
3602
Liker at folk genuint tror at det betyr at tegningskursen ved en eventuell emisjon er 1,60kr lol.
Idiotikontroll
03.06.2021 kl 22:40
3604
Veldig enig. Å spekulere eller å anta i at at neste EMI kommer på kroner 10 og ikke på kroner 3,5kr blir naivt spør du meg. De fleste emier gies til rabatt på nåværende kurs…. Plutselig skal man trykke 25 mill aksjer uten i det hele tatt ha noen form for guiding på hvilket market man skal bevege seg inn på, er det tokens, BTC, mining, software, wallets, exchange??
Skjønner ikke helt hvordan man kan mene at en emi kommer på høyere nivåer en dette?
Skjønner ikke helt hvordan man kan mene at en emi kommer på høyere nivåer en dette?
Redigert 03.06.2021 kl 22:43
helloween
03.06.2021 kl 22:42
3593
HP17
De har fullmakt til 10 mill aksjer nå, kan ikke se de har brukt noen enda. Og hvorfor skulle haft, TC og resten av styret/ledelsen vanne seg selv ut på lavere kurser enn inngang?
Hvorfor skulle de på død og liv ha opsjoner mellom 8-12 for å sette emi på 2 kroner. Dette er kun storm i vannglass
De har fullmakt til 10 mill aksjer nå, kan ikke se de har brukt noen enda. Og hvorfor skulle haft, TC og resten av styret/ledelsen vanne seg selv ut på lavere kurser enn inngang?
Hvorfor skulle de på død og liv ha opsjoner mellom 8-12 for å sette emi på 2 kroner. Dette er kun storm i vannglass
Redigert 03.06.2021 kl 22:45
Kahytt
03.06.2021 kl 22:47
3572
Det er ikke annonser emisjon nå, de har ett år på seg. Slutt å tenk på dagens kurs
Møyfrid
03.06.2021 kl 22:47
3572
Her er det mye kål nå :-)
25 mill aksjer er INGENTING om de blir plassert riktig.
Om markedet reagerer negativt på dette ser jeg det som en god kjøpsmulighet.
Det er nesten som om jeg begynner å tro at de faktisk har en plan.
25 mill aksjer er INGENTING om de blir plassert riktig.
Om markedet reagerer negativt på dette ser jeg det som en god kjøpsmulighet.
Det er nesten som om jeg begynner å tro at de faktisk har en plan.
Idiotikontroll
03.06.2021 kl 22:54
3535
Dagens kurs er jo det markedet har prissatt selskapet til utifra bla. portefølje og Q rapport. Det er jo den man må forholde seg til.
Hvilken kurs skal jeg forholde meg til og hvorfor? Vennligst utdyp?
Og ja. Jeg sier ikke at de har annonsert emisjon nå. Såpass skjønner jeg.
Hvilken kurs skal jeg forholde meg til og hvorfor? Vennligst utdyp?
Og ja. Jeg sier ikke at de har annonsert emisjon nå. Såpass skjønner jeg.
Redigert 03.06.2021 kl 22:55
oddivar
03.06.2021 kl 22:55
3525
Enig Møyfrid. Ville vært langt mer bekymret om de hadde bedt om en puslete 10%s fullmakt gitt antatte vekstambisjoner til selskapet. Selv ikke TC eller Haft er så dumme at de ønsker kursen ned i kjelleren for å risikere å bli betydelig utvannet.
Redigert 03.06.2021 kl 22:56
Er jo innlysende at denne dlt dealen ble gjort i hui og hast. Ingenting har vert klart. Kursen da også var vel på samme nivå som nå. De følte nok presset etter at HC dealen gikk i vasken. Samt avis intervjuer som nærmest ga inntrykk av at beilerne stod i kø for ele skallet.
Nei her må det trykkes aksjer, for å kunne sponse crypto events over en lav sko. Er denne Haft rett mann på rett plass? Hva har han utrettet etter at ele ga han honorarer? Nei her er mye ubesvart. Blir dette årets scam? Dukker TC snart opp på bilder med silkeskjerf? Tiden vil vise. Tror vi går greit under emi kurs denne gangen…
Nei her må det trykkes aksjer, for å kunne sponse crypto events over en lav sko. Er denne Haft rett mann på rett plass? Hva har han utrettet etter at ele ga han honorarer? Nei her er mye ubesvart. Blir dette årets scam? Dukker TC snart opp på bilder med silkeskjerf? Tiden vil vise. Tror vi går greit under emi kurs denne gangen…
Idiotikontroll
03.06.2021 kl 22:58
3510
Tar poenget ditt. Men å anta hvilke nivåer de største aksjonærer aksepterer å bli utvannet på er kun spekulasjoner fra vår side.
Kahytt
03.06.2021 kl 23:06
3478
Joda forhold deg til dagens kurs, men ikke med tanke om emisjonskursen. Om og hvis det blir emisjon så er det nok ikke dagens kurs som blir lagt til grunn. Ev evt emisjon kan feks komme etter nyttår....hva vet vi om kursen da? Er ikke vits å svartmale alt
HP17
03.06.2021 kl 23:12
3458
Det er nesten så jeg begynner å savne Lars «red flag» Beitnes og Silkeskjerfet?
oiler
03.06.2021 kl 23:12
3099
Ha pengene klare til i morgen. Mulig å hente noe på dippen som sikkert kommer.
Idiotikontroll
03.06.2021 kl 23:19
3085
Hva kursen står i til nyttår vet ikke vi, men jeg tenkar at å ta utgangspunkt i dagens kurs er et godt utgangspunkt.
Dagens situasjon er et meget godt utgangspunkt for å analysere seg fram til framtiden.
Dagens situasjon er et meget godt utgangspunkt for å analysere seg fram til framtiden.
Inord
03.06.2021 kl 23:29
3083
Hvis noen vil betale 10 kr aksjen, når ingen lukter på den engang på dette nivået, da har de litt av en jobb å komme dit.
Og for å komme dit må de bygge opp mot en slik aksjekurs, med det de har tilgjengelig.
Jeg er utrolig skeptisk til at de nå føler et behov for øke fullmakten så mye. Hvorfor? Fordi det er ca en tredjedel av aksjekapitalen hvis allt tegnes? Og de egentlig ikke har tenkt å bruke den?
Eller fordi de skal investere 250 Mill?
Og for å komme dit må de bygge opp mot en slik aksjekurs, med det de har tilgjengelig.
Jeg er utrolig skeptisk til at de nå føler et behov for øke fullmakten så mye. Hvorfor? Fordi det er ca en tredjedel av aksjekapitalen hvis allt tegnes? Og de egentlig ikke har tenkt å bruke den?
Eller fordi de skal investere 250 Mill?
Møyfrid
04.06.2021 kl 00:02
3052
Det er vel ingen som har hatt mer tro på det dem skal bygge enn deg Inord?
Hvordan skal de gjøre dette uten kapital?
Youtubekurs i Crypto?
Med skarve 100 mill aksjer og en imaginære kurs på 35 er det vel ingen som klager? Er vel fortsatt langt under toppen til Arcane.
Pr i dag er det vel ikke regnet inn andre forventninger enn at ledelsen skal drikke opp kassakreditten i Puerto Rico.
Nei, sett må dine egne uttalelser og forventninger litt i kontekst.
Blei nesten litt Bull av denne meldingen 😀
Hvordan skal de gjøre dette uten kapital?
Youtubekurs i Crypto?
Med skarve 100 mill aksjer og en imaginære kurs på 35 er det vel ingen som klager? Er vel fortsatt langt under toppen til Arcane.
Pr i dag er det vel ikke regnet inn andre forventninger enn at ledelsen skal drikke opp kassakreditten i Puerto Rico.
Nei, sett må dine egne uttalelser og forventninger litt i kontekst.
Blei nesten litt Bull av denne meldingen 😀
Idiotikontroll
04.06.2021 kl 00:07
3052
100 mill aksjer og 35 i kurs? Altså 12-13x MCAP fra idag? Alkymi?
Redigert 04.06.2021 kl 00:07
Inord
04.06.2021 kl 05:56
2980
Det var akkurat det jeg gjorde, satte det i kontekst.
Blant annet har jeg etterspurt flere ganger børsmelding angående økning i cash flow og planene der.
Jeg var helt komfortabel med fullmakt på 10 mill aksjer og en potensiell emisjon på rundt 10 kr aksjen.
Jeg har problemer med å tolke det annerledes,
at det å dobble fullmakten når aksjekursen er låst i bunn på 5-6 kr betyr at man vurderer billigere emisjon
Det er forresten det eneste svaret jeg har fått på økning av cash flow.
Så der har du grunnen for min reaksjon.
Joda, jeg skjønner at de trenger kapital for å bygge opp DLT..
Nå har de rotet seg ned i hengemyra, nå får de kommunisere mer med markedet og fortelle hva det er de bygger på.
Blant annet om mer mining eller annet inntektsbringende.
Ikke komme drassende med en dobling av blankofullmakt som kan brukes til hvilken som helst kurs når kassa er tom.
Blant annet har jeg etterspurt flere ganger børsmelding angående økning i cash flow og planene der.
Jeg var helt komfortabel med fullmakt på 10 mill aksjer og en potensiell emisjon på rundt 10 kr aksjen.
Jeg har problemer med å tolke det annerledes,
at det å dobble fullmakten når aksjekursen er låst i bunn på 5-6 kr betyr at man vurderer billigere emisjon
Det er forresten det eneste svaret jeg har fått på økning av cash flow.
Så der har du grunnen for min reaksjon.
Joda, jeg skjønner at de trenger kapital for å bygge opp DLT..
Nå har de rotet seg ned i hengemyra, nå får de kommunisere mer med markedet og fortelle hva det er de bygger på.
Blant annet om mer mining eller annet inntektsbringende.
Ikke komme drassende med en dobling av blankofullmakt som kan brukes til hvilken som helst kurs når kassa er tom.
Redigert 04.06.2021 kl 06:26
Møre75
04.06.2021 kl 06:33
2955
Vi får gå inn å stemne for der blir ingen flere opsjoner til ledelsen, hvis dem skal ha så må de ha en innløsning kurs på 10-15 kr 🤣
Møre75
04.06.2021 kl 06:57
2943
En vekst emisjon er jo i utgangs punkter en positiv ting , der en får info om hvor pengene går ..
Så vi får bare håpe at dem kommer med noe asap
Så vi får bare håpe at dem kommer med noe asap
Det er IKKE normalt å ha fullmakt til å utstede 45% av EK. Det «vanlige» er 10%. Så til din andre kommentar at «vi vet ikke hva de tjener». Det er argument 2 for at et selskap som informerer så dårlig og samtidig er unormalt flinke til å gi aksjer, opsjoner og gode avtaler til seg selv bør tvinges til å presentere evt «dealer» til aksjonærene FØR det «handles». Misforstå meg rett, det kan være denne klubben finner på noe unikt, men etter et par år ser fokuset å ha vært på å få kontroll på selskapet gjennom å gjøre «dealer» med venner og seg selv. At dette har foregått rett foran nesen på aksjonærene/forumet uten protester, men halleluja tilrop er oppsiktsvekkende, men det er en fri verden. Jeg tror «klubben» har full kontroll på denne fullmakten og diskusjonen er akademisk tror jeg.
-
«
- 1
- 2 »