IDEX & Zwipe PayOne distribusjon 2022-2024

heiltfint
IDEX 09.06.2021 kl 21:14 320018

Oversikt over noen av Zwipe partnere som har planlagt å distruere Zwipe PayOne fra H2 2021.
Zwipe PayOne bruker fingeravtrykksensor fra IDEX Biometrics.


Zwipe og Goldpac samarbeider om å lansere biometriske betalingskort og relaterte tjenester til Goldpacs kundenettverk. Goldpac-kunder noen av de største finansorganisasjonene i verden. Goldpac er sertifisert av VISA, MasterCard, China Union Pay, American Express, JCB og Diners. Goldpac planlegger å videreføre biometrisk betalingskort med full lansering av programmet før 2022. Goldpac leverer 264 millioner betalingskort i året.

IDEMIA lanserer den nye generasjonen biometriske kort, F.CODE Gen2 neste generasjon sikre biometriske kortbrikke, (som ZWIPE har sikret seg verdensomspennende distribusjonsrettigheter) klar til utrulling i andre halvdel av 2021, Idemia produserer 600 millioner kort per år.

Zwipe er nå i kontakt med mer enn 40 av verdens 50 største kortprodusenter, hvorav 18 samarbeid er kunngjort (og 4 er for tiden anonyme) Zwipes strategiske partnerskap med IDEMIA, De fleste store risikopunkter er allerede bestått, og vi retter oss mot de første kommersielle distribusjonene for 2021.

Zwipe og KL HI-TECH den nest største betalingskortprodusenten i India sammerbeider for å bringe neste generasjon betalingskort til India. KL HI-TECH leverer for tiden totalt 50 millioner kort per år, KL HI-TECH tar sikte på å produsere Zwipe Pay One-kort fra 2. kvartal 2021, pilot ZPO Biometric Cards globalt fra 3. kvartal og første markedslansering i slutten av 2021

FSS er blant de ledende leverandørene av kortutstedelsesprodukter globalt, og kortporteføljen består av 800 pluss millioner betalingskort for Tier One-banker og betalingsbehandlere. Partnerskapet med FSS vil bidra til å skalere distribusjonen av Zwipe Pay ONE biometriske betalingskort globalt. Det første fokuset vil være på Canada, India og en rekke land i Europa, Midtøsten (GCC-land) og Afrika. Begge partnerne vil sikte på å starte piloter fra 2.H 2021

Be ys Pay den franske leverandøren av betalingsløsninger har inngått et partnerskap med Zwipe for å tilby biometriske betalingskort. Samarbeidet vil gi Zwipe Pay ONE-aktiverte biometriske betalingskort til å være ys Pay-kunder i det franske, belgiske, Luxembourg og nederlandske markedet. De to selskapene forventes å ha kontakt med utstedere fra dette kvartalet og levere piloter fra andre halvdel av 2021. Be Ys Pay leverer for tiden totalt 30 millioner betalingskort per år

Zwipe kunngjøre at de har fullført fire nye partnerskap med fremtredende kortprodusenter i Asia-Stillehavet og Europa. Med Zwipe har disse kundene valgt Zwipe Pay ONE-plattformen for levere biometriske betalingskort til utstederne Kortprodusentene planlegger å starte biometriske kortpiloter med Pay ONE-teknologien før utgangen av 2021, og vil gå videre med kommersielle lanseringer hvis forsøkene lykkes. Den samlede årlige kortforsendelsen fra disse nye kundene er mer enn 150 millioner kort,

Midt-Østen betalingstjenester (MEPS), en ledende regional one-stop-shop for betalingstjenester og produkter, samarbeider med Zwipe for å bringe neste generasjon kontaktløse betalingskort i Midt-Østen og Nord-Afrika (MENA) -regionen. MEPS utsteder 20 millioner EMV-betalingskort hvert år og tar sikte på å gjøre det tilgjengelig for våre kunder for pilotering og kommersiell distribusjon i løpet av H2 2021

Zwipe Pay ONE-piloter kunngjorde med Vopyin Sweden som pilot from Q3 2021, Vopyin vil sikte mot en første kommersiell lansering av 100.000 biometriske betalingskort i 4. kvartal

Zwipe og TietoEVRY går sammen om å lansere biometriske betalingsløsninger til banker i Norden og Baltikum. for å rulle ut biometriske betalingskort og «wearables» i stor skala,

Eika gruppen (og antagelig sparebank gruppen
TietoEVRY og Eika Alliance, en av Norges største banker ohar inngått en omfattende strategisk avtale for levering av neste generasjons kjernebank- og betalingsløsninger, De 53 lokale bankene i Eika Alliance som deltok i prosjektet har signert den nye avtalen tilbyr et bredt spekter av bank- og forsikringsprodukter til cirka 700 000 kunder i det norske markedet. Overgangen til den nye løsningen vil foregå trinnvis, med alle Eika-bankene som skal operere på den nye plattformen innen midten av 2023.


Zwipes partnerskap
•Inkript
•Thomas Greg & Sons
•Goldpac
•XH Smart Technology
•dz card
•TAG Systems
•CPI Card
•Silone
•MF Technology
•Toppan Forms HG
•Masria Cards
•Publicenter
•Asia Credit Card
•Watchdata
•CardMatrix
•Giesecke + Devrient
•Idemia
•Infineon
•Liveo Research
•Smart Technology Services
•Wisecard
•TietoEvry
•areeba
•Beautiful Card Corporation
•FSS (Financial Software and Systems)
•Be ys Pay
•KL HI-TECH
•Tag Systems
*MEPS

Zwipe engasjerer seg i hele betalingsøkosystemet som nås direkte til over 300 banker, samt samarbeider med viktige strategiske partnere i bankene. https://zwipe.com/assets/files/reports-and-presentations/2021-04-28-Zwipe-Investor-Deck-Arctic-28-April-2021-Final.pdf



* IDEX Biometriscs når break-even på ~ 20 millioner enheter per år.
* Zwipe når break-even på ~ 6 millioner enheter per år.

26. mai 2021 - En global smartkortintegrator og produsent går fra pilot til full produksjon av TrustedBio.


Idex biometrics har det eneste biometrisk betalingskortet som sertifisert av China UnionPay og kan brukes til DC/EP Hardware Wallet Initiative.
DCEP/CBDC har mer enn 1 milliard mennesker som potensielle brukere.. IDEX biometrics har foreløbig ingen konkurenter i Kina. Kinas Chutian Dragon for å utvikle en kortbasert løsning med digital valuta / elektronisk betaling (DC / EP). Som avtalt vil den nye kortbaserte digitale lommeboken være sikret av IDEX TrustedBio . IDEX Biometrics ble valgt som strategisk teknologipartner for Goldpacs DC/EP Hardware Wallet Initiative og for å fylle bestillinger på den digitale lommeboken fra Postal Bank of China. Kina planlegger å lansere DC/EP i forkant av vinter-OL som avholdes i Kina i februar 2022.

Målene med DC/EP er fra masseregional adopsjon i løpet av det neste året til internasjonal rekkevidde som etterpå.

Digitale lommebøker vil øke til 4 milliarder innen 2026. Og det kontaktløse betalingsmarkedet forventes å være 15 milliarder enheter innen 2026, hvor 1 av 5 betalingskort er biometriske. Idex tjener netto 1USD pr chip og 1,5USD pr kort.


Hvis vi går ut fra Idex får 10% markedsandel på digital wallet og biometriske betalingskort i 2026, og hvis vi regner snitt på 12kr netto pr kort/chip, 915 mill aksjer/3år og P/E 10. Så vil Idex aksjen være verd 31,- i 2026. (ID og adgangskort er ikke medregnet)

IDEX sikter mot 30% markedsandel.
Redigert 19.01.2024 kl 04:07 Du må logge inn for å svare
Johnny_81
05.10.2021 kl 15:06 5450

Emisjon på 3,5-4kr nevner du. Hva tipper du kursen er etter emisjonen da? Jeg personlig tror ikke kursen kan fly i været av sertifiseringen. Ikke opp mot 50% som det snakkes om. Håper selvfølgelig, men tviler.
Redigert 05.10.2021 kl 15:11 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
05.10.2021 kl 15:16 5506

Vi får se, jeg veldig optimistisk, det kommer en reprising av Idex når som helst, det blir i høst. Det kommer en emisjon, den kommer i q4 eller q1 2022. Det kommer store masseordre og det kommer nye bindende avtaler. Det kan komme bud på selskapet..Høsten 2021 blir bra, men umulig å tallfeste kurser, mitt guess innen 1 desember 2021 er 4-6 kr(uten oppkjøp), kommer det bud på selskapet blir ikke 6 kr akseptert idet selskapet er iferd med å kommersialisere seg.
Slettet bruker
05.10.2021 kl 15:38 5554

Denne jeg skulle dele. Ikke få aksjer CEO Vincent Graziani har ervervet. Ingen av topp 20 aksjonærer som har solgt en aksje de siste 12 mnd, de har alle ståltro på suksess.

https://www.google.no/amp/s/simplywall.st/stocks/no/tech/ob-idex/idex-biometrics-shares/news/chief-executive-officer-vincent-graziani-just-bought-19-more/amp
007 James Bond
05.10.2021 kl 16:02 5522

Når sjefen sjøl kjøper midt i sesongen, skjer det ikke mye den kommende tiden. Shorterne får vel blod på tann nå. Alt skal rives ned, før det kan bygges opp.
Skier
05.10.2021 kl 16:11 5536

Disse kjøpene ble gjennomført i mars, således over et halvt år tilbake. Tror shorterne snart begynner å svette ;-)
iTRADER09
06.10.2021 kl 01:48 5390

Robot analysene til simply wall har vel sine begrensninger, selv om de hadde fått det rett at et par insidere brukte en månedlønn (eller en liten del av sin "performance" bonus) til å støtte opp under handelen på Nasdaq. Men at de offisielle insiderne eier over 20% ...
Du kunne kanskje også klippet ut hva robotene mener er risiko-flag med Idex, ser ut som de treffer bedre der:
Has less than 1 year of cash runway

Currently unprofitable and not forecast to become profitable over the next 3 years

Volatile share price over the past 3 months

Shareholders have been diluted in the past year

Does not have meaningful revenue ($2M)

Det de ikke sier noe om er at disse flaggene er ikke bare gyldig i dagens situasjon, de har stort sett stått der i over 20 år. Det var noen få unntaksår hvor de hadde over 1 år drift i kassa og aksjonærene ikke ble utvannet når kamerat Woody røvet engelske pensjonister og donerte penger til Idex.
Redigert 06.10.2021 kl 01:49 Du må logge inn for å svare
Knot
06.10.2021 kl 06:54 5338

Skjedde ikke en dritt på den påståtte Idemia sin presentasjon i går altså.. Ingen vet en dritt veien videre. Alle tror og mener.
Wrold
06.10.2021 kl 08:29 5266

Idemia var vel i dag di skulle presentere den 6 okt
heiltfint
14.10.2021 kl 03:38 5044

Realtime betaling og ID -biometrisk kort
Reltime har som mål å revolusjonere finansielle tjenester for kunder og brukere i Europa, Japan, India, Mexico og Brasil fra 1. kvartal 2022 og deretter målrette mot det globale markedet fra 3. kvartal 2022

https://www.youtube.com/watch?v=_eYMqKbye_A

Realtime financial service skal utsende Mastercard Zwipe PayOne biometriske kort, Realtime leverer løsninger i Asia, Afrika, Midt-østen, europa, Sør-amrerika og USA. Realtime sammerbeider med kortprodusentene Tag Systems og FSS som også sammerbeider med Zwipe. Tilsammen utsender disse 900 millioner kort årlig.

https://news.cision.com/se/zwipe-as/r/zwipe-pay-one-to-power-reltime-s-decentralized-finance-ecosystem-with-biometric-cards,c3423577?fbclid=IwAR2PTp3Vo_OPvcThLzkUtX1oOeWfHGFvbK43XVmpcB2xmUUVrucax-Lflvk
Redigert 14.10.2021 kl 05:13 Du må logge inn for å svare
heiltfint
14.10.2021 kl 05:14 5031

Dagens kurs IDEX Biometrics 2.29kr

Northland Capital Markets kursmål for IDEX Biometrics er satt til 4,1kr I andre kvartal 2022 (+80%)
https://markets.businessinsider.com/news/stocks/benzinga-s-top-ratings-upgrades-downgrades-for-october-13-2021-1030863616

Gjennomsnitt kursmål for IDEX Biometrics er satt til 6.29kr I tredje kvartal 2022 (+180%)
https://finance.yahoo.com/quote/IDEX.OL/
Redigert 14.10.2021 kl 05:32 Du må logge inn for å svare
heiltfint
14.10.2021 kl 05:29 5049

Den uunngåelige ankomst av SCA (Strong Customer Authentication) i mars 2022 vil garantert skape sjokkbølger i betalingsindustrien.

Implementering av de nye samsvarskravene i PSD2 -mandatet vil innebære betydelige utfordringer, men til syvende og sist vil endringene representere de største mulighetene ennå for både beskyttelse av forbrukerdata og transaksjoner. (SCA) må rulles ut til mars 2022.

Så hva er egentlig SCA? Sterk kundeautentisering krever identifikasjon av flere faktorer for alle betalingsinitierte betalinger. Denne identifiseringen kan være to av følgende tre metoder: noe du vet (f.eks. Et passord); noe du har (f.eks. en telefon); noe du er (f.eks. fingeravtrykk). Dette vil være den største endringen for betalingsindustrien på lenge, og derfor har det vært gjentatte forlengelser av SCA -fristen.

Den neste måneden er det viktigste tidspunktet for å sette i verk de nødvendige trinnene for å implementere et fremtidssikkert betalingssystem sentrert om biometriske betalingskort.

Detaljister bør handle nå for å sikre at de er godt forberedt på en jevn overgang innen mars 2022.


https://www.idexbiometrics.com/how-can-biometric-payment-cards-help-the-payments-industry-transition-to-sca/
iTRADER09
14.10.2021 kl 07:07 5012

Helt rett at SCA kommer til å medføre en endring for betalingsindustrien.
Men for "card present" transaksjoner betyr det ingen ting, der har man allerede kort (noe du har) + pin (noe du vet) som to faktorer.
For "card not present" transaksjoner betyr det ganske mye, men et fingerkort hjelper ingenting det er ingen kortleser i de bruker scenariene.
De store aktørene tilbyr/krever allerede to-faktor autentisering også for "Card not present" (i enkelte tilfelle kvalifisert med lokasjon og størrelse på transaksjon)
Redigert 14.10.2021 kl 07:08 Du må logge inn for å svare
heiltfint
14.10.2021 kl 09:10 4922

identifiseringen kan være to av følgende tre metoder: noe du vet (f.eks. Et passord); noe du har (f.eks. en telefon); noe du er (f.eks. fingeravtrykk)

Kort med Passord + telefon
Kort med Passord + fingeravtrykk sensor
Telefon + Fingeravtrykk sensor

Eller det enkleste :)
Biometrisk kort med passord
Redigert 14.10.2021 kl 09:38 Du må logge inn for å svare
iTRADER09
14.10.2021 kl 09:22 4897

Stemmer det, kort med fingeravtrykk sensor er også SCA compliant. Men det er er også kort med PIN slik det brukes idag. SCA betyr således ingen ting for salget av kort med fingeravtrykksensor. Om de kortene skal selge så må det være på grunn av at det er så bekvemt å slippe PIN, ikke på grunn av direktiver.
såpe i øynene
14.10.2021 kl 13:29 4790

Takker for linken og disse fantastiske nyhetene. Jeg ønsker meg sterkt et slikt kort og er litt irritert over at vi ikke er tilbudt dette allerede. Er møkka lei av å måtte trykke på disse betalingsterminalene i disse Corona tider. Bruker selv aldri mobilen til betalinger da jeg dessverre har mistet og forlagt den en del ganger. Har imidlertid aldri mistet et betalingskort da disse er mye lettere å oppbevare når en er ute. Synes det er utrolig at bankene her i landet ikke har startet med å tilby oss brukere dette. Jeg er selv villig til å betale godt for å få denne muligheten og kommer til å skifte bank til de første som tilbyr meg dette produktet.
kaunis
14.10.2021 kl 13:57 4760

Bekvem å bruke? kansje du skulle kunne bli litt mer konstruktiv og forstå hvorfor TrustedBio-chippene er så sterk i markedet, at det vil bli produsert hundrevis av mill av disse til bruk i betalingskort verden over i løpet av noen år. Men ikke overdriv, unngå at det kan bli tolket som posetivt for IDEXs inntjening og akjonærenes fremtidige kursoppgang i aksjen og formuesøkning.
iTRADER09
14.10.2021 kl 15:45 4696

Det er ingen annen grunn til å bruke kort med fingersensor enn bekvemmelighet. Det er litt lettere de gangene du handler for over 500 kroner. That's it. Slike rikinger som Såpe handler sikkert for 500 eller mer i butikk mange ganger om dagen og da er det nok viktig. For oss som har lavere budsjett er det så skjelden at det gjør lite å bruke noen sekunder ekstra på å slå inn en kode de gangene vi fyller bensin (i Norge, der jeg bor er full tank fortsatt under pin grensa) eller gjør storinnkjøp i matvarebutikken (igjen i Norge, her kan jeg ikke bære det om det koster over 500), alt annet av større forbruk går over nett.
såpe i øynene
14.10.2021 kl 16:00 4677

Hvis en bor milevis fra sivilisasjonen i en grotte med moskuser beitende utenfor huleinngangen forstår jeg problemet, men da er du allerede minimalt eksponert for Corona. Langt å gå til Ferrarien blir det også, og du sliter nok med å få plass til varene også. 500kr? Det er vel passert før du henter kurven på polet. Dessuten må det være irriterende og få fett på kjørehanskene når du slår inn pin koden under overvåkningskamraene på bensin stasjonen. Hvis du mener en pin kode er sikrere enn fingeravtrykk er jeg redd du har tilbragt for mange år borte fra sivilisasjonen.
iTRADER09
14.10.2021 kl 16:24 4662

Det med sivilisasjon kan diskuteres, jeg bor i Asia i en by hvor Norges befolkning knapt er større en den største bydelen. Ferrari trenger jeg ikke fordi den kommer ikke raskt nok fram i storbyjungelen, En full size SUV eller pick up er eneste som duger da får en litt rom.
Heldigvis har vi ikke pol her, og mine Dom Perignon og Winston Churchill handler jeg på nett og så kommer det en type på MC og leverer dem på døra etter et par timer. Om jeg jeg ikke har tid til å vente på det så får jeg alltids noe god drikke for godt under 500 NOK på 7/11 over gata.
Men det betyr lite at Såpe bor i Norge og handler for en 500 lapp i butikk mange ganger om dagen eller jeg bor i Asia og bruker kort kun når jeg er i Europa eller USA. Det som betyr noe er hva mange mennesker gjør. Og de fleste i Norge har ikke nok inntekt til å handle for 500 en gang om dagen etter at skatten er trukket og lån og andre faste utgifter er betalt, og faktisk tror jeg også at nordmenn handler på nett. Og i andre land er gjennomsnittsinntekten stort sett mye lavere enn i Norge og prisene vesentlig lavere så det er enda færre som som må slå PIN ofte. I tillegg øker UK PIN grensa til 1150 NOK nå (100 GBP) og andre land følger etter. Såpe handler sikkert for over 1150 mange ganger om dagen også, men du må ha 420000 i netto inntekt etter skatt, lån osv for å gjøre det en gang om dagen (om du ikke handler på nett), så det er ikke mange igjen som bruker pin ofte.
Jeg har ikke hevdet at fingersensor er mindre sikkert enn PIN, det er ca de samme, kravene til fingersensor (og spec til Idex) er FAR på 1/10000 som er akkurat det samme som PIN.
Redigert 14.10.2021 kl 16:26 Du må logge inn for å svare
heiltfint
14.10.2021 kl 18:00 4596

Når man åpner lønnskonto i banken utsendes det et bank kort, banken forsikrer kortene mot svindel og tyveri. Ved å bytte til biometrisk betalingskort blir det billigere for banken å forsikre kortet som gjør banken sparer penger,

Tyveri og svindel med betalings kort økte med 44,6% fra 2019 til 2020 og 29 milliarder dollar gikk tapt grunnet svindel i 2020.
For kortselskap og forsikringselskap haster det med å innføre biometrisk betalingskort .

Det er ikke hva vi vil, det er hva forsikringselskap og banker ønsker.
Hva du velger å betale med er opp til deg, bank kort vil du få uansett få tilsendt fra banken din
Redigert 14.10.2021 kl 18:06 Du må logge inn for å svare
heiltfint
14.10.2021 kl 18:25 4588

TietoEvry har avtale med Sparebank 1 gruppen, DNB, Eika gruppen, Nordea og Bank Norwegian om å levere bankløsninger, blandt annent kortløsning med Zwipe Pay One med biometrisk sensor fra IDEX Biometrics

TietoEVRY kunngjorde at de vil lansere en biometrisk betalingskortpilot i Norden i andre halvdel av 2021.
De første biometriske kortene forventes å kunne tilbys norske kunder fra andre halvdel i 2022
Redigert 14.10.2021 kl 18:45 Du må logge inn for å svare
heiltfint
14.10.2021 kl 20:36 4577

Jeg SKAL ha slik klokkereim som vist på side 17, har gitt besjed til banken at hvis de ikke får denne inn så skifter jeg bank.. Skal ha den uansett ! Nå har jeg ventet to år på den skal komme ut på markede, den er bare så genial

https://zwipe.com/assets/files/reports-and-presentations/19.09.20-Zwipe-Investor-Presentation.pdf
Redigert 14.10.2021 kl 20:37 Du må logge inn for å svare
kaunis
14.10.2021 kl 20:48 4625

Du utviser ikke særlig mye evne til å forstå og å tilegne deg nye muligheter fro sikkerhet angående tyveri av pinkode og bet. kort, selv om du får servert virkeligheten om svindel. Du evner heller ikke å forstå virkeligheten "omkring" deg, at svært mange banker verden over vil ta i bruk pinfrie kort. Du forstår selvsagt ikke heller, at dette vil koste banker og kunder en del utgifter til å gjennomføre denne mye sikrere bet. og likevel gjøres dette. Og du forstår selvsagt heller ikke at dette gjøres fordi dette er en sikrere måte å betale på, få tilgang, åpne opp og div. Du lever i din egen lukkede verden med dine egne forestillinger om hva dette er . Du er med andre ord en KRANGELFANT og det er til gangs, vær vennlig og forlat trådene ang. IDEX.
heiltfint
14.10.2021 kl 23:09 4557

Må si meg enig kaunis, så jeg blokkerte iTRADER09 fra tråden
Wrold
15.10.2021 kl 00:12 4495

Har også blokkert Itrader09
iTRADER09
15.10.2021 kl 04:00 4461

Jeg tar meg virkelig nær av å bli blokkert av de i menigheten med sterkest tro.
Regner med at før høstemisjonen 2022 så er det nye medlemmer av menigheten som blokkerer meg fordi jeg kommer med motforestillinger mot at Idex står rett foran fantasi-inntektene. Akkurat som det var for ett år siden og for to år siden.
heiltfint
15.10.2021 kl 14:01 4363

Bloomberg B-Unit Touch

En IDEX fingeravtrykkssensor er innebygd i nye Bloomberg-tastaturer, og et bærbart kort med en sensor kjent som en B-UNIT® og omtrent på størrelse med et kredittkort lar deg få tilgang til Bloomberg-kontoen din fra alle steder ved hjelp av Bloomberg Anywhere på en PC eller en mobil enhet.

For å beskytte din konfidensielle informasjon krever Bloomberg -terminalen biometrisk autentisering. Android-brukere kan nå laste ned en B-Unit-app. For mer informasjon om hvordan du laster ned appen og kommer i gang, besøk vår B-Unit App for Android-side.

For å godkjenne din tilgang til Bloomberg -terminalen, blir fingeren din skannet og knyttet til kontoen din.
En fingerskanner er innebygd i Bloomberg-tastaturet, og en bærbar skanner-kjent som en B-UNIT® og omtrent på størrelse med et kredittkort-lar deg få tilgang til kontoen din fra hvilket som helst sted ved hjelp av Bloomberg Anywhere på en PC eller mobilenhet.

https://www.bloomberg.com/professional/support/b-unit-touch-setup/
Redigert 15.10.2021 kl 14:02 Du må logge inn for å svare
heiltfint
19.10.2021 kl 20:35 3806

Zwipe slår seg sammen med IC Payment for å tilby biometriske betalingskort til banker i Latin -Amerika
19. oktober 2021-CHILE-IC Payment inngår et samarbeid med Zwipe, en norskbasert biometrisk fintech, for å tilby biometriske betalingsløsninger på det latinamerikanske og karibiske markedet.

IC Payment er en Fintech, ekspert på utvikling av ny teknologi bak ulike betalingsmetoder. Det er basert i Santiago de Chile med kontorer i Uruguay og Argentina, samt et solid nettverk av partnere i Latin -Amerika. IC Payment tilbyr et komplett sett med betalingsløsninger for både personlige og digitale miljøer. Fremhever sin umiddelbare utstedelsesløsning for finansielle kort gjennom en selvbetjeningsmodell, kalt "Instant CardPoint". Tillater å utstede et kort umiddelbart klart til bruk uten begrensninger i design, merker eller kundeservicetider.

https://news.cision.com/se/zwipe-as/r/zwipe-joins-forces-with-ic-payment-to-offer-biometric-payment-cards-to-banks-in-latin-america,c3435686?fbclid=IwAR2r6gw5Oa6A3aOxId7ZQBlDkSp-xK_9kLlLlOitKpEYAamuetPbNLrkMTI
heiltfint
22.10.2021 kl 17:51 3598

Zwipe and Credit Libanais to pilot the next generation of Biometric Payment Cards

OSLO, NORGE og BEIRUT, LEBANON - 21. oktober 2021 - Zwipe er stolte over å kunngjøre en pilot for den nye generasjonen biometriske betalingskort basert på Zwipe Pay ONE, med Credit Libanais, en av de største bankene i Libanon. Banken er et hovedmedlem i Visa og Mastercard og har under sin tilknytning tre andre banker.

https://www.aktiespararna.se/analysguiden/nyheter/zwipe-zwipe-and-credit-libanais-pilot-next-generation-biometric-payment-cards
heiltfint
23.10.2021 kl 02:46 3483

25. oktober 2021, IDEMIA, biometrics in India (får ikke kopiert teksten)
https://www.smartstateindia.com/the-acceptance-of-biometrics-in-india-is-incomparable-to-the-rest-of-the-world/

5. oktober 2021. IDEMIA er klar til å utføre ekspertise i India. Med sitt mest primære bruksområde, vil dette (F.CODE*) kortet sikre at det økte volumet av tilkobling og dermed betjene banker og fintechs for å forbedre sine prospekter. Klar til utrulling i andre halvdel av 2021,.
https://edutechs.xyz/idemia-to-pilot-the-technology-for-next-generation-of-biometric-cards-in-india/

23. juli 2021 .. Biometriske løsninger for BFSI-sektoren: IDEMIA ser gode vekstmuligheter i India
Bauer indikerte også at IDEMIA kan lansere i India F.CODE, verdens første biometriske betalingskort - slik at kundene kan autorisere betalinger via en fingeravtrykkssensor. Med IDMEAs biometriske betalingskort F.CODE godkjenner kunde betalinger via en fingeravtrykksensor innebygd i kortet. For å sikre personvernet lagres deres biometriske data sikkert i brikken og forlater aldri kortet
https://www.thehindubusinessline.com/money-and-banking/biometric-solutions-for-bfsi-sector-idemia-sees-ample-growth-opportunities-in-india/article35475588.ece

December 28, 2020. IDEMIA to launch new biometric cards in India
IDEMIA EVP of financial institutions Amanda Gourbault said: “With this new generation of biometric cards, we want to shape the future of payment and to offer an unparalleled and affordable technological experience, accessible to all. "We are proud that IDEMIA's cutting-edge technology can deliver a new, more secure user experience to the market." The company said that the F.CODE Gen2 for IDEMIA biometric cards, as well as the ZWIPE Pay ONE technology platform for Zwipe, will be made available in the second half of 2021.
https://www.cardsinternational.com/news/idemia-to-launch-new-biometric-cards-in-india/

Redigert 23.10.2021 kl 02:57 Du må logge inn for å svare
heiltfint
23.10.2021 kl 03:18 3496

Presentasjon av IDEX

CEO i IDEX Biometrics, Vincent Graziani, har tatt en prat med Nordnets analytiker, Roger Berntsen. I denne videoen får du alt fra dette møtet. IDEX Biometrics, er en ledende leverandør av teknologi for enkel, sikker og personlig autentisering gjennom fingeravtrykk.

I denne sendingen får du høre mer om selskapets utvikling i første halvår av 2021, utviklingen i det underliggende markedet, og hvordan konkurransesituasjonen ser ut. Det blir også fokus på de finansielle forholdene, og potensielle kortsiktige triggere for selskapet

https://www.nordnet.no/blogg/investorpresentasjon-og-qa-med-idex-biometrics/?fbclid=IwAR2_Bm-W5A7bOiXWT_nJ-Z0q3ScIinBEyJK3sjijid3VnUKeLpwbR_bbrJo
Kajtek
23.10.2021 kl 09:46 3382

Jeg tror Idex kommer til å bli stor og det i ganske kort tid.
heiltfint
23.10.2021 kl 13:35 3299

4 November kommer Q3 rapporten, da forventer vi VISA sertifisering og navnet på den europeiske Tier-1 Banken som skal lansere pilot i tre europeiske land i 1. kvartal 2022. og som planlegger kommersiell lansering av Zwipe Pay ONE-baserte biometriske betalingskort senere på sommeren 2022. (mest sansynlig HSBC) Det er også indikasjoner på American Exspress har et biometrisk kort på gang som skal lanseres

Bestillingene til Hardware Wallet må være inne i løpet av november for at kortene skal kunne leveres til Januar 2022, Wallet kortene skal lanseres før vinter OL begynner 4 februar og hvis alt går etter planen skal hardware wallet rulles ut i hele kina i nærmeste fremtid, hvor DCEP skal erstatte papir valutaen yuan .

20. aug 2021. Senior Engineer at American Express la ut bilde av AMEX og IDEX kort med overkrift : "Fra magnetlist på baksiden til håndtrykk av EMV -brikker og sensor foran! "
https://www.linkedin.com/pulse/from-magnetic-strip-back-handshake-emv-chips-sensor-narayanamoorthy/

18. sep 2020. IDEX raport side.6, viser bilde av IDEX sammen med American Express
https://3q028g27wo48279n9zqwcn13-wpengine.netdna-ssl.com/wp-content/uploads/2020/09/IDEX-ABG-Investor-Introduction-18-Sept-2020.pdf ;)
Redigert 23.10.2021 kl 16:02 Du må logge inn for å svare
thypoon
23.10.2021 kl 14:03 3285

Hva med Zwipe? Lander stadig avtaler men blir det penger av det?
heiltfint
23.10.2021 kl 14:17 3280

Flesteparten av avtalene til Zwipe gjelder piloter som starter først fra Q1 2022.
MENA (Midtøsten og Nord-Afrika regionen.) skal være ferdig med første pilot nå til Q4, når denne er ferdig skal det startes ny pilot for bankene, tror det var disse som ble kunngjort 21. oktober 2021, hvor 18 MENA banker skal starte pilot for sine kunder

Disse pilotene skal være ferdig til Q1 2022, og kortet skal da være ferdig til utrulling i Midtøsten og Nord-Afrika regionen fra Januar?
De fleste piloter for Zwipe PayOne begynner først i Q1 2022 og vil være ferdig rundt Q2, og klar for volum utrulling fra Q2 2022

Det blir penger av det ;)
Redigert 23.10.2021 kl 16:12 Du må logge inn for å svare
Kajtek
23.10.2021 kl 16:00 3217

Takk for nyttig info.