NEL - fur meine freunde in Deutschland

Slettet bruker
NEL 12.06.2021 kl 09:39 3187

Guttentak, freunden. Ich habe in in 3 jahre oder mehr, diskutert abst hengar forum online, am den NEL.

Ich habe verraten der skandal am Rotolyzerund H2V und das explsione in Sandvika.

Heute, wir haben redusert der kurs in NEL von 35 zu 16 kr. Das ziel ist 1,5 kr, ist es sehr realistic.

Ich habe den meinung, heute der norwegen menschen kennt sehr gut den NEL skandal.

Aber, mit der deutche freunden habst 50 % durch clearstream, es is sehr wichtig ebenfalls Zu bist informert, und die Chance die vurdere NEL ritkig.

In deutschland sind sehr gut Unternehmen , Volkswagen, Mercedes etc. NEL ist nicht sehr gut. Ich habe nur 1 jahre deutsche studert am Komvux, aber ich bedeuten est is sehr wichtig informere meine deutche freunden.

haben Sie einen guten Tag /InvestorXYZ
Lollo
12.06.2021 kl 09:57 3155

Hvis du vurderer en aksje like dårlig som du skriver tysk, oppfattes dette som en positiv Nel vurdering. Fortsett heller med tysk kurset og kom igjen om fem-seks år.
Osvaldsen
12.06.2021 kl 10:09 3120

Hehe, ein bisschen nervös?

Osvaldsen
Hemsen
12.06.2021 kl 12:28 3010

« First we take Manhattan, then we take Berlin.»
Alt rundt Nel her inne blir bare bedre og bedre. 😂😂
Pitti
12.06.2021 kl 19:12 2850

Nå pleier det vel ikke vær så jævla mange tysker på et norsk forum ?
Nikko
12.06.2021 kl 20:35 2780

Er man svensk så er man svensk....
Value Investor
13.06.2021 kl 13:10 2540

Godt tiltak investor xyz, men tror nok ikke det hjelper, tyskerene har god tro på NEL, selv om det ikke går så bra akkurat nå. Føler meg ganske trygg på at ordrereserven kommer til å gå betydelig ned i 2. kvartal, underskuddene kommer til å ligge på samme nivå (55-65% av omsetningen) og omsetningen er som vanlig høyere enn i fjor, fordi de har ansatt en haug med folk. Ser forøvrig at konkurransen hardner til med nytt stort anlegg for produksjon av elektrolysører i spania, og itm vant et anbud på et anlegg på 100 MW, som de sikkert også vil tape masse på å gjennomføre, og sikkert ikke får betalt for mer enn råmaterialer og avskrivinger, slik jo nel også driver på.
Slettet bruker
13.06.2021 kl 19:58 2299

Vi må hjelpe, kanskje bettre at dere kontakter et tyskt forum.

De tyskerne som idag sitter med 50 % og tror at nel går med gevinst. De må på en eller annen måte ha fått fullstendig fel info.

Osvaldsen
13.06.2021 kl 22:07 2178

Den påstanden der bør du dokumentere

Osvaldsen
Max Payne
13.06.2021 kl 22:17 2151

Tveitereid er short Nel.

Noen som har lest analysen til Haugen på Finansavisen denne helgen? Kan være greit å trå varsomt her nå.
https://finansavisen.no/nyheter/aksjeanalyse/2021/06/13/7688355/sondagens-aksjetips-med-teknisk-analyse-av-hydrogenaksjen-nel
GlobalT
14.06.2021 kl 10:34 1894

Bedre høre på tyske analysen da enn betalte analyser i finansavisen;

https://m.youtube.com/watch?v=0HOMra8EfOE

Shorten bør dekkes i dag da man ennå har mulighet på 17 tallet.
Value Investor
14.06.2021 kl 17:27 1763

Er det noe dårlig nytt i plug power i dag? De er ned 3,5%, mens NEL er opp 5%.
Jono
14.06.2021 kl 17:47 1726

nei, det er ikke bare nordmenn og damer som går med nisselue, noe en svenske så godt har beskrevet seg selv.
kanskje du skulle skrive flere innlegg, slik at kursen går videre opp?
ikke minst, sikkert ville hjulpet mye om du med dine gode tysk kunnskaper, tok deg en tur, at du selv forklarte dem om hvor dumme dem er?
for snakk om nisseluer, at vi her i Norge, har ikke klarer å se stort, sitter på hver vår tue og ikke skjønner oss på hvorfor naboen bygger større hus!
derfor mange norske selskaper har blitt kjøpt opp av det store utlandet for en billig penge, at mange i dag mente om NEL!
NEI -- jeg skal ikke belære noen om hvordan man pisser, men er så dritt lei, dårlige tapere, ikke minst når DNB Markeds skriver selv, for meg er ett stort kjøps signal, at alt minner om svindel, at store meglerhus, selv om de fleste nå sitter på hjemmekontor, ikke bare deler etasje, snakker med hverandre!
bare noen tanker, at har mye mer tro på enn påstander om noen "roboter" som styrer alt, at ikke til å forstå seg på noen ting, av og til! :-)
PS: ikke minst, så håper jeg mange føler seg som noen tapere i dag, at meg kan glede meg over at alle som sitter short i NEL har gått på et tap, trøster gjerne noen med tro på en aksje, men "spytter" etter alle som ... :-(
Slettet bruker
14.06.2021 kl 20:25 1576

Kan det vara det handfasta hanterandet av IP som fått markedet at reagera positivt. Jeg tror det er helt riktig av NEL at skylla på IP-problemer så de slipper ta order. Ju ferre order ju ferre problemer. För övrigt tror jag snart ledelsen får sparken
Hemsen
14.06.2021 kl 21:06 1503

Du må nok slå om igjen til tysk gutt, så store deler av Europa skjønner hva du mener..😂