BERGEN CARBON SOLUTIONS AS smeller opp Japanavtalen før 1 JULI

Slettet bruker
BCS 14.06.2021 kl 08:49 2498

Når avtalen med dette gigant konsernet i Japan (over 70 land) meldes tipper jeg kursen går raskt til mellom kr 80 og kr 100 avhengig av innholdet i denne meldingen? Andre avtaler som meldes kan også gi et pent kursløft. Nå bygger BCS er sterk støtte rundt kr 55 og derfra?

BCS burde etter mitt skjønn vært prist høyere enn det er, for her snakker vi ikke om noen svevende ideologier årevis frem, med milliarder av nødvendig kapital-innsprøytning. Her snakker vi om et behov for 80-150 mill, og at BCS går med overskudd allerede fom 2022!
Så jeg håper folk våker opp i forhold til dette, og ikke minst at analytikerne/finans-pressen greier å vurdere de ulike delene av ESG-kategorien individuelt, og at ikke hobbyinvestorer går og antar at dette er noe luftslott flere år frem og dermed at det er god tid å bestemme seg. Det skjer nå! (og heldigvis er jeg lasta for dette!)
Redigert 14.06.2021 kl 08:49 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
14.06.2021 kl 08:59 2436

Denne avtalen vil gi BCS "proof of consept". De neste 2,5 ukene vil bli meget spennende.
unikum
14.06.2021 kl 09:05 2401

Den sterke og raske oppturen siste tiden er vel kommet fordi avtale i Japan og fremtidige drift sikret. Bør vel snart stabilisere seg på en nivå og ikke drive med jojo effekt
Amore
14.06.2021 kl 09:44 2292

Jeg tenker- På presentasjonen ytret Sagmo om at han ønsker å reise over til USA og presentere produktet for Musk som har stor effekt i karosseri og batteriteknologi. Kan det være at det er flere Elbil aktører som snuser på produktet. Det er ingen tvil om at BCS er i stand til å konkurrere ut andre produsenter av NCF på pris da det er så enorm forskjell på energiforbruk. Kan Sagmo allerede ha etablert kontakt med flere bilprodusenter? Iherdig fyr han Sagmo
Slettet bruker
14.06.2021 kl 09:52 2241

Du skal IKKE se vekk ifra at det kommer enda en LOI fra over dammen før noe blir signert Japan nei, men det nærmer seg nå!
Slettet bruker
14.06.2021 kl 09:54 2224

Se for dere følgende scenario:

Port of Antwerpen ønsker en gigafabrikk for å kraftig redusere CO2-utslippene. De ønsker å betale kostnadene med å bygge fabrikken basert på BCS sin teknologi, og vil bli tilbakebetalt fra CNF produksjonen, og få 50% av et eventuelt senere overskudd.

Japan ønsker store mengder CNF.

Noen som skjønner hvorfor jeg holder HARDT på mine aksjer?
Amore
14.06.2021 kl 10:00 2186

Jo jeg skjønner hvorfor folk holder på aksjene - Her kan det gå raskt med så mye på gang . Det er liten salgsvilje-Kun småposter som selges-Kommer det en betydelig aktør som skal ha volum må han kjøpe høyt -Begynner å haste nå
Redigert 14.06.2021 kl 10:03 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
14.06.2021 kl 10:00 2180

Det scenariet er godt mulig og med den teknologien BCS besitter er det kun "fantasien" som setter begrensninger på mulighetene til BCS og det beste er at hele selskapet er priset som en opsjon på at de lykkes. Tenk om det også kom en twittermelding fra Elon Musk med de tre bokstavene BCS?

Vel, uansett det som nå er neste milepæl fra BCS er melding om signert avtale med det japanske gigantkonsernet. Det vil for alvor sette BCS på kartet hos analytikere, investorer og alle andre aktører innen ESG-sektoren.
Slettet bruker
14.06.2021 kl 10:06 2143

Skulle en slik melding tikke inn så ser vi flere hundre kroner per aksje på et øyeblikk så kanskje man skal heller vente til meldingene relatert til PoA og Japan har tikket inn før man vurderer om man bør selge eller ikke?

Jeg selger ikke for småpenger nå :)
Londonmannen
14.06.2021 kl 10:21 2082

"Den sterke og raske oppturen siste tiden er vel kommet fordi avtale i Japan og fremtidige drift sikret. Bør vel snart stabilisere seg på en nivå og ikke drive med jojo effekt"

Nei, det er ikke kommet avtale i Japan og fremtidig drift er ikke sikret, ennå. Oppturen så lanmgt skyldes nok presentasjonen av selskapet, en eksplosiv interesse for selskapets produkt fra utenlamndske aktører og et par LoI i Japan, en med PoA og en i Kina.

Men det er fortsatt forskjell på LoI og fast fisk gjennom en forpliktende avtale. Når en slik landes vil reaksjonen fra markedsaktørene bli en halt annen og langt mer agressiv enn det vi hittil haer sett. Kursen vil trolig skyte opp mot kr 100,- rimelig kjapt. Skulle selskapet i tillegg komme med LoI med amerikanske aktører, så vil det gi ytteligere fuel til oppturen.
Londonmannen
14.06.2021 kl 10:22 2075

Jepp, og hvilke mediadekning vil ikke bli selskapet til del med en slik melding?
Olans97
14.06.2021 kl 11:01 1937

Jeg er en relativt fersk investor og har en god del BCS aksjer i min portefølje. Jeg ser for meg å holde denne og øke posisjonen i årene som kommer. Hvor lenge tenker folk her inne å sitte? Det kommer selvfølgelig an på mange faktorer, men jeg ser for meg en solid vekst på lang sikt. Hvor langt kan dette gå?? Blir det ett nytt norsk stor selskap? Eller bli de kjøpt opp? Mange spennende scenarioer videre
Slettet bruker
14.06.2021 kl 12:42 1797

Sperren på 57.20 forsvart fort, bryter tilbake mot kr 58 og deretter kr 60 innen slutt i dag?
Få frie aksjer og interessen for BCS er økende.
Hjelpalaus
14.06.2021 kl 12:49 1759

Er godt nøgd med å ha fått meg 11500 aksjer for 400.000 kroner.
Gevinsten er allerede bra. Tenker jeg har nok aksjer til å cashe inn et par årslønner om dette blir som vi forventer..
Ligger selvsagt inne med noen skambud i tilfelle det kommer en uforutsatt dip..
HP17
15.06.2021 kl 09:13 1430

Følg med nå. Kursen er på vei oppover igjen og volumet er høyt. Noen har presset ned kursen fra start i dag men når støyen har lagt seg er kursen igjen satt mot 60 tallet. Nye større investorer er kommer inn og det er sannsynligvis kort tid igjen til avtalen med Japan som vil være den ultimate bekreftelsen på produktet og teknologien til BCS. Da gjelder det å være posisjonert for det som kommer fremover.
Bullfight
15.06.2021 kl 11:37 1255

Set ut som salgsviljen her nede har tørket ut, kjøperne må nok heve budet snart
Redigert 15.06.2021 kl 11:40 Du må logge inn for å svare