Nanov- CEO er overbevist.

focuss
NANOV 14.06.2021 kl 19:01 58567

Jeg må si jeg synes det er flott at CEO er overbevist når det gjelder Betalutin. Markedet får bare ta den tiden det trenger, men shorten lever farlig.

Re: Peter Braun:
"Jeg er overbevist om at effektive og godt tolererte, målrettede radioaktive legemidler som Betalutin® som er en engangs-behandling, kan gjøre en stor forskjell for NHL-pasienter over hele verden.” sier Peter L. Braun, administrerende direktør i Nordic Nanovector."
Londonmannen
22.06.2021 kl 09:11 3526

Dagens melding øker sannsynligheten for at det kommer melding om partneravtale tidligere enn tidligere antatt. Absolutt ikke tiden for å sette seg på utsiden av NANOV.
focuss
22.06.2021 kl 09:01 3631

Betalutin har effekt. I DLBCL!!! Klar for kombistudier. Med Roche og Rituximab??
Londonmannen
22.06.2021 kl 08:58 3661

Tror ikke man skal forvente jevn oppgang kun av dette. Fortsatt er det over 2% short i NANOV, fortsatt hersker det usikkerhet rundt rekrutteringshastigheten inn i Paradigmestudiet, det er også en gryende usikkerhet mhp finansene. Alt dette gjør at robotene kommer til å herje med aksjekursen ennå en tid.

Men jeg synes det er en positiv grunntone i det som nå skjer rundt NANOV. Selskapet befinner seg helt klart på oppløpssiden og det er rimelig sikkert at Betalutin blir medisin. Dagens melding var nok en forsikring om at Betalutin blir godt tolerert av selv de svakeste pasientene. Effekten av Betalutin forbløffer nok en gang. Ikke rart at FDA allerede er tett på selskapet og gir råd om veien videre. For det må etterhvert være et etisk dilemma og stadig se Betalutin bekrefte sin effekt og neglisjerbare bivirkninger, samtidig som pasienter, som kunne vært reddet, går hen i hvite kister.

Svært mye vil være avklart innen 12 måneder. Og det er ikke lenge!
Springer
22.06.2021 kl 08:47 3748

Nå skal man ikke forvente at investorer flest forstår rekkevidden av gode DLBCL data. Kanskje det kan gi oss en jevnere oppgang denne gangen?
Stranger
22.06.2021 kl 07:31 4066

En dårlig dag for shorterne i dag.
roller81
22.06.2021 kl 07:16 4170

1 Complete Response og 1 Partial Response!! Er jo fantastisk! Vet du egentlig hva DLBCL er?
Fra Sidelinjen
22.06.2021 kl 07:15 4183

Respons hos 33 %, inkludert en stk CR og en stk PR er ikke bra nei?

Dette er laaangt over forventet. Vi blåser lett gjennom 30 kroner i dag og shorterne bør hoppe ned fra gjerdet og kjøpe tilbake de 2.2 mill aksjene de skylder før dette tar helt fyr.
Forum forum
22.06.2021 kl 07:06 4229

Det er ikke helt tipp topp effekt når det kun er sikkerhet som fremheves.
Nå skal de vagt finne sterkere komponenter som kan gi betalutin en effekt gitt den gode sikkerhetsprofilen.
Det ser ikke ut som at betalutin tar den rollen mange her inne tror.
Merlin
22.06.2021 kl 01:04 4419

Det er ikke alltid synlig matematikk i medisin. Crossfireeffekten, hvor er det blitt av i ditt regnestykke for eksempel. Men den har du kanskje ikke hørt om? Ascopal effect? Immunologisk starteffekt? Ikke det heller? Hva med de prekliniske dataene? Kan du forklare dem?

Eller hva med kombinasjonen av internalisering og crossfire? Tenk deg en svulst/(celle) med diameter 5 lengdeenheter. Og at internalisering av lutetium med radius to lengdeenheter legger seg 1 lengdeenhet fra sentrum. Da vil 4 lengdeenheter av svulsten bestråles direkte. I nabosvulsten inntil ligger lutetium 1 lengdeenhet fra svulsten og bestråler svulsten med 1 lengdeenhet. Voila! Hele svulsten er bestrålt. Når vi vet at lengden på lutetium er nok til å bestråle inntil 40 omkringliggende kreftceller er det lett å forstå at crossfireeffekten er betydelig. Det betyr at mange celler vil bli bestrålt fra mange kanter.

Du forutsetter dessuten at det ikke skjer blodsirkulasjon i en svulst. Men det gjør det. (Det er til og med høyere metabolisme enn i vanlige celler, selv om den er mer glukosebetinget og mindre blodstrømstyrt enn i normale celler.) Betalutinet kan dermed transporteres langt inn i selve svulsten.
Redigert 22.06.2021 kl 06:42 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
22.06.2021 kl 00:31 4475

Trenger da ikke linker for å legge sammen 2+3 (rekkevidde + halveringstid).
Merlin
22.06.2021 kl 00:15 4498

Jaja godeste Hugoil. Du har jo solgt deg ut for lengst og vært borte fra Nanov lenge. Uten dokumentasjon eller linker kaster du frem påstander uten resonnementer eller begrunnelser. Herlighet. Hold deg til ditt eget felt, teknisk analyse! Der er du god.

Archer-1 patentet er uhyre sterkt og varer helt til 2038 med 5 års normal ytterligere forlengelse til 2043! Og kombinasjonspatentet gjelder også Humalutin, og med forskjellige komboer! https://www.nordicnanovector.com/node/319

DLBCL. Der vet vi ikke resultatet. Ingen har børskursmessige forventinger. DLBCL = 0 i dagens børsverdi. Det er kun oppside om det skulle komme positive overraskelser ut av det. Men NanoV har fått meget sterke resultater forståelsesmessig av DLBCL og har Alpha37 i reserve. NanoVs uhyre sterke radiologiske patenter på CD-37 vitner om stor fremsynthet og forståelse i NanoVs forskning.

Archer-1 er også verdsatt til kr. 0 av børsen.

Så disse forhold går det ikke å snakke ned. De ligger på bunnen og oppover er i tilfelle eneste øvrige alternativ.
Redigert 22.06.2021 kl 00:17 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
21.06.2021 kl 23:54 4574

Betalutins fordeler er ikke egnet for DLBCL siden svulsten ikke er follikulær, men kompakt/rund, stor og hurtigvoksende. Spørsmålet er mer om DLBC-studiet har kostet 100millkr eller 200millkr (10mill pr pasient)? Begge deler er i området hybris mtp. medisinen, selskapets utgangspunkt og en krefttype ingen har lyktes noe med. Dahle burde kanskje ha vært permittert i perioder istedenfor å forske på pausepopcorn.

Når det gjelder Archer kan man spørre seg om det var en oppkommende patentstrategi for å takle 4 års utsettelse for Betalutin, omlag 1/4 av dets patentperiode. Betalutins patent er sterkere enn Archer.

Ellers: 1200 pasienter regnes det med i verdivurderingen over. Er det ca 1/3 av markedet årlig? Hvor mange av disse og pasienter for rekruttering dør av Covid?
focuss
21.06.2021 kl 22:36 4787

Tullprat basert på hendelser som ingen per i dag vet konsekvensen av. Selv tror, jeg mener vet , at kreftmedisin med god effekt betales det dyrt for.
Kappa3278
21.06.2021 kl 22:13 4883

Du kan være temmelig sikker på at neste emisjons kurs blir betydelig nærmere 3 kroner en 300, jimmi.
Slettet bruker
21.06.2021 kl 21:01 5056

Har ikke hørt noe om emisjon på 30,-, det er en null for lite... På kontorene her er ryktet at neste emisjon kommer på 300,- Først skal det komme en partneravtale verdt 4-5 milliarder med Big Pharma😎

Redigert 21.06.2021 kl 21:02 Du må logge inn for å svare
dno corelli
21.06.2021 kl 19:19 5319

Har noen andre hørt om emisjonsrykter på 30kr??? For meg virket det lit merkelig å kjøre over kurs...
Sydney
20.06.2021 kl 18:53 6060

Eneste teorien som kan henge sammen er følgende: Nano uttalte at betalutin hadde kun en viss effekt i visse cellelinje altså visse typer dlbcl men at det var begrenset effekt. Det kan hende at dette ble uttalt på de laveste dosene og at effekten kan ha tatt seg opp etter at dose eskalering ble utført. . Visst ikke bør man ikke forvente noe som helst ettersom de sa at det var begrenset effekt.
heilo888
20.06.2021 kl 17:13 6243

Tror ikke vi skal forvente så mye av Betalutin som mono her.
Tenker at Braun heller var optimistisk med tanke på hva Betalutin videre kan oppnå av resultater i en kombi.
Londonmannen
20.06.2021 kl 12:04 6600

Vi går en spennende uke i møte og er vi heldige kommer ledelsen med positive nyheter fra DLCBL studiet, dersom jeg ikke feiltolket CEO i radium podcast nr 182.
hgsd300
20.06.2021 kl 11:55 6619

focuss,

Er selv der når det gjelder min investering i NANOV.

De aksjene jeg har ( 100% av porteføljen ) blir med helt til den dagen hvor jeg må si nok er nok, enten den ene eller andre veien. Håper jeg aldri trenger og ta den beslutningen og en kan skåle i Grøn Tuborg for suksess.

Vil nok øke eksponeringen jo flere brikker som faller på plass, men det er noe jeg vurderer fortløpende etter Q rapporter eller andre børsmeldte nyheter.

Vi går en vanvittig spennende tid i møte og håper høsten 21 blir lik høsten 16. 5 år etter, tilfeldig ?

« Tallet står videre for frihet, uavhengighet, bevegelse og mangfoldighet.» Da tenker jeg økonomisk frihet IG uavhengighet 😀
Tota
20.06.2021 kl 10:33 6824

Hvorfor skulle du utelukke effekt av en Betalutin/ritux-combo på B-cellene ved storcellet diffust lymfom? De har jo CD-20 og CD-37 receptorer som (nesten) alle andre B-celler.
heilo888
20.06.2021 kl 07:51 7046

Vil ikke utelukke at Betalutin i en fremtidig kombiversjon kan være effektiv i DLBCL.
focuss
20.06.2021 kl 01:35 7173

Dersom det viser seg at Betalutin har meningsfull effekt mot DLBCL så vil vel det være omtrent som om det kom et legemiddel som funker mot kreft i bukspyttkjertel, pancreas, hvor det ikke har vært fremskritt de siste 40 år. Det vil vekke oppmerksomhet. Men som jeg har skrevet tidligere. Glem DLBCL. Det blir for vanskelig, selv for Betalutin. Blir sjeldent lykkelig av å ta feil, men dette er et unntak.
focuss
20.06.2021 kl 00:51 3418

Det er jo slik for mange av oss at vi kan være tungt investert i Nanov. Det betyr ikke at det ikke kan være en liten "rest risiko" som gjør at investeringen ikke er enda tyngre. Når jeg opplever at denne lille rest risikoen som jeg ikke engang vet hva er blir borte så kan satsingen bli enda tyngre. Tror mange er der. Og det skal lite til nå før caset bare blir alt for opplagt til at ikke pengene går den veien. Det er dette som gjør at kursutviklingen kan bli voldsom på kort tid.
Normalone
20.06.2021 kl 00:51 3404

Takk det samme, Forum Forum. Skal vi begge gjøre et forsøk på å opptre mer profesjonelt - slutte med "drittslengingen"? Det er ingen tjent med - og jeg beklager.
Normalone
20.06.2021 kl 00:45 3408

Forum Forum - jeg har stor forståelse for at aksjonærer som har vært investert i Nanov siden før 2016 har begynt å miste tålmodigheten, og er veldig skeptisk (også til dagens ledelse og guiding) pga tidligere skuffelser og alt snakket om partneravtaler. Jeg tror derfor, i likhet med LM, at dette også er noe av hovedgrunnen til at kursen ikke er høyere - og det kanskje er merkelig å si det, men det har gjort at jeg har blitt enda mer overbevist om at Nanov er et av de bedre investeringsobjektene på OSE.

Grepene som er gjort, utviklingen vi har sett ift rekrutteringen (paradigme) den siste tiden, resultatene fra Archer-1, det faktum at vi virkelig nærmer oss "målstreken" for å få Betalutin i markedet, ikke er gjenspeilet tilstrekkelig i kursen pga nevnte skepsis. Disse forholdene mener jeg også har gjort Nanov enda mer attraktiv hos BP. Det er fortsatt risiko, og det er ingen garanti for suksess, samtidig blir det etter mitt syn "feil" å argumentere med at siden selskapet ikke har fått partneravtale de siste 4-5 årene (og selskapet ikke har lyktes tidligere) så vil det aldri skje i fremtiden. Har det egentlig vært mer attraktivt å være investert i Nanov?
Redigert 20.06.2021 kl 00:47 Du må logge inn for å svare
Normalone
20.06.2021 kl 00:33 3398

Her er jeg 100 % enig med deg - og de gode resultatene fra Archer-1 gjør ikke Nanov mindre interessant for Roche.
Normalone
20.06.2021 kl 00:30 3477

Forum Forum - seriøst, leser du hva du skriver? Du kritiserer andre for ikke å komme med velbegrunnede redegjørelse for sitt syn? Blir ikke dette å kaste stein i glasshus?

Jeg har stor respekt for LM, Focuss og andre skribenter som har et annet synspunkt. Det som er mest interessant er nettopp å å høre hvorfor (begrunnelsen) noen har et annet syn. Måten du derimot forsøker å undergrave andre skribenter - og kommer med tidenes dårligste forsøk på hersketeknikk - er bare pinlig å lese og biter ikke på meg.
Redigert 20.06.2021 kl 00:31 Du må logge inn for å svare
focuss
20.06.2021 kl 00:19 3502

Normalone
Jeg mener at sjansen for at Betalutin blir SoC i 3L FL er overveldende. Ikke bare grunnet enkelthet, effekt og akseptable bivirkninger, men mest av alt fordi Rituximab blir revitalisert. Og det tror jeg Roche setter veldig høy pris på. Bokstavelig talt.
Forum forum
20.06.2021 kl 00:16 3489

Det var et nyansert og redelig innlegg.
Jeg har aksjer nok i nanov, men det store spørsmålet er jo når man skal gå inn med mer for å få maksimal profitt.
Partner er det snakket om i 4-5 år. De andre studiene som jeg mener hauses ubegrunnet er pauset.
Det store turmaround caset er paradigme, og konsekvensen av at det er i rute eller ikke på kursen på kort sikt.
Jeg har med årene også bygd på meg en misstillit til selskapet og deres strategiske kapasitet. Både ved styre, men også Marcko blant annet.
Forum forum
20.06.2021 kl 00:08 3525

du er søt da...fortsetter med det samme som om at det virkelig har noe å si.

Du må se mer mot Focuss og LM i dag.
Når de anstrenger seg kommer de med velbegrunnet redegjørelse for deres syn. Det er bra og skaper troverdighet for caset på et forum der man må akseptere at man har forskjellig syn på ting.
Normalone
20.06.2021 kl 00:07 3521

Det er helt fair Forum Forum - dersom du mener at markedet har større forventninger til rekrutteringen enn det Q2 vil vise og at kursen først vil stige når resultatene foreligger (dvs. ikke på forventninger pga historikken) - får du heller vente med å investere på et senere tidspunkt. Jeg er av en annen oppfatning, og hvis jeg har forstått det riktig at du virkelig tror Betalutin blir medisin for 3FL, mener jeg det er en stor risiko for at du går glipp av en stor del av oppgangen.
Redigert 20.06.2021 kl 00:09 Du må logge inn for å svare
focuss
20.06.2021 kl 00:02 3524

Jeg mener at de som satser på å få kjøpt Nanov enda billigere tar risikoen på å gå glipp av en once in a lifetime opportunity. Slik er det jo i aksjemarkedet, man må alltid vurdere for og i mot. Selv ser jeg R/R i Nanov nå slik at det er min klart største aksjeinvestering. Ikke så ofte jeg finner aksjer hvor jeg synes det er forsvarlig å gå inn med store summer. Som regel så er det jo noen risiko issues.
Londonmannen
19.06.2021 kl 23:59 3517

Nei, den trusselen ble tilbakevist av CEO på Radium podcast 182. Betalutin retter seg mot en annan aldersggrupp som er mer sårbare for bivirkninger. I denne gruppen finnes det pr dags dato ingen konkurrenter.

Det jeg fremholdt i mitt tidligere innlegg var faktorer som bidro til at kursen ligget der den ligger i dag. Og da er det noen som har evnet å skape et bilde av at det finnes konkurrenter der ute som kan slå NANOV og få godkjenning før Betalutin blir godkjent. I henholdctil CEO så er altså de aktuelle medikamentene ikke brukbare på den gruppen som Betalutin retter seg mot. t
Normalone
19.06.2021 kl 23:58 3524

He he Forum Forum - er dette det beste du kan komme med av fornærmelser? Var det et (dårlig) forsøk på hersketeknikk? Hvis du ikke klarer å forstå spørsmålene jeg stilte - og mener at de er "krøllet sammen med bastante fakta" som du ikke forstår, er det ikke jeg som har et problem...

Grunnen til at jeg har investert i Nanov skyldes nettopp at jeg mener de har vist den beste effekten og har minst bivirkninger. Jeg har derfor ikke klart å finne andre selskaper som er ansett for å være reelle konkurrenter - og det som Londonmannen nevner ift årsaker til at kursen er så lav, gjør meg derfor enda tryggere på investeringen i Nanov. I stedet for at jeg skal skrive om alle ev. konkurrenter og hvorfor de ikke vil nå opp mot Nanov - kan ikke du, hvis du mener den trusselen virkelig er reell, nevne en konkurrent og forklare hvorfor den vil kunne bli SoC? Eller er spørsmålet for vanskelig formulert, krøllet inn med bastante fakta som gjør at du ikke forstår budskapet/spørsmålet?
Redigert 20.06.2021 kl 00:02 Du må logge inn for å svare
focuss
19.06.2021 kl 23:56 3526

FF
Derfor så mener jeg prioritet nå må være å få en partner og da at Nanov er proaktiv i forhold til at det skal skje. Hvis Egberts er en verdig styreformann så skjønner han det.
Forum forum
19.06.2021 kl 23:49 3524

Min tvil er begrunnet på kort sikt er selskapets evne til å rekruttere raskt nok i Paradigme, noe som vil utnyttes til det fulle av shortere, tradere osv. Jeg tror selskapet med sin historie vil prises etter faktiske resultater, ikke potensialet nå i første omgang. Derfor vil man kunne kjøpe aksjen billigere senere i år.
Redigert 19.06.2021 kl 23:55 Du må logge inn for å svare
Forum forum
19.06.2021 kl 23:37 3566

Uff...Normalone. Er det noe retorikkgreier du har lært dette, men var ikke tilstede i hele timen?
Kan du ikke heller ha en herlig tilnærming slik som Jimmi. Han har enkle budskap, ikke krøllet sammen med bastant fakta ingen kan regne hjem, og avsluttet med et herlig tilrop om å holde motet oppe.

Du må se hva Londonmannen skrev. Ta ikke brevbæreren.
Om du ikke kjenner til at det finnes konkurrenter bør du kanskje lese deg opp også.
focuss
19.06.2021 kl 23:36 3563

NHL er den syvende største kreftsykdommen, så dessverre må man vel si ,så er markedet stort. Bauer sin ambisjon er å bringe denne behandlingen, ikke bare til USA og Europa, men til hele verden. Det er det som er fint med amerikanere. De setter seg selv høye mål.
focuss
19.06.2021 kl 23:31 3579

Som Normalone skriver så er det ikke bare effekten som gjør Betlutin så attraktiv. Tenk deg cellegift som ikke bare dreper kreften men som også nesten dreper selve mennesket. Eller stråling som som ikke bare stråler kreften men også alt omkringliggende vev.

Hva gjør Betalutin? En sprøyte i armen og antibodien Lilotomab trigger immunforsvaret til å angripe kreften samtidig som det bringer isotopet Lu 177+ direkte til kreftcellene som stråler i hjel kreftcellene og dreper de uten å skade omkringliggende vev. Fantastisk.
Forum forum
19.06.2021 kl 23:28 3565

Det er jo en modell for prissetting, så det er bra.
Forstår at det er en sterkt forenklet modell, men om man sier at det er en 10x på dette må man ha ca 1200 pasienter i året for å forsvare en prising på 20 MRD. Det med prising på USD 230 000 og varekost på 10% av salgssum. Tallene etter driftresultatet glemmer vi.

Det høres ikke dumt ut.
Er det realistisk i 3L, jeg vet ikke?
focuss
19.06.2021 kl 23:19 3511

Når det gjelder pipeline til Nanov så kan man vel si at Betalutin er aktuell for alle kreftformer hvor B-celller uttrykker CD-37 antigenet.
Normalone
19.06.2021 kl 23:13 3505

Forum Forum - mine spørsmål var relatert til påstander du kom med ift Nanov... Men du har helt rett, det er kun bla bla du har kommet med - og jeg skjønnerat du har vanskeligheter med å svare ut spørsmålene knyttet til disse påstandene....

Hvilke andre konkrete fremtidige medisiner mener du har potensiale til å dekke rollen som SOC - og som viser bedre effekt og har mindre bivirkninger enn Betalutin?

Redigert 19.06.2021 kl 23:33 Du må logge inn for å svare
focuss
19.06.2021 kl 23:06 3610

Typisk prising på kreftmedisin er ca 10.000 usd per mDOR. Pasientene som får Betalutin får en mDOR på mellom 14 og 32 måneder. Det gir en Betalutin pris i USA på mellom 140.000 usd og 320.000 usd per behandling. Algeta sin Alphaderin ga en mDOR på 4-5 måneder ble kjøpt av Bayer for ca 25 mrd nok i dagens pengeverdi.

Verdien om nyttig i DLBCL orker jeg ikke engang å tenke på.
Redigert 19.06.2021 kl 23:09 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
19.06.2021 kl 23:00 3628

Mye FOMO her:)

Nordic Nanovector stikker straks til nye høyder!

Ta plass!
Forum forum
19.06.2021 kl 22:53 3620

Hvilke relevante spørsmål om Nanov er det du spør om?
Har bare fått med meg bla bla bla om forhold som ikke har med nanov å gjøre.

Jeg tror på Betalutin i 3L 100%, men når jeg leste Londonmannen sin summering ser jeg mest alvorlig på det faktum at de risikerer å kjøre hele fase 3 ferdig før de kommer i markedet fordi andre dekker rollen som SOC. Det er en reell trussel. Hva tenker du om den trusselen?
Forum forum
19.06.2021 kl 22:45 3650

En smart person sa en gang til dumme meg at det finnes ikke dumme spørsmål, bare dumme svar.
Trodde en pipeline var viktig, men det er det altså ikke.

Kan du utdype hvorfor dette ikke er viktig for nanov?