ALTERNUS ENERGY 🍀🍀 GÅR PÅ EURONEXT GROWTH - EN SOLEKLAR VINNER
Denne tråden er stengt for nye innlegg.
25.04.2023 kl 22:29
Automatisk lukket grunnet trådens størrelse. (Beklager.)
Alternus Energy går fra NOTC til EuroNext Growth neste uke, tipper 23/24 Juni 2021.
Alternus er en av de raskest voksende solpark selskaper i Europa med fokus på mellomstore solparker og de har så langt 34 parker og 150MW i Tyskland, Italia, Nederland, Romania, Polen og Irland. Parkene produserer 150MW som gir en inntekt på over NOK 220 Mill og svimlende 80% EBITDA (NOK 176 Mill) for 2021.
Videre så har de sikret ytterligere 1,4GW som de skal ha på plass i løpet av 2023 som vil gi en ARR på NOK 1Mrd og 80% EBITDA og så skal de øke til 3,5GW innen 2025. Blir ikke overrasket om dette skjer raskere og blir nærmere 5-6 GW. Dette sier jeg fordi ledelsen her er super dyktige og sultne på suksess.
Den 3. juni så meldte Alternus at de kjøpte 60% av det Nederlandske selskapet Unisun Energy Holding B.V og blir et vertikalt integrert solpark selskap gjennom hele verdikjeden fra prosjekt utvikling til konstruksjon til operasjon/drift og vedlikehold. Dette gjør at Altnerus nå kan utvikle og bygge egne solparker, som igjen vil redusere bygge kostnadene, tid og generere langsiktig ARR.
I dag så prises selskapet tll NOK 700mill (NOK 30,00k)
Kursmål NOK 65,- satt av Artic Securities for en stund tilbake og mye har endret seg siden det ble satt.
Personlig så tror jeg dette selskapet kommer til å bli en mega vinner på børsen de neste 1-3 årene og gå 10 ganger’n fra dagens nivå
https://www.notc.no
https://alternusenergy.com
Alternus er en av de raskest voksende solpark selskaper i Europa med fokus på mellomstore solparker og de har så langt 34 parker og 150MW i Tyskland, Italia, Nederland, Romania, Polen og Irland. Parkene produserer 150MW som gir en inntekt på over NOK 220 Mill og svimlende 80% EBITDA (NOK 176 Mill) for 2021.
Videre så har de sikret ytterligere 1,4GW som de skal ha på plass i løpet av 2023 som vil gi en ARR på NOK 1Mrd og 80% EBITDA og så skal de øke til 3,5GW innen 2025. Blir ikke overrasket om dette skjer raskere og blir nærmere 5-6 GW. Dette sier jeg fordi ledelsen her er super dyktige og sultne på suksess.
Den 3. juni så meldte Alternus at de kjøpte 60% av det Nederlandske selskapet Unisun Energy Holding B.V og blir et vertikalt integrert solpark selskap gjennom hele verdikjeden fra prosjekt utvikling til konstruksjon til operasjon/drift og vedlikehold. Dette gjør at Altnerus nå kan utvikle og bygge egne solparker, som igjen vil redusere bygge kostnadene, tid og generere langsiktig ARR.
I dag så prises selskapet tll NOK 700mill (NOK 30,00k)
Kursmål NOK 65,- satt av Artic Securities for en stund tilbake og mye har endret seg siden det ble satt.
Personlig så tror jeg dette selskapet kommer til å bli en mega vinner på børsen de neste 1-3 årene og gå 10 ganger’n fra dagens nivå
https://www.notc.no
https://alternusenergy.com
Redigert 17.06.2021 kl 17:14
Du må logge inn for å svare
X-43 scramjet
05.03.2023 kl 14:59
3237
"Alternus får godkjent søknaden om å fratre lånebetingelsene i noen måneder"
Høres fornuftig ut, kan håpe på en god kvartalsrapport med gode resultater og inntjeninger. Med flere solparker i Europa, så får vi håpe på ny kontrakt ny solpark avtale med et nytt land fremover. Dette kan snu fort
Høres fornuftig ut, kan håpe på en god kvartalsrapport med gode resultater og inntjeninger. Med flere solparker i Europa, så får vi håpe på ny kontrakt ny solpark avtale med et nytt land fremover. Dette kan snu fort
jess23
05.03.2023 kl 14:42
3276
Overskudd hvert kvartal? Trodde rentebetaling av eksisterende lån var høyere enn driftsresultatet jeg...
Redigert 05.03.2023 kl 14:44
Sebastian_
05.03.2023 kl 14:27
3303
CLIN fusjonen er nok bare å glemme. Hvis aksjonærene stemmer ja til SPAC-dealen så er det nok bare for å få ut pengene sine i redemptionen. Beste mulige utfall nå er nok "betryggende" nyheter før børsåpning på mandag og utvikling av MW de neste årene uten noe mer tull.
Redigert 05.03.2023 kl 14:35
Gullhaugen
05.03.2023 kl 14:23
3295
8? Nei den bør gå til 18. Sier CLIN ja så er det 118.😎 Dette voldsomt fallet fra 18 til 4 var overdramatisk. Her kan vi få tidenes Relyl.
X-43 scramjet
05.03.2023 kl 13:57
3315
Får håpe på at CLIN dealen går Alternus sin vei, kan komme kontra melding at de finner en løsning på problemene som sender aksjen til 8 kr igjen. Så kommer kvartalsrapporten slutten av mars. Litt high risk nå Alternus, men er vi heldige, så kommer oppgangen
Highflow
05.03.2023 kl 11:10
3462
Det vil nok si at de store som skulle ut er ute, så en ordre på 4 kr på slutten som var på rett over 400k så er ikke sikkert det er så mye igjen, når den da er tom så er det ikke flere selgere :) Husk der det har vært grisete emisjoner er der de ikke tjener penger, her er det overskudd hvert eneste kvartal så kan ikke helt se problemet, de omsetter jo mer hvert kvartal en hva selskapet nå er verdt !
Gullhaugen
05.03.2023 kl 11:04
3461
Vi snakker nesten 7.9 mill aksjer omsatt på 4 dager
https://finance.yahoo.com/quote/ALT.OL/history?p=ALT.OL
https://finance.yahoo.com/quote/ALT.OL/history?p=ALT.OL
Pirato
05.03.2023 kl 10:24
3522
Det største fallet skjedde fra 16 kr til 6 kr i de to timene mellom Solis meldingen og frem til Alternus offentligjorde sin melding. Var det "proffene" som stod bak denne grusingen ? Tror ikke det var mange småsparere som klarte å fange opp meldingen fra Solis. Her på forumet var det ingen som skjønte noe da aksjen stupte.
Gullhaugen
05.03.2023 kl 10:21
3511
Enig. Det bør ligge en melding før åpning i morgen. Hva tror du den inneholder?
elnomi
05.03.2023 kl 10:00
3440
Selskapet er nå nesten pliktig i å komme med en utfyllende/oppklarende melding på mandag. Ingen er tjent med den usikkerheten som er skapt.
fastinvest
05.03.2023 kl 09:13
3494
Om selskapet må gjøre en emisjon vil de trolig hente inn mer en de 50 mill. Det kan bli veldig stygt om man ser på andre emisjoner som blir gjort i markedet. Store rabatter må gis så dette er en av grunnene til at jeg ikke går inn. Sitter med følelsen at ledelsen ikke har sagt alt. Selskapet er lattelig lavt priset men som sagt, kommer det flere negative nyheter vil 1kr emisjon kunne komme
Ermo
05.03.2023 kl 00:45
3700
Dårlige nyheter kommer fort & hardt. Denne trekker ut, forteller meg at bettet muligens er bra.
De tjener penger, har ambisjoner. Forretningsmodellen er relativt trygg.
Energi, med grønt stempel. Skriker verden etter produktet?
De tjener penger, har ambisjoner. Forretningsmodellen er relativt trygg.
Energi, med grønt stempel. Skriker verden etter produktet?
X-43 scramjet
04.03.2023 kl 22:13
3847
Nå må de komme med noen gode svar så vi ikke blir lurt. 4 kr er billig, men det er ingen garanti for noe på børsen. Kan håpe på at CLIN dealen går i orden og aksjen går til 10 kr igjen
Gullhaugen
04.03.2023 kl 22:02
3842
Vi får se men med dagens mcap på.9.483 mill så kan da ikke nedsiden være allverden. Oppsiden derimot er vel 300-500 prosent . Går CLIN dealen igjennom så er vi alle rike som velger å.laste nå. Vi får se. Alle er sin egen lykkesmed på børsen. Nå har det blitt omsatt over 7 mill aksjer siste 4-5 dager
Redigert 05.03.2023 kl 09:58
Hvis man har noe mellom ørene så bør man se at det Sebastian skriver er fornuftige betrakninger. Å kjøpe denne aksjer er high risk nå, men jeg utelukker ikke en solid innhentning om ledelsen kommer på banen og løser floka, men risikoen skal ikke undervurderes.
Gullhaugen
04.03.2023 kl 19:15
4092
Ja vi får se hva som kommer..Men at.CEO har fått grise tyyyyn fra alle kanter nå er klart. Det har vert oppstandelse delux. CLIN har nok også fått dette medseg. Håper de står ved avtalen for da har de som lastet nå kjøp virkelig gullegget. Uansett så ble det sagt at 18 kr pr aksje er.det.i verdi når gjeld er trukket i.fra nå. .Det hadde vert møte med legal offiser og CFO på fredag kveld, de er jo ansvarlig for økonomisk ryddighet-CEO var vist ikke med på det.møte. Noen mener faktisk at dette er et spill fra CEO. Uansett så har jeg.fulgt selskapet og resultat fremleggelsene en stund og har selv valgt å laste det jeg kunne siste 2 dager. Har fått snittet ned på 4.82. Så vil tiden vise om det var smart.
Redigert 04.03.2023 kl 21:53
elnomi
04.03.2023 kl 18:30
4098
Hvordan kunne det gå så galt fra spac deal som enkelte vurderte en kurs opp til +kr 200 og dagens kurs kr 4?
Nå er jo selskapet ikke mer verdt enn en stor enebolig på Bygdøy med strandlinje og det må jo være en stor oppside her?
Nå er jo selskapet ikke mer verdt enn en stor enebolig på Bygdøy med strandlinje og det må jo være en stor oppside her?
Hektor
04.03.2023 kl 18:09
4152
Takk for info 👍 CEO Vincent eier jo ekstremt mye aksjer. Dette må være en svært spennende inngang 👌 Noen utvanning blir det neppe.
X-43 scramjet
04.03.2023 kl 18:00
4190
Kan Alternus snu? Har vært svak kommunikasjon fra ledelsen. Håper på oppgang, spennende å se hvilken vei haren hopper neste uke
Gullhaugen
04.03.2023 kl 15:09
4338
https://www.linkedin.com/posts/alternusenergy_accounting-manager-role-activity-7026934796811411456-niSk?utm_source=share&utm_medium=member_desktop
De skal ha en person i US
De skal ha en person i US
Redigert 04.03.2023 kl 19:05
Sebastian_
04.03.2023 kl 14:27
4358
https://newsweb.oslobors.no/message/583965
Grunnen til at jeg har laget et potensielt scenario der selskapet må hente penger er fordi Solis ikke sitter på mer enn 3 millioner euro (ref. børsmeldingen over) og de trenger 7 millioner euro. Mtp at selskapet så og si 100% basert på å ta lån, så har de derfor ikke noe særlig penger. Jeg antar også at lånebetingelsene de har med for eksempel DB ikke går ut på at de kan bruke penger de får fra dem til å betale ned andre "lån"/utgifter, men basert på at de skal utvikle og kjøpe mer MW i form av solparker. Derfor må de på en eller annen måte få inn 4 millioner euro. Hvordan de skal få til dette vet jeg ikke, og det vet vel egentlig ingen før vi får en uttalelse av selskapet. Dette er da altså grunnen til at jeg har laget et veldig hypotetisk worst case scenario for hvordan de skal få inn 4 millioner euro. Løsningen kan selvfølgelig være enklere og bedre, og det er også det jeg tror og håper på, men jeg ville fortsatt slenge ut dette for å påpeke risikoen ved å investere her.
Grunnen til at jeg har laget et potensielt scenario der selskapet må hente penger er fordi Solis ikke sitter på mer enn 3 millioner euro (ref. børsmeldingen over) og de trenger 7 millioner euro. Mtp at selskapet så og si 100% basert på å ta lån, så har de derfor ikke noe særlig penger. Jeg antar også at lånebetingelsene de har med for eksempel DB ikke går ut på at de kan bruke penger de får fra dem til å betale ned andre "lån"/utgifter, men basert på at de skal utvikle og kjøpe mer MW i form av solparker. Derfor må de på en eller annen måte få inn 4 millioner euro. Hvordan de skal få til dette vet jeg ikke, og det vet vel egentlig ingen før vi får en uttalelse av selskapet. Dette er da altså grunnen til at jeg har laget et veldig hypotetisk worst case scenario for hvordan de skal få inn 4 millioner euro. Løsningen kan selvfølgelig være enklere og bedre, og det er også det jeg tror og håper på, men jeg ville fortsatt slenge ut dette for å påpeke risikoen ved å investere her.
Sebastian_
04.03.2023 kl 14:18
4379
Sliter litt med å skjønne hva folk ikke skjønner når jeg lager et potensielt worst case scenario. Jeg sa ingenting om at jeg tror det kommer til å skje. Jeg er bare meget lei av ekstrem hausing og jeg prøvde derfor å lage noe kritikk mot ekkokammeret det har vært de siste 3 dagene her. Fra 8kr og nedover har det vært over-positive uttalelser. Hadde man hørt på disse hadde man nå sittet med 50% papirtap. Som sagt, jeg har fylt på aksjer og snittet ned greit men jeg sitter ikke her og sier at dette er penger på gaten.
Gullhaugen
04.03.2023 kl 13:41
4390
Jeg hadde nettopp en lang samtale med en av de på Top 20. Det har vært voldsom aktivitet siden fredag blandt både meglerhus Artctic ,oblogasjons eiere styre/ ledelse i ALT og aksjonærer. Dette fortsetter nå i helgen. Ingen snakker om emi på 1 krone. Det håpes på en melding i løpet av helgen. Så får vi håpe den er av det positive slaget. Spennende er det ihvertfall.
Highflow
04.03.2023 kl 13:40
4385
Alternus økte omsetningen med over 50 prosent
Alternus Energy Group fikk et driftsresultat på 2,6 millioner euro i tredje kvartal 2022, mot 3,3 millioner euro i samme periode foregående år.
Det fremgår av selskapets kvartalsrapport tirsdag.
Omsetning i kvartalet var 11,2 millioner euro, mot 7,1 millioner euro i samme periode året før.
Emisjon hadde vært et problem hvis de ikke tjente penger !
Alternus Energy Group fikk et driftsresultat på 2,6 millioner euro i tredje kvartal 2022, mot 3,3 millioner euro i samme periode foregående år.
Det fremgår av selskapets kvartalsrapport tirsdag.
Omsetning i kvartalet var 11,2 millioner euro, mot 7,1 millioner euro i samme periode året før.
Emisjon hadde vært et problem hvis de ikke tjente penger !
Humlesnurr
04.03.2023 kl 13:34
4353
Selskapet har en inntekt på dette beløet i kvartalet. Klarer ikke å se helt behovet. Ny rapport innen 4 uker
dreamliner
04.03.2023 kl 13:00
4369
Ser at noen skriver at en emisjon på 50 millioner kroner til kurs på kroner 1 vil rette opp i problemene. Det vil i så fall øke antal aksjer fra 26 mill til 76 mill og bety en voldsom utvanning. Da vil det ikke være noe særlig verdier i selskapet utover dagens aksjekurs. For aksjonærenes del så får man håpe at en slik emisjon blir en fortrinnsrett emisjon. Beløpet på 50 millioner er jo et ganske beskjedent beløp som skulle fint la seg gjøre å få inn. Samtidig så er det noen i ledelsen som bør ta sin hatt og gå av.
Redigert 04.03.2023 kl 13:04
Dopey
04.03.2023 kl 12:57
4313
Når du hiver ut synsing og påstander om emisjoner på 1kr i en tråd der panikken allerede herjer, så fortjener du å få litt Pushback.
Green2030
04.03.2023 kl 12:12
4325
Er det noen som har siste oppdaterte aksjonærliste?
Hvis ja, vennligst del
Hvis ja, vennligst del
Highflow
04.03.2023 kl 11:57
4333
Gullhaugen skrev Vi får se hva som dukker opp mandag morgen.
Kjøpte litt på 4 kr, her kan det selvsagt gå begge veier men selskapet tjener jo faktisk penger :)
Smash
03.03.2023 kl 21:57
4669
Klart det er fakta det Sebastian_ skriver. Jeg skal ikke kopiere hans innlegg fra 15:51 idag, men finner ingen faktafeil i hans innlegg foruten en synsing rundt emisjon på 1 kr - Akkuratt den får tiden vise.
Uttalelser om Roboter, “Goldman og gutta presser prisen ned” og “nå starter himmelferden”, etc. etc. er jo bare hausing og konspirasjonsteorier. Aksjen er ned 78% siden mandag - Det er fakta. Det er jo bare å stikke den eminente fingeren i jorden:
1: Hvorfor i alle dager kjøper ikke en av de store dersom de mener at de underliggende verdiene er dønn stabile og at en inngang på 10kr, 8kr, eller 6kr en god inngang? (Kan jeg si dette med 100% sikkerhet? Nei, det kan jeg ikke. Men dersom de hadde gjort store kjøp ville de jo flagget det for å skape en viss stabilitet i kursen).
2: Hva i alle dager har skjedd på de 2 mnd. fra 01.01 til 01.03? Må jo finnes flere muligheter for å få kontroll på Polen avtalen.
3: Aksjen gruses 78%, men ledelsen kommer ikke med en eneste melding om at ting er under kontroll, eller at de jobber med alternativer, eller andre meldinger til markedet. De bare “lar den falle”. Hvorfor? Fordi de ikke har kontroll.
Jeg ser nå at selskapet har oppdatert topp 20 listen etter stengetid idag. Den har notisen: “as at 1 March 2023 at 12:30 pm (Oslo, Norway)”. Så selskapet velger å IKKE oppdatere hvordan det så ut etter børsens stengetid på onsdag, men fra midt på dagen - FØR de slapp nyheten? Hvordan oppdatering av topp 20 er det??
Ut fra topp 20 oppdateringen idag forteller det om en famling i blinde etter å roe markedet med ‘en eller annen form for oppdatering som ikke vil slå negativt ut.’ (.. fordi siste endring på topp 20 kun er noen mindre justeringer på SEB, DNB, Rosenfonn og Telinet).
Det hele virker så til de grader amatørmessig av et selskap som ikke har en anelse hva neste steg skal være.
Men - folkene i CLIN virker grundige, hva som skjer der skjønner jeg ikke, det har jeg ingen teorier rundt..
Uttalelser om Roboter, “Goldman og gutta presser prisen ned” og “nå starter himmelferden”, etc. etc. er jo bare hausing og konspirasjonsteorier. Aksjen er ned 78% siden mandag - Det er fakta. Det er jo bare å stikke den eminente fingeren i jorden:
1: Hvorfor i alle dager kjøper ikke en av de store dersom de mener at de underliggende verdiene er dønn stabile og at en inngang på 10kr, 8kr, eller 6kr en god inngang? (Kan jeg si dette med 100% sikkerhet? Nei, det kan jeg ikke. Men dersom de hadde gjort store kjøp ville de jo flagget det for å skape en viss stabilitet i kursen).
2: Hva i alle dager har skjedd på de 2 mnd. fra 01.01 til 01.03? Må jo finnes flere muligheter for å få kontroll på Polen avtalen.
3: Aksjen gruses 78%, men ledelsen kommer ikke med en eneste melding om at ting er under kontroll, eller at de jobber med alternativer, eller andre meldinger til markedet. De bare “lar den falle”. Hvorfor? Fordi de ikke har kontroll.
Jeg ser nå at selskapet har oppdatert topp 20 listen etter stengetid idag. Den har notisen: “as at 1 March 2023 at 12:30 pm (Oslo, Norway)”. Så selskapet velger å IKKE oppdatere hvordan det så ut etter børsens stengetid på onsdag, men fra midt på dagen - FØR de slapp nyheten? Hvordan oppdatering av topp 20 er det??
Ut fra topp 20 oppdateringen idag forteller det om en famling i blinde etter å roe markedet med ‘en eller annen form for oppdatering som ikke vil slå negativt ut.’ (.. fordi siste endring på topp 20 kun er noen mindre justeringer på SEB, DNB, Rosenfonn og Telinet).
Det hele virker så til de grader amatørmessig av et selskap som ikke har en anelse hva neste steg skal være.
Men - folkene i CLIN virker grundige, hva som skjer der skjønner jeg ikke, det har jeg ingen teorier rundt..
Denne aksjen er nå sterkt "rabattert" siden ledelsen klarte å rote til noe de BURDE ha full kontroll på. Hva som har skjedd i kulissene, og hvordan de har endt med denne "konflikten" kan diskuteres i øst og vest, men blir bare spekulasjoner. Hvordan, og om aksjen manipuleres blir det bare spekulativt å si noe om.
Hvis noen andre her har vært borti Quantafuel, så vet dere alt om hvor viktig det er å ha tillit til ledelse. Det er alfa omega. Her må CEO redegjøre ovenfor aksjonærer hvordan dette oppsto, og enda viktigere hvordan de kommer seg ut av knipa uten å ødelegge mer aksjonærverdier.
Mye står på spill, men jeg ser en oppside i aksjen om ledelsen kommer på banen og løser denne unødvendige floka de har forårsaket.
Hvis noen andre her har vært borti Quantafuel, så vet dere alt om hvor viktig det er å ha tillit til ledelse. Det er alfa omega. Her må CEO redegjøre ovenfor aksjonærer hvordan dette oppsto, og enda viktigere hvordan de kommer seg ut av knipa uten å ødelegge mer aksjonærverdier.
Mye står på spill, men jeg ser en oppside i aksjen om ledelsen kommer på banen og løser denne unødvendige floka de har forårsaket.
Sebastian_
03.03.2023 kl 20:56
4717
Sebastian_ skrev Det er klart at selskapet har rotet det til? Det er vel fakta det
Og hvis du referer til at jeg ikke sitter på fakta som tilsier at goldman sachs ikke dumper aksjeprisen for å senere kjøpe så er det korrekt, men oddsen for at en av verdens største banker dumper prisen i et lite norsknotert ukjent selskap for å plukke opp aksjer billigere når et aksjefall kan forklares av en annen faktor er liten. Hvis du begynner å slenge ut teorier som det med absolutt null grunnlag så kommer du til å ha feil i 99/100 tilfeller.
Sebastian_
03.03.2023 kl 20:48
4557
Det er klart at selskapet har rotet det til? Det er vel fakta det
kokkohill
03.03.2023 kl 20:27
4533
Du besitter ikke fakta , bare påstår det er en konspirasjonsteori. 😂
Gullhaugen
03.03.2023 kl 20:16
4507
God lesning klikk på PDF . Ledelsen anbefaler at.det.gjennomføres.
https://seekingalpha.com/filing/7154008
OG FOLKENE I CLIN . Klikk på dem å les CV
http://cleanearthacquisitions.com/
https://seekingalpha.com/filing/7154008
OG FOLKENE I CLIN . Klikk på dem å les CV
http://cleanearthacquisitions.com/
Redigert 03.03.2023 kl 20:47
Aksjerus
03.03.2023 kl 20:07
4532
Det som gir meg håp, selv med dårlig kommunikasjon av ledelsen er at CLIN og Deutche Bank har sett igjennom regnskapene på forhånd før de tok avgjørelsen de tok. Dette er store selskaper, med kompetente ansatte. Det at de selv ikke så denne komme, sier sitt. LIKEVEL: selskapet tjener nå 10% av sin markedsverdi HVERT KVARTAL til dagens prising uten vekst (P/E på 2,5 om alle solparker eies og driftes som før). Jeg tror den siste tids kursfall er grusing fra privat aktør grunnet en intern konflikt. Sjekk ut CLIN sin verdi på NASDAQ. Den har steget på store volum. Hvorfor vil noen kjøpe den om de ikke tror avtalen går igjennom? Helt enig med at ting kan gå rett vest, men markedsverdi på 10 mill euro? Alt utenom melding om konkurs vil egentlig gi opptur. (Emisjon på 1kr tilsvarer markedsverdi på 7,5 mill om de henter 5 mill i emisjonen. Da betaler de ned boten og skal tilbake til gamle dager med 50 mil i markedsverdi? Vil jo gi en grei oppside det, selv med rabatt for dårlig ledelse)
Sebastian_
03.03.2023 kl 20:02
4551
Det er jo en helt latterlig konspirasjonsteori. Jeg liker å gjøre valg ut i fra fakta jeg har tilgjengelig og da går jeg ikke ut i fra den teorien. Faktaene jeg har tilgjengelig er at ledelsen har rotet det til skikkelig.
elnomi
03.03.2023 kl 19:55
4545
Aksjrmanipulering kan det fort være. Uansett, selskapet må komme med en oppklarende melding tidlig neste uke. Mitt tips er en melding før åpning mandag.