ALTERNUS ENERGY đđ GĂ R PĂ EURONEXT GROWTH - EN SOLEKLAR VINNER
Denne trÄden er stengt for nye innlegg.
25.04.2023 kl 22:29
Automatisk lukket grunnet trÄdens stÞrrelse. (Beklager.)
Alternus Energy gÄr fra NOTC til EuroNext Growth neste uke, tipper 23/24 Juni 2021.
Alternus er en av de raskest voksende solpark selskaper i Europa med fokus pÄ mellomstore solparker og de har sÄ langt 34 parker og 150MW i Tyskland, Italia, Nederland, Romania, Polen og Irland. Parkene produserer 150MW som gir en inntekt pÄ over NOK 220 Mill og svimlende 80% EBITDA (NOK 176 Mill) for 2021.
Videre sÄ har de sikret ytterligere 1,4GW som de skal ha pÄ plass i lÞpet av 2023 som vil gi en ARR pÄ NOK 1Mrd og 80% EBITDA og sÄ skal de Þke til 3,5GW innen 2025. Blir ikke overrasket om dette skjer raskere og blir nÊrmere 5-6 GW. Dette sier jeg fordi ledelsen her er super dyktige og sultne pÄ suksess.
Den 3. juni sÄ meldte Alternus at de kjÞpte 60% av det Nederlandske selskapet Unisun Energy Holding B.V og blir et vertikalt integrert solpark selskap gjennom hele verdikjeden fra prosjekt utvikling til konstruksjon til operasjon/drift og vedlikehold. Dette gjÞr at Altnerus nÄ kan utvikle og bygge egne solparker, som igjen vil redusere bygge kostnadene, tid og generere langsiktig ARR.
I dag sÄ prises selskapet tll NOK 700mill (NOK 30,00k)
KursmÄl NOK 65,- satt av Artic Securities for en stund tilbake og mye har endret seg siden det ble satt.
Personlig sĂ„ tror jeg dette selskapet kommer til Ă„ bli en mega vinner pĂ„ bĂžrsen de neste 1-3 Ă„rene og gĂ„ 10 gangerân fra dagens nivĂ„
https://www.notc.no
https://alternusenergy.com
Alternus er en av de raskest voksende solpark selskaper i Europa med fokus pÄ mellomstore solparker og de har sÄ langt 34 parker og 150MW i Tyskland, Italia, Nederland, Romania, Polen og Irland. Parkene produserer 150MW som gir en inntekt pÄ over NOK 220 Mill og svimlende 80% EBITDA (NOK 176 Mill) for 2021.
Videre sÄ har de sikret ytterligere 1,4GW som de skal ha pÄ plass i lÞpet av 2023 som vil gi en ARR pÄ NOK 1Mrd og 80% EBITDA og sÄ skal de Þke til 3,5GW innen 2025. Blir ikke overrasket om dette skjer raskere og blir nÊrmere 5-6 GW. Dette sier jeg fordi ledelsen her er super dyktige og sultne pÄ suksess.
Den 3. juni sÄ meldte Alternus at de kjÞpte 60% av det Nederlandske selskapet Unisun Energy Holding B.V og blir et vertikalt integrert solpark selskap gjennom hele verdikjeden fra prosjekt utvikling til konstruksjon til operasjon/drift og vedlikehold. Dette gjÞr at Altnerus nÄ kan utvikle og bygge egne solparker, som igjen vil redusere bygge kostnadene, tid og generere langsiktig ARR.
I dag sÄ prises selskapet tll NOK 700mill (NOK 30,00k)
KursmÄl NOK 65,- satt av Artic Securities for en stund tilbake og mye har endret seg siden det ble satt.
Personlig sĂ„ tror jeg dette selskapet kommer til Ă„ bli en mega vinner pĂ„ bĂžrsen de neste 1-3 Ă„rene og gĂ„ 10 gangerân fra dagens nivĂ„
https://www.notc.no
https://alternusenergy.com
Redigert 17.06.2021 kl 17:14
Du mÄ logge inn for Ä svare
Gullhaugen
21.03.2023 kl 12:10
2836
POLEN ER FORTSATT MED HER : http://www.altnua.com/markets/
Kanske det stÄr i meldingen at de er kommet 100 % i boks med Polen....hoho da er det minst 18-20 innen fredag
I dag er det akkumulering , med en gang kursen gÄr opp sÄ kommer 500 og 3750 ordrene og legger sperre. Dette er klassisk Goldman, Morgan taktikk
Kanske det stÄr i meldingen at de er kommet 100 % i boks med Polen....hoho da er det minst 18-20 innen fredag
I dag er det akkumulering , med en gang kursen gÄr opp sÄ kommer 500 og 3750 ordrene og legger sperre. Dette er klassisk Goldman, Morgan taktikk
Redigert 21.03.2023 kl 12:16
M.Y.Peng
21.03.2023 kl 12:06
2826
Ja slik tenker jeg ogsÄ. Setter du et tidspunkt sÄ Þker intensiteten for Ä oppnÄ noe veldig nÄr du nÊrmer deg streken. SÄ en hel arbeidsdag pÄ slutten skal man ikke kimse av mener jeg.
Men da kunne jo meldingen vÊrt akkurat det. At de jobber med en justering av en avtale med motparten der man har oppnÄdd enighet pÄ flere punkter, og forventer at dette kommer pÄ plass innen fÄ dager. Ny melding kommer innen den 14 dagers fristen som er i vilkÄrene. Jeg hadde tolket det som en positiv melding.
Dopey
21.03.2023 kl 11:55
2848
Hadde de slengt ut en melding om videre megling fÞr Äpning eller tidlig idag, sÄ hadde de og obligasjonseierne vÊrt milevis unna hverandre. Det at de tyner det utover dagen, kan vÊre ett tegn pÄ at de jobber med de siste smÄ detaljer og fÄr det i boks i dag.
Jeg sier jo de ikke har feilet hvis de ikke kommer med noe melding. Men man skal jo holde lovnaden sin. Og det gjÞr meg skeptisk nÄr det er urolig, og man ikke holder lovnaden sin.
Og hvorfor drÞye nÄr meldingen kun skal gi en oppdatering i hvordan prosessen arter seg? Hva vinner de pÄ Ä vente noen fÄ timer?
SÄ det er dette jeg mener er noe rart. De kan fint komme med en nÞytral melding 21.mars fordi de sa at de skal komme med en oppdatering da, ogsÄ komme med positiv melding den 22.mars hvis de er nÊrt forestÄende med Ä klare noe positivt.
Og hvorfor drÞye nÄr meldingen kun skal gi en oppdatering i hvordan prosessen arter seg? Hva vinner de pÄ Ä vente noen fÄ timer?
SÄ det er dette jeg mener er noe rart. De kan fint komme med en nÞytral melding 21.mars fordi de sa at de skal komme med en oppdatering da, ogsÄ komme med positiv melding den 22.mars hvis de er nÊrt forestÄende med Ä klare noe positivt.
Gullhaugen
21.03.2023 kl 11:32
2951
Nope...noe er pÄ gang nÄ ...melding er tydeligvis pÄ vei og den stikker nÄ....volumet Þker
Redigert 21.03.2023 kl 11:33
Noen fikk kalde fĂžtter og solgt .....
Om de fant ett nytt skjelett i skapet eller ikke er uvisst
Om de fant ett nytt skjelett i skapet eller ikke er uvisst
M.Y.Peng
21.03.2023 kl 11:09
3026
Ă
si at de feilet om de kommer etter bÞrs 21 mars er vel litt drÞyt. Om det kommer gode nyheter etter stenging synes jeg oppriktig synd pÄ de som fikk kalde fÞtter og solgte sine aksjer pÄ billigsalg.
Jeg kjenner jeg begynner Ä bli skeptisk til driften her nÄ.
Meldingen skriver de innen 21.mars. Fremdeles ikke hÞrt noe. IsÄfall skulle de presisert innen utgangen av 21.mars. Men hvor ekstra tjener de pÄ Ä vente noen timer liksom? De skal bare gi en oppdatering av situasjonen, ogsÄ kommer det jo kvartalspresentasjon den 31.mars. Jeg forventer jo ikke at de kommer idag 21.mars med en fiks ferdig lÞsning.
Men jeg forventer at de kommer med en oppdatering! SÄ nÄr de feiler her pÄ dette ogsÄ nÄ begynner jeg Ä lure alvorlig!
Meldingen skriver de innen 21.mars. Fremdeles ikke hÞrt noe. IsÄfall skulle de presisert innen utgangen av 21.mars. Men hvor ekstra tjener de pÄ Ä vente noen timer liksom? De skal bare gi en oppdatering av situasjonen, ogsÄ kommer det jo kvartalspresentasjon den 31.mars. Jeg forventer jo ikke at de kommer idag 21.mars med en fiks ferdig lÞsning.
Men jeg forventer at de kommer med en oppdatering! SÄ nÄr de feiler her pÄ dette ogsÄ nÄ begynner jeg Ä lure alvorlig!
Gullhaugen
21.03.2023 kl 10:47
3003
yess det er en short algo som fÄr noen til Ä dumpe. ..men ogsÄ gode kjÞp....SPERRER HELE TIDEN FOR OPPGANG de som styrer denne laster og kan for snu den andre veien.. THE GAME
Redigert 21.03.2023 kl 10:49
murpy
21.03.2023 kl 10:43
2954
Det er noen som driver Ä justerer kursen pÄ denne. Skulle ikke forundre meg om noen balanserer kursen pÄ et lavt mulig nivÄ for Ä by pÄ selskapet.
Redigert 21.03.2023 kl 10:45
M.Y.Peng
21.03.2023 kl 10:39
2960
StrÄlene er 4,5 milliarder Är gamle sÄ tror ikke de har svekket seg sÄ mye fra 2022 til mars 2023. Dette blir bra skal du de, husk at over skyene er himmelen alltid blÄ. Og at det kommer mange skyfrie dager over solcelleparkene.
Redigert 21.03.2023 kl 10:40
Gamle nyheter ...
ALT kan ikke leve pÄ gamle solstrÄler ...
Etter at ALT har fÄtt ryddet opp i det polske rotet trengs det
mange gode dager med mye sol og hĂžye strĂžmpriser ...
ALT kan ikke leve pÄ gamle solstrÄler ...
Etter at ALT har fÄtt ryddet opp i det polske rotet trengs det
mange gode dager med mye sol og hĂžye strĂžmpriser ...
Gullhaugen
21.03.2023 kl 09:13
3164
Strategisk med en melding mens bÞrsen er Äpen....emisjon hvorfor?? VB lar ikke denne monster muligheten gÄ i fra seg. Butikken er positiv https://investor.dn.no/#!/Oversikt/Direkte/117762
Amazing kjÞp nÄ.
Amazing kjÞp nÄ.
Redigert 21.03.2023 kl 09:14
M.Y.Peng
21.03.2023 kl 09:03
3157
Ja det er jo 21 mars etter stenging ogsÄ. Den blir sikkert positiv. Ser ut til at usikkerheten utnyttes ved starten.
Redigert 21.03.2023 kl 09:05
Rull79
21.03.2023 kl 08:59
3156
Ikke melding ved bÞrsÄpning. Frykter det kommer emisjonsmelding ved stenging. HÄper jeg tar feil.
Gullhaugen
21.03.2023 kl 08:01
3344
De stĂžrste volumene var 1 og 2 mars mellom NOK16 -4 https://finance.yahoo.com/quote/ALT.OL/history?p=ALT.OL
FÄr de orden pÄ dette nÄ sÄ bÞr den sprette tilbake til NOK16-18 fÞr CLIN
CLIN handelen ligger stabilt og handles rundt 10.25- 10.40 dollar som er pluss minus 110 NOK https://finance.yahoo.com/quote/CLIN/history?p=CLIN
CLIN bĂžrsverdi = 322.668 Mill dollar ( det forteller litt om hvor vi skal og om dagens mulighet )
FÄr de orden pÄ dette nÄ sÄ bÞr den sprette tilbake til NOK16-18 fÞr CLIN
CLIN handelen ligger stabilt og handles rundt 10.25- 10.40 dollar som er pluss minus 110 NOK https://finance.yahoo.com/quote/CLIN/history?p=CLIN
CLIN bĂžrsverdi = 322.668 Mill dollar ( det forteller litt om hvor vi skal og om dagens mulighet )
Redigert 21.03.2023 kl 08:13
M.Y.Peng
20.03.2023 kl 22:47
3664
At de lovet Ă„ komme med melding imorgen og selvfĂžlgelig kommer med den da, er jo topp. Kunne kommet fĂžr men ikke noen dager FĂR. Dette tyder pĂ„ at de var optimistiske og tenkte at en lĂžsning kunne komme svĂŠrt raskt. Dette tolker jeg svĂŠrt positivt og regner med at mye er pĂ„ plass til imorgen tidlig.
CapitaL
20.03.2023 kl 22:34
3712
Nettopp.. En langsiktig investering er som kjent en kortsiktig som slo feil.
SÄ, hÄper jeg ikke blir langsiktig her.. men ikke sÄ veldig annerledes enn Bjerkebanen dette :))
SÄ, hÄper jeg ikke blir langsiktig her.. men ikke sÄ veldig annerledes enn Bjerkebanen dette :))
Det burdes tolkes positivt hvis ALT fÄr ryddet opp i Polen saken ....
Hvis ikke sÄ gÄr det den veien hÞna sparker ....
Hvis ikke sÄ gÄr det den veien hÞna sparker ....
Rassen
20.03.2023 kl 22:25
3725
Blir jĂŠvlig billig i morgenâŠ. Eller pĂ„ stedet hvil
Redigert 20.03.2023 kl 22:26
Humlesnurr
20.03.2023 kl 22:09
3768
De har jo tydeligvis ikke blitt enige sÄ lettvint siden vi ikke har hÞrt noe enda
CapitaL
20.03.2023 kl 21:15
3920
Det er iallfall planlagt en oppdatering fra selskapet i morgen.. Sakser inn litt av ordlyden fra siste melding:
-Executive management and the Board of Directors of Alternus consider this matter to be extremely serious and we are actively engaging with the bondholders to come to agreement on a timely process for resolution. Discussions related to temporary waivers of the covenants have commenced with a representative group of the bondholders, and are scheduled to last for up to two weeks. Alternus plans to issue an update in relation to this process by March 21, 2023, or earlier should a resolution be agreed to prior to that time.
Det er absolutt muligheter for at kursen flytter seg litt i morgen.. men vanskelig Ă„ si hvilken vei ;)
-Executive management and the Board of Directors of Alternus consider this matter to be extremely serious and we are actively engaging with the bondholders to come to agreement on a timely process for resolution. Discussions related to temporary waivers of the covenants have commenced with a representative group of the bondholders, and are scheduled to last for up to two weeks. Alternus plans to issue an update in relation to this process by March 21, 2023, or earlier should a resolution be agreed to prior to that time.
Det er absolutt muligheter for at kursen flytter seg litt i morgen.. men vanskelig Ă„ si hvilken vei ;)
Har noen lodd her. Spent pÄ om det kommer en oppdatering som lovet i morgen.
Hvis ALT evner Ä komme seg ut av floka, sÄ finnes det en betydelig oppside her.
Hvis ALT evner Ä komme seg ut av floka, sÄ finnes det en betydelig oppside her.
murpy
20.03.2023 kl 16:11
4353
Mulig vi fÄr et rally siste minuttene fÞr stengetid. Har man bestemt seg Ä kjÞpe, sÄ er det vertfall i dag man skal gjÞre det.,
Gullhaugen
20.03.2023 kl 14:55
4490
jaja i morgen er det 21 mars - dato for oppdatering fra ALT og Solis.
Dopey
20.03.2023 kl 13:29
4659
Uper Energi: We are proud to be partners with meteocontrol and attended the Solar Solutions Expo alongside them, representing Uper Energy Europe. We are committed to developing sustainable energy solutions and working with like-minded partners within the industry.
Mye action blant underavdelingene i Alternus idag. Meteocontrol er ett tysk solcelleselskap med spesielt fokus pÄ solcelle styring.
Mye action blant underavdelingene i Alternus idag. Meteocontrol er ett tysk solcelleselskap med spesielt fokus pÄ solcelle styring.
M.Y.Peng
20.03.2023 kl 12:06
4823
Du verden sÄ fint det er med grÞnne tall. De vil bli mÞrkegrÞnne etterhvert.
Jeg har utvidet min lotto kupong i ALT den siste tiden
Hvis ALT fÄr til en god avtale om polen saken og unngÄr tilsvarende rot
i tiden fremover sÄ kan dette bli bra ...
Men noen garanti for at det ikke gÄr den veien hÞna sparker finnes ikke ....
Hvis ALT fÄr til en god avtale om polen saken og unngÄr tilsvarende rot
i tiden fremover sÄ kan dette bli bra ...
Men noen garanti for at det ikke gÄr den veien hÞna sparker finnes ikke ....
Redigert 20.03.2023 kl 12:02
Gullhaugen
20.03.2023 kl 11:45
4901
Ja detter det inn en bÞrsmelding nÄ sÄ er det opp 300 prosent fÞr onsdag. Dagens inngang er utrolig.Fra 4.95 er det faktisk ingen motstand opp til 18.
Gratulerer dette viser at selskpet lever fortsatt og har store planer for fremtiden i EU og US.:)
Fra siste bĂžrsmelding:
Selskapet har ogsÄ mottatt ulike henvendelser knyttet til andre aktiviteter og pÄgÄende initiativer. Alternus bekrefter at fusjonen med Clean Earth https://www.finansavisen.no/nyheter/energi/2022/10/13/7944980/clean-earth-acquisition-kjoper-alternus-energy skrider frem som tidligere annonsert, med mÄl om fullfÞring i andre kvartal 2023. Selskapets andre gjeldsfasiliteter forblir og er tilgjengelig for Ä stÞtte andre prosjekter og selskapets drift, opplyses det. DB er med .https://newsweb.oslobors.no/message/579166
Gratulerer dette viser at selskpet lever fortsatt og har store planer for fremtiden i EU og US.:)
Fra siste bĂžrsmelding:
Selskapet har ogsÄ mottatt ulike henvendelser knyttet til andre aktiviteter og pÄgÄende initiativer. Alternus bekrefter at fusjonen med Clean Earth https://www.finansavisen.no/nyheter/energi/2022/10/13/7944980/clean-earth-acquisition-kjoper-alternus-energy skrider frem som tidligere annonsert, med mÄl om fullfÞring i andre kvartal 2023. Selskapets andre gjeldsfasiliteter forblir og er tilgjengelig for Ä stÞtte andre prosjekter og selskapets drift, opplyses det. DB er med .https://newsweb.oslobors.no/message/579166
Redigert 20.03.2023 kl 12:18
murpy
20.03.2023 kl 11:36
4890
Vi er nÊrt forestÄende et rally, skal man inn bÞr man gjÞre det nÄ fÞr alle skal inn.
Gullhaugen
20.03.2023 kl 11:10
4961
Fantastiske nyheter i dag đ KjĂžp fĂžr flere fĂ„r det med seg. Denne forteller at det gĂ„r mot en god lĂžsning - 12-15 next minst
Wattkraft Benelux and Huawei Solar are building solar farms across Europe with Unisun Energy. During a âsigning ceremonyâ at Solar Solutions, the strategic partnership was reaffirmed.
In the coming years, Unisun Energy, together with Huawei and Wattkraft, will build dozens of solar parks in Europe
Wattkraft Benelux and Huawei Solar are building solar farms across Europe with Unisun Energy. During a âsigning ceremonyâ at Solar Solutions, the strategic partnership was reaffirmed.
In the coming years, Unisun Energy, together with Huawei and Wattkraft, will build dozens of solar parks in Europe
murpy
20.03.2023 kl 11:02
4976
attkraft Benelux og Huawei Solar bygger solenergiparker over hele Europa med Unisun Energy. Under en "signeringsseremoni" hos Solar Solutions ble det strategiske partnerskapet bekreftet.
I de kommende Ă„rene vil Unisun Energy sammen med Huawei og Wattkraft bygge dusinvis av solcelleparker i Europa.
Forsyningssikkerhet
André Kempenaars, administrerende direktÞr i Unisun, kommenterte: «Det strategiske samarbeidet gir oss en viss forsyningssikkerhet og lar oss standardisere solcelleparkene i stor grad etter ett og samme konsept. Det er ogsÄ viktig at vi kan stole pÄ en god underliggende serviceorganisasjon i form av Wattkraft, og pÄ en produsent som lytter. VÄr erfaring med Huawei Solar er at de i produktutvikling lytter veldig nÞye til erfaringer og tilbakemeldinger fra markedet .'
I tillegg til Nederland utvikler Unisun for tiden solcelleparker i Spania, Italia og Norge. "Disse parkene er alle koordinert og overvÄket fra Nederland," sa Kempenaars.
Komplett tilbud
"Vi har et komplett tilbud for solparker som utmerker seg i sikkerhet og ekstremt hĂžy tilgjengelighet," sier Webster Yan, General Manager Western Europe hos Huawei Solar. Faktisk er den Ă„rlige feilraten under 0,5 prosent og har blitt uavhengig verifisert av TĂV-instituttet. Det betyr en invertertilgjengelighet pĂ„ opptil 99,996 prosent. Og med det skĂ„rer vi betraktelig bedre enn gjennomsnittlig strykprosent pĂ„ 3 til 4 prosent. Den hĂžye pĂ„liteligheten skyldes ogsĂ„ vĂ„re one-fits-all-optimalisatorer, egnet for praktisk talt alle solcellemoduler. Optimizeren er ogsĂ„ fleksibel i sin anvendelse; PV-systemet kan utstyres helt, delvis eller uten optimerere.
Energilagringssystemer
Unisun er sammen med Wattkraft og Huawei ogsÄ opptatt med Ä implementere batterier med lagringskapasitet pÄ 200 kilowattimer til 2 megawattimer for blant annet lÄvetak og solcelleparker. Kempenaars: «Det er en egnet lÞsning for steder der nettforbindelsen ikke kan utvides pÄ grunn av fullt strÞmnett. Topper i solenergiproduksjonen blir sÄ absorbert med en batteribeholder og pÄ et senere tidspunkt kan strÞmmen fortsatt fÞres tilbake til samme tilkobling.»
Dominique Leuwol fra Wattkraft legger til: «Som vi vet, tilbyr vi hele portefÞljen; en totallÞsning. Komplette smarte kontrollerbare systemer. Genererer, lagrer og distribuerer strÞm der det er nÞdvendig pÄ et gitt tidspunkt. Fra hjemmebatterier til store energilagringssystemer, for eksempel batteribeholderen for bedrifts-PV-markedet.
I de kommende Ă„rene vil Unisun Energy sammen med Huawei og Wattkraft bygge dusinvis av solcelleparker i Europa.
Forsyningssikkerhet
André Kempenaars, administrerende direktÞr i Unisun, kommenterte: «Det strategiske samarbeidet gir oss en viss forsyningssikkerhet og lar oss standardisere solcelleparkene i stor grad etter ett og samme konsept. Det er ogsÄ viktig at vi kan stole pÄ en god underliggende serviceorganisasjon i form av Wattkraft, og pÄ en produsent som lytter. VÄr erfaring med Huawei Solar er at de i produktutvikling lytter veldig nÞye til erfaringer og tilbakemeldinger fra markedet .'
I tillegg til Nederland utvikler Unisun for tiden solcelleparker i Spania, Italia og Norge. "Disse parkene er alle koordinert og overvÄket fra Nederland," sa Kempenaars.
Komplett tilbud
"Vi har et komplett tilbud for solparker som utmerker seg i sikkerhet og ekstremt hĂžy tilgjengelighet," sier Webster Yan, General Manager Western Europe hos Huawei Solar. Faktisk er den Ă„rlige feilraten under 0,5 prosent og har blitt uavhengig verifisert av TĂV-instituttet. Det betyr en invertertilgjengelighet pĂ„ opptil 99,996 prosent. Og med det skĂ„rer vi betraktelig bedre enn gjennomsnittlig strykprosent pĂ„ 3 til 4 prosent. Den hĂžye pĂ„liteligheten skyldes ogsĂ„ vĂ„re one-fits-all-optimalisatorer, egnet for praktisk talt alle solcellemoduler. Optimizeren er ogsĂ„ fleksibel i sin anvendelse; PV-systemet kan utstyres helt, delvis eller uten optimerere.
Energilagringssystemer
Unisun er sammen med Wattkraft og Huawei ogsÄ opptatt med Ä implementere batterier med lagringskapasitet pÄ 200 kilowattimer til 2 megawattimer for blant annet lÄvetak og solcelleparker. Kempenaars: «Det er en egnet lÞsning for steder der nettforbindelsen ikke kan utvides pÄ grunn av fullt strÞmnett. Topper i solenergiproduksjonen blir sÄ absorbert med en batteribeholder og pÄ et senere tidspunkt kan strÞmmen fortsatt fÞres tilbake til samme tilkobling.»
Dominique Leuwol fra Wattkraft legger til: «Som vi vet, tilbyr vi hele portefÞljen; en totallÞsning. Komplette smarte kontrollerbare systemer. Genererer, lagrer og distribuerer strÞm der det er nÞdvendig pÄ et gitt tidspunkt. Fra hjemmebatterier til store energilagringssystemer, for eksempel batteribeholderen for bedrifts-PV-markedet.
Gullhaugen
20.03.2023 kl 10:40
5034
WOW Da fant jeg den. Da kommer nok ALT snart med en bÞrsmelding . Dette kan gÄ fort oppover nÄ. Dette er ikke smÄgutter.
https://unisun-energy.eu/wattkraft-and-huawei-sign-cooperation-agreement-with-unisun/
https://unisun-energy.eu/wattkraft-and-huawei-sign-cooperation-agreement-with-unisun/
Redigert 20.03.2023 kl 10:45