IDEX - Kun et FINGERTRYKK fra suksess, MEN.....!

Hammers
HAMMER 19.10.2018 kl 23:47 2600

OPPSKRYTTE IDEX - som for kort tid siden nærmest var "bankers" mtp Mastercard, synes nå å sakke akterut i løpet!
Kursen bare faller, og faller og deretter FORTSETTER den å falle.....!
Nå er det gitt et klart SALGSSIGNAL i chartet ved at bunnen på 5,70 er BRUTT!
Lite støtte videre nedover - og jeg lurer på om det nå er ca 4,50 som er peilet ut!

Kan slikt skje dersom "banker'en" virkelig ER så sikker som tidligere antydet?
Har hingsten blitt halt under oppvarmingen - eller hva er det som skjer?
Ja, for oddsen går jo i MOTSATT retning i forhold til forhåndstipsene!
Som om noen spillere faktisk KJENNER STÅA - og satser sine kroner MOT favoritten!

MYE tyder på det - men klart; kommer det nye meldinger om "kontrakter" - ja så endres fort kjøreplanen!
I hvert fall svært kortsiktig.......slik det har vært ved alle tidligere "gjennombrudd"!

Hilsen Hammers
Redigert 20.01.2021 kl 19:15 Du må logge inn for å svare
Req
19.10.2018 kl 23:52 2583

Husk å ta på de gode gamle Hammer brillene, all respekt for du er veldig flink! Men du vet nok at det er trippel bunn i dag akkurat som sist før den gikk opp.
Money 2020 i Las Vegas hjelper kanskje på neste uke også.
Redigert 20.01.2021 kl 19:15 Du må logge inn for å svare
Møyfrid
20.10.2018 kl 00:09 2551

Finnes det rom for variabler i chartet ditt, så legg inn siste dagers mild sagt "hotte" news:

Ferske meldinger. Bekreftet og ubekreftet:

1:
NEWS : 2018-10-19 15:40
FINGERPRINTS ENABLES SOCIÉTÉ GÉNÉRALE TO TEST LIMITLESS CONTACTLESS WITH IDEMIA
Société Générale has announced France’s first biometric payment card trial, in collaboration with IDEMIA. The card will be based on IDEMIA’s F.CODE technology, which features Fingerprints’ T-Shape™ fingerprint sensor module.

The strong customer authentication offered by biometrics is enabling the bank to consider removing the contactless payment cap, which currently stands at €30 in France.

The T-shape module is optimized for integration into smartcards using existing industry processes and is part of the ultra-thin FPC1300-series. It has ultra-low power consumption and works with standard contactless POS terminals. The superior biometric performance ensures both security and convenience for cardholders.

2:
BREAKING: First photo of a @MastercardEU #BPC with @FingerprintCard #FPC1321 T-Shape based on @NXP technology + @NXP Enrolment Sleeve #BSC

https://twitter.com/AndongESN/status/1052845026743468033

Kort fra selveste NXP - Kilde: Antonio D'Albore - embeddedsecuritynews.com

Teknisk er en ting, men praktisk er noe annet.

Er man tøff setter man en solid short i IDEX, mens man går long i FING. Problemet er bare om FING faktisk tjener penger - til tross for "fete" meldinger.
Dette får vi snart svar på, ref Q.

Et eksempel er jo NEXT. De er jo også verdensledere, har inngått kontrakter med "Tier 1" og "Major players" og jazzer opp alle "Milepæler" og hvor flott det skal bli om 6-8 måneder. Samtidig som de brenner penger som fulle sjømenn - kvartal etter kvartal. Dette til tross for at NEXT har ansatt en CEO som snakker flytende engelsk....

Surr og vår ende til annen. Toget har gått. Pølsebodene er i bunnen av næringskjeden. De leverer i praksis samme produkt - prisen vil avgjøre.

Bare se på FING i forhold til mobilmarkedet. The song remainse the same.

Men all ære til deg, Hammers. Du skriver balansert om hva du mener, og du står for det i ettertid. Du tar til og med forbehold. Dette til lærdom for menighetene.
Redigert 20.01.2021 kl 19:15 Du må logge inn for å svare
Hammers
20.10.2018 kl 00:10 2547

Req..... Korrekt observert!

Hadde ikke på meg brillene - og så ikke det du trolig mener!
Det er en stigende støttelinje fra bunnen i juni - via bunn i sept - til dagens.
Reagerte opp fra den i sept, men i dag er det et lite gjennombrudd på støtten!
Vi får se mandag om gampen virkelig ER låghalt - eller om det kun er i varmingen den "halter slik"!

Det har jeg faktisk opplevd på travbanen - men det er en dag jeg helst vil glemme!
Banker'n haltet som F.. under varmingen, jeg gjorde om bongen i siste liten - men under løpet var den kanongod.
Vant med et gjesp!

Hilsen Hammers
Redigert 20.01.2021 kl 19:15 Du må logge inn for å svare
Hammers
20.10.2018 kl 00:17 2537

Hei Møyfri!

Enig i det du sier. Ingen variabler i chartet - bortsett fra faktisk omsetning over tid! DEN lover ikke godt.
Dine mld kjente jeg ikke til, men andre gjør vel det? Dersom de med ett rømmer skuta (koste hva det koste vil) registreres dette i chartet. Ja, det har vært noen bråe og negative utslag de siste dagene, men de har i ettertid delvis tatt seg inn igjen.
Vi får se til uka!

Hilsen Hammers
Redigert 20.01.2021 kl 19:15 Du må logge inn for å svare
Møyfrid
20.10.2018 kl 00:24 2507

Ja, det blir spennende!

Det ble i alle fall stille på menigheten. Dvs, jeg forventet stillhet fra yppersteprestene i menigheten som har blokkert meg, da jeg har spottet guds ord, men det ser ut som at korguttene tok en pause i kveld.

Og med knappe 400 millioner skrelt av i løpet av 3 børsdager er ikke det annet å vente :-)

Kjør på Hammers! Vær kritisk. Her inne gjelder ikke "Vær varsom" plakaten - her er det fakta som rår!
Redigert 20.01.2021 kl 19:15 Du må logge inn for å svare
Hammers
20.10.2018 kl 01:11 2447

?
Joda, jeg er akkurat så kritisk til "oppleste sannheter" som jeg alltid er, men opphever nok ikke noen "Vær varsom" plakat av den grunn! Jeg er da "dannet" - og når man og er født i Vekten (kjent for rettferdighet og å veie GRUNDIG FOR/MOT før viktige avgjørelser tas), ja så holder man seg nok godt inne på matta - også i fortsettelsen! Fal'i å tråkke utenfor!

Hilsen Hammers
Redigert 20.01.2021 kl 19:15 Du må logge inn for å svare
tynnslitt
20.10.2018 kl 09:38 2320

Flere her på forumet hevder at Idex faller fordi "noen kjøper seg opp". Smarte roboter sender kursen nedover samtidig som de hamstrer.
Det minner påfallende mye om det som har skjedd i Thin de siste 7 årene. "De stora kjøper og kjøper".

Personlig støtter jeg Møyfrids teori om at kursen faller i takt med at det fundamentale bildet forverrer seg. Hun dokumenterer dette på en proff måte i motsetning til andre med tåpelige teorier.
Redigert 20.01.2021 kl 19:15 Du må logge inn for å svare
Req
20.10.2018 kl 10:51 2273

Støtten holdt den Hammer, og det ble satt trippel bunn.
Redigert 20.01.2021 kl 19:15 Du må logge inn for å svare
trend1
20.10.2018 kl 15:43 2168

det blir å møte seg selv litt i døren Hammers, ikke lenge siden du selv haauset denne aksjen, mellom 25-29 sept. da var det for deg åpentbart at det lå noe i luften og gjennombruddet lå rett rundt hjørne..Mens d nå på en 2-3 uker er helt omvendt, når kursen korrigerer ned????
Redigert 20.01.2021 kl 19:15 Du må logge inn for å svare
Møyfrid
20.10.2018 kl 16:17 2127

Hammer hausser ikke.

Hammers forteller hva chartet spår.

Opp til hver enkelt å bruke det som grunnlag for sine investeringer.
Redigert 20.01.2021 kl 19:15 Du må logge inn for å svare
Hammers
20.10.2018 kl 19:48 2055

Trend.
Kurser er ferskvare som er under konstant endring.
Ja, for noen uker siden så jeg POSITIVE signaler (ut fra tradernes oppførsel).
Det gjør jeg IKKE i dag - etter at traderne har skapt en formasjon som er MOTSATT!

Som Møyfri sier; jeg forteller hva CHARTET viser - og DET er et speilbilde av hva traderne gjør.
For meg av ukjent grunn - for det har da ikke kommet noen offisielle negative meldinger!

Hilsen Hammers
Redigert 20.01.2021 kl 19:15 Du må logge inn for å svare
Overogut
20.10.2018 kl 20:07 2032

Er selv ikke så superpositiv til Idex som endel andre her, på tross av at jeg har noen aksjer..
Idex sitt fall i det siste skyldes at aksjer med «store muligheter», men uten inntjening og/eller lite egenkapital blir mindre attraktive i et marked som nå, der investorer ønsker å senke sin risiko eksponering!
Det er også flere selskaper med mere substans en Idex som har falt tilbake like mye eller mere, så dont worry!
Redigert 20.01.2021 kl 19:15 Du må logge inn for å svare
Heven
20.10.2018 kl 20:23 2005

Det er ikke så mange aksjer å få tak i siden salgspresset har minket men noen aksjer er der å få. Det burde vært flere men ble solgt over 6 og 7 kroner. Det kan nå være en har flaks og får noen som selger med volum men det ser dårlig ut så langt.
Redigert 20.01.2021 kl 19:15 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
31.10.2018 kl 12:50 1751

Hammers,Du har ennå en ørliten liten sjanse på å få klappet hesten før den stikker avgårde!
Redigert 20.01.2021 kl 19:15 Du må logge inn for å svare
Overogut
31.10.2018 kl 13:09 1688

Nyheter????
Redigert 20.01.2021 kl 19:15 Du må logge inn for å svare