Sinanode: Low Cost Silicon Nanowire Coated Graphite for OEMs
The Limiting Factor
https://www.youtube.com/watch?v=ySCFZIWMYQA&ab_channel=TheLimitingFactor
Veldig spennede hva Vincent Pluvinage, CEO of OneD Battery Sciences, sier om kostnaden rundt SINANODE (23:00). Debunker hele teorien om at "Silicon nanowires" er dyrt.
https://www.youtube.com/watch?v=ySCFZIWMYQA&ab_channel=TheLimitingFactor
Veldig spennede hva Vincent Pluvinage, CEO of OneD Battery Sciences, sier om kostnaden rundt SINANODE (23:00). Debunker hele teorien om at "Silicon nanowires" er dyrt.
Endelig er intervjuet her! Gleder meg.
Har ikke troa på at dette blir noe gullgruve for Rec, men spent på høre hva denne CEO-en har å si.
Han lover forresten kjempemye bedre ytelse enn Tesla uten noen ekstra kostnader. Regner med at han ikke sprer feilinformasjon
🤪👍
Har ikke troa på at dette blir noe gullgruve for Rec, men spent på høre hva denne CEO-en har å si.
Han lover forresten kjempemye bedre ytelse enn Tesla uten noen ekstra kostnader. Regner med at han ikke sprer feilinformasjon
🤪👍
Redigert 17.06.2021 kl 21:15
Du må logge inn for å svare
jokke
17.06.2021 kl 22:28
4076
Hva kan gå galt for Rec nå? Alt peker veien. Skulle gjerne gått 100% i dag tidlig men ok jeg er bra lastet så det holder. 😊
37:10 - 38:10 . Der ser jeg ML som en sterk kandidat.
Skalleknarp
17.06.2021 kl 23:24
3740
Rart det ikke er noen analytikere - hus som ser det vi ser. Hva skal til for at de blir overbevist..?
Det er jo for så vidt det. Artic har vel blue sky på >80.. og det er nettopp dette scenarioet som nå utspiller seg i kulissene for full maskin
Slettet brukerskrev 37:10 - 38:10 . Der ser jeg ML som en sterk kandidat.
Det er vel disse facilitiene som snakkes om her, som ligger i ML
Det han snakket om kunne vel nesten Rec gjort selv sammen med fabrikatentes batterifolk... konsulentaktig..
Det han snakket om kunne vel nesten Rec gjort selv sammen med fabrikatentes batterifolk... konsulentaktig..
Ikke ta helt av her da, det er folk som følger dette nøye og hadde det vært noen rykter så hadde kursen gått for lengst...kursen er ikke noe å skryte av, når den er under 20kr så er det lite som tyder på at noe stort er på gang !
44:25 så får vi forklart problemet med børsnotering av slike selskapet pga at man ikke ønsker å lekke informasjon. Som også forklarer RECs mangel på kommunikasjon mot investorene. Kanskje det ikke er så dumt likevel. ;)
Beinlich
18.06.2021 kl 12:00
2353
Takk for at du deler HanDerOscar. Som REC aksjonær var dette både lærerikt og interessant.
Varför då? Violett power på gång eller ?
Stänger orderböckerna 13.00 idag?