Case: Komplett ASA
Noen her som ble tildelt aksjer i IPOen?
Jeg fikk en god del, men var ikke veldig overbevist om selskapet. Så jeg kastet meg på for hypen, og for å selge innen de første par timene på børs.
Dette var situasjonen helt til jeg så deres nye tjeneste FLEX, en slags leasing/finansieringsmetode for teknologi jeg ikke har hørt om før.
Med tanke på hvor populære "mobilswap" ble, kan dette fort bli veldig stort.
Tanker?
Jeg fikk en god del, men var ikke veldig overbevist om selskapet. Så jeg kastet meg på for hypen, og for å selge innen de første par timene på børs.
Dette var situasjonen helt til jeg så deres nye tjeneste FLEX, en slags leasing/finansieringsmetode for teknologi jeg ikke har hørt om før.
Med tanke på hvor populære "mobilswap" ble, kan dette fort bli veldig stort.
Tanker?
Redigert 18.06.2021 kl 11:18
Du må logge inn for å svare
IKM-ANSATT
24.06.2021 kl 15:19
1245
Den e altfor dyr per nå📈😤 klart selskape tjener penger, men eg sitte klar me en himla god pott når kursen nerme seg 40kr😎💶
sveno
24.06.2021 kl 16:04
1216
Komplett tjente 90 mill 1Q, børsverdien på 56 kr er 4,1 milliard. På årsbasis gir det en PE på 12-13. Det er billig i dagens marked.
Til sammenligning prises Smartcraft som ble notert i dag til tett opp til den samme børsverdien, og til en PE på 100. Jeg sier ikke mer.
Til sammenligning prises Smartcraft som ble notert i dag til tett opp til den samme børsverdien, og til en PE på 100. Jeg sier ikke mer.
Redigert 24.06.2021 kl 16:08
Du må logge inn for å svare