Bookingen hos Flyr er fin.
Beklager trådstarten. Men for hacket maskin er det trøbbel. Dette vet Flyr nå.
Ellers ser nettsiden til Flyr fin ut. Ønsker de alt vel og lykke til.
Oppfordrer nordmenn til å støtte Flyr med å booke der.
https://flyr.com/
Man får opp : An unexpected error has occurred.
Her må norske sikkerhetsmyndigheter inn å hjelpe til om nødvendig.
Flyr trenger god cyber security.
(Er dette grunnen til dollarkursøkningen ?)
Etter Biden - Putin toppmøte i Geneve nylig, ble cyber security trukket frem som det viktigste temaet de diskuterte.
Ellers ser nettsiden til Flyr fin ut. Ønsker de alt vel og lykke til.
Oppfordrer nordmenn til å støtte Flyr med å booke der.
https://flyr.com/
Man får opp : An unexpected error has occurred.
Her må norske sikkerhetsmyndigheter inn å hjelpe til om nødvendig.
Flyr trenger god cyber security.
(Er dette grunnen til dollarkursøkningen ?)
Etter Biden - Putin toppmøte i Geneve nylig, ble cyber security trukket frem som det viktigste temaet de diskuterte.
Redigert 19.06.2021 kl 18:48
Du må logge inn for å svare
Strategi
19.06.2021 kl 12:44
1016
Prøvde å bestille en billett til Tromsø med retur + 1 billett til Bodø m retur. Begge i juli.
Stoppet med overlegg når kortdetaljene skulle legges inn.
No problem å bestille på Flyr.
Stoppet med overlegg når kortdetaljene skulle legges inn.
No problem å bestille på Flyr.
Jeg ville bare teste bookingsystemet, for å se hvordan det er.
Da fikk jeg opp dette da jeg valgte en destinasjon : An unexpected error has occurred.
Kanskje det har noe med at min maskin er hacket å gjøre ?
Bookingsystemet virket ok arkitekturteknisk ved at destinasjonene kom opp da jeg trykket etter at pekeren ble plassert i fly til boksen. Men så kom jeg altså ikke videre.
Da fikk jeg opp dette da jeg valgte en destinasjon : An unexpected error has occurred.
Kanskje det har noe med at min maskin er hacket å gjøre ?
Bookingsystemet virket ok arkitekturteknisk ved at destinasjonene kom opp da jeg trykket etter at pekeren ble plassert i fly til boksen. Men så kom jeg altså ikke videre.
Var det lett å bestille strategi ?
Hvor langt tidsrom fremover kom opp ?
Jeg syns det bør være sånn at flyselskapet viser hva de tilbyr, og så kan kunden velge blant det.
Pris er et tema for seg. Selve det å kunne velge blant det som fins er viktig tror jeg.
Når kunden finner en avgang og en pris for denne en liker, så bestiller kunden det.
____________________________________________________________
Dette kan ha vært falsk alarm ved at det kan ha hatt med hacket maskin å gjøre.
Så lite representativt. Men altså hackede maskiner rammes.
Hvor langt tidsrom fremover kom opp ?
Jeg syns det bør være sånn at flyselskapet viser hva de tilbyr, og så kan kunden velge blant det.
Pris er et tema for seg. Selve det å kunne velge blant det som fins er viktig tror jeg.
Når kunden finner en avgang og en pris for denne en liker, så bestiller kunden det.
____________________________________________________________
Dette kan ha vært falsk alarm ved at det kan ha hatt med hacket maskin å gjøre.
Så lite representativt. Men altså hackede maskiner rammes.
Redigert 19.06.2021 kl 15:18
Du må logge inn for å svare
West 57
19.06.2021 kl 18:12
856
Utrolig teit å lage en tråd på dette , er det noe feil så informerer man flyr . Dette fungerer perfekt 👍
Nei, ikke nettroll. Funket hos SAS og Norwegian, men altså ikke hos Flyr, for den hackede maskinen.
West 57
19.06.2021 kl 19:40
737
Godt du rettet opp i dette , ting som fungerer trenger ikke negativ omtale . Flyr trenger positivitet 👍, tror faktisk at dette er et meget seriøst selskap ✈️☀️God sommer