BCS: Kommer avtaler som perler paa en snor - 100kr i Juli.

phantom1
BCS 23.06.2021 kl 09:09 126165

Her ser man samme som NEL for 5 aar siden. Blir pene dobblinger fremover.
Slettet bruker
19.08.2021 kl 00:18 3972

He he. ENESTE selskap i verden som kan nyttegjøre seg av co2 på en miljøvennlig og karbonnegativ måte! Teknologien funker. Selskapet bygger raskt opp en organisasjon som skal produsere MYE karbonnanofiber fremover!

Det vil gå jævlig fort når avtaler faller på plass for teknologien her er verdt VELDIG mange ganger mer enn 1-1,5 mrd kroner.

Tror vi rasket vil se en prising på 100 mrd kroner om de fortsetter i dette tempo og alt faller på plass. Og det kan veldig fort skje fremover. Gigafabrikk PoA og avtaler med japanerne om offtake avtaler så er det lett å se for seg et himla rally.

100 mrd kroner betyr faktisk en 4 sifret aksjekurs… Det er ikke vanskelig å se for seg at vi kan veldig fort komme dit om de rette avtaler kommer på plass…
Londonmannen
19.08.2021 kl 07:07 3880

Spetalen og hans likesinnede må gjerne forlate selskapet. Men dersom selskapet lander en avtale med Japan, så vil den avtalen være en bekreftelse på det selskapet selv fremholder; teknologien funker!

Med en slik avtale i boks vil det ikke bli vanskelig for Spetalen og hans likesinnede å bli kvitt sine BCS aksjer, for da vil helt andre, tunge internasjonale investorer stå klar å ta imot alt de kan få tak i av aksjer, og de vil trolig betale Spetalen godt for å gi slipp på dem.

Hvorvidt det vil være smart av Spetalen å selge seg ned/ut, ja se det ertet annet spørsmål. Jeg tror det ikke. For en «godkjenning» fra Japan vil åpne mange viktige dører. En «godkjenning» kombinert med den siste klimarapporten fra FN vil gjøre BCS til en internasjonal interessant aktør og teknologien vil bli etterspurt som aldri før.
Slettet bruker
19.08.2021 kl 07:46 3805

Nå syns jeg avtalene snart kan komme som «perler på en snor» :)
Ting tar tid og det vil det alltid gjøre med nye firma med en banebrytende teknologi.
Londonmannen
19.08.2021 kl 07:51 3896

Jepp, men når Japan avtalen landes tror jeg vi fort kan få oppleve den berømmelige ketchupeffekten. For BCS vil da kunne velge og vrake i kunder. Det eneste som er sikkert er at BCS ikke har kapasitet til å inngå avtale med alle de 400-500 kundene som i dag ønsker avtale. Et luksusproblem vil jeg tro.
HP17
19.08.2021 kl 08:32 3811

Godt oppsummert utkant og senest neste uke får en god indikasjon på status og den videre fremdriften. Det "koker" rundt BCS denne høsten og det er nok bare et tidsspørsmål før kursen er etablert på et helt annet nivå enn dagens kurs.
Londonmannen
19.08.2021 kl 08:43 3786

HP17
Bulls eye!
Bare å lene seg tilbake og vente på at noen trykker på oppknappen i heisen! Ikke glem å holde på hatten!
Hjelpalaus
19.08.2021 kl 09:48 3691

Tror noen trykket på ned-knappen i stedet.
Her ble det fritt fall og lemping av akjser.
Slettet bruker
19.08.2021 kl 09:54 3678

Børsen er knallrød i dag. En gylden mulighet for å kjøpe, og gardere seg for opptur neste uke. Er sterk i troen på det!
Londonmannen
19.08.2021 kl 09:55 3686

Ser den. Alle kan trykke feil. Men det er menneskelig å falle men umenneskelig å bli liggende. Satser på at de snart oppdager feilen og får trykket på rett knapp. ;-)
rockpus
19.08.2021 kl 10:06 3640

Spetalen gikk glipp av en mangedobling i NEL. Og selv nå, etter at NEL har falt kraftig tilbake, er kursen godt over det dobbelte av hva han solgte seg ut på.
Når du nevner compositt som en konkurrent til CNF, må du huske på at CNF er en komponent i slik Compositt. Det er jo nettopp noe slikt de tester i Japan nå.
Man trenger på ingen måte vente til industrialisering er fullført i i BCS. Den første kontrakt er mer enn nok til å få fart på kursen. Selvsagt vet man allerede nå at teknologien virker. Det er jo ferdig testet. Da vil dette selskapet verdsettes ut fra fremtidig potensial i stor grad på samme måte som NEL. Eneste forskjell er at BCS sitt potensial antagelig er mer realistisk enn NEL sitt..
Slettet bruker
19.08.2021 kl 10:11 3628

Og BCS sitt potensiale er mange ganger høyere enn NEL sitt noen gang vil kunne bli!
nopetter
19.08.2021 kl 10:34 3599

Flott skrevet av Drowsy. Jeg har kun brukt disse ordene TTT, det er ikke bare å knipse i fingrene uansett hvor god produktet er eksempelvis trudde mange at japan avtalen ville komme uken etter LOI avtalen, så enkelt er det ikke en eventuell batterifabrikk der CNF og CNT vil bli brukt dette er ikke oppegående før om minst 5 år. og mitt kursmål på 37-38 står ved lag i først omgang. jeg ser bare at det dumpes konstant. her er sikkert flere som også trader aksjen men sitter og jatter med. og der var 38 tallet et faktum
Slettet bruker
19.08.2021 kl 10:37 3596

Kursen i dag spiller liten rolle... At det faller betyr bare at det blir flere aksjer når man kjøper!
nopetter
19.08.2021 kl 10:41 3588

som jeg skrev nå dukket kjøperne opp når vi kom på disse nivåene så er det å se hvor mye dumperne har å komme med
rockpus
19.08.2021 kl 10:51 3547

Tror ikke mange bryr seg om hva du skriver så lenge du har røpet at din eneste motivasjon er å bidra til at kursen skal falle til det nivå du ønske kjøp på igjen.
Og ikke kom med påstander om at innlegg her ikke kan påvirke kursen! Hadde du ikke trodd det, så hadde du ikke skrevet slik du gjør!
nopetter
19.08.2021 kl 10:53 3546

akkurat det driter jeg i for å si det sånn, men hvem fikk rett dere eller jeg!!!!!!
Slettet bruker
19.08.2021 kl 10:54 3546

Hadde vært morsomt om noen nå hadde blåst bort alt under 50-100 kroner slik at tullingen ikke kom seg inn igjen :)
nopetter
19.08.2021 kl 10:55 3545

hvem som er idiotene kan man jo diskutere :))
Slettet bruker
19.08.2021 kl 11:00 3525

Jeg er i alle fall inne når den går til himmels... Så kan jo du drive med lotto og håpe på at du har foten innenfor når det skjer :)
rockpus
19.08.2021 kl 11:03 3519

Ingen skal beskylde deg for å være en spesielt sympatisk person..

Uansett må jeg få gratulere deg over å kunne forutse dagens generelle kursfall, som da selvsagt også rammet denne aksjen. Da får vi vel noen positive innlegg fra din side helt til du tar ut gevinst igjen?
Molbre
19.08.2021 kl 11:04 3518

Tror vi skal respektere at vi har forskjellige meninger og preferanser :-). Ja det kan hende at Nopetter går på en smell og må betale dyrt for å komme seg inn igjen, men kan og være vi som sitter på aksjer nå som sitter igjen som svartepetter :-). Jeg er vel ikke den som har vært mest positiv, og noen tror nok min agenda er å senke kursen, det er den ikke. Jeg har sittet på aksjene siden begynnelsen av mai og har tenkt å sitte lenge, men agendaen min er at alt er ikke positivt og prøver å belyse det, ikke bare forvente at alle avtalene blir noe av men at det kan være noen som blir kansellert samt at det tar lengre til før de andre blir formalisert. I mellomtiden bruker traderne denne usikkerheten til å skaffe seg billige aksjer, så får vi håpe at vi som holder ut blir belønnet til slutt .-)
Rule
19.08.2021 kl 11:20 3466

Helt enig - potentialet er sygt. Har frigivet lidt flere midler og købte en ekstra portion her til morgen. nopetter fik ret i at der ligger nogen og forsøger at presse kursen nedad og det skal bare udnyttes. Vildt at man kan købe så billigt. Tak til dem som solgte.
Londonmannen
19.08.2021 kl 11:24 3445

Det jeg mente var at duves å sette deg på utsiden av BCS i disse tider, slik jeg forstod du hadde gjort, løper en risiko til å bli tilskuer når første avtalen landes. Dersom det skulle vise seg å være Mitsubishi, da blir det dyrt komme seg inn igjen.

Men det var under forutsetning av at du hadde solgt deg ut.
Londonmannen
19.08.2021 kl 11:29 3439

Ok. Men unnskyld meg, men du får det nesten til å høres ut som at det er BCS som knegge kunder for å få solgt produktet. Det er altså stikk motsatt. BCS formelig vasser i interessenter og har ikke kapasitet til å inngå avtale med alle. Men derfor er de i den unike posisjon at de formelig kan velge og vrake hvem de ønsker å inngå avtale med.

Jeg er ikke bekymret for aksjekursen. Den kommer når den kommer. Men jeg hadde vært bekymret dersom jeg satt på utsiden i disse tider. For ingen vet når den første avtalen landes og ettersom det neppe er småfiskene ledelsen har prioritert, så er jeg rimelig sikker på at kursen smeller rett opp npr det skjer.
rockpus
19.08.2021 kl 11:30 3448

Londonmannen:

Da har du nok ikke lest godt nok hva han faktisk skrev:

"Hold på aksjene. Jeg har posisjonert meg i cash og venter på neste «krise», men unntaket er BCS og Co2 Capsol. De selger jeg ikke uansett."
Londonmannen
19.08.2021 kl 12:29 3349

Den er grei. Man skal tydeligvis være forsiktig med å kalle noen analfabeter når man tydeligvis lider av det selv. 😂 Takk fir din oppmerksomhet. Og beklager til den jeg kom i skade for å misforstå. 🙏🏼
Slettet bruker
19.08.2021 kl 12:33 3336

Noe som jeg ikke får helt til å stemme, kan eksperter hjelpe meg:
Noen sa Japanerne ikke tester kvaliteten på CNF fra BCS, da den vet de er god nok, men at de tester om det passer sammen med sine andre produkter, korrekt?

Men isåfall burde vel Japanerne testet dette tidligere med andre aktørers CNF? Og hvis ja på forrige spørsmål, så er det jo "kvaliteten" på CNF fra BCS de tester?
Redigert 19.08.2021 kl 12:34 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
19.08.2021 kl 12:39 3323

Tja, jeg tenker at det er to forskjellige LOI med japanske selskap. Et av de skulle jo teste CNF med andre materialer mens den andre var vel om å kjøpe CNF i store mengder. Jeg tenker at det er lett å bli forvirret om hva som testes her og der...
rockpus
19.08.2021 kl 12:48 3308

Jeg har tenkt litt i samme baner selv også.
Men det er altså Sagmo selv som understreker at de ikke tester kvaliteten på BCS sin CNF. Det betyr i så fall at det Japanske selskapet har fått denne ideen nylig om å blande CNF med sitt eget komposittmateriale og dermed bruke opplegget fra BCS. Dermed har de da ikke testet tidligere med annen leverandør av CNF.
Rule
19.08.2021 kl 12:59 3276

BCS har super gode kort på hånden. Store kunder vil nok have en rimelig leverance aftale på volumen. Mindre kunder tager partier der er klar og kan shippes. BCS kan producere idag hvad der svarer til en turnover på +32mill NOK ( 1 modul ). Mulighederne er utroligt mange for hvordan de opskalerer deres forretning. Der kommer formentlig lidt mere clarity på det til Q-presentation.
Slettet bruker
19.08.2021 kl 13:09 3252

Selskapet skal ha en større presentasjon for presse og analytikere i forbindelse med Q2 så NOE må de komme med.

For de som ser tegnene her så er det ganske tydelige positive signaler som har kommet så det er bare spørsmål om NÅR og HVA som eventuelt kommer. Jeg tror vi kommer til å angre på at vi ikke kjøpte mere når vi hadde sjansen.
Slettet bruker
19.08.2021 kl 14:37 3143

Forøvrig interessant at kvaliteten er bedre enn hva som ligger til grunn for 5000kr per kilo i salgspris som de har i estimatene sine... Det betyr at neste presentasjon fort kan inneholde oppdaterte estimater og priser på CNF. Noe som igjen betyr at overskudd og tidspunkt for at de tjener penger vil komme raskere enn tidligere antatt!

Her skal vi opp!
Slettet bruker
19.08.2021 kl 14:50 3110

Nydelig!
Her skal vi opp ja. Nå er kursmålet kr 73. Vil tro vi beveger oss mot 90 kr eller nært/over tresifret etter at analytikerne er ferdig med å regne hjem kursmålet neste uke. Mye har skjedd siden den tid, og mye kommer til å skje, og igjen, det skjer meget fort!
Rule
19.08.2021 kl 15:59 3004

Så fik jeg en klump mere til under kurs 40. Ren foræring. Saga solgte en stor klump på kurs 50 og der får køber altid rabat. Ja, jeg kommer helt sikkert til at angre at jeg ikke bare går all-in.
Slettet bruker
19.08.2021 kl 16:16 2967

Grattis! At du fortsatt får kjøpt for under 40 kr er takket være at OSE er blodrød i dag. (Så nopetter var heldig med den uttalelsen sin i går😜) Hadde jeg hatt ledig kapital så hadde jeg nok støvsugd godt i dag selv. Jeg er all inn, og jeg vet med god sikkerhet at valget mitt holder mål uansett sett frem i tid. Jeg skal ri dette eventyret så det jomer etter! Here we go! 😉
Myra2
19.08.2021 kl 16:34 2924

Satser på att mange vil kjøpe før helgen💪
Slettet bruker
19.08.2021 kl 16:38 2916

Enten det, eller så kommer de løpende neste uke og utover. Ser frem til en formidabel guiding. 😉
Slettet bruker
19.08.2021 kl 17:18 2839

Facebook: BCS ligger ca mid-range i skalaen på 5000-27000 kroner per kilo. Så vi kan regne inntekt på 3 gangen av det som lå i siste presentasjon. Om dere ikke er inne nå så bør dere komme dere inn fort som faen. Dette blir veldig bra fremover... Gleder meg til neste uke...
Myra2
19.08.2021 kl 18:58 2704

💪🎆🚀
Slettet bruker
19.08.2021 kl 22:00 2514

Her skal det gå fort i svingene, ja 👏

https://www.helg.no/man-er-nodt-til-a-vare-pa-perrongen-nar-toget-gar/o/5-24-687733