BCS: Kommer avtaler som perler paa en snor - 100kr i Juli.
Her ser man samme som NEL for 5 aar siden. Blir pene dobblinger fremover.
Rule
18.08.2021 kl 08:37
4329
Jamen så er det nok dem der ligger et konstant pres opad. Drømmen om at komme ind til lavere kurser kan vi vist godt glemme alt om. Spændende hvordan august forløber og Q rapportering. De har produceret siden sommeren 2020, men den produktion har vel blot været lidt til forsøg, produkt sampels osv...?
I teorien siger de at de kan lave 6500kg/år med et modul, så det må være en mulig indkomst på +5000kr/kg*6500kg = +32mill og opefter.
I teorien siger de at de kan lave 6500kg/år med et modul, så det må være en mulig indkomst på +5000kr/kg*6500kg = +32mill og opefter.
Håper du kommer deg inn før eventuell melding. 20 000 aksjer smaker godt ved stigning 🤤
Hjelpalaus
17.08.2021 kl 19:23
4873
Frigjorde noen kroner i forrige uke, men aksjehandelen til Nordea funka ikke idag. Ligger rolig på 16000. Får se om jeg øker til 20000 utover i uka.
Glad vi er fler med den samme troen. Ting tyder så direkte i den retningen at sommerfuglene graver seg nærmest ut med både spett og spade fra magen. Det som skjedde i dag var kun noen useriøse svake hender som lot seg lure og droppet ut. (Jada, nopetter, og roboter så klart) Fint for oss som vil øke på! Er bare å glede seg til neste uke. Kortene er åpne
Redigert 17.08.2021 kl 19:23
Du må logge inn for å svare
jeg også økte betydelig i dag. kunne ikke lavær.
Londonmannen
17.08.2021 kl 18:16
4961
Valgte å øke min beholdning i dag. Ser at jeg kunne fått dem vel en krone billigere dersom jeg hadde ventet litt. Men skitt au. Dette blir uansett meget bra! Jeg har en viss følelse av at dem som mener det kommer noe godsaker like før Q2 presentasjonen vil få rett. Enig i at ledelsen neppe har kalt inn presse og analytikere bare for å fortelle om status quo. Rimelig sikker på at ledelsen har mer å komme med, og da med positivt fortegn.
Redigert 17.08.2021 kl 19:13
Rule
17.08.2021 kl 17:41
5012
De skal bare fremad og meldingerne tikker ind.
Så skal der akkumuleres - ikke dårligt at de går lidt under radaren med denne, hvilket giver os der følger aktien en chance de næste dage...
Så skal der akkumuleres - ikke dårligt at de går lidt under radaren med denne, hvilket giver os der følger aktien en chance de næste dage...
De bruker ikke lang tid på ting. Det er i alle fall tydelig :)
rockpus
17.08.2021 kl 16:52
5034
https://www.helg.no/gront-lys-for-unik-nyetablering-i-mosjoen-dette-er-noe-av-det-mest-sexy-som-finnes/s/5-24-687556
"– Dette er noe av det mest sexy som finnes av industrietableringer, og det er kjempeflott at selskapet vil etablere seg i Mosjøen, uttalte varaordfører Rune Krutå.
Ordfører Berit Hundåla brukte tid på å rose Mosjøen og omegn næringsselskap for å ha vært offensive i saken, og ga dem mye av æren for at Mosjøen får denne etableringen."
"Jan Børge Sagmo, mosjøværingen som er blant de som står bak BCS, er selvfølgelig fornøyd med at næringsarealet selskapet trenger nå er i boks. Han tenker med en gang framover.
– Det neste nå blir å jobbe med detaljreguleringen. I løpet av neste uke vil det gå ut en stillingsannonse der vi søker etter en prosjektleder som skal jobbe med dette, og bygge opp organisasjonen i Mosjøen, sier Sagmo."
"– Dette er noe av det mest sexy som finnes av industrietableringer, og det er kjempeflott at selskapet vil etablere seg i Mosjøen, uttalte varaordfører Rune Krutå.
Ordfører Berit Hundåla brukte tid på å rose Mosjøen og omegn næringsselskap for å ha vært offensive i saken, og ga dem mye av æren for at Mosjøen får denne etableringen."
"Jan Børge Sagmo, mosjøværingen som er blant de som står bak BCS, er selvfølgelig fornøyd med at næringsarealet selskapet trenger nå er i boks. Han tenker med en gang framover.
– Det neste nå blir å jobbe med detaljreguleringen. I løpet av neste uke vil det gå ut en stillingsannonse der vi søker etter en prosjektleder som skal jobbe med dette, og bygge opp organisasjonen i Mosjøen, sier Sagmo."
Rule
17.08.2021 kl 16:29
5044
Sig mig er denne ikke helt ny:
https://www.linkedin.com/feed/update/urn:li:activity:6833354905743441920/
We are excited to announce an option agreement between Bergen Carbon Solutions and Vefsn Municipality regarding purchasing a commercial plot in Mosjøen.
Det er altså et stort areal de vil sikre sig :-)
Utroligt at de ikke laver en stock notice på den. Der var vist en tidligere artikel / kommentar om at de gerne skriver under i August :-)
https://www.linkedin.com/feed/update/urn:li:activity:6833354905743441920/
We are excited to announce an option agreement between Bergen Carbon Solutions and Vefsn Municipality regarding purchasing a commercial plot in Mosjøen.
Det er altså et stort areal de vil sikre sig :-)
Utroligt at de ikke laver en stock notice på den. Der var vist en tidligere artikel / kommentar om at de gerne skriver under i August :-)
rockpus
17.08.2021 kl 16:02
5097
Så snart en aksje støttes av mer reelle verdier, så kan ikke en gang Spettet gjøre noe særlig skade. Han spesialiserer seg vel mer på aksjer i fasen der det fortsatt er tro og håp som dominerer. Det betyr at når den første kontrakten signeres, trenger vi ikke lenger bry oss så mye om han.
Uansett er det feil å påstå at han alltid sørger for å dumpe kursen etter stigning. NEL er vel et godt eksempel på det..? Der hoppet han av et tog i fart og ble stående igjen forlatt.
Uansett er det feil å påstå at han alltid sørger for å dumpe kursen etter stigning. NEL er vel et godt eksempel på det..? Der hoppet han av et tog i fart og ble stående igjen forlatt.
nopetter
17.08.2021 kl 15:52
5116
Jeg har en litt annen tilnærming i aksjer der spettet holder på. Ta gevinst med en gang du har sjansen for den blir most ned like fort. Så får det bli opp til den enkelte å gjøre som dem vil. Jeg sitter ikke long i pump og dump aksjer
Det var bare for å illustrere hvor idiotisk det er med å ha en holdning hvor det er «feil» å investere i BCS på grunn av at Saga eier aksjer…
nopetter
17.08.2021 kl 15:36
5122
Det kommer ikke til å skje utkant. Simonsen venter nok på Japan nyheter han å, men TTT med asiatene der er grundighet en dyd
HP17
17.08.2021 kl 15:26
5148
Innen oktober har BCS med en relativt stor sannsynlighet levert så positive meldinger at kursen også er på et helt annet nivå enn rundt kr 42.Tror Spetalen lærte en lekse i NEL, men bare fint om en får inn andre større institusjonelle eller industrielle eiere som evt kjøper posten til Saga. Nå er det bare å sette seg rolig tilbake i godstolen mens poppcorn gjøres klar til "popping".
Redigert 17.08.2021 kl 15:28
Da er det med andre ord en MEGA trigger som ligger klar i Oktober hvis/når Saga selger posten sin? Da skal jo alle inn :)
Amore
17.08.2021 kl 13:44
5270
Spettet er noe dritt å ha på børs- Det er jeg ikke alene om å tenke- Folk tør ikke sitte langsiktig med mye grunne slike typer som Spettet som selger ned kursene på et blunk- Noe dritt det hele
nopetter
17.08.2021 kl 13:35
5284
om jeg er syk får vel være eller du må tro hva du vil, siden dere skriver noe annet enn det jeg oppfatter som virkelighet. og tror du jeg ikke er med hadde ikke giddet å skriver her ellers. jeg moste ut alt i saga over kr 3 pga disse forholdene fordi kursen der er på vei under 2,80 for 50. ende gang pga en dumpe robot som garantert styres av spettet
HP17
17.08.2021 kl 13:24
5304
nopetter, du virker "syklig" opptatt av roboter. Ta det med ro, det er robothandel i aksjene på ose og på andre børser worldwide. Det er et kjent og kjært fenomen. Like så kjent som at når det kommer positivt nytt fra BCS så kommer robotene til å gå varme (om det feks meldes signert avtale i Japan og det er M som er selskapet).
Det fundamentale i BCS er sterkere enn noen gang og FNs dystre klimarapport og verdens økende fokus på klimaløsninger gjør at kursen her sannsynligvis kun er i startgropen på en langvarig oppadgående trend (lik Tomra kursen). "vil du være med - så heng på"!
Det fundamentale i BCS er sterkere enn noen gang og FNs dystre klimarapport og verdens økende fokus på klimaløsninger gjør at kursen her sannsynligvis kun er i startgropen på en langvarig oppadgående trend (lik Tomra kursen). "vil du være med - så heng på"!
nopetter
17.08.2021 kl 13:20
5311
stort sett når noen legger ut ca 10k aksjer eller ca 26000 som det var en stund så er ikke dette reelle selgere så får man se om kursen snur over 43 igjen eller om dette kun er pump og dump
Hvem sine roboter tror du er det som herjer?
Hadde du lagt ut en veldig stor salgsordre om du virkelig ville selge så mange aksjer eller hadde du tatt det i 3-4 små salgsordrer?
Hadde jeg villet selge meg ut så hadde jeg lagt ut små salgsordrer hele veien oppover for at kjøperne hele tiden skulle ha noen små hindre å passere. Å legge ut 10K aksjer når de fleste ordrene er i størrelsesorden 500-1000 er kontraproduktivt. Du senker kursen og får ikke solgt en eneste aksje på den måten.
EDIT: Men du får kanskje kjøpt en god del aksjer fra noen som ellers ikke ville solgt ;)
Hadde jeg villet selge meg ut så hadde jeg lagt ut små salgsordrer hele veien oppover for at kjøperne hele tiden skulle ha noen små hindre å passere. Å legge ut 10K aksjer når de fleste ordrene er i størrelsesorden 500-1000 er kontraproduktivt. Du senker kursen og får ikke solgt en eneste aksje på den måten.
EDIT: Men du får kanskje kjøpt en god del aksjer fra noen som ellers ikke ville solgt ;)
Redigert 17.08.2021 kl 13:18
nopetter
17.08.2021 kl 13:10
5335
se heller om 42 tallet holder i første omgang, alt dette er ikke reelle ordrer ikke sjans
Amore
17.08.2021 kl 13:07
5328
Det er vel reelle ordrer- Noen har sett seg lei av pump og dump er min tro- Bare å kjøpe om dere har troa.
Riktig. Mye psykologi ute å går her.. noen klarer selvfølgelig ikke bruke huet, synd for dem.
Amore skrev Mange på selgersiden nå- Hva skjer
Om de ikke blir slukt i dag, så blir de det temmelig snart. Ca ei uke igjen til den 25. Det blir bra, vent å se!
Noen har lagt ut et par større poster for å få ut flere småtradere på salgssiden. Ser ut som de lykkes greit foreløpig med dette.
nopetter
17.08.2021 kl 12:44
2269
det er små traderne som har lagt ut aksjer for ca 11 mill på salg. hva annet
Det kunne blitt mer av de samme aksjene, og spesielt med tanke på denne tida vi er inne i nå. Men det er bare slik jeg tenker, alle kan jo ikke bli millionærer 🤣
Det er nok en god blanding, Mr Roboman 3000. Det er ikke kun roboter, det skjønner du også..
nopetter
17.08.2021 kl 11:36
2426
du verden du tror fortsatt at det er små tradere som holder på, utrolig
Meget spesiell tankegang på enkelte da aksjen går opp noen få prosenter. Dette er ikke tida for å sikre gevinst. Hold for guds skyld, hold!
nopetter
17.08.2021 kl 11:15
2473
det likt jeg å se at de 10 000 aksjene ble slukt, så får vi se hva som skjer med dem etterhvert
Redigert 17.08.2021 kl 11:18
Store muligheter for BCS med Japanern, POA,Europa CO2 drive towards NET ZERO !!!
HP17
17.08.2021 kl 10:26
2576
Kursen fortsetter oppover mot kr 50 ser det ut som. Med alle signaler som er kommet de siste ukene/mnd samt Q2 neste uke så vil nok kursen klatre rolig oppover og når den neste meldingen kommer må en kanskje "spenne sikkerhetsselen"?
Tiddsakspetet blir meget viktig -> Det gir også noen indikasjoner om hva som er i vente.
Vil ha full fart på Nesbruktomta - Tidsaspektet er blitt meget viktig.
https://www.helg.no/
Tiddsakspetet blir meget viktig -> Det gir også noen indikasjoner om hva som er i vente.
Vil ha full fart på Nesbruktomta - Tidsaspektet er blitt meget viktig.
https://www.helg.no/
Redigert 17.08.2021 kl 10:28