**ZENA - Q&A session uke 25/26**

SigOtt
ZENA 26.06.2021 kl 12:51 15776

Nå er det mye sinne og frustrasjon ute å går hos ZENA-aksjonærer, og det er fullt forståelig etter gårdagens n´te melding om utsettelse. Jeg og IR-sjef i London har i dag besluttet at vi vil invitere til en Q&A session i løpet av nærmeste fremtid, mer info om det kommer fortløpende når det er klart. Denne vil bli avholdt på ZOOM, og link vil bli lagt ut her.

I mellomtiden kan dere som har spørsmål, innspill og andre meninger, legge de under her i kommentarfeltet eller sende en mail til norway@zenithenergy.ca.
Disse vil bli besvart fortløpende på mail og på zoom-callen.

Ledelsen vil mer enn gjerne svare på spørsmål og vi forstår at det er en stor frustrasjon blant dagens aksjonærer. Vi skal svare så godt vi kan.

Mvh
Sigurd Otterå.
Tigerberget
29.06.2021 kl 17:57 2986

Analbaliciouz, påstander uten substans tas ikke seriøst.
Nano Rekyl
29.06.2021 kl 17:59 2986

Det er stille som i graven! Har vel fått munnkurv nå!
Joffe3
29.06.2021 kl 18:25 2938

Nano Rekyl !

Det er jo alltid stille før stormen, men er det i positiv favør eller negativ. ? Skeptisk....Hmmmm.

Snakker vi opp 300% når nyheter slippes. ?
Joffe3.




Dette skriver Sigurd Otterå.


Ledelsen vil mer enn gjerne svare på spørsmål og vi forstår at det er en stor frustrasjon blant dagens aksjonærer. Vi skal svare så godt vi kan.

Mvh
Sigurd Otterå.


Just a little Edit. The management is more than happy to answer questions and we understand that there is great frustration among today's shareholders. We must respond as best we can. Regards Sigurd Otterå.

?.

Hva mener denne "tassen" her om Zena. ? ( Se under)

Albaliciouz
I dag kl 16:19
254
Nano Rekyl skrev
Her ble det stille som i graven!!!
Haha. Skal bli deilig å se zena falle tilbake der de hører hjemme. Søppel, svindel, jalla. Kan kalle zenith så mangt.



Tanker ?

Joffe3.



Redigert 29.06.2021 kl 19:09 Du må logge inn for å svare
Nano Rekyl
29.06.2021 kl 18:50 2876

Joffe3 du må rette opp de 3 siste linjene for det har ikke jeg skrevet!
Joffe3
29.06.2021 kl 19:04 2844

Nano R. !

Ok.

Joffe3.
Joffe3
29.06.2021 kl 19:16 2815

Alle sammen !


Ut på 10 øre og inn på 9 øre kl 12:00 for deretter selge på 9.5 øre ,dagen etter.

Dett`a går jo bare en vei,og det er rett i dass.

Joffe3.
Redigert 29.06.2021 kl 19:19 Du må logge inn for å svare
Joffe3
29.06.2021 kl 19:33 2790

Sigurd Otterå. !

Ja. Jeg er forbanna.Du svarer som en full måke. Takk.

Hvorfor skal Reisende AC ha 10 millioner i lønn.

Joffe3.
Redigert 29.06.2021 kl 19:50 Du må logge inn for å svare
Joffe3
29.06.2021 kl 19:58 2766

Alle sammen !


Det er bare å selge seg ut , her er det ikke noe håp.


Ser vi 4 øre i morgen. Inngangen min. ?.



Joffe3
Redigert 29.06.2021 kl 20:01 Du må logge inn for å svare
Herman*
29.06.2021 kl 20:05 2779

Har du hatt litt for mye å drikke? Eneste mulighet for å påvirke selskapet, er å sende dem direkte men saklige eposter. Sigurd gjør så godt han kan, men han er jo helt avhengig av de beskjedene han får fra ledelsen. Hvis de lover mer enn de kan holde, blir det jo ikke så lett. Det som skuffer meg litt er at han (Sigurd) går i dekning etter at det ble klart at han feilinformerte aksjonærene. Shit happens, bedre å si at det har kommet ting i veien.For øvrig mener han at ledelsen er veldig seriøs, mon tro om han mener det samme når sommeren er over.
Stockdance
29.06.2021 kl 20:07 2784

Jeg trodde du gikk inn på 8 øre… Har du flere innganger? :)
Joffe3
29.06.2021 kl 20:11 2775

Herman !

Helt riktig. :-) Herman skriver.Har du hatt litt for mye å drikke? Svaret er Ja.

Men helt seriøst Herman, hva tenker du om 10 millioner i lønn. ?

Joffe3.
Herman*
29.06.2021 kl 20:21 2769

10 mill i lønnspakke for et mikroselskap som har ødelagt store aksjonærverdier er forkastelig. Når målet om 20000 f/d nås, er det fortsatt høyt men ikke umoralsk. Når du er edru kan du jo dele dine tanker med AC.
Slettet bruker
29.06.2021 kl 20:24 2773

Joffe3 !
Vi får håpe at Sigurd leser dette som har blitt skrevet her på forumet idag . Jeg er tålmodig men merker at jeg undres litt her !? Husk alle de saklige spørsmålene de har fått må de jo ta stilling til hvordan de skal besvares og iforhold handling med aksjer etc… La oss gi Sigurd litt tid og ikke minst la CEO ta innover seg hva vi ønsker svar på. CEO har nok blitt fremlagt ting som har blitt skrevet her og ha burde vise tillit verdig . Tillit er ikke noe man har ,men får over tid ved ord og handling .
Joffe3
29.06.2021 kl 20:25 2802

Stockdance !

Du er et fantastisk menneske som alltid redegjør og er tillitsfull i denne aksjen ,og som også andre. ( Vi prøvde å få til noe positivt i AVM. ) Gullprisen steg den. :-)

Så vi fikk rett.

For å svare på spørsmålet, så ligger snittet nå på 2,9 øre. :-)

Samme som i AVM. Men det gikk jo til Helvete.
Stockdance
29.06.2021 kl 20:33 2811

Vi kan klage så mye vi vil over lønnen til AC, men det er vel ikke så mange som frivillig vil gå ned i lønn. Et annet spørsmål en bør stille seg er hvem som kunne ha tatt over jobben til AC. Mitt inntrykk er at de fleste i disse korona-tider prøver å unngå Afrika. Ikke misforstå, jeg er enig med dere i at lønnen burde være lavere, men da må en angripe problemet på rette måte og sørge for å ha en plan B i tilfelle AC ikke skulle ønske å fortsette arbeidet sitt i Afrika. Jeg tenker at dersom vi anser dette som et problem så må vi gå sammen om å fremme ønsket om lavere lønn. Dette kunne kanskje koordineres via e-mail kontoen Aqualight opprettet nylig...

Før en gjør dette må en også tenke nøye over om en faktisk har mulighet til å få fatt i en person med samme nettverk i Afrika som AC. Jeg aner egentlig veldig lite om slikt, men jeg ser for meg at det vil være utfordrende å finne en person med samme MULIGHETER til å få utrettet det samme som AC. Derfor tror jeg det vil være vanskelig å finne en god plan B, og uten en plan B tenker jeg det er best å gjøre som Citius sier; enten gå for andre aksjer eller tolerere den høye lønnen i påvente av forhåpentligvis gode nyheter. Som Svartsyn har sagt tusen ganger vil ting ta utrolig lang tid, så til tross for en usikkerhet som vokser proporsjonalt med at ting drar ut i tid, så tenker jeg for mitt vedkommende at det er best å ta tiden til takke.
Redigert 29.06.2021 kl 20:51 Du må logge inn for å svare
Stockdance
29.06.2021 kl 20:37 2809

Takk for gode ord Joffe3. :)

Ja, vi fikk rett i at gullprisen gikk opp, og hadde det ikke blitt kroken på døren hadde vi nok hatt artige tider bak oss i AVM nå. Jeg håper virkelig vi unngår å bli hektet av på oppløpet i Zenith også nå når oljeindustrien forhåpentligvis går gode tider i møte igjen.
Joffe3
29.06.2021 kl 20:39 2803

Stockdance !

Tusen takk for svar. Jeg skal sende enda en mail til Aqualight.

Inngangen min er så liten, at jeg kan faktisk være seriøs. Takk.

Jeg har jo solgt om morra`n og kjøp etter middag i flere år. ( Hvor dum går det an å bli) Sorry.

Men nå har det vokst til så kraftig mange antall i denne , så derfor så lurer jeg på om jeg skal ta hatten min i gå. Jeg tenker fortsatt.

Joffe3r






Redigert 29.06.2021 kl 20:53 Du må logge inn for å svare
citius
29.06.2021 kl 20:42 2791


Mange useriøse aksjonærer også....

Tror at ledelsen ønsker seg nye aksjonærer dersom de leser her/ får det referert

Mange bør med fordel selge seg ut og kjøpe seg inn i et selskap de er førnøyde med ledelsen og det som skjer
Fortsetter man her går det ut over humøret og psyken
Det er vel ikke meningen med investeringer????????
De skal være lystbetonte, fremtidsrettet og hyggelige

Skygg banen og få dere et liv. Set penga i banken
Joffe3
29.06.2021 kl 21:03 2744

Citius !

Du er virkelig en smart mann eller kvinne.

Alt aksjer handler om er. Selg på topp og kjøp på bunn.


Om du leser hva jeg skriver så er papiret mitt i pluss fortsatt etter 3 øre. Spørsmål. ?


Joffe3.
Nano Rekyl
29.06.2021 kl 21:07 2733

Det ble jammen meg fyrverki på zena tråden i kveld! Men jeg skjønner jo frustrasjonen til aksjonærene når det blir skrevet at melding skulle komme i går angående IC! Når tilliten er noe tynnslitt så må selskapet arbeide for å få tillit!

Jeg funderer på om det kan komme en melding fra Congo ang TLPA II før denne IC kommer på banen. Eller så kan det være et annet prosjekt av større interesse som skal meddeles for IC! Noe må det jo være siden det plutselig ble helt stille fra siggen!

Ha ellers en fortreffelig aften alle sammen!
Konjagi
29.06.2021 kl 21:11 2723

Helt enig med deg citius...for et sørgelig hylekor som sitter her på forumet 24/7 og depper.
Når det kommer til å direkte face ledelsen, er det nok ikke mange her som har "baller" til å stille opp fullt navn og rykte.
Anonyme og trygge i sitt eget lille rede, da kan man bløffe og skryte om det aller meste
Joffe3
29.06.2021 kl 21:13 2726

Nano Rekyl !
Fantastisk at du fikk med deg dette. (Noe må det jo være siden det plutselig ble helt stille fra siggen!)


Joffe3. :-)


Skal vi øke prisene på aksjen til mandag. ;-)

Jeg driter egentlig i det. Det som irriterer meg er 10 millioner til Reisende AC.

Det er bare ikke å komme til " Norway" å tro at vi ikke har forståelse for hva som skjer. (Litt forbanna nå)


Kommer snart tilbake (Hold på Aksjene)

Joffe3.
Redigert 29.06.2021 kl 21:31 Du må logge inn for å svare
Joffe3
29.06.2021 kl 21:49 2650

Alle sammen !


Det er bare å ligge stille, så kanskje, de som er avhengige av oss. ?

Jeg Stemmer Demokratene, så da vet dere.

JOFFE3.







Redigert 29.06.2021 kl 21:54 Du må logge inn for å svare
Joffe3
29.06.2021 kl 22:09 2730

Alle sammen !

Vi må ha Olje for at alt skal bli bra. (forstå)

Det grønne virker ikke. Sorry.

Det finnes ingen klimakrise. Sorry.

olje
29.06.2021 kl 22:38 2903

Natta Joffe 😴
keber
29.06.2021 kl 23:55 2789

Denne ligger nå på facebook.

Fra person som følger Zena-gruppen:
« Til de som følger med på HO. Fikk svar fra Sigurd på e-post om at han hadde fått instruks om ikke å kommentere på forumet. Og jeg forstod det slik at det kanskje kommer info om IC i morgen. Det siste kan jeg ikke garantere for, bare slik jeg tolket det. Har for øvrig ingen bruker på HO selv.
Personlig mener jeg at det er riktig at ansatte ikke deltar på foraene. Så det er helt greit.»


Deretter svar:
Sigurd: Tanken var god med å delta der, det har kommet inn mange spørsmål og innspill. Det er der de fleste engasjerte investorer diskuterer ZENA. Men så har det gått over stokk og stein, det var absolutt verdt forsøket, men vi lærte den harde veien. Om potensiell IC har jeg ingen kommentar til, for det er utenfor mitt kontrollområde.

Husk at alle på HO er anonyme, og jeg deltok der under offentlig navn.
Herman*
29.06.2021 kl 23:58 2782

Ser at Kjetil Bøhns (Quantafuel) totale lønnspakke (alt inklusiv) er under 3 millioner kroner. Med utgangspunkt i årsrapporten fra 2019, har AC mer enn tre ganger så mye. Quantafuel har en market cap som er mer en 30 ganger høyere enn Zenith. Interessant…
Redigert 30.06.2021 kl 00:05 Du må logge inn for å svare
Barneskirenn
30.06.2021 kl 00:27 2783

Tanken til Siggurd var god, men fikk nok munnkurv ja.

Zenith bør reagere, og det raskt. Skal ikke så mye til for å få til en IC.

Spørsmålet er hvorfor det plutselig ble munnkurv..
Barneskirenn
30.06.2021 kl 00:30 2775

https://www.petroleumafrica.com/republic-of-congo-to-launch-gas-master-plan-at-african-energy-week-2021/

Republic of Congo to Launch Gas Master Plan at African Energy Week 2021
Tuesday, June 29, 2021
The Ministry of Hydrocarbons of the Republic of Congo will launch the country’s comprehensive Gas Master Plan (GMP) at the highly anticipated African Energy Week (AEW) 2021. Comprising a framework that aims to incentivize the development of and investment in the Congo’s natural gas sector for the benefit of the country as a whole, the launch will present significant investment opportunities for both regional and international stakeholders.
Formulated by the Ministry of Hydrocarbons and Wood Mackenzie Ltd. under the direction of the country’s national oil company, the Société Nationale des Pétroles du Congo (SNPC), the GMP comprises a medium to long term strategy for natural gas utilization that will facilitate the exploitation and development of the country’s natural gas resources, support economic diversification and growth, and contribute towards long-term energy security. With the role of natural gas and gas monetization comprising key themes at AEW 2021, the launch is expected to present high-level investors with a lucrative investment opportunity.
According to the Organization of the Petroleum Exporting Countries, the Republic of Congo has approximately 284 billion cubic feet of proven gas reserves. With both domestic and regional demand gradually increasing, particularly regarding gas-to-power generation, the GMP presents a comprehensive strategy for monetizing reserves and spurring sectoral growth. Additionally, the GMP prioritizes resource maximization, economic growth and diversification, social benefits, government revenue and attracting investment. AEW 2021 provides the most ideal platform to present such a revolutionary plan, uniting key stakeholders with optimal investment markets.
“The Republic of the Congo’s GMP provides a long-term strategy for the monetization and development of the country’s natural gas reserves. While in Congo, I held several meetings with the Minister, his team, SNPC and other actors on the state of the sector and was encourage by commitment to be different. By launching the GMP at AEW 2021, an Africa-focused event that prioritizes the role of natural gas in Africa’s energy future, the Congo will be able to drive investment and establish the country as a competitive market,” stated NJ Ayuk, Executive Chairman, the African Energy Chamber.
The launch of the Republic of Congo’s GMP at AEW 2021’s aligns with the event’s agenda to open the dialogue on Africa’s gas miracle and its potential for both resource-rich markets and the wider region. By presenting stakeholders with valuable insight into current and emerging natural gas markets, and by explicating transformative gas plans such as that of the Congo’s, AEW 2021 aims to promote and drive investment into Africa’s natural gas sector.
Redigert 30.06.2021 kl 00:35 Du må logge inn for å svare
Barneskirenn
30.06.2021 kl 00:33 2811

Det rører på seg i congo! Sammenheng med change of plans for IC??
Fakevenues
30.06.2021 kl 00:43 3146

9 – 12 November 2021
https://aew2021.com/
Herman*
30.06.2021 kl 02:22 3095

Det hører til sjeldenhetene at ansatte aktivt deltar i diskusjonene på ulike børsforum. Jeg har opplevd det en eller to ganger i løpet av flere tiår, da i form av at toppledelsen under fullt navn kommer med viktige presiseringer for å få frem fakta og legge spekulasjoner død osv.

Å benytte en student som har sommerjobb/praksis til å håndtere IR mot det norske investormarkedet, er så useriøst at det er bare Zenith som i det hele tatt kan vurdere det. Å si at tanken er god, er nok dekkende for Sigurds utgangspunkt, men AC burde vite bedre. Som jeg skrev da denne «ordningen startet»: AC har satt Sigurd i en helt umulig situasjon.

Hvis det er slik at det er sønnen til AC som får betalt for å være (nesten hemmelig) IR ansvarlig, kan vi jo be om at de fleste henvendelser til selskapet-innenfor rimelighetens grenser, besvares av han. Ut fra det vi har hørt på IC, virker jo han som en dyktig fyr.

Slettet bruker
30.06.2021 kl 07:22 3007

Jeg tipper IR Norge har opprettet denne tråde og kommet med info han ikke har kontroll på.

Altså når news skal sendes ut.

At ansatte oppretter tråder og deltar på forum alla Hegnar er nærmest merkelig.

Mulig det kommer news kl 08:00?🤷‍♂️😅
Tigerberget
30.06.2021 kl 07:31 2984

Etter å ha lest partiprogrammet til Demokratene så er det like spinnvilt som MDG sitt ang pengebruk.
Ønsker du virkelig at Oljefondet er tomt om noen år?
Slettet bruker
30.06.2021 kl 08:12 2910

Stille i dag også kl 08:00.
Tipper AC ble forbannet for at denne tråd ble åpnet.,

Kan han trylle ferdig noe?

Tenk så fantastisk det blir når news om Tilapia og nyhet om stemplet SLK kommer!

citius
30.06.2021 kl 08:31 2839



Investor Call - July 9, 2021
ZENITH ENERGY LTD.

("Zenith" or the "Company")

Investor Call - July 9, 2021

https://newsweb.oslobors.no/message/537173
Herman*
30.06.2021 kl 08:35 2823

Helt tydelig at de ønsket/ønsker å kjøpe seg mest mulig tid, da det er ingen tvil om at de opprinnelig ønsket å gjøre dette langt tidligere. Kanskje de klarer å lande noe i forkant…?