RECSI over 500.000 aktier til kurs 20,50 for at spærre for opg.
Ser meget mærkeligt ud at der pludselig er over 500,000 aktier til salg til kurs 20,50, da RECSI stiger.
Helt tydeligt der er nogen der laver bestilt arbejde for at holde kursen nede.
Håber finanstilsynet snart vågner op der sker så meget mærkeligt på borsen. Hvis Norge havde en minister der tog sit ansvar alvorligt og ikke var stik i ren dreng for bankverden, kunne der måske ske noget. De skal selvfølgelig straffes hårdt, dem der manipulerer kurser. Promte.
Helt tydeligt der er nogen der laver bestilt arbejde for at holde kursen nede.
Håber finanstilsynet snart vågner op der sker så meget mærkeligt på borsen. Hvis Norge havde en minister der tog sit ansvar alvorligt og ikke var stik i ren dreng for bankverden, kunne der måske ske noget. De skal selvfølgelig straffes hårdt, dem der manipulerer kurser. Promte.
-
«
- 1
- 2 »
Det lusker jo et lite public-private initiativ her da. Det ble skrevet om i forrige kvartalsrapport og ble underbygget da REC satt i rounddable med Senator Granholm fra Department of Energy. Group14 lurer også i bakgrunnen. Husk at lukket roundtable var nå forrige tirsdag.(?) Vi har ikke sett noen resultater av noe av dette. Dette kan smelle plutselig ut av intet, og slik jeg ser det vil det bekrefte ALT vi har spekulert i så langt. 1+1 = 2.
- Hvorfor hastet Røkke inn? Gode kontakter i USA ifbm Seattle-greiene hans. Han måtte inn for troverdighet. Amerikas nyeste grunnmur i den grønne satsningen på batteri, solar og halvledere kan ikke være et random sett med bønder fra Norge. Man trengte Røkke og hans pondus. Husk: Public-private. Det er ikke hvem som helst som får være med på slikt.
- Usikker. Det er vel egentlig det vi alle lurer på? Lukket roundtable er interessant
- Strategi videre er å tro på Røkke. Bare å bytte profilbilder over alt til Røkke og hylle vår øverste leder. ;)
- ML åpnes når resten faller på plass
- VP var en fraud. Hvor er de nå?
Grunnen til at ting er underkommunisert er jo nettopp at de er in the making. Les kvartalsrapporten en gang til og les så nyhetstråden her fra de siste ukene. Da faller puslebrikkene på plass. :)
Anbefaler dette som Røkke.bilde forøvrig. Her er han dritkul!
- https://g.acdn.no/obscura/API/dynamic/r1/nadp/tr_2000_2000_s_f/0000/2020/03/18/3423939963/1/original/17915723.jpg?chk=B682C2
- Hvorfor hastet Røkke inn? Gode kontakter i USA ifbm Seattle-greiene hans. Han måtte inn for troverdighet. Amerikas nyeste grunnmur i den grønne satsningen på batteri, solar og halvledere kan ikke være et random sett med bønder fra Norge. Man trengte Røkke og hans pondus. Husk: Public-private. Det er ikke hvem som helst som får være med på slikt.
- Usikker. Det er vel egentlig det vi alle lurer på? Lukket roundtable er interessant
- Strategi videre er å tro på Røkke. Bare å bytte profilbilder over alt til Røkke og hylle vår øverste leder. ;)
- ML åpnes når resten faller på plass
- VP var en fraud. Hvor er de nå?
Grunnen til at ting er underkommunisert er jo nettopp at de er in the making. Les kvartalsrapporten en gang til og les så nyhetstråden her fra de siste ukene. Da faller puslebrikkene på plass. :)
Anbefaler dette som Røkke.bilde forøvrig. Her er han dritkul!
- https://g.acdn.no/obscura/API/dynamic/r1/nadp/tr_2000_2000_s_f/0000/2020/03/18/3423939963/1/original/17915723.jpg?chk=B682C2
alt dette vet jeg , men etterlyser mer info fra selskapet fortløpende, mer håndfast info ikke bare spekulasjoner
Er nok fordi du ikke har byttet profilbilde til Røkke enda at du er så usikker altså.
This guy fucks https://smp.vgc.no/v2/images/07a9b7fd-1c12-4f3f-87aa-e7f2fe4d5ab2?fit=crop&h=1267&w=1900&s=31912f87cb8f01bb9c79de004e32be6ac82048c0
This guy fucks https://smp.vgc.no/v2/images/07a9b7fd-1c12-4f3f-87aa-e7f2fe4d5ab2?fit=crop&h=1267&w=1900&s=31912f87cb8f01bb9c79de004e32be6ac82048c0
Vanskelig å gi informasjon om børssensitiv info. Det er regler for slikt.
Selskapet har da bekreftet en hel del. De sier rett ut at de blant annet er i forhandlinger med batteriprodusenter. Flere.
Selskapet har da bekreftet en hel del. De sier rett ut at de blant annet er i forhandlinger med batteriprodusenter. Flere.
Brattis
03.07.2021 kl 02:12
5841
Slik eg ser det, så er det noen store så samler aksjer, virker å bruke strategier får å plukke ned små aksjonærer. Først så går vi opp og det samler seg poster på over 700 000 aksjer som ligger som blokk, det blir kjøpt opp på sekunder, også har du dager som idag der det presser ned aksjen, kjører stopploss raid..
Eg tror nyheter er rett rundt hjørnet nå, det har no forsåvidt myndighetene i USA bekreftet. Og eg tror det som skjer i USA nå med å bygge ein grønn verdikjede er langt over meldeplikten til rec. Det som er sikkert er at denne verdikjeden kan ikkje bygges uten rec ;)
Ikkje selg aksjene dine til stor haiene, med mindre du har mista troa på aksjen !
Eg tror nyheter er rett rundt hjørnet nå, det har no forsåvidt myndighetene i USA bekreftet. Og eg tror det som skjer i USA nå med å bygge ein grønn verdikjede er langt over meldeplikten til rec. Det som er sikkert er at denne verdikjeden kan ikkje bygges uten rec ;)
Ikkje selg aksjene dine til stor haiene, med mindre du har mista troa på aksjen !
Fra Q1 11.mai; REC Silicon is also in negotiations with several “Silicon Anode” companies concerning silane supply contracts from our Moses Lake facility. REC Silicon is confident that the Moses Lake facility will be restarted in 2023 with probable demand from both the PV and the Silicon Anode market,” said Tore Torvund, CEO.
"Supply agreements between REC Silicon and silicon anode companies still under negotiations. Silane supply contracts with financial guarantees"
Så man vet det jobbes på, og fokuset til Røkke er nok det samme. Sila nanotechnologi er nok kjernen. De har vel mer pondus enn G14 tech også.
Lithium-ion batteries have been commercially available since 1991, and yet the chemistry that allows these rechargeable batteries to run everything from our smartphones to electric vehicles hasn’t had a major upgrade in three decades. That may soon change. Over 35,000 iterations, Silicon Valley-based Sila Nanotechnologies has been developing a new lithium-ion battery it hopes to have in EVs by 2025 which will go beyond anything available today.
Sila Nano’s silicon anode allows more lithium ions to be stored in the battery, increasing energy density. This creates a battery that can be cheaper and contain more energy in the same space.
https://www.cnbc.com/2021/05/25/sila-nanotechnologies-disruptor-50.html
"Supply agreements between REC Silicon and silicon anode companies still under negotiations. Silane supply contracts with financial guarantees"
Så man vet det jobbes på, og fokuset til Røkke er nok det samme. Sila nanotechnologi er nok kjernen. De har vel mer pondus enn G14 tech også.
Lithium-ion batteries have been commercially available since 1991, and yet the chemistry that allows these rechargeable batteries to run everything from our smartphones to electric vehicles hasn’t had a major upgrade in three decades. That may soon change. Over 35,000 iterations, Silicon Valley-based Sila Nanotechnologies has been developing a new lithium-ion battery it hopes to have in EVs by 2025 which will go beyond anything available today.
Sila Nano’s silicon anode allows more lithium ions to be stored in the battery, increasing energy density. This creates a battery that can be cheaper and contain more energy in the same space.
Redigert 03.07.2021 kl 10:37
Du må logge inn for å svare
Ja, kjenner til sila , regnes av mange som en en «Market Disruptor»
Men fremdeles mye synsing .. at de klarte å feilvurdere Violet Power som var et luftslott sier sitt om vurderingsevnen til ledelsen i REC. Og jeg er slett ikke sikker på at de klarer å spille de gode kortene de sitter på . Etterlyser mer info til investorene .
I tillegg må Tore byttes ut , inn med en ung dynamisk leder .
Men fremdeles mye synsing .. at de klarte å feilvurdere Violet Power som var et luftslott sier sitt om vurderingsevnen til ledelsen i REC. Og jeg er slett ikke sikker på at de klarer å spille de gode kortene de sitter på . Etterlyser mer info til investorene .
I tillegg må Tore byttes ut , inn med en ung dynamisk leder .
Redigert 03.07.2021 kl 11:20
Dette blir jo veldig synsing det du snakker om VP. Vi vet ikke alt, og det er vel slik at noen ganger må man stole på det som blir sagt. Er ikke sikkert VP virket useriøst til og begynne med. Når det ble klart, kuttet Rec samarbeidet og børsmeldte det. Veldig ryddig i min bok.
Hva slags informasjon er du ute etter egentlig? Det ville vært interessant å høre mer om.
Hva slags informasjon er du ute etter egentlig? Det ville vært interessant å høre mer om.
Veldig enig her! Han styrelederen skylder rest av aksjonærene som til sammen er 75% av selskapet en avklaring på alt! Spesielt hvorfor det hastet så fælt og hvorfor ikke et pipp etter han tok over makten.
Ser mange her er flinke på å copiere og lime inn stoff som alle har lest 1000 ganger før. Markedet og ikke minst aksjonærne trenger noe fra han og det bør faen meg ham komme med snart om ikke så bør han komme seg tilbake til Aker kontoret sitt.
Det som skjedde igår var slakt og godt planlagt fra de store! Noe jeg kan tippe han har et finger i det som skjer med Rec kursen.
Ser mange her er flinke på å copiere og lime inn stoff som alle har lest 1000 ganger før. Markedet og ikke minst aksjonærne trenger noe fra han og det bør faen meg ham komme med snart om ikke så bør han komme seg tilbake til Aker kontoret sitt.
Det som skjedde igår var slakt og godt planlagt fra de store! Noe jeg kan tippe han har et finger i det som skjer med Rec kursen.
Skjønner. Problemet er at kursen gjør som i går på en ellers blå dag.
Men 11.mai er ikke lenge siden i målestokk stort grønt skifte. Kommer nok store nyheter ila året;)TTT
Men 11.mai er ikke lenge siden i målestokk stort grønt skifte. Kommer nok store nyheter ila året;)TTT
Marketwatch
03.07.2021 kl 14:34
4793
Som omtalt flere ganger tidligere: AKH kan ha interesse av at kursen ikke fyker oppover, før de får investert, dersom de har tenkt å øke
eierprosenten i REC vesentlig. Det kan imidlertid også være slik at det ikke foregår noen aktiv kurspleie i REC, men at selskapets
aksjer er utsatt for trading. Lite nyheter fra selskapet, sammen med stor interesse for REC, gjær aksjen svært utsatt for spekulasjon.
Tradere er glad i en aksje som går mye opp en dag, og mye ned den neste.
eierprosenten i REC vesentlig. Det kan imidlertid også være slik at det ikke foregår noen aktiv kurspleie i REC, men at selskapets
aksjer er utsatt for trading. Lite nyheter fra selskapet, sammen med stor interesse for REC, gjær aksjen svært utsatt for spekulasjon.
Tradere er glad i en aksje som går mye opp en dag, og mye ned den neste.
MorganKane
03.07.2021 kl 21:56
3998
Taiga,
Da er du i feil selskap. Her kommer det ingen info før det blir bestemt at ML åpner. Og denne beskjeden kommer neppe før til høsten. Sannsynligvis i q4. MEN den kommer!
Utover det får vi generell info på presentasjonene. Blir i så måte svært spennende med Yulin. Denne er både av selskapet og markedet verdsatt til null, men jeg tror fortsatt at Yulin kan bli stort. Vi får se...
Da er du i feil selskap. Her kommer det ingen info før det blir bestemt at ML åpner. Og denne beskjeden kommer neppe før til høsten. Sannsynligvis i q4. MEN den kommer!
Utover det får vi generell info på presentasjonene. Blir i så måte svært spennende med Yulin. Denne er både av selskapet og markedet verdsatt til null, men jeg tror fortsatt at Yulin kan bli stort. Vi får se...
Hehe ja, blir nok en stund til 42,5 :)
Apropos Sila nanotechnologies. Hva tenker folket om at det har vært stille!!! fra den kanten i over 1 mnd???
Siste twittermelding gikk ut 27. mai. Er ett tydelig brudd i mønsteret her!
Noe er på gang, men hva?
Stille fra Recsi, stille fra Sila. 1+1=2
Siste twittermelding gikk ut 27. mai. Er ett tydelig brudd i mønsteret her!
Noe er på gang, men hva?
Stille fra Recsi, stille fra Sila. 1+1=2
Redigert 03.07.2021 kl 23:05
Sila skulle jo bygge stor fabrikk til flere milliarder, i North America. Hvor ligger ML egentlig?? Tihi. Lov å drømme en fredagskveld.
Drømme?? Dette her er seriøse greier!! Det er en revolusjon på gang angående batterier og en aner ikke hvor stort dette blir. Silisium lithium-ion batterier ER etter hva jeg har fått med meg DEN LEDENDE teknologien. DETTE ER ETT RACE, VESTEN MOT KINA. TOP SECRET STUFF!! Kortene holdes tett til brystet, helt til den dagen planen er klar og kontraktene signert. Står du på utsiden da, kan du fort gå glipp av 20-30% avkastning.
Det er en grunn til at det er stille , og da kan en velge å tro at det er pga. at REC er en katastrofe eller at REC sitter i smørøyet med Røkke som smed.
Det er en grunn til at det er stille , og da kan en velge å tro at det er pga. at REC er en katastrofe eller at REC sitter i smørøyet med Røkke som smed.
Jeg mente jo at man kan drømme om Sila. Har stor tro på batterier og disse anodene :) Jeg har ikke solgt en aksje siden jeg begynte å kjøpe i fjor, kun kjøpt, i flere omganger :D
Brattis
04.07.2021 kl 00:17
3433
Heilt sant det du sier, dette er vesten Vs Kina.. rec har nok ikkje muligheter for å komme med ein børsmelding. USA krever nok TOP secret før alt er klart, og underskrevet det sir seg selv.
Og ein ting som er sikkert USA klarer seg ikkje uten REC. USA har lovet store nyheter innen mnd på forgje gang det snakket offentlig om verdikjeden det holder på og bygge 🥳 dette blir stort!
Og ein ting som er sikkert USA klarer seg ikkje uten REC. USA har lovet store nyheter innen mnd på forgje gang det snakket offentlig om verdikjeden det holder på og bygge 🥳 dette blir stort!
MorganKane
04.07.2021 kl 00:35
3366
Slettet brukerskrev Hehe ja, blir nok en stund til 42,5 :)
Hehe,
Hvis du synes 3-6 måneder er lenge for at pengene skal mer enn doble seg så vet jeg egentlig ikke helt hva jeg skal anbefale. Lykke til i hverfall👍
Hvis du synes 3-6 måneder er lenge for at pengene skal mer enn doble seg så vet jeg egentlig ikke helt hva jeg skal anbefale. Lykke til i hverfall👍
Herregud så mye støy og usaklig gnål!
I likhet med de fleste andre selskaper på børsen så rapporterer REC Silicon tall og annen relevant informasjon til markedet 4 GANGER OM ÅRET. Neste rapportering er om 18 dager.
https://www.recsilicon.com/investors
I likhet med de fleste andre selskaper på børsen så rapporterer REC Silicon tall og annen relevant informasjon til markedet 4 GANGER OM ÅRET. Neste rapportering er om 18 dager.
https://www.recsilicon.com/investors
Litt freidig nedsabling, og brusing med fjærene, var det ikke Duck? Det er vel ikke "tall" som stort sett diskuteres i tråden her, eller øvrige for den saks skyld?
Du forventer mao. at åpningen av ML, eller en inngått avtale med en batteriprodusent, kringkastes på en av kvartalsprespresentasjonene? Anbefaler deg og ikke holde pusten
Du forventer mao. at åpningen av ML, eller en inngått avtale med en batteriprodusent, kringkastes på en av kvartalsprespresentasjonene? Anbefaler deg og ikke holde pusten
Spent på morgendagen. Hvis aksjen ikke var REC ville skriften på veggen vært emisjon, ref fredagens handel.
Redigert 04.07.2021 kl 17:08
-
«
- 1
- 2 »