SAN HQ 2.0

JosefK
AZT 30.06.2021 kl 15:01 4241


Så sommerstille det er her. Normalt sett ville det vært hundrevis av mer eller mindre vel gjennomtenkte innlegg. 🙄

Men når fjorårets store hit får en oppfølger, da er det stille. Jeg sier fjorårets, siden det bare har vært ett kvartal i år. Og det hadde «bare» noen-og-tredve prosent økning. Da med forutsetningen at SAN HQ utgjør storparten av salget innen therapeutics.

Personlig er jeg mest opptatt av at det kommer fler publikasjoner siden det har vært og er veldig stille på publikasjonsfronten. Det kan kanskje virke rart, men publikasjoner er det jeg trives best med. Der lærer jeg mest og jeg vet det er best marginer i de mindre leveransene.

Litt synd derfor at meldingen ikke sier noe om HVA 2.0 adresserer i produksjonen. Akkurat det var ullent.

Ellers er det fint det kommer nyheter. AZT trenger dem for å holde snøballen i gang. Erfaringen tilsier også at når det først kommer en, så kommer det flere.

Grunnpilar
30.06.2021 kl 15:52 4156

Siden dette produktet er bedre enn forrige, ser jeg for meg at de også tjener litt mer "pr.Stk" på dette. Også kommer dette SAN HQ 2.0 til å overta for det forrige, i allerede eksisterende kundebase. Men slik jeg forstod dette, så kunne SAN HQ 2.0 også brukers i noen områder, der den forrige versjonen SAN HQ 1.0 ikke kunne, dvs at det nå er mer sannsynilig at vi får raskere økt omsetning av SAN i fremtiden, siden den fint kan erstattee SAN HQ 1.0 og brukes på flere områder.
Redigert 30.06.2021 kl 15:53 Du må logge inn for å svare
Jaws
30.06.2021 kl 16:22 4086

Når har Holter publisert noe som ikke er av stor betydning for selskapet?

«ArcticZymes anticipates that SAN HQ 2.0 will increase the Company's reach within the viral vector space and provide new opportunities in recombinant
protein production.» SAN blir tilgjengelig for et større marked..

Kanskje JosefK kan finne informasjon på størrelses forholdet mellom Viral vector markedet og den nye recombiant protein production markedet?
Redigert 30.06.2021 kl 16:23 Du må logge inn for å svare
oppturen
30.06.2021 kl 17:01 4018

Mener å huske at det finnest fler ulike virus som er aktuelle for viral vector. Dagens SAN virker fint fir Adenovirus mens en skulle komme med nye produkt tilpasset blant annet lentovirus ?
Jaws
30.06.2021 kl 19:26 3883

Pareto mener recombiant protein production markedet er «significantly larger» enn viral vector markedet jmfr ArcticZymes unofficial FB side innlegg:

PARETO
ArcticZymes Technologies - New product expands market potential significantly
ArcticZymes (AZT) today announced that it had launched SAN HQ 2.0, a new version of its successful enzyme mainly targeted towards manufacturing of viral vectors within the therapeutic field. SAN HQ treatment is used in the downstream purification of viral vectors to remove contaminating DNA. The new version of the SAN HQ enzyme has been optimized for wider compatibility with downstream processes used in biomanufacturing and provides new opportunities beyond viral vectors in recombinant protein production, e.g. monoclonal antibodies. This market is more mature than the viral vector production market, but significantly larger. However, the """"market for recombinant proteins"""" is growing 10-15% p.a. significantly outgrowing the market for small molecule drugs. The new San HQ 2.0, product will be commercially available from late Q3 2021, and we expect the first orders to materialize already during 2021

Hvem konkurrere i dette marked
The recombinant protein market consists of several major players, including Eli Lilly and Company, Merck KGaA, and Novo Nordisk AS
xjack
30.06.2021 kl 21:28 3746

LaBull er i støtet på Twitter. Han har merket seg dagens melding og mener at nye, særs interessante markeder nå åpner seg for AZT.
Slettet bruker
04.07.2021 kl 00:13 2875

https://lab-a-porter.com/


https://lab-a-porter.com/2021/06/new-distributorship-announcement-arcticzymes-technologies/

Effective 1 June 2021 LAB-A-PORTER Limited has been appointed as the official distributor of ArcticZymes Technologies.

LAB-A-PORTER Limited will distribute and provide technical support for all ArcticZymes Technologies products and services to existing and new customers.

_________

Selskapet har adresse i Hong Kong..
Redigert 04.07.2021 kl 00:16 Du må logge inn for å svare
JosefK
06.07.2021 kl 22:14 2289


Hvis Pareto har rett her, så gjetter jeg på at

Regeneron
Abcam
Boehringer Ingelheim
EnGenes

Er hete kandidater i kundegruppen. Men det er slett ikke begrenset til disse. De lager alle proteiner av et eller annet slag og jeg har klart å koble dem sammen med AZT tidligere. Jeg tror også dette vil være høyaktuelt for research segmentet.

Hodet mitt sprenges av og til når jeg prøver å pusle sammen nettverket rundt AZT.

repsol
07.07.2021 kl 16:23 2002

Er det SaaS penger vi ser strømmer inn i kvalitet aksjen AZT i dag )

repsol
Redigert 07.07.2021 kl 16:26 Du må logge inn for å svare
Yzf R1
07.07.2021 kl 16:34 1957

Ble livlig på slutten der 👌🏼
FunHouseComp
08.07.2021 kl 14:10 1591

Hva i all verden skjer i AZT i dag? Noen tanker?
Redigert 08.07.2021 kl 14:10 Du må logge inn for å svare
HarryKiri
08.07.2021 kl 15:42 1454

Det skjer vel egentlig ingenting, det ser bare ikke så pent ut på grunn av de lille blaffet som var i går ettermiddag.
repsol
08.07.2021 kl 16:21 1396

ja denne nedgangen syntes vel ikke i grafen om et års tid he he

repsol