BWO Tøm og røm?

Ariel4
BWO 01.07.2021 kl 14:13 1454

Litt oppgang på BWO. Nå 31, 90. Tøm og røm eller sitte rolig og vente på mer. Historien sier vel helt klart selg så fot som mulig. Jeg sitter litt til, men ikke lenge.
Hva sier dere andre som sitter i BWO?

Ariel4
Ecf93
01.07.2021 kl 14:20 1437

Vis du ikke klarer å ta egne avgjørelser utifra hva du selv tror å kommer frem til ang en aksje har du ingenting på en børs å gjøre…

Det å prøve å time markedet er lotto,

Har sittet i bwo i over et år å har avkastning på 80%
I bwe har jeg rundt 160%, slik avkastning hadde jeg gått fint glipp av hadde jeg drevet og solgt slik flere her gjør.. jeg har et mye lenger tidsperspektiv å høyere kursmål frem i tid å blir lett sittende samme hva, synker den under 25 kjøper jeg med både armer og bein.
pipers75
01.07.2021 kl 14:44 1394

Hva vil du i såfall kjøpe? Vanskelig å finne gode oljerelatert aksjer som er såvidt underpriset som BWO nå. Her gjelder det å ha tålmodighet, men jeg forstår selvsagt frustrasjonen din.
Ariel4
01.07.2021 kl 15:11 1341

Hva jeg ville kjøpe?
Ikke så lett nå, alt virker veldig dyrt.
Var (og er) innom kog, tror mye er tatt ut der også nå.
Bwo virker billig, men veldig sensitiv for oljepris.
Nå med olja på 75$ burde bwo vært mye høyere. Når, ikke hvis, oljeprisen igjen går ned mot 50$, så…..

Løkkøye
01.07.2021 kl 15:20 1315

«Tøm og røm» er vel et uttrykk og tankegang for kortsiktig spekulasjon.
Min mening er at at i BWO må man tenke som en investor og «henge seg på» hovedeierne i selskapet. Disse har en langsiktig plan og strategi.
For min del kjøpte jeg en god del aksjer helt tilbake i 2016, ca kr. 10,-
Avkastningen har vært miserabel det siste halvannet året, men vi skal langt opp igjen, før eller senere.
Jeg ser bl.a fram til at BWE begynner å betale utbytter til eierne, og til at 35% av dette havner på konto hos BWO.