netoil kjøp av Nope

joakimo
NETOIL 06.07.2021 kl 09:28 1069

For flere år siden kjøpte jeg en ganske stor mengde aksjer i Nordic Petroleum (NOPE). Det var en elendig investering fordi aksjekursen sank og sank. For en tid tilbake ble det kjent at NETOIL, gjennom Danske Bank, skulle formidle salg av Nope til NETOIL, og at dette skulle skje innen utgangen av juli. I likhet med flere andre aksepterte jeg betingelsene og solgte/kjøpte mine aksjer i NOPE/NETOIL. Mitt problem er at jeg ikke kan se spr av disse transaksjonene verken på min Nordnet-konto, eller på min konto i Nordea. Er det noen her som kan forklare/informere om de har opplevd det samme som meg.
Jolla1
23.08.2022 kl 11:03 319

Regner med at dere som var bull pa Nope har gjort en kule ? hva sier du Rosita, hvor mange millioner tjente du ? ler meg ihjel, sa hele tiden at dette var et dødsdømt prosjekt, men alle andre var overbevist om tidenes kule. Saa hvordan gikk det egentlig ? Stor formuesskatt og full bank konto eller full avskrivning og kjempetap ? Hilsen Jolla som ler sa han rister, ma kanskje ha nye stabilisers pa yachten for a.holde den i ro ))))
Jolla1
22.10.2021 kl 17:03 602

Nope har jo vaert en tragedie fra begynnelse til slutt, skal denne hunden endelig begraves ? Jeg advarte lenge, veldig lenge at dette bare ville bli elendighet, men alle de som mente de kunne bedre skrek over seg over hvor bra dette ville bli ? Hva sier du Rosita ? noen glupe avskjedsord til de som har tapt store penger pa Nope ?

makan til luftslott skal man lete lenge etter.....
Jolla1
22.10.2021 kl 17:01 616

Jolla1
joakimo
18.07.2021 kl 10:53 853

Naive nordmenn. Jeg har også etter hvert sett at dette prosjektet er "under arbeid". Jeg synes det er ganske sløvt av Danske bank (?) at vi som er aksjonærer ikke kan få tydelig beskjed om når disse prosessene er fullført, eller forventes fullført. Det er ikke den innskrenkede ettøringen for aksjehanleken jeg venter på, men at det som er tapt på Nope kan få effekt som skattefradrag i alle fall før dette år er omme. Men takk for din kommentar Naive Nordmenn
NaiveNormenn
17.07.2021 kl 22:45 901

Jeg ser de er en mnd forsinket, jeg skal se inn på dette på mandag.

Dato for overføring av aksjer17.06.2021
Utbetaling
Betaling pr. aksje i NOK 0,009 NOK Betalingsdato Status: Under arbeid
NaiveNormenn
12.07.2021 kl 10:45 975

Det står under arbeid i vps, men er vel bare og ringe Netoil.