Samtale med styreleder
Som jeg opplyste om tok jeg kontakt med styreleder på fredag da jeg som en del andre aksjonærer anså måten CEO Brauns avgang ble kommunisert til markedet ikke som tilstrekkelig i henhold til aksjeloven § 6-2 (2) ivm § 6-12 følgende.
Jeg fikk melingen fra styreleder at vi gjerne kunne ta en samtale i går. Vi hadde samtalen i dag som varte i rund 20 min.
Styreleder bekreftet at han allerede hadde snakket med mange andre aksjonærer som hadde samme syn på saken som jeg. Han hadde stor forståelse og redegjorde for prosessen som ledet til at børsmeldingen ble gitt som vi alle måtte erfare. Han orienterte om at styret nå vil vurdere å komme eventuell med en tilleggsmelding. Han hørte nøye på mine juridiske vurderinger vedrørende dette spørsmål.
Men det vesentlige for meg var som jeg også hadde forventet at styret og styreleder ikke endrer på guidingen!
På mitt spørsmål vedrørende Dr. Lars Nieba bekreftet styreleder at han må i den fasen av paradigme selskapet er per i dag har full fokus på hans egentlige oppgaver. Også redegjorde han hvorfor Marlene ble valgt som interim. En forklaring som jeg syntes var gjennomtenkt.
For meg var samtalen en veldig god bekreftelse på at vi har en styreleder som tar selskapets utvikling og alle aksjonærers interessert svært seriøst. Kursfallet vi har sett de siste dager er helt absurd og for meg en kjøpsanledning.
Det gjenstår å se om vi får en børsmelding fra selskapet. Men hvis ikke er det for meg helt klart bekreftet at ingenting har forandret seg vedrørende guiding.
Avslutningsvis påpekte styreleder at enhver aksjonær kan ta kontakt med styreleder da han anser det som en av hans oppgaver å svare på spørsmål fra aksjonærene som gjelder selskapets ledelse innenfor lovens rammer!
Jeg fikk melingen fra styreleder at vi gjerne kunne ta en samtale i går. Vi hadde samtalen i dag som varte i rund 20 min.
Styreleder bekreftet at han allerede hadde snakket med mange andre aksjonærer som hadde samme syn på saken som jeg. Han hadde stor forståelse og redegjorde for prosessen som ledet til at børsmeldingen ble gitt som vi alle måtte erfare. Han orienterte om at styret nå vil vurdere å komme eventuell med en tilleggsmelding. Han hørte nøye på mine juridiske vurderinger vedrørende dette spørsmål.
Men det vesentlige for meg var som jeg også hadde forventet at styret og styreleder ikke endrer på guidingen!
På mitt spørsmål vedrørende Dr. Lars Nieba bekreftet styreleder at han må i den fasen av paradigme selskapet er per i dag har full fokus på hans egentlige oppgaver. Også redegjorde han hvorfor Marlene ble valgt som interim. En forklaring som jeg syntes var gjennomtenkt.
For meg var samtalen en veldig god bekreftelse på at vi har en styreleder som tar selskapets utvikling og alle aksjonærers interessert svært seriøst. Kursfallet vi har sett de siste dager er helt absurd og for meg en kjøpsanledning.
Det gjenstår å se om vi får en børsmelding fra selskapet. Men hvis ikke er det for meg helt klart bekreftet at ingenting har forandret seg vedrørende guiding.
Avslutningsvis påpekte styreleder at enhver aksjonær kan ta kontakt med styreleder da han anser det som en av hans oppgaver å svare på spørsmål fra aksjonærene som gjelder selskapets ledelse innenfor lovens rammer!
Redigert 06.07.2021 kl 12:37
Du må logge inn for å svare
heilo88
Gjelder slagordet ennå: - NanoV for liten og NanoV for stor
Eller er det: -NanoV - for de med god tro og store føtter
Gjelder slagordet ennå: - NanoV for liten og NanoV for stor
Eller er det: -NanoV - for de med god tro og store føtter
heilo888
12.07.2021 kl 16:32
5058
Worldquant LLC økte sin shortbeholdning med ca. 107.000 aksjer på fredag, og er nå nest største short-aktør med ca. 700.000 shortede aksjer.
Når jeg er inne her å leser på NANO tråden så lurer jeg på hvilken verden noen er i!!! Her er så mye tull og spekulasjonen at Donald Trump må ha elsket dette.
Merlin
12.07.2021 kl 14:49
5256
Nå er du på virkelig ville veier Hugoil. Styret og hovedaksjonærer backet 20MB dosen. Det var doseringsforsøk, som også FDA påla NanoV å gjennomføre. Maken til etterpåklokskap og insinuasjoner du kommer med skal man lete etter. Du bør sende manuskriptet til eventyrforlaget.
Uten ledelse? Søking etter ny CEO er igangsatt. Malene fungerer helt greit i denne jobben. Dr. Lars Nieba har vist at han også utmerket kan steppe inn der det er nødvendig, men har som alle vet en meget viktig jobb med å få gjennom Paradigme og PAI etc. NanoV holder god styringsfart mot mål!
Hugoil, dine innlegg kan rett og slett ikke tas på alvor.
Uten ledelse? Søking etter ny CEO er igangsatt. Malene fungerer helt greit i denne jobben. Dr. Lars Nieba har vist at han også utmerket kan steppe inn der det er nødvendig, men har som alle vet en meget viktig jobb med å få gjennom Paradigme og PAI etc. NanoV holder god styringsfart mot mål!
Hugoil, dine innlegg kan rett og slett ikke tas på alvor.
Redigert 12.07.2021 kl 14:50
Merlin
12.07.2021 kl 14:37
5244
"Key Player in Radioimmunotherapy Treatment"
This insightful report has a lot to give on Radioimmunotherapy Treatment covering wide geographic scope around the world. The Radioimmunotherapy Treatment size is projected to reach US$ XX million by 2027, from US$ XX million in 2020, at a CAGR of XX% during 2021-2027. The report is focused on gaining various market trends, dynamics, growth drivers, Strengths, weaknesses, opportunities, Threats restraining the market growth. Further, the report offers detailed visions into various growth opportunities and challenges based on various types of products, applications, end users and countries, among others.
The Key players operating in the Radioimmunotherapy Treatment are:
Bayer AG, MabVax Therapeutics Holdings, Inc., Panacea Pharmaceuticals, Inc. Nordic Nanovector, Actinium Pharmaceuticals, Inc., Immunomedics, Inc., Spectrum Pharmaceuticals, Inc.
https://oneupbusinessinsights.com/details.php?url=global-radioimmunotherapy-treatment-market-research-report-growth-trends-and-competitive-analysis-2021-2027-
This insightful report has a lot to give on Radioimmunotherapy Treatment covering wide geographic scope around the world. The Radioimmunotherapy Treatment size is projected to reach US$ XX million by 2027, from US$ XX million in 2020, at a CAGR of XX% during 2021-2027. The report is focused on gaining various market trends, dynamics, growth drivers, Strengths, weaknesses, opportunities, Threats restraining the market growth. Further, the report offers detailed visions into various growth opportunities and challenges based on various types of products, applications, end users and countries, among others.
The Key players operating in the Radioimmunotherapy Treatment are:
Bayer AG, MabVax Therapeutics Holdings, Inc., Panacea Pharmaceuticals, Inc. Nordic Nanovector, Actinium Pharmaceuticals, Inc., Immunomedics, Inc., Spectrum Pharmaceuticals, Inc.
https://oneupbusinessinsights.com/details.php?url=global-radioimmunotherapy-treatment-market-research-report-growth-trends-and-competitive-analysis-2021-2027-
Helt har alle emisjoner medført kraftige kursfall.
I mangel av Braun.
--
Poenget er jo at selskapet er uten ledelse. Det er jo alle enig i, formelt. Men hvorfor har det blitt formelt?
Costa begynte å korrumpere med å lansere 20mB dose, ja muligens enda høyere, på conf call rett før emisjonen - for å gi ekstra piff. Det var finansiell strategi, men allerede da bortimot korrupt. For en horribel lek med ord og tall av en blåruss uten omtanke for det tilhørende prosessuelle, inkl. å ta pasienter på alvor, for ikke å snakke om selskapets ansatte. Ein spradebass.
Deretter har ikke NANO hatt finansiell strategi. Bare spør Kvåle og nå Malene. Det hele er helt ad hoc og i lomma på DNB Markets. Derfor Egberts 4dagers uttalelse nevnt ovenfor.
I mangel av Braun.
--
Poenget er jo at selskapet er uten ledelse. Det er jo alle enig i, formelt. Men hvorfor har det blitt formelt?
Costa begynte å korrumpere med å lansere 20mB dose, ja muligens enda høyere, på conf call rett før emisjonen - for å gi ekstra piff. Det var finansiell strategi, men allerede da bortimot korrupt. For en horribel lek med ord og tall av en blåruss uten omtanke for det tilhørende prosessuelle, inkl. å ta pasienter på alvor, for ikke å snakke om selskapets ansatte. Ein spradebass.
Deretter har ikke NANO hatt finansiell strategi. Bare spør Kvåle og nå Malene. Det hele er helt ad hoc og i lomma på DNB Markets. Derfor Egberts 4dagers uttalelse nevnt ovenfor.
Redigert 12.07.2021 kl 14:24
Merlin
12.07.2021 kl 13:43
5358
NanoV har cash "into 2H2022"
Og trenger altså som vist ikke lang tid på seg for en emisjon.
Dels trenger de ikke å ha 200 mill NOK i kassa som et minimum
Dels er alle emisjoner til nå gjennomført uten problemer.
Ved inngang til 2H2022 vil situasjonen i selskapet kunne være ganske anderledes enn i dag. Holdes guidingen har NanoV fått godkjent PAI, som i seg selv er et stort kjøpssignal. Også en rekke andre målsettinger vil være nådd. NanoV vil være kommet mye lenger mot målet.
Så å gå nå og tenke på en fremtidig emisjon er noe baisserne har fremkastet, i mangel av noe annet. Glem det.
Og trenger altså som vist ikke lang tid på seg for en emisjon.
Dels trenger de ikke å ha 200 mill NOK i kassa som et minimum
Dels er alle emisjoner til nå gjennomført uten problemer.
Ved inngang til 2H2022 vil situasjonen i selskapet kunne være ganske anderledes enn i dag. Holdes guidingen har NanoV fått godkjent PAI, som i seg selv er et stort kjøpssignal. Også en rekke andre målsettinger vil være nådd. NanoV vil være kommet mye lenger mot målet.
Så å gå nå og tenke på en fremtidig emisjon er noe baisserne har fremkastet, i mangel av noe annet. Glem det.
Redigert 12.07.2021 kl 14:52
bj111
12.07.2021 kl 12:43
5472
Jeg undervurderte virkelig betydningen av at en ansatt i dette selskapet sluttet etter 6 mnd, så mulig emisjon sender kursen ned til kr 5 haha.
1-0 til shorterne kan man vel si så langt. Viste de at denne ansatte skulle slutte og at det var alt som skulle til tro?
For de som klarer å løfte blikket å se hva som skal komme før trollenes emisjon så er det et kjøpssignal at trollene har gravet seg ned og fokuserer på en mulig emisjon om 6 måneder eller mer. DIsse som tror emisjon er døden har forhåpentlig solgt seg ut eller er snart ferdige med det.
1-0 til shorterne kan man vel si så langt. Viste de at denne ansatte skulle slutte og at det var alt som skulle til tro?
For de som klarer å løfte blikket å se hva som skal komme før trollenes emisjon så er det et kjøpssignal at trollene har gravet seg ned og fokuserer på en mulig emisjon om 6 måneder eller mer. DIsse som tror emisjon er døden har forhåpentlig solgt seg ut eller er snart ferdige med det.
Det, blir ca 170MNOK ved emi, var vel laveste cashposisjon ved emi noensinne for NANO på børs. Høyner sannsynligheten ytterligere for at betalt pasientrekruttering var et engangstilfelle. Trolig besluttet rundt Q320. Uten den ville emikursen blitt 10.
Veldig drøyt av Egbert på Q4 å guide at NANO skal kapitalisere på resultater utover 2021 før emisjon når de gjorde emisjon 4 dager etter uttalelsen. Fårdet noe å si for meldingen om Braun-avgangen?
Veldig drøyt av Egbert på Q4 å guide at NANO skal kapitalisere på resultater utover 2021 før emisjon når de gjorde emisjon 4 dager etter uttalelsen. Fårdet noe å si for meldingen om Braun-avgangen?
Redigert 12.07.2021 kl 01:02
Merlin
11.07.2021 kl 23:26
6073
Cash utgangen av mars 498 mil. Emisjon i mars 422 mill inn. Cash uten emisjon 76 mill og ikke 200.
focuss
11.07.2021 kl 18:59
6275
Fjellgutten
Vi får vel større trygghet for scenariet ved Q2 presentasjon med status rekruttering.
Vi får vel større trygghet for scenariet ved Q2 presentasjon med status rekruttering.
Merlin
11.07.2021 kl 18:46
6317
Ja dette er guidingen:
Top-Line read-out :H2-21
Cash Runway : Into H2-22
Cash and cash equivalents amounted to NOK 498million end of March 2021
De siste 5 kvartalene har cash burn vært 106 mill NOK pr. kvartal
Ved årets slutt 2021 gir det 498-106*3= 180 mill NOK,
men det er gjort innsparinger og et forenklet opplegg for Paradigme, så si de har 200 mill NOK igjen ved årslutt 2021.
Det blir feil å tro at cash-burn er den samme i 2022 som i 2021, siden jo pasientinklusjonene, som er kostbare er planlagt fullført i 2021. Med cash into 2H2022 regner de med ca 100 mill NOK i cash burn pr. kvartal i 2022.
Så cash-situasjonen er avhengig av evt. partnerforhandlinger og upfrontbetalinger. Så kjapt emiene har foregått i NanoV trengs det ikke innkalling lang tid i forveien om det ikke kommer en upfront fra partner.
Top-Line read-out :H2-21
Cash Runway : Into H2-22
Cash and cash equivalents amounted to NOK 498million end of March 2021
De siste 5 kvartalene har cash burn vært 106 mill NOK pr. kvartal
Ved årets slutt 2021 gir det 498-106*3= 180 mill NOK,
men det er gjort innsparinger og et forenklet opplegg for Paradigme, så si de har 200 mill NOK igjen ved årslutt 2021.
Det blir feil å tro at cash-burn er den samme i 2022 som i 2021, siden jo pasientinklusjonene, som er kostbare er planlagt fullført i 2021. Med cash into 2H2022 regner de med ca 100 mill NOK i cash burn pr. kvartal i 2022.
Så cash-situasjonen er avhengig av evt. partnerforhandlinger og upfrontbetalinger. Så kjapt emiene har foregått i NanoV trengs det ikke innkalling lang tid i forveien om det ikke kommer en upfront fra partner.
Redigert 11.07.2021 kl 19:37
Fjellgutten
11.07.2021 kl 18:36
6343
Focuss on track again. Er det virkelig så enkelt Focuss. Gitt at det ikke lurer en eller flere partnere i sivet blir det emisjon. Det er vi enige om. Dette må i tilfelle begynne å tenkes på senest Q1 2022. Og da tror du paradigme avlesningen tilsier en emisjonskurs på mellom 30 og 60 kroner. Dagens kurs litt over 20.
Da er det vel bare å klinke til ? Om du tar på deg dine kritiske briller ( har vist du kan );hva kan da ødelegge et slikt scenario ?
Da er det vel bare å klinke til ? Om du tar på deg dine kritiske briller ( har vist du kan );hva kan da ødelegge et slikt scenario ?
SomSa
11.07.2021 kl 15:43
6518
Tror du virkelig at Nano skal ha noen kroner på kontoen før de henter penger? Pleier de ikke å hente penger når kontantbeholdingen er rundt 200 mil? Tar det ikke tid fra emisjon til pengener er på kontoen? Skal de ikke starte salgsstrategi ,.....
side 21
Cash 498 mil
Net cash from operating activities of 133.5 million
498 mil /135,5 mil = 3,68 kvartaler
https://www.nordicnanovector.com/sites/default/files/Q1%202021%20Results%20Presentation.pdf
Merlin
11.07.2021 kl 14:09
6661
Cash runway extended into H2’2022.
Se side 21
https://www.nordicnanovector.com/sites/default/files/Q1%202021%20Results%20Presentation.pdf
Se side 21
Redigert 11.07.2021 kl 18:32
focuss
11.07.2021 kl 13:55
6626
For det første: Det blir ingen emisjon før etter Paradigme avlesning.
For det andre: Om de henter en milliard etter Paradigme avlesning så antar jeg det vil skje i området 30-60 per aksje. Det betyr å øke antall aksjer med 15-30% og er på ingen måte noen katastrofe. Det betyr da antagelig at vi går hele vegen alene og ikke trenger å dele med noen. Lukter norsk Genmab av slikt.
For det andre: Om de henter en milliard etter Paradigme avlesning så antar jeg det vil skje i området 30-60 per aksje. Det betyr å øke antall aksjer med 15-30% og er på ingen måte noen katastrofe. Det betyr da antagelig at vi går hele vegen alene og ikke trenger å dele med noen. Lukter norsk Genmab av slikt.
Falketind
11.07.2021 kl 13:40
6591
Nei, nå ble jeg alvorlig redd 😱 SomSa.... Tror jeg må selge alt på mandag, emisjon er jo livsfarlig får håpe for din del at du allerede har solgt deg ut. Dette kan bli virkelig "stygt".
Redigert 11.07.2021 kl 13:47
SomSa
11.07.2021 kl 13:24
6588
"Financial resources are expected to be sufficient until data read-out from PARADIGME". Les ordet "until"
Er ikke annonsert read-out på slutten av året? Det vil si penger må hentes i løpet av året, enten med eller uten read-out.
Merlin
11.07.2021 kl 12:32
6632
Hyggelig å høre focuss. Jeg er ikke langsint! Ellers går det ikke mot noen emisjon, det har jo nettopp vært. Til og med vellykket rep.emisjon. Guidingen er uforandret på at dette skal holde til read-out Paradigme. "Financial resources are expected to be sufficient until data read-out from PARADIGME". Cash runway extended into H2’2022
Redigert 11.07.2021 kl 14:10
En annonsert emisjon er vel ikke den beste gulroten hvis en vil ha kursen oppover
En noe merkelig kommunikasjon fra dette superselskapet
Den burde vel kommet som troll av eske
En noe merkelig kommunikasjon fra dette superselskapet
Den burde vel kommet som troll av eske
focuss
10.07.2021 kl 18:01
7195
Jeg tror rett og slett IFE vil bidra til å gi Betalutin et ekstra kvalitetsstempel som vil imponere FDA.
focuss
10.07.2021 kl 17:54
7192
Men Lars og den nye prosessingeniøren gjør jo ikke jobben selv, men de har det overordnede ansvaret mot FDA og helsemyndigheter ellers. Produksjonsmessig er jobben i de beste hender. Når de kommer for PAI inspeksjon så har Lars & Co IFE kjeller og vise frem. Det burde gi tillitt til de fleste. Frykter ikke. IFE produserer jo også allerede Xofigo for Bayer.
https://ife.no/forskning/radiofarmasi-og-helse/
https://ife.no/forskning/radiofarmasi-og-helse/
focuss
10.07.2021 kl 17:28
7242
Vi skjønner jo at Lars har viktige ting å holde tak om han ikke skulle vært CEO på si. Det ville rett og slett ikke funket. Viktig at han lander det han driver med på en god måte og en prosessingeniør er på veg fra Bayer. Virker kanskje litt sent men, kanskje ikke.
focuss
10.07.2021 kl 16:50
7231
Merlin
Det gleder meg virkelig å se at vi er enige. Jeg unner deg virkelig suksess i Nanov. Det har du virkelig fortjent, mer enn de fleste.
Det gleder meg virkelig å se at vi er enige. Jeg unner deg virkelig suksess i Nanov. Det har du virkelig fortjent, mer enn de fleste.
Merlin
10.07.2021 kl 16:27
3854
Det viser seg, sjekk linken ovenfor, at det er mange færre enn før som ikke klarer PAI ved første forsøk. De fleste klarer det direkte. Det er derfor riktig som du skriver focuss, at bedømmelsen kjøper/partner gjør nok vil baseres på flere parametere enn det regulatoriske alene. NanoV har jo også erfaringene fra Algetas produksjonsgodkjennelse de kan støtte seg på, via Roy Larsen, som nok fortsatt har en finger med i spillet.
For egen del mener jeg jo at Betalutin er "bankers" og at NanoV er et enestående attraktivt selskap, der beilerne bør stå i kø og nok helt klart greier å håndtere slik usikkerhet avtalemessig på forhånd. Novartis oppkjøp av Endocyte viser at en tidsplan basert på hva som gjaldt "i gamle dager" ikke har spesiell gyldighet pr, i dag.
Den dokumentasjonen NanoV allerede har, og basert på et radioaktivt stoff, som man vet fysisk dreper kreft er bunnsolid. Det trengs egentlig ikke særlig mer forsikring om hva NanoV står for og er verdt. Det som nok holder kjøp tilbake er mer et prisspørsmål, der NanoV har uttalt at de heller vil ha bedre betalt enn selge med stort fradrag for usikkerhet. Det fradraget begynner å bli lite.
Ut fra dette trenger faktisk NanoV en permanent og kvalifisert CEO relativt snart, om de ønsker å komme i gang med partnerforhandlinger raskt.
For egen del mener jeg jo at Betalutin er "bankers" og at NanoV er et enestående attraktivt selskap, der beilerne bør stå i kø og nok helt klart greier å håndtere slik usikkerhet avtalemessig på forhånd. Novartis oppkjøp av Endocyte viser at en tidsplan basert på hva som gjaldt "i gamle dager" ikke har spesiell gyldighet pr, i dag.
Den dokumentasjonen NanoV allerede har, og basert på et radioaktivt stoff, som man vet fysisk dreper kreft er bunnsolid. Det trengs egentlig ikke særlig mer forsikring om hva NanoV står for og er verdt. Det som nok holder kjøp tilbake er mer et prisspørsmål, der NanoV har uttalt at de heller vil ha bedre betalt enn selge med stort fradrag for usikkerhet. Det fradraget begynner å bli lite.
Ut fra dette trenger faktisk NanoV en permanent og kvalifisert CEO relativt snart, om de ønsker å komme i gang med partnerforhandlinger raskt.
Merlin
10.07.2021 kl 16:10
3844
Det spørs. Endocyte hadde en fase III kandidat.
"Before approval, FDA evaluates the establishments by on-site inspections .A pre-approval inspection (PAI) is performed."
https://www.genengnews.com/news/novartis-to-acquire-endocyte-for-2-1b-expanding-rlt-pipeline-in-prostate-cancer/
"Novartis has agreed to acquire Endocyte for $2.1 billion, the companies said today, in a deal that expands the buyer's radioligand therapy (RLT) pipeline of targeted oncology treatments with a Phase III candidate and several early-stage candidates.18. okt. 2018"
https://www.contractpharma.com/issues/1999-12/view_features/pre-approval-inspection-of-a-contract-manufacturin/
"Before approval, FDA evaluates the establishments by on-site inspections .A pre-approval inspection (PAI) is performed."
https://www.genengnews.com/news/novartis-to-acquire-endocyte-for-2-1b-expanding-rlt-pipeline-in-prostate-cancer/
"Novartis has agreed to acquire Endocyte for $2.1 billion, the companies said today, in a deal that expands the buyer's radioligand therapy (RLT) pipeline of targeted oncology treatments with a Phase III candidate and several early-stage candidates.18. okt. 2018"
https://www.contractpharma.com/issues/1999-12/view_features/pre-approval-inspection-of-a-contract-manufacturin/
focuss
10.07.2021 kl 14:15
3942
I samme meldingen som beskrev at Malene hadde trådd inn i rollen som Interim CEO så skrev også Egberts at arbeidet med å finne en ny permanent CEO allerede var startet. Får håpe det arbeidet ender med suksess uten at det tar for lang tid. Ny CEO bør jo helst få tid til å forberede seg før ting eventuelt begynner å skje for fort og vi trenger jo riktig person i den posisjonen.
focuss
10.07.2021 kl 13:54
4001
Snøffelen er sterk på det regulatoriske men ikke like sterk på det kommersielle. Tidspunktet for når et Amerikansk, Europeisk eller Kinesisk BP vil gjøre sitt " first move" er først og fremst avhengig av hvor interesserte de og hvor lenge de har mage til å vente. Dette bestemmes særlig av hvordan de vurderer konkurransen om Nanov til å bli og disse selskapene vil også få en FOMO opplevelse. Har vi rett i at Nanov er blant de mest attraktive RIT selskapene i markedet, for ikke å si det mest attraktive er det liten grunn til noen skråsikkerhet med tanke på når ting begynner å skje. Profesjonelle aktører vet hvordan usikkerhet skal håndteres i slike avtaler og slike avtaler på tidlig tidspunkt kan risikojusteres med en rekke "whereas`es og conditions" For Nanov er det viktig å henge med på notene når eventuelt slikt blir aktuelt. Får håpe Malene og Egberts skjønner det, men tror jeg det?? Det er spørsmålet.
Redigert 10.07.2021 kl 13:55
Chrisgunn
10.07.2021 kl 13:12
4068
Merlin
Punkt 3, kan man finne ut at andre selskaper er kjøpt opp etter PAI'ene er godkjent, tenker da på Endocyte elldr tilbake på Algeta? Var det oppkjøps kriterier den gangen dller gikk disse selskapene billigere enn de kunne ha gjort uten godkhent PAI/PAI'er?
Punkt 3, kan man finne ut at andre selskaper er kjøpt opp etter PAI'ene er godkjent, tenker da på Endocyte elldr tilbake på Algeta? Var det oppkjøps kriterier den gangen dller gikk disse selskapene billigere enn de kunne ha gjort uten godkhent PAI/PAI'er?
Det er skrevet at Bizzarri har kjøpt seg opp? Eller var det bare innløsning av opsjoner?
At han har løst inn opsjonene betyr at han er klar til å selge hvis han vil. Noe helt annet hvis han har kjøpt aksjer i markedet
At han har løst inn opsjonene betyr at han er klar til å selge hvis han vil. Noe helt annet hvis han har kjøpt aksjer i markedet
Merlin
09.07.2021 kl 17:55
4733
Da håper jeg folk fikk kjøpt nede på 20-tallet! Jfr tre-trinns anbefalingen lagt ut nylig. Det er et par meget klare triggere til under veis!.
Inklusjonstakten avklares. Holder guidingen=Kursoppgang.
Er takten god, men det tar noe lenger tid=Også kursoppgang, de kommer i mål.
Paradigmeresultatet. Det bør være konsistent med tidligere interimsresultatet, noe det med stor sikkerhet vil være. Husk at man allerede vet interim på ca 65%. Liten grunn til at det skal forandres mye.
1-del:
I disse dager, på billigst mulig kurs, siden siste kvartaler har vist at man kan være ganske trygg på at pasientene man trenger blir rekruttert. Helt uavhengig om siste pasient kommer inn i september 2021 eller mars 2022.
2- del:
Når selskapet melder at de har levert NDAen, for da mener de selv at de er klare. NDA dvs; The New Drug Application (NDA) is the vehicle through which drug sponsors formally propose that the FDA approve a new pharmaceutical for sale and marketing in the United States. The purpose of a NDA is to provide enough information to permit the FDA to reach the following key decisions.
Det er en svært viktig trigger for min vurdering er at siden Lars Nieba ble ansatt så har de hatt stålfokus på CMC.
3- del:
Når Selskapet faktisk har fått tommel opp på alle PAIene som skal gjennomføres. PAI: Pre-Approval Inspection. Program and How to prepare for a successful outcome
Og selskapet er klart for å inngå kommersielle avtaler."
Mao, mitt hovedscenario er at de “ikke får til” /“mulig å gjøre”/“lønner seg” å gjøre kommersielle avtaler før etter punkt 3.
Inklusjonstakten avklares. Holder guidingen=Kursoppgang.
Er takten god, men det tar noe lenger tid=Også kursoppgang, de kommer i mål.
Paradigmeresultatet. Det bør være konsistent med tidligere interimsresultatet, noe det med stor sikkerhet vil være. Husk at man allerede vet interim på ca 65%. Liten grunn til at det skal forandres mye.
1-del:
I disse dager, på billigst mulig kurs, siden siste kvartaler har vist at man kan være ganske trygg på at pasientene man trenger blir rekruttert. Helt uavhengig om siste pasient kommer inn i september 2021 eller mars 2022.
2- del:
Når selskapet melder at de har levert NDAen, for da mener de selv at de er klare. NDA dvs; The New Drug Application (NDA) is the vehicle through which drug sponsors formally propose that the FDA approve a new pharmaceutical for sale and marketing in the United States. The purpose of a NDA is to provide enough information to permit the FDA to reach the following key decisions.
Det er en svært viktig trigger for min vurdering er at siden Lars Nieba ble ansatt så har de hatt stålfokus på CMC.
3- del:
Når Selskapet faktisk har fått tommel opp på alle PAIene som skal gjennomføres. PAI: Pre-Approval Inspection. Program and How to prepare for a successful outcome
Og selskapet er klart for å inngå kommersielle avtaler."
Mao, mitt hovedscenario er at de “ikke får til” /“mulig å gjøre”/“lønner seg” å gjøre kommersielle avtaler før etter punkt 3.
WORLDQUANT LLC har vel økt med 0.1 . Vanskelig å si hvor tett samarbeid disse tre har.Ellers en velfortjent opptur for de som er inne i aksjen
Normalone
09.07.2021 kl 16:35
4803
focuss skrevInnlegget er slettet
Det stemmer ikke Focuss - sist Arrow økte var 30. juni (100 000). Kun Voleon som dekte inn i går
heilo888
09.07.2021 kl 16:20
4764
Største short-aktør Voleon CM. reduserte shorten sin med ytterligere ca. 63.000 i går.
Andre dagen på rad med redusert short.
Andre dagen på rad med redusert short.
Kajtek
09.07.2021 kl 12:26
5046
Hvis man skal fortsette med konspirasjonsteorier…….det er kanskje derfor at Braun måtte gå? De har allerede kommet til forhandlinger. De hadde ikke behov for en dyr CEO når tingene ligger til rette. Da er det greit med midlertidig CEO, en som kjenner selskapet veldig godt , og kan samarbeide med både resten av ledelsen og styret?
Ønsketenking ?
Ønsketenking ?
AksjeInvest
09.07.2021 kl 12:10
5078
Sånt krever børsmelding. Hvorfor er det ikke børsmeldt? Er ikke personen insider?
Trollet i esken ser foreløbig ut til å være avgangen til Braun. Jeg vil tro at BP har fått med seg dette
focuss
09.07.2021 kl 11:29
5183
Eiken
Det finnes jo lite rom for skråsikkerhet her. Både partner og oppkjøp kan jo dukke opp som troll av eske, men at det er basert på ett proaktivt initiativ fra Malene er vel ikke særlig trolig.
Det finnes jo lite rom for skråsikkerhet her. Både partner og oppkjøp kan jo dukke opp som troll av eske, men at det er basert på ett proaktivt initiativ fra Malene er vel ikke særlig trolig.
eiken
09.07.2021 kl 11:24
5188
Melding om partner og avtale er vel allerede på overtid. Lite sannsynlig med Roche da =) Bayer ?
Jeg går ut fra at dere siste uttaler dere så skråsikkert fordi dere har full kontroll på konkurrentene :)
Kagge
09.07.2021 kl 11:15
5096
Og pr i dag styres kursen av de få %’ene av total aksjonærer som satser på den kortsiktige mangedobling.. de sitter med sine lodd og tilhørende stramme SL’er..
En drømmeaksje å shorte for dem som har tyngde å presse ned kurs..det selges aksjer hele veien ned til dem er fornøyde 😫😫
En drømmeaksje å shorte for dem som har tyngde å presse ned kurs..det selges aksjer hele veien ned til dem er fornøyde 😫😫
Redigert 09.07.2021 kl 11:17
focuss
09.07.2021 kl 11:05
5087
Og bærebjelken i bunn er selvfølgelig Betalutin som ser bunnsolid ut, noe vi skal få bekreftet i løpet av året.