Hehe er ikke første nicket som ikke har kunnskap om noe som helst, disse har jevnlig vært her fra 3kr og opp:)) Klart man kan være negativ, men da må det isåfall være noe seriøst:)))
Det mange ikke liker er at flesteparten av oss litt større investorer verken selger på oppgang eller nedgang vi venter på noe bedre enn dette:))
Det mange ikke liker er at flesteparten av oss litt større investorer verken selger på oppgang eller nedgang vi venter på noe bedre enn dette:))
Redigert 07.07.2021 kl 09:41
Du må logge inn for å svare
Bullfight
07.07.2021 kl 09:43
4476
Kan det se ut som inndekkingen starter ? Hvis det er tilfelle så må dere trekke opp stigen
omac
07.07.2021 kl 09:45
4452
500k omsatt og kursen stiger, ikke se bort fra at Voleon vil dumpe noen 100k aksjer til så vær forberedt.
Holymoses25
07.07.2021 kl 09:51
4393
Det ligger vel nyheter i lufta nå opp mot Q2.
Husene på Oslo børs herjer og holder kurs kunstig lav...
Minste positive nyhet så er denne opp på 25
Husene på Oslo børs herjer og holder kurs kunstig lav...
Minste positive nyhet så er denne opp på 25
Fholm
07.07.2021 kl 09:53
4379
Plukka litt til på 16,6. blir fiffig å forklare kona hvorfor det blir nedgradert ferie i år 😂
Zorin
07.07.2021 kl 09:56
4340
Rettferdighet finnes ikke i aksjemarkedet. Det er alltids noen som ender opp med svarteper.
Når det er sagt så har jeg ingen planer om å selge aksjene mine i RECSI...
Når det er sagt så har jeg ingen planer om å selge aksjene mine i RECSI...
Her holdes det og akkumuleres på dipper! Fikk lastet litt mer på kr 16,42. Takker, Voleon!
Hehe omac er som vanlig raskt ute, dette er ikke noen traiding tråd eller shorte tråd . Her er en tråd for oss som ønsker å holde på aksjene uansett oppgang eller nedgang. Men du greide ikke å dy deg :)))
Hehe joda, ikke på kort sikt men lang sikt vil det alltid vinne til slutt:)) tålmodighet er stikkordet når det gjelder aksjer der det fundamentale og potensiale er på plass:))som blant annet Rec:)))
Holymoses25
07.07.2021 kl 10:06
4248
Grattis!! Er det noen som har oversikt på Short % og hvis den blitt dekket inn de siste dagene?
Onmyway
07.07.2021 kl 10:13
4171
Jeg spurte deg hvordan du vet at ledelsen ikke leverer, men du har ikke svart. Kjør en root cause analysis sier du, hehe. Men mener du at de ikke gjør jobben eller at de ikke informerer? Jeg kan leve godt med at de ikke informerer og driver med «pleie av aksjonærene» hvis de faktisk driver med den beste pleien av aksjonærene ved å gjøre jobben skikkelig. Og det tror jeg de gjør. Helt uten root cause analysis. Får de ikke opp ML skal jeg heller vurdere det.
Redigert 07.07.2021 kl 10:18
LasseH
07.07.2021 kl 10:18
4107
Holder og akkumulerer, det ble 5000 nye aksjer til 16,87 på mandag. Ser lyst på tida som kommer med 145000 aksjer og snitt på 12 Takk for masse god info på forumet fra mange av dere, setter stor pris på det, god sommer !
Sett de på hold 2 år frem i tid så har de mer enn doblet seg:)) Grei avkastning:))
Redigert 07.07.2021 kl 10:29
Holymoses25
07.07.2021 kl 10:32
3951
gravemaskinen skrev ligger i kortene at rec får en rekyl oppover nå
Bra tweet fra Group 14
Lithium Silicon i tog (USA)
https://twitter.com/Group14Tech/status/1412530105574776832?s=19
Lithium Silicon i tog (USA)
https://twitter.com/Group14Tech/status/1412530105574776832?s=19
Det fundamentale og potensiale vil tvinge seg frem i kursen før eller seinere:))
manman01
07.07.2021 kl 10:40
3880
En fornøjelse at læse med (:
Plukker flere imorgen når bossman giver mig mine penge! (:
Jeg går på nyhedsjagt senere, som altid (:
God dag til jer!
Plukker flere imorgen når bossman giver mig mine penge! (:
Jeg går på nyhedsjagt senere, som altid (:
God dag til jer!
Bullfight
07.07.2021 kl 11:09
3699
Shortesvina får ikke en eneste aksje av meg, ligger med en akkumulering på 16.40 så det er bare å pøse på. (:
Bullfight
07.07.2021 kl 11:09
3724
Shortesvina får ikke en eneste aksje av meg, ligger med en akkumulering på 16.40 så det er bare å pøse på. (:
...selg hu også...akkumuler ;/
Børsen over dammen virker til å åpne opp positivt i dag. Nasdaq futures på + 0.4%, som er et bra tegn.
Omsetningen har også stoppet opp og vi ligger bare stille på 16-tallet. Vi bør også få en oppdatering på polysil. priser i dag.
Tørr ikke å si noe rundt aksjekurs utvikling, men for at omsetningen skal øke trengs det en klar retning; enten opp eller ned.
Ekstremt underpriset denne her. Får vi se om billig kurs holder seg til neste uke når jeg skal få lønn og fylle på ytterligere.
I mellomtiden er jeg enig med trådstarter, kjøp, hold og akkumuler.
Omsetningen har også stoppet opp og vi ligger bare stille på 16-tallet. Vi bør også få en oppdatering på polysil. priser i dag.
Tørr ikke å si noe rundt aksjekurs utvikling, men for at omsetningen skal øke trengs det en klar retning; enten opp eller ned.
Ekstremt underpriset denne her. Får vi se om billig kurs holder seg til neste uke når jeg skal få lønn og fylle på ytterligere.
I mellomtiden er jeg enig med trådstarter, kjøp, hold og akkumuler.
Caseis Bank på veg ut og startet nedsalg i følge listene.. strong sell!
Bullfight
07.07.2021 kl 12:03
3346
Fholm skrev Eller har de lånt ut aksjer til short?
Stemmer det at shorten ble satt på kurs 17.20 ?
La oss håpe de går på nok en smell, og la det smelle skikkelig denne gangen! De har ikke akkurat gjort det skarpt med å shorte i REC.
https://shortnordic.com/history_player.php?player=VOLEON%20CAPITAL%20MANAGEMENT%20LP&land=norway
https://shortnordic.com/history_player.php?player=VOLEON%20CAPITAL%20MANAGEMENT%20LP&land=norway
Slettet brukerskrev Caseis Bank på veg ut og startet nedsalg i følge listene.. strong sell!
Ta en titt ned på beina dine. Tror du har litt bajs på leggen. Strong fail!
En ny dag der man skylder på alt og alle, i stedet for å ta innover seg at alt er kun en konskevens. En konsekvens av at ledelsen/selskapet pisser på aksjonærene og legger til rette for at dette skal skje.
En ny dag hvor du kommer og sprer masse tull og tøys.
Hvordan mener du ledelsen/selskapet pisser på aksjonærene egentlig? Hvordan legger de til rett for dette?
Jeg regner med du ikke har noe svar på dette, men noen må jo svare deg imot på dette barnslige opplegget ditt.
Hvordan mener du ledelsen/selskapet pisser på aksjonærene egentlig? Hvordan legger de til rett for dette?
Jeg regner med du ikke har noe svar på dette, men noen må jo svare deg imot på dette barnslige opplegget ditt.
Enda en dag med idiot nick som ikke helt vet hva de skal si:)) men kan trøste med at vi er godt vant til dette fra 3kr og opp:)) kos deg i sola:)))
IKM-ANSATT
07.07.2021 kl 12:42
3323
E mången konfirmanter i denna aksjen😅 eg anbefale alle å ta sommerferie nå å lukk skjermen😎 REC komme den iallfall me så holder på aksjene å vet ka me har investert i🙏 godt lastet me mine små lusne 64tusen aksjer å dei får ingen😤
Bullfight
07.07.2021 kl 12:44
3323
Er vi aksjonærer disiplinerte så får shorterene svi, så her må vi stå sammen, jeg har en bra pott i aksjen men som tidligere sagt så ligger jeg med kjøp på 16.40, de skal ikke få ta rotta på meg.
solfylt
07.07.2021 kl 12:53
3260
Hvis en ønsker å være med på fremtidens REC, er dagens kurs i grunn bare positiv for de som vil investere. Hvis en har lånt penger for å tjene penger kortsiktig, er saken en helt annen.. Har du handlet for 22 kr stykket, er dagens kurs kjip fordi den viser et papirtap og det er således ingen garanti for at du får igjen pengene dine. Når det er sagt, ledelsen kan ikke og burde ikke være opptatt av hva kursen er på nåværende tidspunkt. Hvorfor skulle de vært det? Hvem ville tjent på nyhetsdrypp for å holde kursen oppe? Kun de kortsiktige. Det er en haug med aksjonærer med lavere snitt enn 16,50 her, som sitter med betydelig papirgevinst, men som ikke selger. Hvorfor gjør de ikke det? (Fordi de mener at dagens kurs ikke er god nok og at 24 kr heller ikke var godt nok.) Jeg er 100% enig i at kursen er for lav i forhold til det den burde vært og jeg skulle gjerne sett at den gikk oppover hele veien for å få bekreftet at min investering er solid. Men, la oss ikke glemme at vi faktisk venter på nyheter og meldinger (av det konkrete slaget) og blir nok drivende rundt her til det skjer. Det er meget mulig at store krefter kan styre showet, men jeg har lite tro på at selskapet er involvert i den slags. For all del, hvis disse kreftene kan få litt å bryne seg på, så gjerne det. Denne kommer som ei kule (tror jeg) og mine aksjer er ikke til salgs ☀️
Opportunist1
07.07.2021 kl 12:54
3245
Takk for rådet om å selge Polion. Har ca. 300.000 aksjer og tror på potensialet i REC. Det er derfor jeg er aksjonær. Men hvis du mener at det bare er å selge nå og kjøpe seg inn igjen på lavere kurser senere, vil jeg gjerne gjøre det. Har derfor et lite spørsmål. Hvis jeg selger alt i dag på 16,50, når mener du at jeg skal kjøpe meg inn igjen. Ønsker å treffe bunnen når jeg kjøper meg inn igjen. Verdsetter virkelig dine råd.
Litt nysgjerrig på om du noen gang har hatt styreverv, eller noen gang satt deg inn i hva styret i et børsnotertselskap har av forpliktelser og begrensninger ut mot markedet og ikke minst eierne/aksjonærene? Alltid bra med nye folk som engasjerer seg i forumet, men med såpass kort levetid her inne, så vil jeg helst vite hva slags erfaringer du baserer dine skudd fra hofta, gjentagende...
Bunnen er nok en plass mellom 11 og 12
Shikibetsu
07.07.2021 kl 13:55
2915
Grafen idag, den grådige slangen Voleon er nede å sniffer etter stop loss. Ikke gi den noe å spise, det er ikke slik mat den skal ha! Hold på aksjene :)
Det bør opprettes mistillit mot styret og det straks!
De har ikke gjort en drit hit til for å hjelpe Rec!
Ta en stor bolle om du mener at masse ting foregår under ditt og datt! Alle selskaper har mye uoppgjort og jobber med det men de er faen meg ikke så fraværende med markedet!
De har ikke gjort en drit hit til for å hjelpe Rec!
Ta en stor bolle om du mener at masse ting foregår under ditt og datt! Alle selskaper har mye uoppgjort og jobber med det men de er faen meg ikke så fraværende med markedet!
Smaug
07.07.2021 kl 14:50
2690
Veleon fortsetter med flete store poster så det har tydelig mer ammunisjon igjen. Skal ikke se bort fra at den øker ytterligere. Ble de 1600 på 16.10🤷♂️ Hadde jeg aldri trodd😳
Gobo
07.07.2021 kl 14:50
2699
Har dessverre ingen bolle, men har tart meg en kopp kaffe og litt sjokolade for å feire kjøp på 16,12 - hvem hadde trodd... :-)
Hehe bare å kose seg så får noen gaule om at ledelsen ikke gjør noen ting:)) ikke vanskelig å skjønne at man gjør extremt gode kjøp her nede nå om man bare greier å se litt fremover og har mer kapital igjen.. Seriøse investorer greier såpass og handler ikke etter hva tradere/shortere gjør. Derfor tjener vi også de store pengene:)))
Fornektelse for det åpenbare, er dyrt i aksjemarkedet. Ledelsen og selskapet har det fulle ansvaret for at aksjonærene blir "voldtatt" og at diverse svin kan leke seg som de vil.
Slik har du og noen andre holdt på i månedsvis, går du aldri lei? Klovneri, verken mer eller mindre.
Det er veldig fint sånn sett men poenget mitt består.
orhaugen
07.07.2021 kl 14:59
2574
Da gikk feriepengene til kjøp av flere RECSI-aksjer. Takk igjen til de som selger på dette nivået! Livet er herlig. Hau hau..
Lykkeknotten
07.07.2021 kl 15:00
2541
REC har alltid vært sparsomme med informasjon mellom q-presentasjonene, også nå hvor det trolig skjer mye. Styret har ingen anledning til informere før ting er avklart. Så forstår ikke hva du ønsker å opprette mistillit for. men, forstår at det er frustrerende med papirtapet pga Voleon som dumper ut sine lånte aksjer. men se på det som en mulighet til rabattert inngang. Når Voleon skal kjøpe aksjene tilbake for tilbakelevering vil det koste dem skjorta. Da får vi en ekstra turbo på kursen. Bare å glede seg til å se Voleon gå på en ny smell i REC.
Deilig! De som har krutt igjen får bare fortsette å spise billig-aksjer! Jeg må snart roe ned her, ellers går det ut over bryllupet mitt i august. Min fremtidige kone kjøper neppe resonnementet om at Rec-aksjer er mer namme-nam enn prosecco til gjestene... Dessverre! :D