Fholm
08.07.2021 kl 09:54 2878

Er samme trenden i hele Aker systemet om dagen, ACH ned til 7,3(!!! å jeg som var ellevilt gla for snitt på 7,7), AKH lukter på 26 blank. Å REC har varians på 1kr i dag så langt, kommer sikkert både ny LOD (15,5 ? ) og sikkert 16,5 igjen ila dagen. Ville tider for traderne.
Slettet bruker
08.07.2021 kl 09:54 2886

Hehe ingen problemer med det og stoler 100% på selskapet, men handlingen i denne burde noen granske det er liten tvil om det:)) sjelden sett makan etter mange år på Oslo børs:))
Redigert 08.07.2021 kl 09:54 Du må logge inn for å svare
VL
08.07.2021 kl 09:51 2934

Fra 5 pluss til 1 minus, ikke rart småaksjonærene blir sliten av denne aksjen. Vis tålmodig og stol på selskapet er budskapet mitt.
Slettet bruker
08.07.2021 kl 09:50 2948

Wow, for en nitrist kursutvikling.. Tror jeg logger ut fra både Nordnet og her for sommeren, bare deprimerende
Slettet bruker
08.07.2021 kl 09:36 3105

Må være en drøm for de som enda ikke har greid å komme seg inn i denne, handlingen som forgår nå er spinnvill og nada å gjøre med selskapet:))
Redigert 08.07.2021 kl 09:37 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
08.07.2021 kl 09:31 3200

Hehe skal bli deilig å snart få høre noe fra selskapet igjen så får disse leke seg enn så lenge))
manman01
08.07.2021 kl 09:31 3208

Hahah 5% op og direkte ned igen (:

spændende aktie
orhaugen
08.07.2021 kl 09:28 3239

Velkommen til den nye kryptovaluta RECSI! Kursen svinger som om det er null substans i selskapet.
puzzle
08.07.2021 kl 09:21 3311

Å jada ; kjenner igjen dette mønstret, på rød dager lastes/ dekkes det det forsiktig opp , tror nok denne vil ligge her en stund på 15- 16 tallet , her er det bare å kjøpe, vi vet jo hvor den skal , kom dere ut i solen folkens, god sommer
Slettet bruker
08.07.2021 kl 09:16 3403

Ja. Nettopp. Var det jeg skjønte... det kan man jo ikke.
manman01
08.07.2021 kl 09:11 3461

194 mere på 16.15 (:

Teknisk ser godt ud, men jeg har så også kun 1 måneds erfaring hvad det angår🤣
Slettet bruker
08.07.2021 kl 09:06 3531

Hehe bare og blokkere, dette nicket Bundesliga er nylig opprettet av en eller annen grunn tro hvorfor :)) gjentar seg daglig med samme oppgulpet mot ledelsen:)) Antaglivis ansatt for å forsøke å skremme små aksjonærer med pjatt om det samme hele tiden:))
Slettet bruker
08.07.2021 kl 09:06 3527

Du leser jo ikke innlegget mann! Har aldri sammenlignet selskapet Recsi med Kahoot og Nel, men derimot kursutvikling og short i trendaksjer ; )
Slettet bruker
08.07.2021 kl 09:01 3570

RECSI sammenlignes med NAS og KAHOOT?? Da MÅ du være trader, om ikke hjernedød! Putt på SDRL også... Og jo, melding kommer, MEN først må man ha ferdige forhandlede avtaler.. USA politikken som styrer farten.. utrolig at slike innlegg finnes blant "oppegående" mennesker.
Slettet bruker
08.07.2021 kl 08:57 3627

Alt dete har du klart å tenke ut helt selv, etter snart 1 uke på forumet?? Neh...blokk and drop slike som deg..
sjakknøtt
08.07.2021 kl 08:56 3619

Ja det er trist vi har slike som Bundesliga her på forumet, som tydeligvis ikke har peiling.
Du skylder på ledelsen? Når nå RECSI er i forhandlinger med andre selskaper, kan de ikke si noe. Det er helt vanlig at partene da har en absolutt taushetsplikt mens forhandlingene pågår. Den dag en avtale er på plass, vil vi få all informasjon. Ledelsen/styremedlemmer kan heller ikke kjøpe/selge aksjer i denne perioden. De vil da bryte reglene for inside informasjon.
Hvor lenge vi må vente på denne avtalen? Det kan ta dager, uker eller måneder. Utifra hva vi kan lese av makro økonomi og politiske utspill, føler jeg meg trygg på at en god avtale for RECsi kommer!
Slettet bruker
08.07.2021 kl 08:50 3692

Bra initiativ av trådstarter! Vil tilføye en ting ang. shortforklaringene på aksjekurs.. nedgang er bare resultat av en markedstrend. Kursen nedjusteres etterhvert av store når småaksjonærer kjøper på nivåer som 18-20 kr. Glemmer folk at recsi har gått fra 4-5 kr i senest oktober 2020? Shorten her er minimal, se på Nel og Frontline, de er ofte opp i 5-7% short. Forvent kursfall som Kahoot igår. Med spinnvill oppgang seneste år er det helt naturlig. Jeg har vært heldig og fått et fundament med aksjer på 4-5 kr før Q3 ifjor. At aksjen herjes med av store aktører med mer informasjon er dessverre fakta, men folk må slutte med prediksjoner om tresifret kurs, himmelske analyser og se seg blinde på chainsupply i USA. Slutt å følge algoritmen opp og ned time for time. Minner dessverre om norwegian aksjonærer.. Fakta må komme i form av børsmelding, i mellomtiden kan folk holde på aksjene som trådstarter oppfordrer til.
Holymoses25
08.07.2021 kl 08:37 3811

Jeg har ståltru på at RECSI skal åpne ML samt at flere leveranse kontrakter blir annonsert. Men, jeg gidder ikke sitte å vente på info fra ledelse når aksje robotene og husen gruser kurs. Tydelig agenda at flere ønsker meget billig inngang innen nyhetene kommer. Her også usikker hvis nyheter innen Q2 presentasjon, eller blir det samme svada fra TT
Slettet bruker
08.07.2021 kl 08:29 3883

Beklager, men dette er bare trist. Et innlegg blottet for evne til ærlighet. Putt bjella på katten! Den ENESTE grunnen til at situasjonen er slik den er, skyldes ledelsen og ingen andre. Nå er psykologien slått inn, ledelsen blir synet av markedet og satt sjakk matt. Nå er hver dag som går uten positive nyheter, en bekreftelse på at ledelsen failer. Dette skjer på et gitt tidspunkt og nå er vi her. Fortsette gjerne med alt av grunner/unnskyldninger, til slutt vil de være brukt opp og man må innse fakta.
Slettet bruker
08.07.2021 kl 08:20 3956

Sjukt at gjengen har holda gjennom 24.66 og toppen for en uke eller to siden, men så selger de på 16! Jeg må bare humre litt.
Fholm
08.07.2021 kl 07:42 4161

ifølge dagens liste er dette nevnverdig, Caseis solgt 55k aksjer, Fazaju solgt 800k og Centra har solgt seg ut av topp 20, dvs minimum solgt 1.400.000. Topp 20 har fra gårsdagens liste til i dag gått fra 40,48% til 39,96%.
Slettet bruker
08.07.2021 kl 06:20 4359

håper rec åpner på 24 i dag.det har dere fortjent alle sammen tålmodige sjeler
Shikibetsu
08.07.2021 kl 00:38 4590

Det er ikke lenge, mange her er villig til å sitte lengre enn langt. De fleste som sitter igjen nå er investorer on hold, men så knekkes folk ned og resignerer. Vi har kommet til det punktet at her har vi et felles ansvar for å sette standarden og ta grep. Det får være måte på kjeltringstreker, vil vi ha det sånn at alle bare skal godta «at sånn er det bare»..vi må bare forholde oss til algoer og AI`er og fandens oldemor som skal styre våre investeringer over så lang tid når saken er så åpenbar. Det er jo egentlig kalkulert fordekt korrupsjon mot menig mann vi snakker om her. Si det til finanstilsynet så er gamet rigget for at ingen skal finne noe.
Tid er nøkkelen sier du, men samtidig er det en tid for alt;
Når mange nok har blitt dasset ned på denne måten lenge nok ved manipulasjon, spesielt på denne måten som foregår i Recsi. Det er en tid for å ta grep, alt for mange har alt for lite troen på at mange nok kan utgjøre en forskjell. Det hjelper ikke at alle sitter hver for seg og godtar, vi må informere massen om hva som i realiteten foregår og stå ved det. Ikke bare 1 dag, dette gjør vi til det kommer meldinger!
Vi er ferdige med å ligge her å bli presset ned mot 13 kroner nå, gang på gang for at noen få skal stjele hele kaka fra folk som ikke vet bedre. Vi må få rensket ut volatiliteten og stå imot, være en motpol til det som foregår nå. Få folk til å forstå og sette standarden! Her skal ingen uhyre grådighet lure noen lengre!
Oppskriften er enkel, få alle usikre som vakler til å forstå at her gjelder det å holde!
HOLD > presses den ned > akkumuler!

Forøvrig har jeg litt troen på Q2, at den og annet rundt deromkring tidsmessig kan overraske i positiv retning. Det er plutselig et voldsomt behov for å styre denne kursen ned nå, gitt alle signaler nå i Juni er det ganske merkelig. Noen har det travelt.

Slik jeg så det så lastet USA aktører opp idag fra 15.30, mens Voleon solgte det de kunne. My bet er at de har økt short imorgen. Vi må alle holde, så får vi over tid inn mer langsiktige derfra. De der nede har nok begynt å våkne nå.

No offence mot deg Tanjiro, du er long og det er bra! Skjønner hva du sier, men det blir for enkelt å godta dette skitne spillet.
Redigert 08.07.2021 kl 01:06 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
07.07.2021 kl 23:24 4761

Enig- tid er nøkkelen. Har man flaks kan raske handler fra dag til dag gjøre susen, men å la det fundamentale jobbe i lengden er sikrere å satse på. Det innebærer at man kan forvente en gevinst uten form for lotto-virksomhet. Det er jo klart at KIR ordner biffen for REC! At store aktører shorter denne aksjen er for meg fullt forståelig da det er så mange svake hender som sørger for at det lønnsomt. Mulig voleon og tradere kjører kursen enda mer ned, spiller ingen rolle! Jeg syntes det var betryggende å se shorten, en grei bekreftelse at kursen har mere å gå på. Tipper de dekker inn mer eller mindre før q2, og hvertfall fullstendig innen året. Jeg er fullastet fullstendig, så får bare kjøre heis. Heldige er dem som har muligheten til å laste opp enda mer. Blir spennende å se om fa/dn klarer å prestere nok en dritt kampanje eller om de endelig greier å innse hvilket eventyr REC silicon er i ferd med å bli!
Slettet bruker
07.07.2021 kl 20:20 5182

Hehe begynner med klipp og lim kanskje så slipper jeg å skrive:)))
omac
07.07.2021 kl 19:58 5308

At algoer prøver å være mest mulig affektiv på å tjene penger er hevdet over enhver tvil. Men alle algoer samarbeider ikke, det blir en evig kamp mellom algoene og det vil jevne seg ut. Den vanlige traderen derimot dør ut. Og jeg jobber tett med maskinlæring og AI, foreløpig er begge ganske "dum"
Redigert 07.07.2021 kl 19:58 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
07.07.2021 kl 19:39 5405

At du orker og gjenta deg selv til det uendelige. Kom deg ut i sola nå Falco :)
Intravenøsiu
07.07.2021 kl 19:38 5403

Markedet er digitalt og store transaksjoner blir foretatt på mikrosekunder, det må være mulig å ombestemme seg, ergo finnes det utallige muligheter for påvirke kurs uten at finanstilsynet har sjans til å bevise at det er foretatt noe ulovlig.

Man finner de samme dilemmaene innenfor alt som er digitalt for tiden der det brukes algoritmer.

Valg for eksempel (uansett om det heller mot venstre eller høyre).


Selvfølgelig er ikke kursen kun styrt av kursmanipulasjon, men det er utvilsomt et element, spesielt når det oppstår nyhetsvakum.

Uavhengig av dette, her er et sitat fra Bernreuter fra 25 juni: "However, it is also clear that this can only be an interim solution. There is no way around establishing new solar supply chains outside China.”

https://www.bernreuter.com/newsroom/polysilicon-news/article/what-the-u-s-ban-on-hoshine-silicon-means-for-the-pv-industry/
Slettet bruker
07.07.2021 kl 18:35 3280

Ingen som stresset her:))har vært med fra 3 kr til 24 og ned til 14 og opp igjen til 20 og nå ned igjen :)) hva skal vi stresse for ? Selger uansett ikke. Vi vet alle at det smeller kraftig når nyheter kommer uansett:)) . Det vi diskuterer er logikken i handlingen siste dager .
Redigert 07.07.2021 kl 18:37 Du må logge inn for å svare
Tanjiro
07.07.2021 kl 18:30 3314

Forstår de som er frustrert, vi har ligget mellom 16-20 i noen måneder nå, føles det lenge ja? Men er egentlig ikke det, spesielt i det store bildet. Vi er jo alle investorer er vi ikke? Vi investerer i noe vi tror vil gi oss god avkastning over tid.

Da er også nøkkelordet: tid

Jeg kunne ikke brydd meg mer om hva kursen er nå eller om 6 måneder, så lenge aksjen går opp på sikt, og jeg sitter igjen med en god gevinst. Hvorfor stresse så mye over et papirtap på 10-20% med mindre du er en trader eller er ute etter kjappe penger? Legg aksjene i skuffen, følg gjerne med på kursen daglig og hold deg informert, men ikke forvent så mye. Avtaler kommer når de kommer, REC er en av de bedre casene her på oslo børs. 2023 er ikke lenge til, vi er halvveis inn i 2021. Denne aksjen er følsom for nyheter, kan stige 15% kun på rykter, tenk deg når vi får noe konkret..

Gi selskapet tid, er snakk om et komplekst verdenssamfunn vi lever i.
Slettet bruker
07.07.2021 kl 18:24 3341

Hehe ja mulig man burde gjort det er i såfall ikke akkurat første gang det har skjedd noe straffbart:)))
Redigert 07.07.2021 kl 18:25 Du må logge inn for å svare
omac
07.07.2021 kl 18:17 3396

Du får kontakte finanstilsynet og høre hva de sier om det, husk at markedsmanipulasjon er straffbart og de sitter faktisk ikke bare og spiser snitter hele dagen. De er sikkert interessert i bevisene du kommer med
Slettet bruker
07.07.2021 kl 18:12 3424

Hehe helt greit, lurer på hvem som ser mørkemenn her jeg med dine forklaringer:))))
omac
07.07.2021 kl 18:08 3442

At aksjen faller 30% ser jeg og, at Voleon har satt en short ser jeg og, at det omsettes 5 millioner aksjer i dag ser jeg og. Hva jeg ikke ser er menn i mørke dresser som jobber i kulissene og manipulerer alt. Jeg ser en svak aksje som dyttes overende av ett vindpust. Normalt ville de 2,3 mill aksjene Voleon er short blitt slukt av markedet.

Igjen så ser du ditt narrativ, noen styrer REC dit de vil, hva hvis Voleon sine algoritmer plukket opp noe og de satte short basert på det? hønen og egget.

Nei, det er enkelt å dikte opp enkle svar på komplekse ting om du vil. Men nå jeg gidder ikke diskutere mer om Voleon styrer REC eller ikke da diskusjonen ikke har betydning for utfallet, og værsåsnill ikke start neste post med 'hehe' selv om du føler deg selvsikker og overlegen, jeg har notert meg det.
Slettet bruker
07.07.2021 kl 18:02 3464

Dikter opp? du sier jo selv at folk ler av Rec og du sier at det er tydelig at noen selger. Man ser jo at topp 20 og 40 ikke selger noe som helst av betydning og aksjen raser 30% på extrem kort tid sammen med en short.
omac
07.07.2021 kl 17:58 3438

Jeg har ingen god forklaring, men jeg dikter heller ikke opp en i mangel av det
Slettet bruker
07.07.2021 kl 17:43 3548

Kom igjen a omac du klarer bedre enn dette? Shareholders har knapt rørt seg på topp 20 og 40, aksjen har gått ned 30% på noen få dager hvordan er dette mulig?.Ser frem til din forklaring på forhånd takk.
Redigert 07.07.2021 kl 17:53 Du må logge inn for å svare
Shikibetsu
07.07.2021 kl 17:42 3549

Hvis de ville balanseres så hadde de ikke justert så mye opp og ned/ frem og tilbake like langt over så mange dager for så gå tilbake til start igjen, er ikke det litt merkelig? Ser ut som de justerer seg inn på 2.plass igjen nå, vi får se på lista videre her hvordan det ser ut framover.
omac
07.07.2021 kl 17:36 3567

Jeg er helt enig med deg, men usikker på BNP Paribas, det kan ikke være verre enn 2 kontoer som balanseres. Det er ingen hus som er tjent med manipulasjon, risken er større enn belønningen. Jeg tror folk blir altfor konspiratorisk basert på ingen erfaring med å jobbe for meglerhus, alt kan leses som en vil når du ikke vet hvorfor noe gjøres og stort sett tolkes det i narrativet du ønsker.
Shikibetsu
07.07.2021 kl 17:20 3660

Det er ikke bare Voleon, du må ta deg en titt på aksjonærlista å se på BNP Paribas. De har delt seg opp i 2 kontoer istedet for 1 konto men sitter med sine alltid samme 2,10% til enhver tid. De har kjøpt og solgt stort til hverandre de siste ukene uten å endre på sin totale eierpost under dette fallet. Et koordinert angrep med innleid short, så øker noen andre ganske effektivt som et resultat av dette renkespillet. Så har vi tradeligaen som har blitt for grådige her midt oppe i dette også. Dette er ihvertfall ikke panikksalg av mindre aksjonærer som har forstått caset, mulig noen få blir lurt fortsatt men dette vil vi ha slutt på.