SAS service skranke ved Gardermoen... som fra en Bananrepublikk
Jeg var vitne til hvor amatørmessig SAS betjeningen nå var ved Gardermoen flyplass, den 08.07.21...Denne såkalte service avdelingen til høyre for hoved oppgangen i 2 etasje, må sies å være hentet i fra ansatte som ikke har hatt mulighet til å komme videre i selskapet.
Så amatørmessig har jeg aldri vært vitne til tidligere, bortsett i fra noen bananrepublikker. De sier at de skal ta saker for Lufthansa, men de kan ikke engang skaffe et riktig telefonnummer.
Jeg hørte blant annet en som kom i fra Tyrkia som hadde mistet begge sine kofferter mens han ventet på flytoget. I stedet for å sende han til Security eller politi, sa damen med skranken at han heller kunne spørre en buss sjøfør.
Jeg satt i fire timer med en open telefonlinje for å komme til SAS Eurobonus, siden disse SAS folkene ikke kunne hjelpe me. Og syv timer å vente på hjelp fra Lufthansa sin telefonlinje.
Så amatørmessig har jeg aldri vært vitne til tidligere, bortsett i fra noen bananrepublikker. De sier at de skal ta saker for Lufthansa, men de kan ikke engang skaffe et riktig telefonnummer.
Jeg hørte blant annet en som kom i fra Tyrkia som hadde mistet begge sine kofferter mens han ventet på flytoget. I stedet for å sende han til Security eller politi, sa damen med skranken at han heller kunne spørre en buss sjøfør.
Jeg satt i fire timer med en open telefonlinje for å komme til SAS Eurobonus, siden disse SAS folkene ikke kunne hjelpe me. Og syv timer å vente på hjelp fra Lufthansa sin telefonlinje.
Redigert 10.07.2021 kl 17:13
Du må logge inn for å svare