SAS service skranke ved Gardermoen... som fra en Bananrepublikk

altinex..
SAS 10.07.2021 kl 06:36 1787

Jeg var vitne til hvor amatørmessig SAS betjeningen nå var ved Gardermoen flyplass, den 08.07.21...Denne såkalte service avdelingen til høyre for hoved oppgangen i 2 etasje, må sies å være hentet i fra ansatte som ikke har hatt mulighet til å komme videre i selskapet.
Så amatørmessig har jeg aldri vært vitne til tidligere, bortsett i fra noen bananrepublikker. De sier at de skal ta saker for Lufthansa, men de kan ikke engang skaffe et riktig telefonnummer.
Jeg hørte blant annet en som kom i fra Tyrkia som hadde mistet begge sine kofferter mens han ventet på flytoget. I stedet for å sende han til Security eller politi, sa damen med skranken at han heller kunne spørre en buss sjøfør.
Jeg satt i fire timer med en open telefonlinje for å komme til SAS Eurobonus, siden disse SAS folkene ikke kunne hjelpe me. Og syv timer å vente på hjelp fra Lufthansa sin telefonlinje.
Redigert 10.07.2021 kl 17:13 Du må logge inn for å svare