Vær forsiktig!

KRØSUS1
KIT 22.10.2018 kl 10:17 1602

La roboten handle med seg selv....
3. Kvartal ble etter mitt syn meget bra.
Akkumulert hittil i år har Kitron et resultat på 49 øre/ aksje, så det ligger an til et greit utbytte for året 2018 også.
Alternativt kan man jo gi det bort til eieren av roboten.
Ha en fin uke !
Redigert 21.01.2021 kl 02:26 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
22.10.2018 kl 10:44 1571

KRØSUS1
Ingen tvil at her bør man se litt lengre enn nesetippen. At ordrene står i kø er det ingen tvil om, har bare tatt litt lengre tid enn forventet, og dette har ingen som helst noe med KIT å gjøre. At selskapet vokser til nye høyder i LIT er det heller ingen tvil om. At de ønsker å etablere seg i Polen i tillegg til LT, uten at det koster all verdens i forhold til hva man får tilbale, ser jeg som lite negativt, snarere tvert imot. KIT leverer positive resultatet kvartal etter kvartal, noe de har gjort i flere år, at robotene rår handelen om dagen ser enhver idiot, i tillegg at gjøkene får boltre seg som de vil, anonymt bak kjøp og salg, skjønner jeg veldig lite av, og har ingenting med virkeligheten å gjøre, noen myndighetene lagt forbud mot, det er jo svindel fra ende til annen. Trodde børsen var en markedsplass for sånn noenlunde rettferdig prising av selskaper med fremtidig potensiale, ikke for evneveike spillekåte meglere, som lar robotene "spille" for dem, da de ikke strekker til selv. Hele børsen minner meg mer og mer om tippeselskap på lik linje som Norsk tipping og andre BET selskaper.
Redigert 21.01.2021 kl 02:26 Du må logge inn for å svare
Villsau
22.10.2018 kl 13:25 1470

Det som skjer på børsen nå, etter fremleggelsen av Q 3, blir så tåpelig og lett gjennomskuelig at det er ikke godt å vite om man skal le eller gråte. Huffameg...
Redigert 21.01.2021 kl 02:26 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
22.10.2018 kl 14:41 1412

He, he, "tallene" er fremlagt, fremtidsplan med potensial vet vi forlengst og man trenger vel ikke være så veldig smart for å skjønne at det smarteste er nok å kjøpe enn å selge, og tvinge robotene oppover. Utbyttet ligger allerede godt an til å bli større enn ifjor. :-)
Redigert 21.01.2021 kl 02:26 Du må logge inn for å svare