Vaksineprogrammet - er det fortsatt lov å diskutere?

Slettet bruker
VAKSIN 16.07.2021 kl 21:36 2249

Hvorfor legges det ikke opp til vanlige medisinske råd utover smittevern? Ta tran, hold deg i aktivitet og ha f.eks. Ivermectin i tilfelle symptomer? Alt ser bare ut å handle om forskjellige vaksiner som ikke har blitt testet ut i stor nok grad. Dette mens det tyter ut av historier om bivirkninger. Svaret sålangt fra forskjellige myndigheter er at fordelene er bedre en "ulempene"? Jeg eier aksjer i Nanov. Et Norsk selskap som har kommet langt i utvikling av kreftmedisin. Jeg vet derfor ganske mye om et strengt regime rundt godkjennelse. Hvor strengt det skal og BØR være for før nye medisiner kommer på markedet. Dessuten vet jeg også mye om hvor vanskelig det er å utvikle vaksiner mot virus. Men det har seg slik. For noen dager siden ble slike som meg kalt et "utskudd". Dette kom fra en politiker i Norge. Erna kaller slike som meg for "sammensurium" mens Hillary Clinton kaller meg for "deplorables"!

Får vi egentlig lov til å være kritiske til myndigheter, alskens "eksperter" og ikke minst medisinindustrien?

Her er et utvalg av personer jeg lytter til utover MSM og noe som jeg ikke kan unngå i hverdagen. MSM lener så til de grader mot venstre at jeg trenger jeg balanse.

Scott Adams, Tim Pool, Ben Shapiro, Max Keiser, Candace Owens, Bret Weinstein, Paul Joseph Watson, Steigan, Resett, Document, Joe Rogan m.fl.
__________________________________________________


Mike Yeadon er tidligere nestsjef i Pfizer og derfor ekspert på fagfeltet. Hvorfor er han så skeptisk til vaksineprogrammet mens han blir stengt ned fra sosiale medier, YouTube og MSM? Jeg er ingen vitenskapsmann og ønsker derfor en åpen debatt.
__________________________________________________


Er f.eks dette en nyhet som burde fått mer oppmerksomhet? (PS: Jeg vet hva WHO har svart om anklagene).

Den indiske advokatforeningen har saksøkt WHO for å gi feilaktig informasjon om Ivermectin. WHO er dermed indirekte skyldig i flere titusener unødvendige dødstall i India. (På verdensbasis vil det være snakk om flere millioner unødvendige dødsfall, som følge av at WHO har latt seg presse av vaksineprodusentene til å fraråde alle behandlingsalternativer).

Her er lenker til informasjon om Den indiske advokatforeningens rettslige skritt:

https://indianbarassociation.in/wp-content/uploads/2021/05/IBA-PRESS-RELEASE-MAY-26-2021.pdf
https://indianbarassociation.in/wp-content/uploads/2021/05/Legal-Notice-to-Dr.-Soumya-Swaminathan_Chief-Scientist-WHO-1.pdf
https://indianbarassociation.in/wp-content/uploads/2021/06/LEGAL-NOTICE-FOR-CONTEMPT_JUNE-13-2021.pdf
https://indianbarassociation.in/

Her er lenke til en indisk avisartikkel som tar opp samme tema:

https://www.hindustantimes.com/cities/others/lower-mortality-goa-govt-defends-ivermectin-s-efficacy-against-covid19-101622188817860.html

En nylig utgitt fagfelle-vurdert forskningsrapport fastslår at Ivermectin har god effekt mot Covid-19:

https://www.theepochtimes.com/mkt_breakingnews/new-study-links-ivermectin-to-large-reductions-in-covid-19-deaths_3867278.html?utm_source=newsnoe&utm_medium=email&utm_campaign=breaking-2021-06-21-1&mktids=1b4522b015841ca99fc0d8ff9a7b896b&est=va0SC4mIHUFj9c%2BpKth%2F5pLLQ5WSXBvEppmYnd4xUz3aB2nUVQlb7hM2%2BO4eI34%3D
__________________________________________________


Er dette også bare tull?

Do you believe that, in a Lisbon court rule, was stated that only 152 people, instead of 17,000, died of Covid-19 in Portugal?

https://www.theportugalnews.com/news/2021-07-09/covid-death-numbers-controversy/60916
__________________________________________________

Hva med dette?

Oskar Lafontaine er/var en av de store kanonene i tysk politikk - Den tyske politikeren Oskar Lafontaine går til frontalangrep på regjeringa Merkels koronapolitikk - De maler fanden på veggen for å tjene legemiddelindustrien!

https://steigan.no/2021/07/oskar-lafontaine-de-maler-fanden-pa-veggen-for-a-tjene-legemiddelindustrien/?fbclid=IwAR1D2zXiapJckEFHBGcLgT-JJYht3GKNpiMgvGQGP1sJGS5jSKJtITdvxTw
__________________________________________________

Hvorfor ble forskingsartikkelen fra Susanne Heart trukket?

https://susanneheart.wixsite.com/susanne3/post/vaksineringen-b%C3%B8r-pauses-%C3%A5pent-brev-til-statsministeren-fra-fylkespolitiker-1-juli-2021
__________________________________________________


Nobelprisvinner og oppdager av Ivermectin blir sensurert:

Nobelprisvinnere i medisin blir sensurert vekk. Fikk prisen for Ivermectin. Satoshi Ōmura er kjent for oppdagelsen og utviklingen av forskjellige legemidler som opprinnelig forekommer i mikroorganismer. Han ble tildelt 2015-Nobelprisen i fysiologi eller medisin sammen med William C. Campbell og Tu Youyou for funn om en ny terapi mot infeksjoner forårsaket av rundormsparasitter.

Men dette har jeg lest på Steigan. En kommunist og sikkert en bare en konspirasjon. Jeg vet ikke men ønsker bare debatt.

https://steigan.no/2021/07/vi-er-ikke-alene-ogsa-nobelprisvinnere-i-medisin-blir-sensurert-vekk/
__________________________________________________

Skal vi bare overse dette?

Israeli data seems to show COVID vaccine protection starts fading after 6 months

Most of the vaccinated people who have been recently infected got the shot around January, figures given to Health Ministry show; some caution it's too early to draw conclusions

https://www.timesofisrael.com/data-appears-to-indicate-covid-vaccine-protection-starts-fading-after-6-months/

Redigert 17.07.2021 kl 00:45 Du må logge inn for å svare
Kristoffern
16.07.2021 kl 22:48 2166

De fleste ser jo hele greia som en agenda. Har lite ned infeksjoner å gjøre. Det er etterhvert åpenbart.
Men agenda ligget i 2030 målsetningen
Det begynner etterhvert å bli systematisk.
Reisekomplukajoner
Forsamlingsforbud
Ytringsfrihetbegrebsninger
Evig propaganda mot anderledes tekende
Massivt militær tilstedeværelse i Norge fra «alliansepartnere»
Det er ikke vanskelig å se sammenhengen. Men folket sover. Som i 1940.
Slettet bruker
16.07.2021 kl 22:56 2139

Man trenger ikke å være Sherlock Holmes for å avsløre denne gigantiske pandemisvindelen, får bare håpe at de som lar seg forlede til å ta denne eksperimentelle genterapien som kalles vaksine ikke får varige eller dødelige skader, men jeg frykter at jeg tar feil der. :-(
Redigert 16.07.2021 kl 23:07 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
16.07.2021 kl 23:07 2119

Hei Kristoffern

Jeg er iallfall i villrede og følger men på det meste. Valget i USA, vaksineregimet, klimadebatten og ikke minst inflasjonen (som jeg mener ligger langt høyere en hva bl.a. Bidens USA prøver å innbille oss). Jeg hadde aldri trodd at jeg skulle oppleve en så "gal" verden vi ser i dag. Dette mens gammelmedia blir foret med statlig kapital. God gammel gravende journalistikk er ødelagt slik jeg ser det. Den 4. statsmakt som skulle være for oss, vi som stemmer frem våres politikere, har rett og slett blitt korrumpert. Journalister i MSM har blitt aktivister. De graver ikke lenger etter sannhet men fremmer egne synspunkter. Synspunkter som blir fortalt av deres ledere. NRK offisielt nekter å debattere FN`s klimapanell. FN`s klimapanell er nullpunktet for NRK og nåde den journalisten som prøver seg. NRK som vi alle er NØDT til å betale for via skatteseddelen. Jeg vet ingenting om hvordan Co2 påvirker klimaet. Derimot vet jeg at det er tusenvis av "forskere" som stiller store spørsmål mens de blir utestengt fra å få debattere. Dette skjer i stor utstrekning over hele den vestlige verden. Greta derimot, hun får spalteplass? Jeg kunne skrevet en lang artikkel om lignende paradokser.

Et eksempel er valget i USA og Arizona. Opptellingen i Arizona har avdekket 110 000 stemmer som må redegjøres for. Dvs at bevisbyrden har blitt sendt over til demokratene. Husk at Trump tapte med 10 000 stemmer i Arizona. En haug med andre stater i USA skal nå etterforske valget i 2020.

Oppe i dette må man heller ikke glemme at Trump nettopp har fått 70% av republikanerne med seg så her snakker vi mulig sprengstoff. Republikanerne har kvittet seg med en rekke av sine egne som gikk i mot Trump. De samler seg og blir modigere. Heller aldri glem at Trump, den sittende amerikanske president, ble utestengt fra sosiale medier. Dessuten kjører NRK, MSM på med et narrativ om at det var 5 som ble drept på CH. Løgn og bedrag. Det var en kvinne som ble skutt mens personen som utførte handlingen aldri ble offentliggjort av MSM. Hva hadde skjedd om det var en sort mann som ble skutt? Hemmeligholdelse med MSM på slep, har gjort at jeg er virkelig bekymret for vaksineprogrammet. Det virker som at vi ikke lenger tåler en åpen diskusjon.
Redigert 17.07.2021 kl 00:27 Du må logge inn for å svare
Kristoffern
16.07.2021 kl 23:25 2087

Dere alle finner noe her
Det er jo ingen tilfeldighet ar koryfeene som sitter i FN, NATO, EU er samme slekta.
Noen er så dumme og åpenbare men de fleste blir ikke.
I min tid kalte vi dette for de reelle landsforrædere. Pussig at dette tar grep nå. Og ingen reagererer?
https://articles.mercola.com/sites/articles/archive/2021/07/16/klaus-schwab-world-economic-forum.aspx
Kristoffern
17.07.2021 kl 00:00 2043

Har tenkt mye på disse problemstillingene siste par år. Alle ´ smoking guns` peker i samme retning.
Er det noen tilfeldighet at media ifjor fikk 140 mill ekstra i statsstøtte. Og strøk kommentarfeltene samtidig?
Schibsted rapporterte ´rekordresultat` i 2q. Tilfeldig? Neppe. Det er fortsatt lov å tenke selv.

Men noen `gode` ting kommer inn. Nullrente. Stigende aksjekurser. Stigende eiendomspriser. Navigere i dette farvann gjør fremtiden vanskelig. ,for oss som er investorer. Og det er vel jobben vår!!
Slettet bruker
17.07.2021 kl 00:16 2018

Jeg har noen aksjer og en eiendom utover huset hvor jeg og familien bor i. Litt som en hedge. Aksjekapitalen kan jeg tape helt uten at det går ut over noe som helst.

Jeg tror vi kommer til å ende opp i et ragnarokk og hadde det ikke vært for digital trykking av USD ville vi allerede vært i en dyp depresjon. Jeg tror heller ikke at en "mulig" åpning av samfunnene etter Covid vil redde oss. Det har rett og slett kommet for langt.

Kan noen forklare meg hvordan man kan stoppe trykking av penger i dag?

Stikkord:

Nullrente
Grønt skifte
Pandemi

Mens Kina m.fl. får ture på med fossil energi til 2030?
Redigert 17.07.2021 kl 00:18 Du må logge inn for å svare
pengex
17.07.2021 kl 16:57 1804

Er det ikke i 2060 Kina har på programmet ? Uansett har nok planeten gått åt skogen innen da.
Men vaksineprogrammet i Norge....må jo være tidenes fadese. I Våler tilbys dropin vaksine nå ...pluss pinneis. I Aurskog-Høland hvis noen vet hvor det er.....ja der har man begynt på 50 åringer nå. Det settes 900 doser i uka. Altså 26 doser i timen...... Er det meningen at alle skal sette seg i en bil og reise Norge rundt for å få vaksina ? Eller hadde det vært greit å sende en trailer med vaksiner ut der det trengs.....asap.
oivindl
17.07.2021 kl 23:12 1630

"Er dette også bare tull?

Do you believe that, in a Lisbon court rule, was stated that only 152 people, instead of 17,000, died of Covid-19 in Portugal?"
-Symphony

Neida, men du har nok misforstått artikkelen.
De 152 er basert på registreringer hvor det var mistanke om noe kriminelt omkring dødsfallet.
Slik kan misforståelser skape forvirring.


"Therefore, it does not seem strange that in a universe of 17,000 deaths by Covid-19, only 152 were certified by the doctors of the MP, as apparently people were already being followed and nothing pointed to the possibility of death due to a crime that justifies the intervention of the MP."
Redigert 17.07.2021 kl 23:13 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
18.07.2021 kl 17:00 1487

Det ser ut som våre globale kapitalistiske herskerne ikke kommer til å være fornøyd før de har skapt den utbredte sosiale uroen – eller de facto globale borgerkrigen – som de trenger som påskudd for å befeste den nye patologiserte totalitarismen og omforme det som gjenstår av samfunnet til et global pseudomedisinsk politistat. Det virker i alle fall slik for øyeblikket. Vi ser ut til å være på vei dit i utrolig fart.


CJ Hopkins
Jeg har ingen krystallkule, men jeg forventer at ting vil bli ganske stygt denne høsten, og sannsynligvis enda styggere i overskuelig fremtid.

Ja, mine venner, det kommer en storm. Den har vært i oppmarsj de siste 16 månedene. Og den globale kapitalistklassen styrer rett inn i det.

Jeg, og mange andre som meg, har fulgt dens nådeløse fremmarsj som et selvutnevnt internasjonalt patologisert-totalitært orkansenter (som den i Miami, bortsett fra at alle meteorologene er «konspirasjonsteoretikere»). Vi har dokumentert all propagandaen, løgnene, manipuleringen av statistikk, opphevelse av konstitusjonelle rettigheter, den «nye normalens» stormavdelinger, sensuren i de dominerende mediene og sosiale medier, og resten av innføringen av den nye offisielle ideologien og de totalitære tiltakene som er iverksatt for å håndheve den.

Våre anstrengelser har ikke vært forgjeves, men de har ikke vært vellykkede nok til å endre kursen ting nå tar … et hendelsesforløp som alltid har vært tydelig, en kurs som hver totalitær bevegelse må ta for å komme dit den skal. Man kan ikke omforme hele samfunn til kvasi-totalitære systemer uten sivil uro, kaos, opprør, krig eller annen form for katastrofe.

Hjernevask av massene er vel og bra, men på et eller annet tidspunkt må man tirre folk som motstår ens nye totalitære «virkelighet» til å bli uregjerlige, slik at man kan slå ned på dem og forvandle dem til offisielle fiender, noe ser ut til å være det som skjer for tiden.

Den globale kapitalistklassen øker stadig totalitarismen, og de gnir den nå i fjesene våre.

Her i det «nye normale» Tyskland bjeffer fremtredende helsepersonell åpent ut goebbelske slagord som «INGEN FRIHET FOR UVAKSINERTE!» og “DE UVAKSINERTE ER EN FARE FOR SAMFUNNET!”

Over hele Europa, inkludert Storbritannia, der «Freedom Day» nærmer seg raskt, implementeres pseudo-medisinske systemer for sosial segregering.

I Frankrike, Hellas og mange andre land blir folk som nekter å bli «vaksinert» fratatt jobben og ellers straffet.

I USA, der også de uvaksinerte blir adskilt, går den «nye normalens» stormtropper fra dør til dør, og trakasserer «vaksine-nølende» familier til å følge den nye offisielle ideologien.

Og så videre … Jeg er lei av å sitere fakta. De gjør ikke den minste forskjell for de aller fleste «nye normale» uansett. Som jeg har bemerket i flere tidligere artikler, har disse menneskene forlatt sin rasjonalitet og er underlagt en totalitær bevegelse, som har blitt deres perseptuelle og sosiale «virkelighet», som deres «sunnhet» nå avhenger av å forsvare. Så fakta betyr absolutt ingenting for dem.

Og du kjenner nok allerede godt til fakta.

Ja du. Oss. Vi andre. De uvaksinerte. «Covid-benekterne.» Du tror vel ikke noen fanatiske «nye normale’» har lest så langt i denne artikkelen, gjør du? De har ikke det. Hvis de snublet over den på internett og ved et uhell begynte å lese den, slo hjernen deres seg av i brødteksten … bokstavelig talt, nevrologisk, slått av.

De gjenkjente den som en trussel mot deres «virkelighet» og slettet det øyeblikkelig fra bevisstheten, eller de rapporterte det til rette myndigheter, kanskje FBI, Bundesnachrichtendienst, eller Facebook, eller et annet globalt selskap.

Dette er hva det har blitt… folk rapporterer om andres “tankeforbrytelser” til globale selskaper og “demokratiske” regjeringers politimyndigheter i håp om å ødelegge eller skade livet deres, eller i det minste få dem sensurert eller på annen måte slettet fra den offentlige samtalen.

Som jeg bemerket i min forrige spalte, har samfunnene våre blitt revet fra hverandre. Vi lever i to gjensidig fiendtlige «virkeligheter», en tilstand som ikke kan fortsette på ubestemt tid. Problemet for oss (dvs. de uvaksinerte) er at vi sannsynligvis utgjør et sted rundt 20 til 25 prosent av befolkningen, så vi er massivt færre i antall enn de «nye normale». Problemet for de «nye normale» er at vi sannsynligvis utgjør et sted mellom 20 til 25 prosent av befolkningen, som er altfor mange mennesker til å fengsle eller på annen måte fjerne fra samfunnet.

Dermed er planen deres å gjøre livene våre så elendige som mulig, å adskille oss, stigmatisere oss, demonisere oss, mobbe og trakassere oss, og presse oss til å tilpasse oss hvor enn vi snur oss.

De kommer ikke til å sette oss på togene til leirene. Den globale kapitalistklassen er ikke nazistene. De trenger å opprettholde simulasjonen av et demokrati.

Denne prosessen er allerede godt i gang, og den vil bare bli mer intens, noe som uunngåelig vil føre til sosial uro. De som er fast bestemt på å forbli “uvaksinerte” kommer ikke til å svinne stille hen. Igjen, dette er ikke nazi-Tyskland. Det er for mange av oss som allerede gjør motstand. De kan segregere oss, forby oss fra å reise, tie om våre protester, sensurere oss, fjerne oss fra sosiale medier, kansellere bankkontoer og ellers trakassere oss, men de kan ikke «forsvinne» oss med makt.

Så de kommer til å fortsette å tirre oss til vi mister fatningen. Vi har vist utrolig disiplin så langt, men til slutt kommer vi til å miste vår tålmodighet. Det kommer til å bli stygt. Folk kommer til å bli skadet.

Noe som selvfølgelig er akkurat det den globale kapitalistklassen ønsker. Ingenting vil gjøre dem lykkeligere enn om vi gjør oss til de «voldelige ekstremistene» de har manet frem de siste fem årene. De trenger sårt at vi blir disse «ekstremistene» før vi «gir mersmak» til mange andre med vår «desinformasjon», «vaksine-nøling», «benektelse av valgresultat» og generell avsmak for hele det global-kapitalistiske ideologiske programmet.

Dessverre kommer de nok til å få ønsket sitt.

Det vi trenger er en organisert, global kampanje med klassisk, ikke-voldelig sivil ulydighet, men de vil ikke gi oss tid til å organisere den. De kommer til å fortsette presset og skru opp tempoet, og den offisielle propagandaen, og absurditeten, og forvirringen, og de stadig skiftende reglene, og massehysteriet, og den åpenbare løgnene, til vi begynner å miste fatningen på restauranter, puber og skoler, og på offentlig transport, og segregert «nye normale» steder begynner å bli vandalisert om natten, eller verre, og andre former for «direkte handling» skjer.

På det tidspunktet er det game over, fordi de vil ha vunnet. Vi vil være «ekstremistene» de advarte seg selv om, og de vil være i stand til å gjøre hva de vil med oss, og våre tidligere (nå «nye normale») venner vil applaudere, eller bare se bort i stillhet.

Eller … jeg vet ikke, kanskje jeg tar feil. Kanskje noen «nye normale» fortsatt leser dette, og kan på dette sene stadiet gjenvinne fornuften sin. Kanskje vi fortsatt kan unngå stormen og full implementering av «Den nye normale virkeligheten.» Jeg innser det – sannsynligvis er jeg en håpløs idealist, men la meg fortelle deg en liten anekdote før jeg slipper deg.

Jeg har knuffet eller høflig mast på Glenn Greenwald, som jeg respekterer og alltid har respektert, til å skaffe seg litt mot og i det minste ymte litt imot de totalitære trekkene til «ny normal»-bevegelsen. Glenn har fullstendig sluttet seg til den offisielle Covid-fortellingen, og har gjort det klart at han ikke har noen interesse i å bruke sine gravende journalistiske ferdigheter til å undersøke den offisielle fortellingen.

Til tross for det har jeg fortsatt å knuffe ham og høflig mase på ham og ellers oppfordre ham til å kanskje publisere noen kritiske ord eller stille noen gravende journalistiske spørsmål, om den mest åpne offisielle propagandakampanjen i historien av offisielle propagandakampanjer og de åpenbart totalitære handlingene fra regjeringer over hele verden.

Glenn følger ikke meg på Twitter, men snart etter så jeg denne:

greenwald tweet
Så tilsynelatende er det faktisk fortsatt mulig for folk som tror på den offisielle Covid-fortellingen som om det var Guds Ord å forsiktig kritisere enkelte aspekter av den, eller bare stille høflig spørsmålstegn ved selve logikken, eller på annen måte slutte å oppføre seg som en gjeng tankeløst lydige “gode tyskere” mens en ny utgave av totalitarisme introduseres rett foran øynene på dem.

Ja jeg vet det. Det er mye å håpe på. Men jeg har denne sprøe troen på mennesker. På toppen av det hele begynner jeg å bli gammel, så jeg gleder meg ikke like mye til gatekampdelen av dette som for 30 eller 40 år siden.