BCS

Slettet bruker
BCS 17.07.2021 kl 08:03 47797

Sjekk nettavisens omtale av selskapet i dag.
Kjempespennende.
Amore
28.07.2021 kl 21:34 5273

Ja det var rebalansering for å ikke komme i fare for å måtte kjøpe ut andre aksjonærer når denne opsjonen ble innløst- Ikke noe spesielt med det al-tei
rockpus
28.07.2021 kl 22:24 5152

De har vel i tillegg lockup på sine resterende aksjer, så ingen fare for kortsiktig dump?
Londonmannen
28.07.2021 kl 23:14 5062

Det negative er hvordan spettet sine manøvre bidrar til at han beriker seg på bekostning av uerfarne og naive aktører i aksjemarkedet. Vi ønsker alle å tjene penger på våre investeringer. I et selskap som BCS, som sitter på en unik teknologi, vil det være mulig ved å ta tiden til hjelp. Men det er ikke nok for enkelte, slik som spettet. Da kursen passerte kr 60,- valgte spettet å rake inn en betydelig gevinst. Ikke noe galt i det. Men når dette gjøres, vel vitende om at hans nedsalg ville resultere i et betydelig kursfall, som han visste han kunne utnytte til egen vinning, ved å kjøpe tilbake aksjene fra vettskremte småaksjonærer som trodde bunn var fullt ut og at kursen aldri ville ta seg opp igjen.
Det er denne kyniske utnyttelsen av sin egen posisjon, og sitt gode forhold til Hegnar i FA og andre i tilsvarende posisjoner, til å gjøre noen ekstra klipp på bekostning av småaksjonærene som jeg mener er negativt.

Men dersom man er av samme støpning som spettet, så skjønner jeg at man nærer en dyp beundring for hans handlemåter i aksjemarkedet. Og jeg skjønner jo at han ikke er alene om å anse aksjemarkedet som en spillebule der alle knep som kan utnytte småaksjonærene sin uerfarenhet, er tillatt og fra enkelte, beundret.

Det er jo betegnende at Spettet og hans likesinnede ble furtne da de ikke ble invetert til å delta i NAS sin IPO. En type IPOer disse gutta mener det er i deres fulle rett å delta på ettersom man som oftest er garantert minimum 25% avkastning i løpet av noen tiner. Uten videre risiko for å tape innsatsen.

Nei, den slags aktivitet beundrer jeg slett ikke. Selv om jeg må innse at spettet tjener hundrevis av millioner på sitt navn å rykte.
Slettet bruker
29.07.2021 kl 08:51 4814

Fine synspunkter Londonmannen, som jeg deler selv. Når det er sagt må gjerne kursen gå litt opp og ned nå i starten, det er jo naturlig. Likeledes er jeg ganske trygg på BCS og deres teknologi og hva selskapet står for! Når Yara er i stand til å gå god for de, så sier ikke det så rent lite.

Slik jeg ser det nå er det tre ting som er veldig spennende og som jeg tror er nært forestående 1. Japan (Mitsubishi) 2.POA og 3 Yara!

Lykke til både med og uten ØSS
HP17
29.07.2021 kl 10:43 4627

Da fikk mange en anledning til å fylle på igjen rundt kr 40. Nå er juli snart omme, sommeren er på hell og august i anmarsj som kan bli en meget spennende måned for alle BCS aksjonærer Ønsker en aksjer i BCS, er nok tiden inne å fylle på innen helgen kommer. Kursen kryper nok rolig oppover mot kr 50 igjen fremover, slik den alt har gjort to ganger tidligere denne våren/sommeren i påvente av nye gode meldinger fre selskapet. Potensialet for BCS (produkt/teknolog) er enormt, det kan få bestride. Være med på en spennende reise i BCS som aksjonær?
nopetter
29.07.2021 kl 13:15 4420

spetalen ,fredly ,haudemann, fredriksen osv lever av at 90% av de som investerer ikke gidder å sette seg inni hva de forskjellige selskapene foretar seg med og skum leser kun fa, dn, e24, o.l. . de følger bare resten av sauene og putter pengene inni selskaper der disse har kjøpt som igjen blir hausset via finansmedia og tenker ikke over at de har kjøpt aksjene med kjempe rabatter. nå har flere med eika gruppen i spissen sagt at bitcoin og kryptovaluta er noe de ikke tar i med en ildtang. og hva skjedde hele segmentet boomet til himmels nok en gang sammen med de selskapene som er i segmentet, selvfølgelig er det en agnda i dette de vil at små investorene skal kjøpe aksjer via dem eller andre fondsaktører. nå har fa gjentakende ganger kommet med artikler der de hausser disse profilene og deres investeringer og det samme skjer hver gang og slik går hjulet rundt

det er en grunn til at disse sammen med media som kun er løpergutter for profilene ikke vil ta bort anonymiseringen av tradene slik at alle så hvem som gjorde hva på børsen. da hadde alle sett at det er de samme aktørene som kjøper og selger aksjene og gjennom flere meglerhus via kryssinger via pump og dump metoden
Redigert 29.07.2021 kl 13:19 Du må logge inn for å svare
rockpus
29.07.2021 kl 13:30 4391

Nå skriver du så usammenhengende at man kan mistenke deg for å være en robot..

Uansett har du til gode å forklare hvordan denne gjengen skal tjene penger, dersom de kun ønsker kursen ned, og så ikke kjøper.
nopetter
29.07.2021 kl 15:22 4251

Det er slik gode poker spillere opererer du vet aldri om de bløffer eller sitter med 4 ess på handa
HP17
29.07.2021 kl 16:33 4183

Med BCS sitter en med minst 4 ess på handa. Det vil nok den nære fremtid avsløre. Skal vi legge deg inn i potten før den går?
rockpus
29.07.2021 kl 17:00 4119

Troverdigheten på dine vidløftige teorier skranter fordi du enda ikke har vist hvordan denne gjengen tjener penger på kun å få kursene ned på sine egne investeringer.
F.eks. ved å manipulere kursen ned ved relativt beskjedne salg, for så å benytte kursnedgang til større kjøp.
Rubin
29.07.2021 kl 20:24 3969

Det er jo ikke uten grunn at mafiabørsen lever opp til sitt frynsete rykte i en av verdens mest korrupte stater…
Londonmannen
29.07.2021 kl 21:24 3880

Jepp. Enig i de tre siste punktene. Kina er jeg mer skeptisk til. Koda, Kina representerer et enormt marked. Derom hersker det ingen tvil. Men jeg kjenner personer som har mistet hele livsverket til familien ved å involvere seg med kinesiske interesser. Faren ligger i at kineserne kopierer teknologien og starter opp egen, tilsvarende industri IG utkonkurrere den bedriften som introduserte teknologien til Kina. Ikke undervurder Kina og ikke la deg blende av kinesisk interesse. Ha øynene i nakken og møt ethvert utspill med dyp skepsis.

Men lykkes man i Kina og evner å beholde kontrollen, så kan det bli stort.
nopetter
30.07.2021 kl 09:11 3584

Da OSEBX ennå var et begrep så kalte utlendingene Oslo Børs verdens største innside børs. Her er ingenting blitt endret. Trodde at Euronext skulle rydde opp i forholdene men ingenting har skjedd annet enn at dem fikk kastet meglerhusene ut av styrerommet

Forøvrig er aksjen nå notert på tradegate exchange i Tyskland
Redigert 30.07.2021 kl 09:29 Du må logge inn for å svare
HP17
30.07.2021 kl 09:35 3531

Den siste børsdagen før helgen og vi til uken er inne i august. Er en interessant tid en er inne i med BCS og hvilke børsmeldinger vil BCS komme med i august?
rockpus
30.07.2021 kl 09:56 3469

HP17

Alltid like gjennomtenkte og kunnskapsrike meldinger fra din side..
Rule
31.07.2021 kl 03:29 3208

jeg tænker vi har en bund i 33,5 NOK og vi er igang med ny opgang. August bliver yderst spændende. Der må komme nyt ifht. Japan, som kan sende os retur imod kurs 60/70 NOK...
Londonmannen
31.07.2021 kl 07:42 3153

Når avtalen med Japan kommer og det skulle vise seg å være Mitsubishi, da vil nok kursen gå høyere enn kr 60/70. For ikke bare vil en slik avtale vise at BCS blir tatt seriøst, men seriøst av store internasjonale selskaper med verdensomspennende aktiviteter. Og da vil investorene vita at produktet er testet og funnet i orden. Da liggerverden for BCS sine føtter det er kun et tidsspørsmål før de selv har verdensomspennende virksomhet. Hvor lenge får en slik gullklump bli på norske hender? Ikke lenge dersom markedet fortsetter å skamprise selskapet.
Lakshmi
31.07.2021 kl 07:55 3158

Kursen vil nok bli noe helt anne når en begynner å få volum på omsettningen. Det store spørsmålet er om den blir høy eller lav. Personlig tror jeg at dette vil bli en gavepakke til alle som er inne på dagens kurser, men tipper her ikke kommer bekreftelser før tidligst september.
Londonmannen
31.07.2021 kl 09:35 3089

Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves.
Slettet bruker
02.08.2021 kl 15:32 2602

Men ventemodusen kan bli litt sliten.
Hjelpalaus
02.08.2021 kl 15:37 2602

Ser ut som det kan bli en lang ørkenvandring. Ingen avtale enda og heller ingen nye LOI. Men er vel bare å være tålmodig.
Molbre
02.08.2021 kl 16:07 2550

Tror ikke jeg vet om noen som er mer utålmodig enn BCS aksjonærer, skjedd mye på kort tid så da forventer vi at det fortsetter 😁. Håper at vi får en ketchup effekt snart nå når ferien er over, hvis ikke får vi ta tiden til hjelp, eneste bekymringen min foreløpig er hva Saga gjør i oktober hvis det ikke er kommet noen meldinger, redd det kan gruse kursen fryktelig hvis vi da ligger på kurs som i dag 🙄!
Slettet bruker
02.08.2021 kl 16:08 2551

Nedside 35%
M79
02.08.2021 kl 17:38 2441

Husk Spetalen solgte nel på 2kr å noe.. nel gikk over 30kr, tror ikke saga å Co gjør samme feil
Rule
02.08.2021 kl 22:30 2214

Enig.
Potentialet her er for godt til at være sandt. Da jeg lærte selskabet at kende var jeg i panik ind til jeg havde fået en portion ind i portefolien. Var heldig at reducere beholdningen ved kurs 49 og samle op på kurs 40. Vi burde vel få en melding når de har fået gang i testen på Japan LOI'et. Meldingen var man håbede opstart Juli, men det var afhængig af laboratorie kapacitet/availability, hvilket virkede optimistisk taget helgen/sommer i betragtning. Jeg tænker kurs 50 kommer inden for 2 måneder.
rockpus
02.08.2021 kl 22:52 2190

Tror ikke vi kan regne med noen egen melding for oppstart av testen. Derimot ville vi kanskje fått en melding ved betydelig forsinkelse. Det er dermed godt mulig at denne testen nå er ferdig. Jeg forventer avklaring i løpet av august eller september. I mellomtiden er det mye annet spennende som kan komme fra selskapet!
Slettet bruker
02.08.2021 kl 23:29 2106

Enig. Spetalen solgte NEL på 2,75. SAGA kommer ikke til å gjøre den samme tabben. Garantert.
Redigert 03.08.2021 kl 10:43 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
03.08.2021 kl 10:01 1884

For 3 timer siden på linkedIn:

"So we are ramping up production even more, and therefor we need more production workers. My factory manager Waqas Mushtaq are publishing a job description in the couple of days. Keep your eyes out for this one.

My self and some of my managers are also traveling to Mosjøen og Omegn Næringsselskap KF and further the discussion when it comes to establishing BCS Mosjøen..

Bergen Carbon Solutions AS is growing and if you or your company would like to know more. Get in touch

Making CNF from CO2 is the future material.

#sustainability #CCUS #EcoNano"

Flere medarbeidere på grunn av økning i produksjonen av moduler = Mer inntekt kjappere!
nopetter
03.08.2021 kl 10:18 1841

Det er flott det. Men det eneste som har betydning for aksje kursen er den japan kontrakten det er kr 15 eller kr 100 dette står om, eventuelt fra POA eller framskritt fra Kina.
Slettet bruker
03.08.2021 kl 10:26 1838

Så om Japan kontrakten blir ikke noe av så betyr det at hele selskapet er på hæla og ikke blir noe av? Tror man bare skal glemme alt av 15-20 kroner. Har dere enda ikke skjønt hva dere sitter på?
Hjelpalaus
03.08.2021 kl 10:40 1797

Hjelper ikke hvor mye tro eksisterende aksjonærer har dersom ingen utenforstående har lyst å kjøpe aksjen. Da gruses kursen. Vet du ikke hvordan kjøp og salg av aksjer funker?
HP17
03.08.2021 kl 10:41 1817

BCS skalerer opp med økt produksjon og det er nok ikke tilfeldig etter flere avtaler (LOI) ble inngått med store internasjonale selskaper før sommeren. Og i sommer fikk en også informasjon at BCS ble med i Plug og Play Japan Smart Cities. En får stadige drypp om at BCS kan bli "the next big green thing" og potensialet er enormt.
Hvordan kom Bergen ECOCARBONs med i Plug og Play Japan Smart Cities og er det en link til Mitsubishi? Vil ikke overraske om nyhetstrømmen blir fin fremover og at kursen igjen setter fart mot kr 50 og deretter 60 tallet?
Slettet bruker
03.08.2021 kl 10:42 1857

Hvorfor skulle de øke produksjonen om alt skal falle i fisk som så mange her inne proklamerer? Skal dere kjøpe etter at nyhetene er kommet er prisen doblet. Sånn er det markedet fungerer...
Slettet bruker
03.08.2021 kl 10:45 1912

Og for alt vi vet så kan testene være unnagjort og forhandlinger pågår med de japanske interessentene...

Så utsett for all del kjøpene deres men ikke vent for lenge for her tror jeg det kommer til å gå veldig fort når det først løsner!
Hjelpalaus
03.08.2021 kl 10:45 1940

Jeg er akkurat passe posisjonert til å tjene passe mye penger når ting materialiseres
Slettet bruker
03.08.2021 kl 10:51 1945

Jeg kjøper hver måned :) Skal gjøre det de neste årene...
Bullen
03.08.2021 kl 12:56 1836

Tror at vi kan forvente kontrakter innen utgangen av august. Markedet venter på det. Når det skjer, vil nok kursen eksplodere.
M79
03.08.2021 kl 13:30 1802

Vi vet ingenting ang kontrakter … den kan komme imorgen el etter imorgen, glad jeg er inne og ikke sitte på sidelinje