Mens vi venter pÄ 100%-Rally !
Mens vi venter pÄ at markedet skal ta inn over seg at Zenith Energy er oljeprodusent og Þker sin produksjon jevnt fremover,
kan vi slÄ fast et par ting:
Oljen (som var pÄ tank) er solgt og levert pÄ bÄt.......... ca 40 millioner til Z pÄ den
PĂ„ presentasjonens tidspunkt var den daglige prod. ca 600 fat/dag
Like etter presentasjonen tidligere i juli, Þkte produksjonen pÄ et av feltene vesentlig og har holdt den trenden,
som betyr vesentlig Ăžkning i inntektene
http://www.etap.com.tn/fileadmin/prod_jour/Brut-050721.pdf
Andre felt har ogsÄ planer om work-over jobber, som gir prod.boost....vi fÄr se nÄr det dukker opp
Som ventet starter borring etter sommeren, sÄ videre produksjonsÞkning kan ventes i etterkant av den operasjonen
Congo / Tilapia er etter alle solemerker Zenith sitt prosjekt de neste 25 Ă„r (lisens) og der ventes et sted mellom 2 og 4-5 000 fat/ ved prod-start (vinteren)
etter fĂžrste boreoperasjon
Forhandlinger om Ä bli lisenspartner i et stÞrre felt i Nigeria pÄgÄr (Z har vist interesse for 12 felt)
det forventes at et av disse matrialiserer seg ila sommermÄnedene og en 20% eierandel hadde vÊrt supert i et felt med ca 20 000 fat/dag
det hadde umiddelbart gitt ca 4 000 fat netto for Z daglig
DA hadde vi hatt ca 5 000 fat/dag med det samme og Congo og flere ander ( 2 - 4 000 fat/dag) hadde vÊrt krem pÄ kaka
De fÞrst 100%Žene er ikke langt borte, men man mÄ tÄle ventetiden.
Plutselig vÄkner man en dag og meldingen ligger pÄ bÞrsen og en hyggelig hilsen fra onkel fra Italia at Zenith er pÄ hugget nok en gang :-))
I mellomtiden sÄ kjÞper man noen aksjer jevnt og trutt og fÄr et fint gjennomsnitt pÄ beholdningen
OG sÄ spiser man is og handler mer sjampis for neste rykk :-))
kan vi slÄ fast et par ting:
Oljen (som var pÄ tank) er solgt og levert pÄ bÄt.......... ca 40 millioner til Z pÄ den
PĂ„ presentasjonens tidspunkt var den daglige prod. ca 600 fat/dag
Like etter presentasjonen tidligere i juli, Þkte produksjonen pÄ et av feltene vesentlig og har holdt den trenden,
som betyr vesentlig Ăžkning i inntektene
http://www.etap.com.tn/fileadmin/prod_jour/Brut-050721.pdf
Andre felt har ogsÄ planer om work-over jobber, som gir prod.boost....vi fÄr se nÄr det dukker opp
Som ventet starter borring etter sommeren, sÄ videre produksjonsÞkning kan ventes i etterkant av den operasjonen
Congo / Tilapia er etter alle solemerker Zenith sitt prosjekt de neste 25 Ă„r (lisens) og der ventes et sted mellom 2 og 4-5 000 fat/ ved prod-start (vinteren)
etter fĂžrste boreoperasjon
Forhandlinger om Ä bli lisenspartner i et stÞrre felt i Nigeria pÄgÄr (Z har vist interesse for 12 felt)
det forventes at et av disse matrialiserer seg ila sommermÄnedene og en 20% eierandel hadde vÊrt supert i et felt med ca 20 000 fat/dag
det hadde umiddelbart gitt ca 4 000 fat netto for Z daglig
DA hadde vi hatt ca 5 000 fat/dag med det samme og Congo og flere ander ( 2 - 4 000 fat/dag) hadde vÊrt krem pÄ kaka
De fÞrst 100%Žene er ikke langt borte, men man mÄ tÄle ventetiden.
Plutselig vÄkner man en dag og meldingen ligger pÄ bÞrsen og en hyggelig hilsen fra onkel fra Italia at Zenith er pÄ hugget nok en gang :-))
I mellomtiden sÄ kjÞper man noen aksjer jevnt og trutt og fÄr et fint gjennomsnitt pÄ beholdningen
OG sÄ spiser man is og handler mer sjampis for neste rykk :-))
Redigert 20.07.2021 kl 14:07
Du mÄ logge inn for Ä svare
Sjekk nÄ da! London opp!
Mr Big
27.07.2021 kl 09:46
2853
BlackPearl skrev Det gjÞr ingenting om den stopper litt pÄ dette nivÄet!
Ser at menigheten samles her. Solgte alt jeg hadde av aksjer og gikk all in i ZENA. Latterlig lavt priset nÄr man ser pÄ potensialen til ZENA.
Gullit
27.07.2021 kl 09:41
2914
GÄr jo bare smÄprosenter, tenk npr skikkelig nyheter blir annonsert. Kanskje ikke 1kr er urealistisk i Är
citius skrev Minus i London..??
Det er pÄ Oslo bÞrs det er omsetting!
News pÄ vei!
Har du solgt?
Jeg kjĂžper det jeg klarer :)
News pÄ vei!
Har du solgt?
Jeg kjĂžper det jeg klarer :)
Liverbirds
27.07.2021 kl 09:17
3131
Gullit skrev Mange vil inn.. kommer det noe vi ikke vet om?
Klart noen vet mer . Klart de vil inn til denne latterlig underprisen og med de fremtidsutsiktene. KjÞr pÄ!
1.5kr til 50Ăžre target LATOđȘđȘđȘ
MĂžre75
27.07.2021 kl 08:34
3352
Her er no kort vei opp til 20 Þre no , forelÞpig ikke sÄ mange aksjene til salgs
Gullit
27.07.2021 kl 08:07
3474
Ja samt mange triggere kan dette vÊre starten pÄ noe virkelig gÞy.. blir hard kamp om aksjer til under 20 Þre nÄr Tilapia blir godkjent. Har tro pÄ nytt fra Nigeria snart ogsÄ.. det er klart att markedet begynner Ä forstÄ potensiale her. Vil si det er Oslo bÞrs beste mulighet for mange raske prosenter..
citius
27.07.2021 kl 07:41
3561
Oljeprisen presser mot 75 USD igjen
Solid oppgang innen Olje/energi/rigg i USA mandag kveld, bĂžr vĂŠre et pluss
Liverbirds
26.07.2021 kl 22:43
3853
đ€Łđ€Łđ€Ł NĂ„ har du forsĂžkt deg med mye, Sandra đđđ
Hei, kan oppgangen i dag ha med att fleire hoppet over fra seadrill , og att den derfor vill dette litt ned i morgon?
Liverbirds
26.07.2021 kl 20:49
4157
Ja, i morgen selger jeg đ€Łđ©đ€Ł Hvorfor selge noe jeg mener kan runde kr. 1 ,- nĂ„r vi er pĂ„ 13 Ăžre, selv om jeg kjĂžpte meg inn pĂ„ +/Ă· 4 Ăžre.
BlackPearl
26.07.2021 kl 20:09
4321
tviler pÄ at det blir noe panikksalg, men det er stor mulighet at flere velger Ä sikre gevinsten.
Oilinvestor
26.07.2021 kl 20:07
2664
For Zenith sin del: Produksjonen/arbeidet i Tunisia pÄgÄr for fullt, med andre ord business as usual. Uttalelse jeg fikk fra selskapet idag.
Forberedelsene av workover arbeidet fortsetter og alt er i rute med oppstart i lĂžpet av August.
Forberedelsene av workover arbeidet fortsetter og alt er i rute med oppstart i lĂžpet av August.
Aqualight
26.07.2021 kl 19:42
2768
Jeg har lige et opklarende spÞrgsmÄl -
Med et turnover pÄ kun 6,6 mill aktier og en omsÊtning pÄ + 49,8 mill aktier og et handels snit pÄ + 100.000 stk aktier -
Hvordan fÄr i sÄ S/L Raid til at passe ind inden kontekst? (SammenhÊng)
Og hvem vil tjene pÄ den Þvelse? Her 5 min fÞr, vi gÄr ombord i ROB feltet, og 5 min fÞr eventuelt 1-2 RNS - Tilapia ll & Nigeria !!
Aqualight đ©đ°đłđŽ
Med et turnover pÄ kun 6,6 mill aktier og en omsÊtning pÄ + 49,8 mill aktier og et handels snit pÄ + 100.000 stk aktier -
Hvordan fÄr i sÄ S/L Raid til at passe ind inden kontekst? (SammenhÊng)
Og hvem vil tjene pÄ den Þvelse? Her 5 min fÞr, vi gÄr ombord i ROB feltet, og 5 min fÞr eventuelt 1-2 RNS - Tilapia ll & Nigeria !!
Aqualight đ©đ°đłđŽ
citius
26.07.2021 kl 19:36
2797
Litt ferietid......sjampisen sitter lĂžst i disse fine oppgangstidene :-))))))))))))))))
Klar for takeoff !!!
Cat349e
26.07.2021 kl 19:23
2864
Den politiske uroen var kjent fra kl 13 00 i norske medier.. tenker vi skulle fÄtt panikksalg fra den tiden sÄfall!
Ellers var det snodig at det gikk over 30mill aksjer over 0.135 i dag. La Ă„ merke til at den ene kjĂžpsordren var mest pĂ„ 5mill aksjer alene fra flere selgeređČ virket pĂ„ en mĂ„te som at noe er i luften
Ellers var det snodig at det gikk over 30mill aksjer over 0.135 i dag. La Ă„ merke til at den ene kjĂžpsordren var mest pĂ„ 5mill aksjer alene fra flere selgeređČ virket pĂ„ en mĂ„te som at noe er i luften
Nano Rekyl
26.07.2021 kl 19:15
2875
NÄ har det hvert politisk uro i Tunis over lengre tid! Jeg stresser ikke over det og tror heller ikke det vil ha noen innvirkning pÄ kursen. Jeg sier som Tigerberget at det kan komme S/L raid, og det har vi sett tidligere i zena!
Ha ellers en fortreffelig aften!
Ha ellers en fortreffelig aften!
Nano Rekyl skrev Hvorfor skulle komme panikksalg i morgen?
Politisk uro og spÞkelser pÄ hÞylys dag kan vÊre nok til noen fÄr panikk.
Ingenting er 100% sikkert og de som leter finner altid noen mĂžrke skyer ....
Ingenting er 100% sikkert og de som leter finner altid noen mĂžrke skyer ....
Redigert 26.07.2021 kl 19:08
gravemaskinen
26.07.2021 kl 19:05
2900
Tigerberget skrev Panikksalg blir det ikke, men stop loss raid kan forekomme.
Verdiene kommer til syne etter hvert her, og det var pÄ tide.. Kan fort bli noen dager med oppgang nÄ fÞr vi fÄr en korreksjon.. Uten nyhet vel Ä merke.. Synes mÞnster minner litt om desember, og vi husker alle hvordan det gikk
Ett godt eksempel at ting aldri er helt sikkert.
Blir det panikk salg i morgen sÄ sitter jeg klar til Ä kjÞpe mere .....
Blir det panikk salg i morgen sÄ sitter jeg klar til Ä kjÞpe mere .....
bakeren74
26.07.2021 kl 18:18
3042
Etter lang tid, og brutal nedsnitt, sĂ„ er jeg endelig i pluss etter grei oppgang i dag. NĂ„ er det bare Ă„ hĂ„pe pĂ„ at noen vet noe som vi ikke har hĂžrt noe om enda, for de siste dagers oppgang mĂ„ drives av et eller annetđ Uansett godt fornĂžyd, og klar for 0,5 og 1 kr fremover herđđ lykke til videre i zenith foreningen for hĂ„pefulle og kanskje vel optimistiske eiere.
X-43 scramjet
26.07.2021 kl 18:03
3115
Slettet brukerskrev Jeg laster videre, blir en fin uke. 1kr target
Referert av Svartsyn: "Hvis Tilapia blir godkjent sÄ vil dere se noe dere aldri har sett pÄ kursen til Zenith Energy"
Kan gÄ sky high, det vet veteraner i Zenith Energy. SÄ den dealen trenger vi. Tidenes gave for oss som eier denne.
Kan gÄ sky high, det vet veteraner i Zenith Energy. SÄ den dealen trenger vi. Tidenes gave for oss som eier denne.
Jeg laster videre, blir en fin uke.
1kr target
1kr target
BlackPearl
26.07.2021 kl 17:23
3277
X-43 scramjet
26.07.2021 kl 16:49
3375
Hvis Tilapia blir godkjent, skal Zena opp til 1 krone, blir fort 300% opp. For en spennende tid Ä vÊre med pÄ dette nÄ.
Nano Rekyl
26.07.2021 kl 16:34
3446
Pen oppgang i dag alt i alt! Snart blir det ekstra popcorn tid! Bare Ă„ finne det frem og gjĂžre seg klar til det virkelig tar av her kursmessig! Kan bli veldig trangt inn dĂžra etterhvert!
Ha ellers en fin fin aften alle sammen!
Ha ellers en fin fin aften alle sammen!
altinex..
26.07.2021 kl 16:13
3582
snakket med mine kontakter i Kairouan i dag...vaksinasjonen var startet.
Redigert 26.07.2021 kl 16:13
đđđrekyl ventes godt opp mot 1.5kr iht LATO.
altinex..
26.07.2021 kl 13:41
3927
Donation of medical equipment to combat COVID-19 pandemic in Tunisia.
Veldig bra at selskapet stĂžttet opp om kampen mot COV, fordi om belĂžpet eller pustemaskinene kunne vĂŠrt mer.
Uansett dette vil blir lagt merke til innad i regjeringen.
Veldig bra at selskapet stĂžttet opp om kampen mot COV, fordi om belĂžpet eller pustemaskinene kunne vĂŠrt mer.
Uansett dette vil blir lagt merke til innad i regjeringen.
Redigert 26.07.2021 kl 13:50
Svartsyn
26.07.2021 kl 13:34
3959
Det setter jeg virkelig pris pÄ, Tetro. Herbius har lovt det samme.
Jeg er overtroisk, og disse rakettene er det samme som Ä ta seieren pÄ forskudd. Sjeldent eller aldri noe lurt har livet vist meg.
Dette skal bli en spennende reise. Hvis bare halvparten av "avtalene" blir stemplet.
Hvis Tilapia blir godkjent sÄ vil dere se noe dere aldri har sett pÄ kursen til Zenith Energy.
Husk at disse avtalene er kjÞpt ,nÄr alle trodde oljeprisen skulle ned til 20- 30 dollar.
Slik gikk det ikke takket vĂŠre at Opec for fĂžrste gang i historien overholdt avtalte produksjonsantall.(aldri fĂžr hendt).
Cattaneo har dealet disse avtalene for "lommerusk".
Hvis avtalene blir godkjente,sÄ har den lille italieneren gjort et fantastiskt stykke arbeid.
Zenith har brukt pandemien hvor nesten alle selskaper var handlingslammet, til Ă„ legge grunnlaget for en fantastisk reise videre.
Ha en flott dag alle som en,og slutt gjerne med disse h...rakettene alle som en. SĂ„ vil dette ende fantastiskt.
Jeg er overtroisk, og disse rakettene er det samme som Ä ta seieren pÄ forskudd. Sjeldent eller aldri noe lurt har livet vist meg.
Dette skal bli en spennende reise. Hvis bare halvparten av "avtalene" blir stemplet.
Hvis Tilapia blir godkjent sÄ vil dere se noe dere aldri har sett pÄ kursen til Zenith Energy.
Husk at disse avtalene er kjÞpt ,nÄr alle trodde oljeprisen skulle ned til 20- 30 dollar.
Slik gikk det ikke takket vĂŠre at Opec for fĂžrste gang i historien overholdt avtalte produksjonsantall.(aldri fĂžr hendt).
Cattaneo har dealet disse avtalene for "lommerusk".
Hvis avtalene blir godkjente,sÄ har den lille italieneren gjort et fantastiskt stykke arbeid.
Zenith har brukt pandemien hvor nesten alle selskaper var handlingslammet, til Ă„ legge grunnlaget for en fantastisk reise videre.
Ha en flott dag alle som en,og slutt gjerne med disse h...rakettene alle som en. SĂ„ vil dette ende fantastiskt.
kaunis
26.07.2021 kl 13:24
3983
Hviss? TÞr du vÊre ute no, rapporten pÄ reserver kan vi nok stole pÄ, sÄ da er det unaturlig at denne ikke skal over 20Þre. Her er ingen forventnings premie i kursen. Da er det bare troverdighets-mangel igjen, som holder kursen nede?
citius
26.07.2021 kl 13:21
3982
Ofte ligger ryktet foran fakta
plutselig 25 Þre pÄ nye harde fakta :-))
Herman*
26.07.2021 kl 13:14
4048
Den er greiâŠ:-) Hvis jeg kommer tilbake kan jeg f eks legge ut et kjĂžp pĂ„ 10 mill aksjer pĂ„ sist omsatt, sĂ„ kan du ordne restenâŠ:-)
Aqualight
26.07.2021 kl 13:10
4065
Du fortjente om nogen denne rejse, Herman* og husk nu, jeg holder dine aktier - indtil du beslutter at komme tilbage, sÄ kan vi jo altid snakke om prisen -
Du fulgte din strategi, og respekt for det -
Aqualight đ©đ°đłđŽ
Du fulgte din strategi, og respekt for det -
Aqualight đ©đ°đłđŽ
Herman*
26.07.2021 kl 13:01
4083
Gratulerer folkens! Dere fortjener oppgangen nÄ. Ikke mitt best timede nedsalg, men ville ta ned risikoen noe.