SDRL - kjøpere til deler av SDRL -Noble, Transocean-led group bi

health
20.07.2021 kl 20:29 1011

Noble Corp. (NE +0.2%) and a consortium led by Transocean (RIG +2.5%) are competing to buy the assets of bankrupt offshore oil driller Seadrill (OTCPK:SDRLF), Reuters reports.
The offer submitted earlier this month from the group comprising Transocean, Dolphin Drilling (OTCPK:FOEAF) and a third partner consists of unspecified amounts of cash and shares in Transocean as well as an agreement to take on some of Seadrill's existing debt, according to the report.
Noble submitted a bid in May for Seadrill's asset base, according to a July 1 bankruptcy court filing, although specifics are not known.
For its part, Seadrill tells Reuters it remains focused on the restructuring of its balance sheet.
McCartney
20.07.2021 kl 20:42 983

Kopierer inn spørsmålet mitt inn her også fra den gamle tråden som er litt for lang…:


Betyr dette at Geveran v/Fredriksen vil øke sin aksjebeholdning i Seadrill for å få større innflytelse i dragkampen om verdiene???
Pr idag eier han jo kun ca 25% av Sdrl, og han ga sparken til forrige Sdrl sjefen nettopp fordi han ikke hadde sørget for at Fredriksen var i en sterkere posisjon i forhandlingene. Da må han kanskje bla opp litt kontanter og kjøpe seg makt.!? Noe er på gang, det er helt sikkert.
Vil gjerne ha andres synspunkter på dette. Takk.
Nb. Dere kan kjøpe dere inn ETTER at jeg har kjøpt 😁
McCartney
20.07.2021 kl 23:25 856

Ja da blir det spennende å se utviklingen fremover da.
Er det Storeulv som ligger på kjøpern eller er det Transocean og Co. God Natt.
McCartney
20.07.2021 kl 23:40 822

Opp 50% i morgen.
Som tilsvar til han som fortsetter på den andre alt for lange tråden.!
Slettet bruker
20.07.2021 kl 23:46 799

Det er 1 måned siden det ble varslet at der var kjøpere på Sdrl eiendeler i markedet, hvis noen kjøper aksjer på dette nå, ja da må en bare le.
Dette selskapet skal restruktureres, vær klar over det, en restrukturering der noen må betale for gildet, det er alltid aksjonærene som får svi.
Fru-Blom
20.07.2021 kl 23:53 774

Kom til HMONY CHAIN, der kan dere gjøre en ny kule.

Sus
Fru Blom
McCartney
21.07.2021 kl 00:02 743

Med all respekt Longs.
Alle vet nok det du skriver. Intet nytt. Det som er nytt er at noen faktisk setter enn ganske stor fart i aksjen med store volumer, og det er et signal om at noe skjer i bakgrunnen som vi ikke har oversikt over enda. Selvfølgelig er dette gambling mot det ene eller det andre. Ta sjansen eller ta sjansen på noe annet, ingen garantier utleveres uansett. Jeg tror noe positivt er på gang utfra oppgang med store volum og nedtur på mindre volum.
Slettet bruker
21.07.2021 kl 00:15 702

Nei, da tror jeg mer på Sdrl selv om den trolig vil falle til krona når refinansieringen er i boks
Redigert 21.07.2021 kl 00:16 Du må logge inn for å svare
Gullhaugen
21.07.2021 kl 00:23 673

Noen har slukt aksjer i en uke. JF eier også 13-15 milliarder av gjelden. Her er noe på på gang. Hold på aksjene for noen støvsuger. Et spill er på gang. Denne kan gå himmelhøyt nå.