Stronpoint nr 9-18 Avtale på 1200 verditransportvesker!!!!
Verdt en ny tråd denne:)
"StrongPoint ASA er nok en gang valgt som leverandør til et ledende verditransport selskap i Europa
Et ledende Europeisk verditransportselskap har valgt StrongPoint som leverandør
av mer enn 1200 verditransportvesker (CIT cases). Leveransene er ventet å starte
i 4. kvartal, og være gjennomført i løpet av 1. kvartal 2019.
Key account management, leveranser, support og service vil bli utført av
StrongPoint sitt team i Frankrike og Belgia.
«Vi er svært fornøyd med at et ledende Europeisk verditransportselskap nok en
gang viser oss tillitten, og vi vil samtidig berømme StrongPoint sitt key
account management team som har vært drivkraften bak denne avtalen, så vel som
hele StrongPoint sin Cash Security organisasjon som fortsetter å levere
høykvalitets-produkter for verditransport», sier Jacob Tveraabak, CEO
StrongPoint ASA.."
https://newsweb.oslobors.no/message/461726
"StrongPoint ASA er nok en gang valgt som leverandør til et ledende verditransport selskap i Europa
Et ledende Europeisk verditransportselskap har valgt StrongPoint som leverandør
av mer enn 1200 verditransportvesker (CIT cases). Leveransene er ventet å starte
i 4. kvartal, og være gjennomført i løpet av 1. kvartal 2019.
Key account management, leveranser, support og service vil bli utført av
StrongPoint sitt team i Frankrike og Belgia.
«Vi er svært fornøyd med at et ledende Europeisk verditransportselskap nok en
gang viser oss tillitten, og vi vil samtidig berømme StrongPoint sitt key
account management team som har vært drivkraften bak denne avtalen, så vel som
hele StrongPoint sin Cash Security organisasjon som fortsetter å levere
høykvalitets-produkter for verditransport», sier Jacob Tveraabak, CEO
StrongPoint ASA.."
https://newsweb.oslobors.no/message/461726
Redigert 21.01.2021 kl 09:02
Du må logge inn for å svare
Kan du lenke Grantchester? Og, ja det er sant og tallene kommer for fullt. Vi er allerede på gang etter Q3 og vi aner supre tall for Q4. Ikke sant T?
Grantchester
26.10.2018 kl 14:51
4958
To the point intervju med JT. Nå Financial Times, så kommer aksjekursen av selv. Investorer er sultne etter nye investeringsmuligheter. STRONG er den perfekte kandidaten.
LeifH
26.10.2018 kl 13:55
5019
Det er faktisk de aksjene som nesten ikke rører seg ved en kraftig korreksjon.. jeg vil selv ha billigere aksjer i strong.
Men du og tiger, vet vel at den skal ned til 6 kr for der er det støtte. :D Huff.. teknisk analyse.
Men du og tiger, vet vel at den skal ned til 6 kr for der er det støtte. :D Huff.. teknisk analyse.
LeifH
26.10.2018 kl 13:43
5027
Hehe.. om utkonos hadde kommet med ordrene sine så hadde vi vært på 7.5, ingen tvil om det :D
Har sagt det før - STRONG vil ikke gå klar en børs korreksjon - uansett fremtidsutsikter og gode Twitter meldinger.
PSI- Investor
26.10.2018 kl 13:08
5049
Nå er den sett 22 ganger og kursen er ned 2,9%.
Bare det ikke kommer noe mer positivt nå så...
Nei, får vel passe meg, det er brått noen som ikke skjønner at det er ironi.
Ja de kan bruke opp halvparten og likevel sikrer dette alene en stor del av forventet utbytte.
Men det å bruke opp når du bruker det på salg/ oppkjøp det er jo meningen at den delen også skal bidra til økt overskudd selvsagt.
Bare det ikke kommer noe mer positivt nå så...
Nei, får vel passe meg, det er brått noen som ikke skjønner at det er ironi.
Ja de kan bruke opp halvparten og likevel sikrer dette alene en stor del av forventet utbytte.
Men det å bruke opp når du bruker det på salg/ oppkjøp det er jo meningen at den delen også skal bidra til økt overskudd selvsagt.
tunktee
26.10.2018 kl 12:42
5059
Takk HitIt!
Anders Nilsen til spørsmålet om der blir noe igjen på bunnlinjen av de 30 millionene i kostnadsreduksjon:
"It shoud be plenty left for bottomline to"
Hvis det innebærer halvparten, så gir det et økt resultat før skatt per aksje på 34 øre per år, og 8-9 øre per kvartal.
Anders Nilsen til spørsmålet om der blir noe igjen på bunnlinjen av de 30 millionene i kostnadsreduksjon:
"It shoud be plenty left for bottomline to"
Hvis det innebærer halvparten, så gir det et økt resultat før skatt per aksje på 34 øre per år, og 8-9 øre per kvartal.
sulzrox
26.10.2018 kl 12:12
5085
Obx ligger ved 200ma. Ser for meg at vi kanskje går inn i eit bear marked. OBX kan da eventuelt gå mot 600 som er støtten fra 2015.
Ta ein titt på verdens børser så ser dere kanskje hvorfor eg er litt bear no.
Sitter du med gira posisjoner i disse tider bør du være på vakt.
Ser ikkje for meg at kursen i Strong skal bli heilt rasert av ein eventuelt børs korreksjon. Men på virka blir vi. Kanskje blir vi først ut i neste bull marked?
Strongpoint er solid men i eit bear marked blir alt solgt langt under hva som virker logisk.
Ta ein titt på verdens børser så ser dere kanskje hvorfor eg er litt bear no.
Sitter du med gira posisjoner i disse tider bør du være på vakt.
Ser ikkje for meg at kursen i Strong skal bli heilt rasert av ein eventuelt børs korreksjon. Men på virka blir vi. Kanskje blir vi først ut i neste bull marked?
Strongpoint er solid men i eit bear marked blir alt solgt langt under hva som virker logisk.
Just_Nilsen
26.10.2018 kl 11:58
5114
Og jeg skjønner nå den økte filmteamstaben der på Q3. Veldig bra intervju!
PSI- Investor
26.10.2018 kl 11:43
5128
Veldig bra uansett HitIT, du var nå i alle fall rask til å sende det videre!
Man kan vel ikke unngå å bli litt lei når kursen bare er ned ned ned, men jeg ble veldig glad av å se den her videoen for den sprudler jo av energi!
Går ikke kursen minst 10% ned på dette så skjønner jeg ikke no he he
Man kan vel ikke unngå å bli litt lei når kursen bare er ned ned ned, men jeg ble veldig glad av å se den her videoen for den sprudler jo av energi!
Går ikke kursen minst 10% ned på dette så skjønner jeg ikke no he he
Du kommer til å få det travelt fremover HitIT. :)
HitIT
26.10.2018 kl 11:35
5137
Tja, trenger ikke følge så mye med, sier stort sett pling på fb eller twitter om det blir lagt ut noe.
Men pleier å ta en søkerunde en gang eller to til dagen om det er lagt ut noe interessant, har jo blitt en vane etterhvert.
Men pleier å ta en søkerunde en gang eller to til dagen om det er lagt ut noe interessant, har jo blitt en vane etterhvert.
I fotsporene til Janne Carlsson. Har boka hans' "Riv pyramidene", en av de beste bøkene jeg har lest om ledelse og perspektiver. Han sier i boka blant anne at det er lov å gå noen steg ned på stigen, ikke bare oppover. Klok mann.
Nå gir vi gass
26.10.2018 kl 11:18
5158
STRONG har vært heldig som har fått en slik leder ( lederteam) til å ta over stafettpinnen fra Waaler. Det gode løpet vil nok fortsette, - med enda større fart.
J. T. ser ut til å kombinere det å ha begge bena i bakken samtidig som han øker farten, og har øynene festet mot høy horisont. At han kjenner markedet er tydelig.
Dette kan gå (løpe) veien framover. Både for selskapet og aksjekursen.
J. T. ser ut til å kombinere det å ha begge bena i bakken samtidig som han øker farten, og har øynene festet mot høy horisont. At han kjenner markedet er tydelig.
Dette kan gå (løpe) veien framover. Både for selskapet og aksjekursen.
PSI- Investor
26.10.2018 kl 11:12
5168
Så på filmen og likte den godt!
Her ser vi en ivrig mann som gjerne forteller om selskapet, men som ser ut som om han er full av energi til å løpe ut og selge løsninger og produkter så fort intervjuet er over.
Han virker som om han har ståltro på selskapet og produktene, og veksten skal komme både på topp og bunnlinje. Veldig bra!
Her ser vi en ivrig mann som gjerne forteller om selskapet, men som ser ut som om han er full av energi til å løpe ut og selge løsninger og produkter så fort intervjuet er over.
Han virker som om han har ståltro på selskapet og produktene, og veksten skal komme både på topp og bunnlinje. Veldig bra!
Redigert 26.10.2018 kl 11:13
Super video som gir mange svar. Se opp for Spania. Høyere arbeidskapital går i stor grad til Spania. Det er trøkk, spørsmålet er om det er første kjøp eller om det ruller på? Jeg tror sistnevnte. Følg med i sosiale medier.
Svarer litt fra den forrige tråden, så vi kan fortsette samtalen uten at to tråder lever side om side. Flere av valutapostene resultatføres ikke, men føres rett i balanseregnskapet. Jeg kan gjerne gjenta til det kjedsommelige: store deler av gjelden i balansen til Strong er å anse som egenkapital da den ikke er betalbar og er periodisering av serviceinntekter. Debet gjeld, kredit inntekt. Denne posten vokser og skal vokse kraftig fremover og denne posten burde vært på egen linje.
Svarer litt fra den forrige tråden, så vi kan fortsette samtalen uten at to tråder lever side om side. Flere av valutapostene resultatføres ikke, men føres rett i balanseregnskapet. Jeg kan gjerne gjenta til det kjedsommelige: store deler av gjelden i balansen til Strong er å anse som egenkapital da den ikke er betalbar og er periodisering av serviceinntekter. Debet gjeld, kredit inntekt. Denne posten vokser og skal vokse kraftig fremover og denne posten burde vært på egen linje.
Redigert 26.10.2018 kl 11:13
Han er ute å jobber, sitter ikke å ser på aksjekursen time for time. For tiden i Sverige, om han ikke er på farten igjen?
Redigert 21.01.2021 kl 07:11
bernes
26.10.2018 kl 10:46
5392
Tviler på at det er forskjellige insideregler.
Han venter vel kanskje som alle andre på at vi får en ny dropp ned mot 7.5...
Han venter vel kanskje som alle andre på at vi får en ny dropp ned mot 7.5...
LeifH
26.10.2018 kl 10:35
5405
Hvorfor kjøper ikke Jacob aksjer? Vet han mer som disse 1200 veskene?
PSI- Investor
26.10.2018 kl 10:30
5407
Før jeg ser den må jeg bare få kommentere hvor kjapp du må være til å finne ting!
Den var bare sett 5 ganger da jeg klikket meg inn så den må jo være bare sekunder gammel
Den var bare sett 5 ganger da jeg klikket meg inn så den må jo være bare sekunder gammel
HitIT
26.10.2018 kl 10:26
5411
StrongPoint
28 min ·
“Most of our clients want to grow within e-commerce and all of our clients need to improve store operations productivity. This is a double opportunity for StrongPoint”, says Jacob Tveraabak, CEO StrongPoint. You can see the whole interview with Jacob Tveraabak and Anders Nilsen (CFO) here: https://hubs.ly/H0fh64r0
https://www.facebook.com/StrongPointGlobal/
28 min ·
“Most of our clients want to grow within e-commerce and all of our clients need to improve store operations productivity. This is a double opportunity for StrongPoint”, says Jacob Tveraabak, CEO StrongPoint. You can see the whole interview with Jacob Tveraabak and Anders Nilsen (CFO) here: https://hubs.ly/H0fh64r0
https://www.facebook.com/StrongPointGlobal/
tunktee
25.10.2018 kl 23:14
5570
Det er jo konge!
Men håper at Strongpoint ikke er der selv og skal selge i det markedet.
Ha riktig god tur Trikker`n! Du gjør en veldig stor tjeneste for oss her, seffa skal du også ha fri :)
Men, ja, interessen for hva som skjedde i omsetningen siste uken er stor! Vi får vente på listen som PSI nevner.
Takk for info brekken-7!
Edit: Faan, noen ganger får eg déjà vu etter å ha skrevet ting her, og tenker at dette har jeg skrevet før.
Men så er jo repetisjon i god tradisjon her sånn sett... Argg
Edit 2: Deler av innlegget er slettet, kanskje jeg vil reise tilbake. Håper det var til glede for de som leste det.
Men håper at Strongpoint ikke er der selv og skal selge i det markedet.
Ha riktig god tur Trikker`n! Du gjør en veldig stor tjeneste for oss her, seffa skal du også ha fri :)
Men, ja, interessen for hva som skjedde i omsetningen siste uken er stor! Vi får vente på listen som PSI nevner.
Takk for info brekken-7!
Edit: Faan, noen ganger får eg déjà vu etter å ha skrevet ting her, og tenker at dette har jeg skrevet før.
Men så er jo repetisjon i god tradisjon her sånn sett... Argg
Edit 2: Deler av innlegget er slettet, kanskje jeg vil reise tilbake. Håper det var til glede for de som leste det.
brekken-7
25.10.2018 kl 23:08
5578
Jeg bor i nærheten av Sveriges største handelssenter, nemlig Nordby shoppingsenter. Her er det ikke en eneste CashGuard å oppdrive. Heller ingen andre konkurerende produkter helller. Hadde vært artig å visst om STRONG har forsøkt seg der
PSI- Investor
25.10.2018 kl 23:06
5585
God tur, kos deg!
Det kommer vel liste fra selskapet selv mens du er borte så det får vel gå
Det kommer vel liste fra selskapet selv mens du er borte så det får vel gå
Elektrikeren
25.10.2018 kl 22:57
5594
God kveld strongere!
Undertegnede og frue samt en gjeng med vennepar reiser i morgen på 3 ukers ferie til Thailand. Av den grunn er jeg litt usikker på om jeg klarer å få lagt ut ukesoppdateringer og endringer på topp 50 hver mandag slik jeg pleier. Men, skal prøve å få det til ila. uka, hver uke. Endringene på topp 50 uke for uke er vel av stor interesse for en del.
Undertegnede og frue samt en gjeng med vennepar reiser i morgen på 3 ukers ferie til Thailand. Av den grunn er jeg litt usikker på om jeg klarer å få lagt ut ukesoppdateringer og endringer på topp 50 hver mandag slik jeg pleier. Men, skal prøve å få det til ila. uka, hver uke. Endringene på topp 50 uke for uke er vel av stor interesse for en del.
HitIT
25.10.2018 kl 22:29
5632
Forstår ikke et dritt av hva det står her, men ser ut til at Strong er representert i Israel:
https://www.facebook.com/temedtech/
https://www.temedtechnologies.com/
edit: ser selskapet også står oppført under parters på Strong sine sider:
https://www.strongpoint.com/contact/
https://www.facebook.com/temedtech/
https://www.temedtechnologies.com/
edit: ser selskapet også står oppført under parters på Strong sine sider:
https://www.strongpoint.com/contact/
tunktee
25.10.2018 kl 22:27
4059
Du, Ols123, der var en ting jeg hadde tenkt å spørre deg om hvis du bor i, eller er ofte i Sverige;
I Norge virker det som Cashguard har over 90% av markedet.
Hvordan er det i Sverige med hensyn til Safepay, Cashguard og eventuelt andre?
I Norge virker det som Cashguard har over 90% av markedet.
Hvordan er det i Sverige med hensyn til Safepay, Cashguard og eventuelt andre?
Ols123
25.10.2018 kl 22:21
4067
StrongPoint kommer under de kommande dagarna att kommunicera sin nya distributionspolitik för läkemedelssektorn, både i Spanien och i Portugal.
Nå gir vi gass
25.10.2018 kl 22:03
4088
"Selvfølgelig er vi skuffet over kursutviklingen, men den henger ikke nødvendigvis sammen med kvaliteten på selskapet."
En kursutvikling styres av så mye.
At andre selskaper blir hauset opp ihimmelen, så mange skifter beite, spesielt. (?)
At det har vært rolig med meldinger en periode. (- selv om selskapet ufortrødent arbeider videre w.w. med godt resultat. )
Men at selskapet er i godt driv og arbeid, er så & si gjeldsfritt og kjører god utbyttepolitikk, og ser ut til å bli styrt av ærlige mennesker som ikke kjører egen agenda, burde gjøre Strong til en naturlig INVESTERING som alle burde ha i porteføljen. ( I stedet for fond?)
Men Strong har vel aldri vært en trader-aksje. Takk for det.
En kursutvikling styres av så mye.
At andre selskaper blir hauset opp ihimmelen, så mange skifter beite, spesielt. (?)
At det har vært rolig med meldinger en periode. (- selv om selskapet ufortrødent arbeider videre w.w. med godt resultat. )
Men at selskapet er i godt driv og arbeid, er så & si gjeldsfritt og kjører god utbyttepolitikk, og ser ut til å bli styrt av ærlige mennesker som ikke kjører egen agenda, burde gjøre Strong til en naturlig INVESTERING som alle burde ha i porteføljen. ( I stedet for fond?)
Men Strong har vel aldri vært en trader-aksje. Takk for det.
tunktee
25.10.2018 kl 19:57
4186
Fornuftig kompis!
Har lyst til å kommentere en liten ting til Amstermann.
"Jeg kikker innom Strong-trådene, som denne, et par ganger i året. Imponert av hvordan dere holder koken."
Ja, de fleste av oss holder koken år ut og år inn :)
Jeg tror det kan forklares i den dype kjennskapen vi har til selskapet, og at vi derfor føler oss trygge.
Selvfølgelig er vi skuffet over kursutviklingen, men den henger ikke nødvendigvis sammen med kvaliteten på selskapet.
Har lyst til å kommentere en liten ting til Amstermann.
"Jeg kikker innom Strong-trådene, som denne, et par ganger i året. Imponert av hvordan dere holder koken."
Ja, de fleste av oss holder koken år ut og år inn :)
Jeg tror det kan forklares i den dype kjennskapen vi har til selskapet, og at vi derfor føler oss trygge.
Selvfølgelig er vi skuffet over kursutviklingen, men den henger ikke nødvendigvis sammen med kvaliteten på selskapet.
Høy aktivitet over alt på sosiale medier. Bare å gå å ta en titt.
Brukte anledningen til å løfte rett tråd øverst.
Brukte anledningen til å løfte rett tråd øverst.
Redigert 21.01.2021 kl 07:10
LeifH
25.10.2018 kl 14:34
4410
Sikkert postet.
https://www.strongpoint.ee/juhtumid/pikaajaline-koostoo-toi-reitan-convenience-lithuaniale-kasu/
https://www.strongpoint.ee/juhtumid/pikaajaline-koostoo-toi-reitan-convenience-lithuaniale-kasu/
LeifH
25.10.2018 kl 12:48
4489
Kommer sikkert flere kontrakter hvert øyeblikk. Helsiskas 7kr. Lucky meg.
Norviking
25.10.2018 kl 12:11
4523
Kraftig omsetning i dag :)
Ser iallefall ut for at dumpingsalget er ferdig
Selgerne går ikke ned og kjøperne kryper oppover
Akkurat slik som vi vil ha det ! :)
Ser iallefall ut for at dumpingsalget er ferdig
Selgerne går ikke ned og kjøperne kryper oppover
Akkurat slik som vi vil ha det ! :)
PSI- Investor
25.10.2018 kl 10:51
4577
Så bra!
Norviking
25.10.2018 kl 09:28
4648
ikke helt korrekt link Ols123 : )
Her er den :
https://www.eventbrite.com/e/stop-manual-cash-handling-start-cash-management-tickets-49030572763
Her er den :
https://www.eventbrite.com/e/stop-manual-cash-handling-start-cash-management-tickets-49030572763
Ols123
25.10.2018 kl 09:24
4640
Tror vi ser en fin framtid i Asien https://www.google.se/amp/s/www.eventbrite.com/e/stop-manual-cash-handling-start-cash-management-tickets-49030572763/amp
LeifH
25.10.2018 kl 05:19
4756
Enig der, Hit. Et solid selskap har mye å si når det kommer til slike tider. Om man kanskje må ned litt er samme for meg, man vet selskapet tjener godt og står for større gjennomsnitt fordi produktene er i verdensklasse. Jeg ville heller skjelvet litt i buksa om jeg hadde aksjer i selskap som ikke tjente en krone og var stappa med gjeld, strong er helt motsatt.
Norviking
24.10.2018 kl 22:46
5268
Ned 4,43 % ja
Bra å har litt tørt krutt , for morgendagen kan by på litt av hvert tenker jeg
Bra å har litt tørt krutt , for morgendagen kan by på litt av hvert tenker jeg