SHELF Drilling _ NYTT Kursmål = 40 kroner

citius
SHLF 26.07.2021 kl 15:55 420897

SHELF er verdsatt til vel 600 millioner kroner

Med sine 30 rigger vet alle at det er helt feil kurs

EN rigg er mye mer verdt enn børskursen

Det er i ferd med å bli et godt marked for boring igjen

NB: Legger inn NYTT kursmål på 40 kroner innen 2023, som ikke er veldig lenge til :-)


KJØP !

40 kroner


Redigert 27.05.2022 kl 09:22 Du må logge inn for å svare
danmark1
24.10.2021 kl 10:14 7102

Det er bekymrende, at olieselskaberne ikke vil investere. Det kommer de selvfølgelig til på et tidpunkt, men hvor længe kan de trække det?. 2022 bliver et spændende år i olieservice, for her må der trods alt ske noget.
thypoon
24.10.2021 kl 16:04 6901

Olja mot 90usd, står vi foran en gigantisk reprising av Shelf. Kursen er latterlig lav, ratene vil eksplodere fremover🚀🚀🚀
Slettet bruker
24.10.2021 kl 16:42 6866

Har du spurt om tillatelse til å gjette på at kursen vil øke fremover ? Anbefaler deg å gjøre det ellers blir det muligens raserianfall lengre opp her.Når en vet at selskapet får høyere rater når oljeprisen stiger så er det ikke vanskelig å gjette på fremtiden.

les innlegget til Cold 22.10.2021 kl 03:28 og pysaok21.10.2021 kl 15:15, sier seg egentlig selv hvordan inntekter til selskapet nå blir i nærmeste fremtid. Oljeprisen har steget fortere enn jeg håpet og dette ser ut til å holde seg.
Jguiden
24.10.2021 kl 17:00 6838

Spennende tider i vente for oss shelf aksjonærer som klarer å sitte rolig I båten. Sitt på aksjene deres! :)
Slettet bruker
24.10.2021 kl 17:40 6764

Mine gode Shelfere, vi trenger oppgang og positive ting til uka.
Det er jo ingen jævla tvil på at d strammer seg til.
Sima
24.10.2021 kl 19:21 6686

Innlegget er slettet
For nye aksjonærer som lurer på om Longs er trader eller ikke les innlegget under. Når han hauser på det meste skal han ut og selvfølgelig motsatt når han skal inn. Ikke noe nytt at tradere holder på slik, longs sitter inne med mye kunnskap i flere sektorer og er verdt å høre på, men vær bare klar over hensikten. Han trader svingninger i kursene og er sannsynligvis ganske flink til dette.🙂

Longsitinbulk
09.10.2021 kl 22:16
4044
Verdsatte 1 rigg til 751 millioner kroner for 3 år siden, i dag prises hele Shelf Drilling under 700 mill, med 31 rigger

Kan det muligens finnes ´litt´ oppside her tror dere? Nå som 5 års ned spiralen har snudd til opp spiral?

Tror ikke Ola og Kari klarer finne potensiale i denne nei:-))
Nordmann er nok mest interessert i å kjøpe grønne verdiløse luft aksjer som stuper, der alle meglere ser stor oppside,

Vil nok likevel anbefale de få som gidder og som ønsker å tjene penger på børs sette seg litt inn i Shelf caset, likeledes lese litt historikk om hvordan girede stål case gjerne utvikler seg når sykluser snur, verdiene kommer tilbake på steroider.

Ikke glem at dette er et selskap som ´IKKE´ har trykket aksjer under nedturen,
de har styrt i gjennom tidenes nedtur i rigg uten å massakrere aksjonærene og det er en bragd i seg selv og betyr selvfølgelig at caset er like inntakt i dag som det de var for 3 år tilbake.
Kortsiktig potensiale 20 kroner.
Knegg knegg
Redigert 09.10.2021 kl 22:47
Redigert 24.10.2021 kl 19:22 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
24.10.2021 kl 19:54 6658

Det samme han gjør i Shelf Gjør han også i Borr,og nå er det gevinst sikring i begge selskapene for han er fornøyd.
Neste jobb er nå Frontline hvor han lukter en oppgang opp mot 120 kroner på litt sikt.
Når markedet peker den riktig veien så er det bare å lene seg tilbake til aksjen begynner å nå målet,for så å hause like før man skal ut.
I Frontline er det derimot en motstander som heter richoisio som vil ha aksjen enda lavere.Det er gøy å se hva og hvordan de tenker.
De bruker mye tid her på forumet og er dyktige. Bruk hue og tro på Dere selv og ikke bli avledet av de såkalte ekspertene her på forumet.
Jeg har gjennomskuet de for lenge siden. Disse gutta har vært med lenge. i nas og seadrill er det andre som driver på,men det virker som noen luringer.Det er jo hold i det Long skriver,og han og vi har hatt rett i at oljeprisen skulle stige. Shelf drilling er som long sier en kandinat for 20 kroner,så da skjønner Dere at han ikke er Long med allt. Ta egne valg ,for som Long sier når han er fornøyd ,så kan Dere forsette å hause her,så kan han tjene penger på andre aksjer imellomtiden. Det er plass til tradere også men som Sima sier vit hvorfor de ytrer sine meninger her.Vi har alle våre agendaer.Jeg jar meg aldri lure av noen. de er gjennomskuet ,som jeg sier for lenge siden.Uansett så kan ingen her på forumet påvirke noen kurs.

Redigert 24.10.2021 kl 20:02 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
24.10.2021 kl 20:01 6690

Hva er det du babler om.
Har en stor bunke aksjer i Shelf, jeg har solgt noe på 6 og på 7, går den til 8 selger jeg mer osv osv.
Akkurat samme greie har jeg gjort i Borr og vil fortsette med det ved ytterligere oppgang.
En dag så stuper disse aksjene igjen, det er sikrere en banken, om det skjer til uka eller om en måned vet jeg like lite om som alle andre.
Det å hausse en aksje som har gått nesten 100% på en måned får dere selv stå for,
Rigg er bull som rakkern, men Rom ble ikke bygget på 4 uker.

Jeg disser ikke rigg aksjer, men ser kanskje for meg større potensiale nå kortsiktig i aksjer som har stått stille når aksjer som Borr og Shelf har gått.
En teori i ´disse´ rigg aksjer som ikke har beveget seg i rallyet, er at pengeflommen har vært ut av disse til fordel f.eks Borr og Shelf, altså en typisk løk løpe etter teori.
Når gevinstene blir store nok i Shelf og Borr vil menigmann trekke penger ut og gå tilbake til aksjer som ikke har gått, typiske bett som Nol, Dvd

Dessuten fokuserer dere alt for mye på oljeprisen, greit at god oljepris er bra for Shelf ved reforhandling, men, høy oljepris isolert sett er ikke ensbetydende med godt rigg marked.
Hva skjer i November da Opec trolig åpner opp prod? Da vil mest sannsynlig oljen falle noe tilbake på kort sikt, vil dere da selge dere rigg aksjer?
En større produksjon er en langt større driver for rigg markedet en olje pris som stiger hver dag.
Den daglige haussingen på økte olje priser er ikke rett, hvis en ikke sitter i rene oljeselskapet som Akbp,Equinor og Dno
Redigert 24.10.2021 kl 20:16 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
24.10.2021 kl 20:10 6755

Det er ingenting galt i det du gjør,men du er bare litt i forkant av mange amatører.Du tar gevinst,og tjener penger på børsen og det er jo derfor alle er inne i aksjer.
Vi velger forskjellige måter å gjøre det på.
Jeg hverken sier eller forteller alle handlene her på forum for det blir for dumt. jeg liker selv å trade aksjer og det blir noen millioner kroner i året så det er viktig å være rask på avtrekkeren når ting endrer seg,
Les Gjennom det Long sier,for han har rett i det meste han tenker.Han har bare mye mere erfaring på aksjemarkedet,og det er ikke bare rigg han kan.
Redigert 24.10.2021 kl 20:22 Du må logge inn for å svare
Bullco
24.10.2021 kl 20:31 6899

spott on👍
Slettet bruker
24.10.2021 kl 20:45 6845

Gutta, kan jeg spørre på Shelf forum her?
Jeg tenker å gå inn i purapipe, ikke på børs enda,
Noen som har aksjer der?
Vet dere noe om selskap?
Slettet bruker
24.10.2021 kl 20:53 6827

Han er ikke alene og "klubben" deres er folk jeg avskyr på det verste. Men så lenge en skjønner det så kan en kanskje la vær å handle etter deres mønster. Var egentlig bare oppgitt når han begynte å hausse her,(skjønte jo at snart skulle det hagle av møkk om aksjen) skjønner at de gutta driter i alt av moral. Da er det lurt å ikke løpe etter slike gutter å kjøpe frontline eller noe annet som de prekar om. Bestem deg for en aksje på inntjeningsgrunnlaget å gå inn når du er overbevist.
Slike folk og meglere lurer mange til å handle/trade aksjer som lever på luft og emisjoner. Mye på børs burde vært ulovlig men et kapitalistisk samfunn er desverre "opptatt" av at alt skal være mulig selv om det er destruktivt for store konsern og faktisk land i de verste tilfellene. Derfor er jeg lite på børs og i få aksjer, når jeg endelig er overbevist og har sjekket grundig. Anbefaler folk til å handle i få selskaper og kun der det er vekstmuligheter, ikke for å trade på en bølge, men folk får ta den risiko de ønsker. Jeg anbefaler å være mer fornøyd med 40 000 enn 200 000 om det er bingo du kan unngå å spille.


Sima har HELT RETT!


Redigert 24.10.2021 kl 20:53 Du må logge inn for å svare
Stokk Dum
24.10.2021 kl 23:22 6639

Edit: Slettet pga innholdet ikkje omhandlet Shelf.

mvh
Redigert 25.10.2021 kl 05:47 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
25.10.2021 kl 06:49 6477

Fy flate nå begynner oljen å bli rimelig godt betalt. De som ikke har funnet seg aksjer innen oljeservice kan bli for sene. Inntjeningen til shlf er formidabel på dette nivået. Herregud jeg gleder meg til Q3 og guiding og Q4 Vil bli helt utrolig. Her kan du betale for en rigg med dagens selskapsverdi og få 28,5 - 29 rigger gratis ? Ratenivået til selskapet øker noe så alldeles fantastisk. Brent er på 86.32 akkurat nå. Jeg vil gå så langt som å si at Q4 vil vise tidenes beste resultat for selskapet. Inntjeningen pr dags dato er avsindig høy. Tør du trade denne når den begynner å gå skikkelig. Det vi har hatt siste uker tror jeg bare er en forsmak. Nå begynner til og med skeptiske og konservative meg å tro på 20 kroner innen sommeren 2022 om dette fortsetter.

Ratene følger oljeprisen det er bare å lese rapportene, om oljen faller 10 dollar i nær fremtid vil fremdeles inntektene til selskapet være høy. Det er daglige rater som er viktig her. Ratenivået har økt for hver rapport og det samme vil skje fremover, da kontraktene er ordnet slik.
Redigert 25.10.2021 kl 07:56 Du må logge inn for å svare
danmark1
25.10.2021 kl 10:03 6240

Olieselskaberne holder igen på pengene, med en rekord høj oliepris. Samtidig er aktien gået 50% på en god måned, så det er ikke nu, man skal købe. Som jeg har nævnt før, står jeg på sidelinien lige nu.
Siphlonurus
25.10.2021 kl 10:13 6196

Du trenger ikke si det flere ganger nå Danmark, vi har forstått budskapet.
Håper du har kommet deg ut med hele beholdningen og at kursen stiger videre. Det er det gode muligheter for. Oljeprisen er igjen over 86$ og Shelf er fortsatt på en tredjedel av hva den var før Covid. Den gang lå oljeprisen på 50-tallet mens Shelf lå som kjent på rundt 20. Tror det er like smart å akkumulere eller kjøpe seg inn nå som kursen ikke unaturlig har tatt seg en liten pust i bakken etter en fin stigning i det siste. Som flere har nevnt så er det knapt teknisk motstand før rundt 20.
danmark1
25.10.2021 kl 10:18 6189

De, der har købt sig ind gennem længere tid, har ingen grund til bekymring på lang sigt, men på den korte bane, er det tvivlsomt, om stigningen fortsætter. Derfor venter jeg med at gå ind igen. 2022 bliver formodentlig et godt år for olieservice.
Slettet bruker
25.10.2021 kl 12:20 6213

Kan virke som det blir ett eneste langt gjesp frem til neste kvartals rapport kommer, virker som gode rater ikke betyr noe. Er vel bare å glemme denne frem til 10 november ser det ut til.Dette er minst like latterlig som kursen var i mai, juni og Juli. Utsikter har forbedret seg hinsides. Kan vel kanskje sove igjen helt frem til Q4 ? Det er nå Q4 pengene tjenes I DAG. Børs i forkant av gode tall? Ren idioti. Nå er jeg like irritert som jeg var i vår
Redigert 25.10.2021 kl 12:20 Du må logge inn for å svare
danmark1
25.10.2021 kl 12:46 6193

De anbefaler køb i olieselskaber, men det er også farligt efter lang tids optur i olieprisen. De kommer altid med anbefalinger, når det efter min mening er for sent.
Siphlonurus
25.10.2021 kl 13:35 6148

Disse innleggene dine blir rett og slett litt for dumme. Du gjør det du kan for å mele din egen kake og å påvirke markedet i forhold til din egen sits på samme måte som Longsit alltid gjør og noe alle vet. Du derimot prøver å kamuflere det som velmente råd og fremstår heller som langt mer utspekulert. Og vi som har fulgt Shelf en stund har sett det før.

Nyheter som Mikkol trekker frem har du selv vært glad i å dele, men når andre gjør det så advarer du nå mot å bite på. Selvfølgelig mener du ikke at det er for sent å kjøpe oljeaksjer, men du liker jo ikke at det stadig kommer positive nyheter og anbefalinger nå som du er ute og håper på lavere inngang så da er det viktig å snakke ned når det dukker opp slike. Du må gjerne sitte på sidelinjen frem til 2022 så kan du heller kjøpe igjen aksjer på 2-sifret kurs. Det er ditt valg..
Redigert 25.10.2021 kl 13:37 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
25.10.2021 kl 14:27 6100

Ser Vi Brent Over 87 dollar idag Danmark?
Det ser veldig bra ut for shelf og Borr
Ikke sant💰💰💰😁
Det er ingen Skam å snu heller,som vi sier i Norge.
Redigert 25.10.2021 kl 14:36 Du må logge inn for å svare
danmark1
25.10.2021 kl 15:10 6131

Jeg tror, den kan gå højere, spørgsmålet er, om den pludselig falder tilbage. Jeg er altid skeptisk når noget topper, og specielt når USA`s storbanker hyper.
Slettet bruker
25.10.2021 kl 15:22 6161

Ja oljeprisen er i stigende trend,så 90 dollar nå i q 4er ingen umulighet,og da vil vi nok se enda bedre utslag på shelf kursen.
danmark1
25.10.2021 kl 15:46 6117

Ja, det er det store spørgsmål. I sidste uge faldt slutkursen hver dag trods stigende oliepris. Ingen kender dagen før værtshuset lukker :-)
Slettet bruker
25.10.2021 kl 17:44 5973

Nå er værtshuset lukket og kursen endte opp,og da fikk du en bekreftelse på det Store Spørsmålet,som endte godt til slutt.
Nå er nedgangs spøkelse vekk for en stund.
Da det er mange borr aksjonærer her også så snur det der imorgen også sammen med shelf.
Oilserviceindex er nå opp 1.96%.
Redigert 25.10.2021 kl 17:49 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
25.10.2021 kl 19:08 5934

Det er faktisk helt vanvittig at kursen har gått ned her ut fra utsikter og oljepris. Det er så en nesten ikke tror det en ser. Men ingenting forundrer meg lengre. Det eneste jeg vet er at jeg selger ikke i oppgangssyklus som buller og buller.
Siphlonurus
25.10.2021 kl 21:19 5827

Helt enig.
Anbefalingen til DNB med kursmål 100 fra 3 år tilbake: https://aksjelive.e24.no/article/6nR0nr har jo vært delt flere ganger, og det var jo ikke bare Shelf de kom med kursmål på den gangen.
De hadde også kjøpsanbefaling på Odfjell med kursmål 43 og på Borr med kursmål 39. I Borr har det jo vært en kraftig utvanning og derfor vel rundt 3 ganger så mange aksjer i dag og deler vi anbefalingen fra DNB på 3 så er vi på kurs 13, ikke langt over dagens kurs. Odfjell handles på 23 i dag og må ha en oppgang på "kun" 90% for å nå kursmålet fra den gang. Shelf derimot har fortsatt vanvittige 1400% opp til kursmålet fra den gang. Og dette til tross for dagens enda høyere og fortsatt stigende oljepris, stort etterslep på leting og utvikling, full fart inn i et bullmarked og et selskap som har unngått emisjoner og som er finansielt meget godt stilt og uten noen risiko for utvanning.

Ganske sprøtt egentlig, men jeg tror ikke dette vil vare særlig lenge. I morgen tror jeg vi får se 7-tallet igjen og at veien opp til 2-sifret ikke blir særlig lang når vi kommer litt opp i fart. i følge Marketscreener er det litt motstand på 7,06 på kort/mellomlang sikt og på 7,64 på lang sikt. Aksjen lyser grønt - Bullish på alle tidsperioder.
Redigert 25.10.2021 kl 21:20 Du må logge inn for å svare
Spartan
25.10.2021 kl 21:24 5829

Ingen her har nok muskler til å drive kursen vesentlig, la ham da gjøre sine egne vurderinger og argumentere for dem.
Slettet bruker
25.10.2021 kl 22:07 5760

Jeg har vært tilbakeholden lenge, men de siste ukene med stadig økende oljepris er himmelhøyt over hva jeg forventet da jeg gikk inn i aksjen. Jeg gikk inn da jeg anså faren over for mageplask i selskapet. Hvert ord du sier stemmer og ja dette er utrolig. Gleder meg til å se Q3 og estimater fremover 10.november. 6 første uker er tross alt ferdig i Q4 da. Det er nesten så en tror du lyver i innlegget ditt, det virker for godt til å være sant lysene blinker, men i dette tilfellet tror jeg det meste er sant. Derfor hopper jeg ikke av hesten når den såvidt har startet. Jeg kan være edruelig fra Dnb sine tidligere analyser 1400 % så halverer jeg den :) Jeg har planer om å sitte lenge her. Hva er grunnen til at INGEN gidder nevne denne ? Meglerhus anbefaler aksjer der de selv og deres store kunder skal ut. Så ganske enkelt å skjønne hvorfor denne ikke har noen dekning overhodet fra noen. Dere er avslørt rett og slett!
Redigert 25.10.2021 kl 22:07 Du må logge inn for å svare
Stokk Dum
25.10.2021 kl 23:26 5654

Shelf Drilling jackup Compact Driller has been secured for a four-well contract by Cairn India, which is expected to last for around six months. Work will be undertaken in the CB/OS-2 block in the Cambay Basin. The rig has now left the UAE where it has been stacked since finishing its last contract with ADNOC back in July, and is headed for the west coast of India. Meanwhile, it is understood that Shelf Drilling jackup Rig 141 will now likely stay on hire with Gempetco offshore Egypt for longer than anticipated and is likely to remain working with the operator until early December.
Kilde:esgian.com
(P.S. Dette virker å være minst en uke gml "nyhet".)

mvh
Redigert 25.10.2021 kl 23:40 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
26.10.2021 kl 07:47 5428

Flott at du fant den infoen der! Ja nå kan dere se på flåteopppdateringen igjen. Der er denne riggen uthevet med FET skrift, det betyr at de har en kontrakt/avtale på riggen allerede ved fremleggelsen av Q2. Det er slik jeg mente at det kun er to rigger ledige og 1 rigg som holdes for salg. Dette betyr også at Harvey H. Ward F&G som "står" ledig nå snart/allerede er i nytt oppdrag. Den ligger også i Mumbai så her er det klargjøring som foregår. Akkurat samme som Parameswara den og på klargjøring før den starter 3 års kontrakt på nyåret(kontrakten ble også meldt etter q2 fremleggelsen). Mulig det er inntil 6 mnd kontrakt på Ward ? siden det ikke meldes men de lengre kontraktene ser ut til å meldes (og noe tidligere offentliggjøres). Pengene renner inn i selskapet for tiden. Der dagens oljepris ligger betyr det at de tjener langt over 65 000 dollar dagen, vil anta at den ligger på ca. 70 000 nå i Q4. Det er kraftig forbedring siden to foregående kvartal. 6 % økning fra q1-q2. Tar du 6 % + 6 % havner vi på 68 000 dollar, men oljeprisen har steget mer enn dette dermed estimerer jeg 70 000 i Q4. Med nesten full dekning på riggene blir regnestykket særdeles attraktivt. Som jeg sa i går, det er nesten så en ikke tror det :) Om noen synes ratene fremdeles er litt lave må det dere huske på at indisk arbeidskraft og drift er mye billigere for selskapet, det trekker ned ratene til selskapet, men fortjenesten antar jeg er det samme som andre steder.

Flott at du deler slikt stokk dum, fant det også her etter at du fortalte om esgian.com

https://riglynx.com/compact-driller-bags-work-with-cairn-india

Gode nyheter og meldinger om kontrakter er dårlig nytt, kurs ned. Ok hva er vitsen med kontrakter og jobb da ? LOL
Redigert 26.10.2021 kl 11:32 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
26.10.2021 kl 11:42 5203

Glad det ikke var jeg som fikk inn mine venner på 7 kronene, nok om det.
Dere som hele tiden skriker på olje prisen.
https://finansavisen.no/nyheter/energi/2021/10/26/7760037/en-stor-bekymring
Slettet bruker
26.10.2021 kl 11:48 5250

Du har vel ingen venner så ikke redd for det, men mine venner gikk inn godt under 6. Eller sitter du å lager nye fantasier igjen. Vet egentlig ikke hvilke venner av hvem du snakker om men siden du svarer meg så må jeg gjette at det var det du tenkte på. Er det noen som vet her . Om jeg sperrer denne fyren. Kan han lese mine innlegg ? Må nesten håpe at den går under 6 aksjen, slik at han kan ta seg en kjapp høyre og få smile en kort stund. Høres og som at han enda ikke skjønner at ratene blir justert ut fra oljepris, men noen lager den virkeligheten som passer investeringene eller sitt hode. tross alt bedre å lyve å tro på det selv enn å lyve å være flau fordi at du vet du lyver.
Virkelig et trasig surmaget skue.

PS : oljeprisen har gått opp 62 cent på 1 time nå!
Redigert 26.10.2021 kl 12:41 Du må logge inn for å svare
Siphlonurus
26.10.2021 kl 12:50 5139

Takk for deling selv om jeg ikke helt forsto hvorfor du delte denne hvis formålet var å snakke ned Shelf??
Dette bygger jo bare opp om oljeprisen og fremtiden til Shelf, NOL, BORR og andre i samme bransje. Aktiviteten er åpenbare nå så på etterskudd i forhold til både dagens og ikke minst kommende etterspørsel så det er bare et tidsspørsmål før det vil bli skikkelig bonansa. Her er det bare å lene seg bake og vente på at oljeprodusentene skal overby hverandre i en etter hvert knapp riggkapasitet.

"Selv investerer Saudi Aramco flere milliarder dollar for å øke sin daglige produksjonskapasitet fra 12 til 13 millioner fat, et prosjekt som ventes å være i mål innen 2027." Det er vel ikke utenkelig at en økning i produksjonskapasiteten involverer noen flere rigger.. Shelf er jo attraktiv og anerkjent i dette området så her kommer det til å bli bra aktivitet og gode priser i mange år fremover.

Hvis noen lot seg "lure" inn på 7 kroner så er de nok straks i pluss skal du se mens du lurer på hvorfor du solgte ;)
Slettet bruker
26.10.2021 kl 19:06 4884

Borr og vennene faller 5% over dammen, kan se ut som det topper ut og ruller ned, for denne gang.
Å hausse aksjer som har steget nær 100% på noen uker får andre ta seg av,
Redigert 26.10.2021 kl 19:11 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
26.10.2021 kl 19:14 4956

Jeg snakker ikke ned Shelf, tolket du det slik?
Redigert 26.10.2021 kl 19:15 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
26.10.2021 kl 19:18 4947

Du hausse overalt der du er innom utenom her godt jobbet(Du hausset noe voldsomt i starten det skal du ha). Har du lurt mange inn i bulk og FRO der du har lovet gull og grønne skoger lenge ? Nå sier du at du har satt stop loss på 40 ? Du virker lite gjennomtenkt, jeg sier det bare. Ser at du er flink til å gi råd om flere nedgangsaksjer , men det er vel din spesialitet så den kan du forsette med.
Redigert 26.10.2021 kl 19:24 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
26.10.2021 kl 19:33 4914


Lykke til videre i Shelf
Redigert 26.10.2021 kl 23:44 Du må logge inn for å svare
Siphlonurus
26.10.2021 kl 19:34 4908

Takk for info. Men siden du ofte er litt slumsete med fakta så har jeg tatt en sjekk selv. Ser Borr er ned 2,65%, Valaris er opp (+) et par prosent mens Transocean er omtrent uendret. Det blir kanskje ned 5% i snitt det :) Men hold oss gjerne oppdatert.
PS! Oljen holder seg også fint opp på 86-tallet og Shelf klarer seg nok fint den skal du se som det klart mest underprisede riggselskapet. Som Citius skrev i startinnlegget; 15 kroner kommer her :)