Jguiden
27.07.2021 kl 12:16
5226
Denne aksjen kommer til å gå som en kule når de warm stackede riggene kommer tilbake til arbeid. Og det gjør de.
Slettet brukerskrevInnlegget er slettet
Venter ikke du på den berømte krakken som du har mast i mange,mange mndr. Så skal du hause BORR mens du tror hele børsen er overpriset og kommer til å krakke når som helst. Tror du virkelig at BORR blir spart hvis det kommer krakk eller?
Husker du hvilken dato 2q?
Tusen takk
Da beklager jeg, har lest en del på den krakk tråden din, men fikk ikke med meg at du forandret mening. Derfor jeg tenkte det her var rart :)
HP17
29.07.2021 kl 13:29
4480
Rigges det for en ny 100% i BORR nå?
Skyhøy oljepris over tid og krisen i SDRL gjor at BORR nå står frem som en mangedoblingskandidat?
Skyhøy oljepris over tid og krisen i SDRL gjor at BORR nå står frem som en mangedoblingskandidat?
Volumet er veldig lav
minsin
30.07.2021 kl 17:57
3956
Hmm det som skjedde i sevan og hva som skjer i Borr er lite sammenlingbart.
Nei. Vil du handle fra USA? Nok med oslo børs 😉 shortere presser borr kursen ned men de klarer ikke vell. Borr kommer til å doble seg med en kontrakt meld og det kan skje i august.
Jguiden
05.08.2021 kl 17:00
3274
Jeg føler meg veldig trygg på denne selvom kursen skulle fortsette å falle. Jeg har ingen hast. Jeg er 99,9% sikker på riggene til borr som er warmstacked får oppdrag i 2022. Kontrakter kommer til å tikke inn utover høsten. Bare å sitte rolig og kjøpe mer om man har krutt tilgjengelig.
minsin
05.08.2021 kl 18:57
3111
Fortsett og være positiv gutten min... evig eies kun det tapte.
Borr faller og faller -- kjøperne er fortsatt fraværende.
Det blir spennende og se når de "positive" kaster inn håndklærne - da vil jeg tro på fall på både 10 og 20 pst..
Nærvøsiteten er til å både føle og ta på- svetten sildrer , man trøster seg med 5 øres oppgang innimellom, selv om dagen ender ned 50 øre .."trend is your friend".
August er mnd der ting skal i himmelen, når folket kommer hjem fra ferie ble det sagt.
Aksjen er nå ned 3 pst i us - vil ikke bli overrasket om vi ser 0,6 US innen kort tid.
Panikken vil komme snikende inn som ett ullteppe - bare vent å se
Borr faller og faller -- kjøperne er fortsatt fraværende.
Det blir spennende og se når de "positive" kaster inn håndklærne - da vil jeg tro på fall på både 10 og 20 pst..
Nærvøsiteten er til å både føle og ta på- svetten sildrer , man trøster seg med 5 øres oppgang innimellom, selv om dagen ender ned 50 øre .."trend is your friend".
August er mnd der ting skal i himmelen, når folket kommer hjem fra ferie ble det sagt.
Aksjen er nå ned 3 pst i us - vil ikke bli overrasket om vi ser 0,6 US innen kort tid.
Panikken vil komme snikende inn som ett ullteppe - bare vent å se
Hvor mange prosent var det du sa?
HP17
14.08.2021 kl 19:17
2626
Ja nå må BORR stige godt over 100% skal det nås men det ser ut som caset er snudd og nå på vei godt ned. Hvordan skal 4 tallet unngås?
Det kan skje litt ville bevegelser den 31.august begge veier,med kursen så lavt som 4 kroner har jeg ingen tro på. Husk at De har de mest moderne jackuppriggene,og når oljeproduksjone nå skal økes hver måned så får de sikkert ut noen av de varme riggene,og da stiger ikke kursen bare 4%,og da ser du heller ikke 4tallet som du ønsker. For hver dag som går så nærmer de seg en kontrakt på de, Ledelsen inngik opsjoner for morroskyld?
Ledelsen kjøpte aksjer for 5millioner for morro skyld,og for å holde kursen oppe.Det tror ikke jeg.
Akkurat nå så vet ingen av oss hvor haren hopper,men dersom du ønsker å kjøpe for 4kroner,så ser ikke bilde\caset borr såbra ut dersom det skjer.Risikoen er høy i oljeservice nå..
Ledelsen kjøpte aksjer for 5millioner for morro skyld,og for å holde kursen oppe.Det tror ikke jeg.
Akkurat nå så vet ingen av oss hvor haren hopper,men dersom du ønsker å kjøpe for 4kroner,så ser ikke bilde\caset borr såbra ut dersom det skjer.Risikoen er høy i oljeservice nå..
Redigert 14.08.2021 kl 21:50
Du må logge inn for å svare
danmark1
15.08.2021 kl 10:39
2415
Jeg mener risikoen i olieservice er mindre end den har været længe. Vi ser et stigende behov for seismik og rigge og med udsigt til mange mia. blive skudt ud i økonomien, kan det nærmest kun gå en vej, - behov for mere.
Ronny Pøbel
16.08.2021 kl 10:09
2015
"I henhold til NYSE-reglene kan selskapet gjenvinne samsvar med denne standarden og dermed kurere denne mangelen hvis, i løpet av seks måneders periode etter mottak av NYSE-varsel, den siste handelsdagen i en hvilken som helst kalendermåned eller den siste handelsdagen for denne seksmånedersperioden, selskapets aksjer har en sluttkurs på minst 1,00 dollar aksjen og en gjennomsnittlig sluttkurs på minst 1,00 dollar i løpet av 30-dagers handelsperioden som slutter på den siste handelsdagen i den måneden eller den siste handelsdagen i kursperioden, som for selskapet betyr 4. desember 2021", heter det i meldingen
Highflow
16.08.2021 kl 10:45
1955
Nye 10k aksjer fylt på 😁 kan gjerne holde seg her en stund så får fylt på mer 👍
-
«
- 1
- 2 »